Moet je wel swatches vindenquote:
weet je wat die lakkies kosten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je wel swatches vinden![]()
Ik zou duitse blogs proberen
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=291bbf1f457c2945
Mag wel!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
grrrrr .... je bied het toch zelf aanik bestel wel geen lakjes!
Geef je 3 tassen vol aan haar, en 1 halve aan mijquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mag wel!![]()
Niet meer dan 10 he![]()
* SpaceInvaders Spaceinvaders ziet zichzelf al met een rugzak vol met nagellak voor Sharana naar A'dam gaan
Ja space niet zo gierig hoor, je hebt toch wel iets voor ons overquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geef je 3 tassen vol aan haar, en 1 halve aan mij
1.95! Bijna niets dus.. Ik heb wel swatches van 6 die ik van de week gekocht heb in duitsland, mocht iemand er belang bij hebben?quote:
als je wil/het leuk vindt mag je wel op de gok wat voor me meenemen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uhhhhh
ik GOK tussen de 2 en 3 euro
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
1.95! Bijna niets dus.. Ik heb wel swatches van 6 die ik van de week gekocht heb in duitsland, mocht iemand er belang bij hebben?
oh 1.95 dus!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als je wil/het leuk vindt mag je wel op de gok wat voor me meenemen?
anything shiny and glittery vind ik leukzolang 't geen blauw of groen is
ben echt van rood, roze, paars en bruin tinten
mwa, max. 5?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
oh 1.95 dus!
Hoeveel wil je er ong. hebben?
JAAAA ff showenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
1.95! Bijna niets dus.. Ik heb wel swatches van 6 die ik van de week gekocht heb in duitsland, mocht iemand er belang bij hebben?
Had je nog Eclipse-jes gevonden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nope, was allemaal opquote:
Oh, ik stuur je ook een PMquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als iemand nog iets moet hebben PMen aub
Creditcards ftwquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bow, ik heb nog niet eens een paymentrequest gehad
ik heb ze allemaal gekochtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb geen Cosmix gekocht! *schouderklopje!!!*
Jamaar.. shopquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vandaag 3 bestellingen gedaan bij TD
Ik ben dol op groen en blauw en microglitter, dus deze collectie was al een winnaar voor ik er swatches van had gezienquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:00 schreef AmyGrace het volgende:
Ik hou me nog ff in wat de cosmix betreft...eerst wat meer swatches zien (van jullie bijv)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |