He bah! Maar goed, als jij ze tot de breuk inkort zijn je nog steeds teringjantje mooi en langquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:17 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
gisteren gebeurd. Ik weet niet zo goed wat ik er aan moet doen behalve alles kortwieken.. dus ik denk dat ik dat maar doe.
Voor de verhuizing moet het toch... klussen enzo..
en ik heb gisteren te horen gekregen dat de sleuteloverdracht misschien 2 weken eerder kan... en aangezien we dit weekend laminaat enzo gaan kopen als t lukt.. dus sjouwen... dan maar kort![]()
RIP
De fabrikanten, wat doen ze me aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
http://www.lipglossiping.(...)burlesque-collection
NEEEEEEEEEEEEEEEEED
IK WIL ZE ALLEMAAALquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEED
Ik wil er sowieso 6.. Rest is wel moooooi maar niet zo mijn dingquote:
Hou je niet van glitters?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:38 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik hoef de glitters niet dat scheeltdus ook 6
MAAH die naar Absolutely Alice neigtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie er drie die ik echt MOET:
Extra-Va-Vaganza - Orange Glitter
Glow Up Already! - Green Glitter
Simmer and Shimmer - Blue Glitter
Verder zie ik een MAAH kloon... suf zeg
Maar die drie en van de rest wacht ik even swatches af
SQ bedoeld lakje 1 op de 2e rij, even geen zin om namen te zoekenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
MAAH die naar Absolutely Alice neigt
Kijk mijn edit danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SQ bedoeld lakje 1 op de 2e rij, even geen zin om namen te zoeken
3e lakje op 1e rij lijkt op AA maar dan met gouden glitters
Ik zie er al 3 die ik MOET hebben (en ik ben zo iemand die dat noooit zegtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEED
doe je goed! ik ben zo'n iemand die het altijd zegtquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:43 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zie er al 3 die ik MOET hebben (en ik ben zo iemand die dat noooit zegt)
minimaal he, niet maximaalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Hoe lang is OPI nagellak na opening houdbaar?
OPI nagellak is na opening minimaal 24 maanden houdbaar.dat wordt lakken als je alles biinnen 2 jaar op zou moeten maken
De trutquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Shit, een van mijn collega's zet me net enorm voor het blokVraagt aan mij, waar alle nieuwelingen bij zijn, of ik ze even wil uitleggen hoe "mijn" programma werkt, om de tijd even te doden. Nee, dat wil ik niet en al helemaal niet op hun derde werkdag. Da's nou net het ding waar ěk me onmisbaar mee maak. Maar dat kan ik natuurlijk niet tegen haar zeggen als ze dat er zo uit gooit
Baaaah wat een mensquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
Shit, een van mijn collega's zet me net enorm voor het blokVraagt aan mij, waar alle nieuwelingen bij zijn, of ik ze even wil uitleggen hoe "mijn" programma werkt, om de tijd even te doden. Nee, dat wil ik niet en al helemaal niet op hun derde werkdag. Da's nou net het ding waar ěk me onmisbaar mee maak. Maar dat kan ik natuurlijk niet tegen haar zeggen als ze dat er zo uit gooit
ik negeer het gewoon zo lang mogelijk en als ze dan alsnog naar me toe komt probeer ik iets anders uit te gaan leggen. Wat nogal lastig is als je nog maar in 1 ding echt expertise hebt ontwikkeldquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
De trutKun je niet iets zeggen over dat het zooo ingewikkeld is dat je écht niet weet hoe je het uit moet leggen? Of dat zij zelf om de tijd te doden wel kan uitleggen hoe -iets anders- werkt?
kun je niet zeggen dat je nu zo geconcentreerd ergens mee bezig ben en liever even doorwerkt?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik negeer het gewoon zo lang mogelijk en als ze dan alsnog naar me toe komt probeer ik iets anders uit te gaan leggen. Wat nogal lastig is als je nog maar in 1 ding echt expertise hebt ontwikkeld
Oh wacht! Ik moet nog een hele berg saaie data handmatig invoeren! Ga ik dat wel uitleggen.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEED
quote:
Werkse!quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:05 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb een papier nodig, dat heb ik ergens GOED opgeruimd 'zodat ik het niet kon vergeten' maar nu weet ik niet meer waar ik het heb gelaten
Ik heb gisteren gezocht zonder resultaat, nu zoekt mamaquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:15 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ook zo herkenbaar, dat doe ik ook altijd met de echt belangrijke dingen, die ik vervolgens pas na tig uur zoeken weer terug vind op de meest onlogische plekken
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:17 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gezocht zonder resultaat, nu zoekt mama
Ze heeft me weggestuurdquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:22 schreef Joysa het volgende:
Mijn mama zou niet gaan zoeken als ik ondertussen ging computeren
Er moet ook geen eind aan komenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:58 schreef mirannie het volgende:
Oh nee, oh nee, oh nee, die nieuwe OPI´s. Dat wordt weer wat... zo komt er nooit een eind aan
quote:
Gedaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:01 schreef Dwyn het volgende:
Ik denk dat ik vandaag even naar de kapper ga. Kijken of ik een pony durf te laten knippen.
en??? Bevalt het?quote:
Tot nu toe wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en??? Bevalt het?
Ik denk er ook ooit wel aan maar mijn haar is daar te krullerig voor
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
overtreffende trap van FAIL:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ilstaande-truck.html
Heb je Cosmic FX besteld op TD?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoop op Bubsellakje als ik thuis kom, en natuurlijk m'n pakket van Zester. En dan dinsdag TD. En nog een paar potten Poshe van Evilbay. En dan ben ik weer even klaar tot de halloween- en kerstcollecties komen.
ja, duur he?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Dwyn het volgende:
Jammer dat die lakjes van RBL 18 dollar zijn zeg.
Natuurlijk heb ik cosmic FX besteld. Ik heb geen ruggengraatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb je Cosmic FX besteld op TD?
Ik verwacht verder alleen nog 2 Massini's..
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik cosmic FX besteld. Ik heb geen ruggengraat
http://www.rescuebeauty.c(...)ish-colors-2010.htmlquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heb je Cosmic FX besteld op TD?
Ik verwacht verder alleen nog 2 Massini's..
[..]
ja, duur he?
Net als Deborah Lippmann...
Ik zou toch eens zoeken naar dupes. op www.alllacqueredup.com staat een goede vergelijking. Die groene is bijvoorbeeld een dupe van DC Never so evergreen en die kost maar 4 euro bij Boozyshopquote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
http://www.rescuebeauty.c(...)ish-colors-2010.html
Ik wil het. Ik wil het. Ik wil het.
Oeh, thanks!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou toch eens zoeken naar dupes. op www.alllacqueredup.com staat een goede vergelijking. Die groene is bijvoorbeeld een dupe van DC Never so evergreen en die kost maar 4 euro bij Boozyshop
cavia'squote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:11 schreef zoeperzazke het volgende:
sorry dat ik er zo weinig ben, druk met de organisatie van de komende caviashow
Wie ben jij dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:11 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
cavia's
ik 'ken' jou trouwens van cavia forum![]()
Oh lief van je! Al gebeld ondertussen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had vroeger ook vaak oorontsteking, ik zal zo even mijn moeder bellen wat het truukje ook alweer was, na een paar keer oorontsteking gaf iemand mijn moeder een tip, en sinds ze dat op mijn oor smeerde was de pijn zoooooveel minder!
Ja maar dan moet ik me eerst inschrijven en al dat gedoe.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga dan in ieder geval naar de dokter vandaag, die kan je antibiotica geven.
Nee weet het en is ook stom van me, het gaat nu wel redelijk, is het morgenvroeg nog zo bel ik werk toch maar even af om naar de huisarts te gaan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
niemand is een fan van dokter en tandarts, maar da's nog geen reden om sterke signalen van je lichaam maar gewoon te negeren
Nagellakquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat geef je aan iemand die gaat trouwen? ARGH!
Ik ben !SUZANNEquote:
Spullen voor de uitzet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:39 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat geef je aan iemand die gaat trouwen? ARGH!
ze wonen al paar jaar samen daarom is t ook zo lastigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:04 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ben !SUZANNE
[..]
Spullen voor de uitzet?
Ik zou dan geld geven.. alleen zou ik niet weten hoeveel. 50 euro?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze wonen al paar jaar samen daarom is t ook zo lastig![]()
ik zat uiteindelijk ook te denken aan geld, omdat huwelijksreis ook al pittig duur is enzo...
zoiets zat ik wel aan te denken ja, met een kaart en een mooie bos bloemenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik zou dan geld geven.. alleen zou ik niet weten hoeveel. 50 euro?
Helemaal goedquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zoiets zat ik wel aan te denken ja, met een kaart en een mooie bos bloemen
Ja, ik... zit ook met smart te wachten. Ben erg bang voor een bericht dat ze uitverkocht zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:37 schreef Mirjam het volgende:
zijn er meer mensen die gisterenochtend bij TD besteld hebben, en nog geen invoice of betaalverzoek ntvangen hebben?
wat is het pakketje van zester waar iedereen het over heeft? of is het maar beter dat ik dit niet weet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:49 schreef Lindytje het volgende:Daar is ze weer!!
Pakketje van Zester is binnen, leuk!!
Swappies van DC ook: toffe lakkies!!
En OMFG!!!!! Die OPI's!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik MOET papa's cc gaan lenen....
Dat hoef je niet te weten;)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat is het pakketje van zester waar iedereen het over heeft? of is het maar beter dat ik dit niet weet?
welk lakje heb je gekregen? leuk pakketje!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat hoef je niet te weten;)
Nee hoor, was een 'zomerpakketje' voor een tientje, met daarin een hoop mini's (hendig, wij doen nogal eens een weekendje weg met t vliegtuig en dan heb je dat nodig) en een baby-opi en een heeeeeeeeeele fijne rituals-lipgloss
en nog wat dingetjes. Hendig pakketje!
Een babyroze babyquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welk lakje heb je gekregen? leuk pakketje!
cute!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Een babyroze baby![]()
(moet nog even uitzoeken welke kleur het is....)
Jawel!! Dat is 1 van de 'andere dingen', ik had geen zin meer om te typenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:05 schreef mirannie het volgende:
Had jij geen scheermesje dan Lindytje?
Ik heb trouwens de rapid dry topcoat gekregen en daar ben ik blij mee, want die wilde ik sowieso nog heel graag een keer uitproberen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel!! Dat is 1 van de 'andere dingen', ik had geen zin meer om te typen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Altijd fijn als je de Douglas binnenloopt en je gelijk aangesproken wordt met: "Uw lakje ligt klaar".
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Altijd fijn als je de Douglas binnenloopt en je gelijk aangesproken wordt met: "Uw lakje ligt klaar".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |