quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik negeer het gewoon zo lang mogelijk en als ze dan alsnog naar me toe komt probeer ik iets anders uit te gaan leggen. Wat nogal lastig is als je nog maar in 1 ding echt expertise hebt ontwikkeld
Oh wacht! Ik moet nog een hele berg saaie data handmatig invoeren! Ga ik dat wel uitleggen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.lipglossiping.(...)burlesque-collection
NEEEEEEEEEEEEEEEEED
quote:
Werkse!quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:05 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb een papier nodig, dat heb ik ergens GOED opgeruimd 'zodat ik het niet kon vergeten' maar nu weet ik niet meer waar ik het heb gelaten
Ik heb gisteren gezocht zonder resultaat, nu zoekt mamaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:15 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ook zo herkenbaar, dat doe ik ook altijd met de echt belangrijke dingen, die ik vervolgens pas na tig uur zoeken weer terug vind op de meest onlogische plekken
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:17 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gezocht zonder resultaat, nu zoekt mama
Ze heeft me weggestuurdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:22 schreef Joysa het volgende:
Mijn mama zou niet gaan zoeken als ik ondertussen ging computeren
Er moet ook geen eind aan komenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
Oh nee, oh nee, oh nee, die nieuwe OPI´s. Dat wordt weer wat... zo komt er nooit een eind aan
quote:
Gedaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:01 schreef Dwyn het volgende:
Ik denk dat ik vandaag even naar de kapper ga. Kijken of ik een pony durf te laten knippen.
en??? Bevalt het?quote:
Tot nu toe wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en??? Bevalt het?
Ik denk er ook ooit wel aan maar mijn haar is daar te krullerig voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |