Ik zou wachten, ze rennen heus niet weg binnen een weekquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:01 schreef kieskleurig het volgende:
Er zijn er 3 bij die Cosmix collectie die wel erg leuk zijn, maar ik wil ook Halloweenlakjes en er komen 2 nieuwe OPI DSjes uit binnenkort en ik heb sowieso nog een behoorlijke lijst met lakjes die ik wil.
Ik twijfel nog enorm wat te doen, wachten of gewoon al gaan bestellen
Darn, die mosgroene is juist het allermooist!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:02 schreef mirannie het volgende:
Ik heb 3 cosmix gekocht. Van de andere 3 leek er 1 wel weer op Charla, 1 is mos groenig (niet mijn ding) en 1 zo donker dat je net zo goed zwart kunt dragen
Tja, geen roze. Dan is het bij jou al snel WIN!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben dol op groen en blauw en microglitter, dus deze collectie was al een winnaar voor ik er swatches van had gezien
Nou zo goedkoop ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:02 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Tja, geen roze. Dan is het bij jou al snel WIN!
Volgens mij is het wel een limited collectie wat ik las bij de previews...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:01 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ik zou wachten, ze rennen heus niet weg binnen een week
Nou......quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou zo goedkoop ben ik nou ook weer niet
Die heb ik besteldquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef AmyGrace het volgende:
Ik vind alleen Space Cadet en Lunar Eclipse kanshebbers
Ja, maar dan nog zijn ze binnen een week niet weg. En zo wel..dan komen er vast wel weer leuke nieuwe lakjes *always look at the bright side of life lalala*quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel een limited collectie wat ik las bij de previews...
@ SQ
Ik wist van te voren al dat dat juist het lakje zou zijn waar jij overheen kwijlt
En: AAAAAAAAAAAAHHHHHHHH, word gek van die kut vliegen hier in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |