Hallo zullen we neuken? Of zoiets?quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Of je de liefde met me wil bedrijven.
Eindhoven!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
nou, waar komt dan zo'n toffe meet?
Iets is duur of iets kost iets!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:37 schreef Aapvis het volgende:
[..]
![]()
Hoe duur gaat die trip naar USA kosten?
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Iets is duur of iets kost iets!
Maarehh. Vrij veel denk ik zo.
Mja ik heb toch geen tijd voorlopig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind het best. Beter wel keertje na de zomervakantie ofzo
Zoiets was ik idd van plan ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:39 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook![]()
Of dan moet je onderweg stoppen en een maand bij een farm gaan werken ofzo
Mijn ogen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:37 schreef Aapvis het volgende:
[..]
![]()
Hoe duur gaat die trip naar USA kosten?
Wat heb ik toch een geweldig inzichtquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zoiets was ik idd van plan ja.
ADE?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja ik heb toch geen tijd voorlopig.We kunnen ook tijdens ADE een toffe meet doen.
Amsterdam Dance Event.quote:
Amsterdam dance event.quote:
Kan jij 10 minuten zonder muziek?quote:
Wanneer is dat?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Amsterdam Dance Event.Dan ben ik net jarig geweest dus dan mogen jullie cadeautjes meebrengen.
Ik niet.quote:
Eind oktober.quote:
Ik neem mezelf wel mee, da's pas een tof cadeau.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Amsterdam Dance Event.Dan ben ik net jarig geweest dus dan mogen jullie cadeautjes meebrengen.
Nou nu je het zegt, mijn oortjes zijn kapot dus heb ik geen iPod 's morgens op de fiets. En als ik dat wel had gehad vanmorgen was ik beduidend vrolijker geweest vandaag. Heb het twee weken volgehouden maar fuckkk ik moet echt weer oortjes kopen. Da's het tweede wat ik ga doen als ik donderdag in Eindhoven ben.quote:
speeksel helpt nietquote:
Ik las zaadquote:
Ik heb oortjes van Bosequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou nu je het zegt, mijn oortjes zijn kapot dus heb ik geen iPod 's morgens op de fiets. En als ik dat wel had gehad vanmorgen was ik beduidend vrolijker geweest vandaag. Heb het twee weken volgehouden maar fuckkk ik moet echt weer oortjes kopen. Da's het tweede wat ik ga doen als ik donderdag in Eindhoven ben.
priktquote:
Heb je nog een ongebruikt paar voor mij?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:47 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik heb oortjes van Bose![]()
me vader kreeg er 5 Gratis van zijn werk
Die fase krijg jij ook nog wel broekiequote:
quote:
Neen sorryquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb je nog een ongebruikt paar voor mij?
Mijn H&M pakketje komt morgen als't goed is. Niet dat ik wat ga houden, maar toch.
Ik niet schnapquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
_!
noortje.
zeg er wat van.
gebruik de TVP knopquote:
Het is niet meer grappigquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die fase krijg jij ook nog wel broekie
Ga huilen.quote:
Hoi Bart, ILY.quote:
HAPquote:
Nee, want het waren 5 afgeschreven paar bij een distributie dinges (de doosjes waren beschadigdquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:55 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Nee, want het waren 5 afgeschreven paar bij een distributie dinges (de doosjes waren beschadigd__!)
En hij komt daar niet meer langs
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja de overknee-laarzen komen weer in de mode.![]()
![]()
Ik wil doodquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hoi Bart, ILY.
Wie kan mij goede (niet heeeeeel dure) in-ears aanraden met een goede bass maar ook goed geluid over all?
Flap.quote:
NEEEEEquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
![]()
Als hij er weer eens langs komt en hij hosselt weer wat houd ik er wel een paar voor je achterquote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:57 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Als hij er weer eens langs komt en hij hosselt weer wat houd ik er wel een paar voor je achter
Volgens mij heeft mijn vader die.quote:
Weet ik veel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:58 schreef Aapvis het volgende:
Waarom komen die dingen trouwens weer in de mode?
wie verzint zoiets
Als er iets is waar ik een slappe lul van krijg...quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Weet ik veel.Maar ik zag het laatst op TV en nu zie ik ze bij de H&M ook al dus dat zal wel.
Wil je mijn half kapotte hebben? Ik wil nieuwequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn vader die.
de biostabiel was ook tijden lang op tv.....quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Weet ik veel.Maar ik zag het laatst op TV en nu zie ik ze bij de H&M ook al dus dat zal wel.
Nouns.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:00 schreef Aapvis het volgende:
Hoe noemen ze zelfstandige naamwoorden in het Engels?
kan die stijf worden dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Als er iets is waar ik een slappe lul van krijg...
Ik zag laatst op TV dat het in de mode zou gaan komen deze winter. Beter?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de biostabiel was ook tijden lang op tv.....
Oke.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:02 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Wat grappig, dat wist ik helemaal niet
Je kan ook gewoon een on ear kopen, nu is het hip en je hebt nog beter geluid ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij had ik die, maar dan in het wit.
EP630 zeker? Zelfde als de CX300quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij had ik die, maar dan in het wit.
Typo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:04 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een on ear kopen, nu is het hip en je hebt nog beter slechter geluid ook
Ja dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
EP630 zeker? Zelfde als de CX300
On ear alsin koptelefoon? Da's warm in de zomer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:04 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een on ear kopen, nu is het hip en je hebt nog beter geluid ook
Stimmtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel.
Maar wel 2x zo goedkoop.
Maar zijn die twee vergelijkbaar dan qua geluid? Want dan ga ik weer voor die van Creative, da's een makkelijke keuze dan.quote:
Gek hč.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:08 schreef xyzyx het volgende:
Jezus was met vriend aan t chillen ergens komen paar van die meiden langs dus wij roepen kwamen ze bij ons staan ff gekletst enzo vroeg 1 zo mijn nr.. begon ze net te smsen vraagt ze op eens hoe oud ik ben.. dus ik zo 20 en vrage hoe oud zij was.. zegt ze zo bla bla ja ik ben 14 maar iedereen denkt 16 en dan gaan ze kut doen als ze er achter komen dat ik 14 ben..
Dus ik terug sturen: Godverdomme ben je serieus 14 ik dacht ook dat je 16 was
En toen stuurde ze niets meer terug
Hahaha.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:08 schreef xyzyx het volgende:
Jezus was met vriend aan t chillen ergens komen paar van die meiden langs dus wij roepen kwamen ze bij ons staan ff gekletst enzo vroeg 1 zo mijn nr.. begon ze net te smsen vraagt ze op eens hoe oud ik ben.. dus ik zo 20 en vrage hoe oud zij was.. zegt ze zo bla bla ja ik ben 14 maar iedereen denkt 16 en dan gaan ze kut doen als ze er achter komen dat ik 14 ben..
Haha mongool.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:08 schreef xyzyx het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:08 schreef xyzyx het volgende:
Neequote:
nee nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen denken altijd dat ik 21 ben ofzo.
Wat?quote:
Mensen denken altijd dat ik 16 benquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen denken altijd dat ik 21 ben ofzo.
15, en bijna legalquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik ben 20.. Ik hoef nog geen kinderen
autist ik?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Autist.
Bart, ik wacht op je bevestiging.
16 en 20 kan ook nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wacht op de mensen die gaan roepen dat 16 en 20 ook niet kan.
nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yooo whatever, sms maar. Ik ga slapen, daag.
Ik vind het kunnen maar ligt ook aan de personen in kwestiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wacht op de mensen die gaan roepen dat 16 en 20 ook niet kan.
Dat is inderdaad heel foutquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gozer van 16 en een tjik van 20 kan niet
SMS terug..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:15 schreef xyzyx het volgende:
Stuurt ze toch terug.. Jaa ik ben 14 ;$$ maar leeftijd is ook maar een getal! Kusjess
Ja 200 op de teller is ook maar een getal en toch ben je zwaar de lul als je gepakt wordt
Maar nu weet ik niets lulligs meer om tegen haar te zeggen wat gemeen maar toch subtiel is
'Je bent net zo oud als mn zusje'quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:15 schreef xyzyx het volgende:
Stuurt ze toch terug.. Jaa ik ben 14 ;$$ maar leeftijd is ook maar een getal! Kusjess
Ja 200 op de teller is ook maar een getal en toch ben je zwaar de lul als je gepakt wordt
Maar nu weet ik niets lulligs meer om tegen haar te zeggen wat gemeen maar toch subtiel is
Nee, straks kent ze t meisje dat ik leuk vind en lult ze dat doorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:17 schreef Aapvis het volgende:
[..]
SMS terug..
"Wil je anaal vernedert worden?"
Je bent net zo oud als me zusje dan:)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, straks kent ze t meisje dat ik leuk vind en lult ze dat door
En ik irriteer me aan mensen die altijd zo ranzig oversext doen tegenover vrouwen.. alsof het een sexobject is
Mijn zusjes zijn 16 en 19quote:
Trustequote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn zusjes zijn 16 en 19
Ik had mezelf gezworen dat ik niet op jonger zou vallen als mijn jongste zusje maar t meisje dat ik nu leuk vind is een paar maanden jonger. Heb t mezelf toch maar goed gepraat dat mijn zusje zich een stuk jonger gedraagt
Niet eens vragen om pics van mn zusjesquote:
Hoezo zou ik?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Niet eens vragen om pics van mn zusjes
Respect
Omdat iedereen op fok dat doetquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat bijan iedereen op FOK! seksueel gefrustreerd is.
Haha, dat heb ik ook gezworen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn zusjes zijn 16 en 19
Ik had mezelf gezworen dat ik niet op jonger zou vallen als mijn jongste zusje maar t meisje dat ik nu leuk vind is een paar maanden jonger. Heb t mezelf toch maar goed gepraat dat mijn zusje zich een stuk jonger gedraagt
Helaas wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat bijan iedereen op FOK! seksueel gefrustreerd is.
HYMAN!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Helaas wel.
Al heb ik ook wel de neiging om pics te vragen want een paar maten van mij zijn zelf van die nerds die dik veel op pc zitten maar die hebben wel van die gods gruwlijk lekkere zusjes
Pics?quote:
Straks heeft hij een zusje van dit kaliberquote:
Komt aardig in de buurt van deze Lisa.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Straks heeft hij een zusje van dit kaliber![]()
[ afbeelding ]
Ook zo'n lichaam?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Komt aardig in de buurt van deze Lisa.
Nee gelukkig niet anders had ik waarschijnlijk incest gepleegdquote:
Sowieso met de rechtse.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet anders had ik waarschijnlijk incest gepleegd
Ja idd..quote:
De linker is de mooiste als je het mij vraagtquote:
Het haar van de rechterquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
De linker is de mooiste als je het mij vraagtdie rechter ken ik niet.. maar linker is zusje van een vriend
Ja das waar.. golvend haarquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Het haar van de rechter
En leukere bikini
Haar bekken/heupen steken inderdaad iets teveel uit, maar vind het niet lelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind die rechter te dun en de linker te tietloos. Spekkies, dat willen we zien.(met mate)
Combinatie van haar lichaam en het mijne en ze is perfect.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Haar bekken/heupen steken inderdaad iets teveel uit, maar vind het niet lelijk.
Nu wil ik een foto van jou om te kunnen vergelijken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Combinatie van haar lichaam en het mijne en ze is perfect.
Dat is natuurlijk vragen om mensen die vragen om picsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Combinatie van haar lichaam en het mijne en ze is perfect.
GMTAquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:47 schreef mstr het volgende:
[..]
Nu wil ik een foto van jou om te kunnen vergelijken.
Kijk dan in het fototopic, daar is een uur geleden ook al wat gepostquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk vragen om mensen die vragen om pics
Flauw van je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gaat niet gebeuren. Maar ik heb tieten en iets te veel heup en zij heeft iets te weinig heup en nauwelijks tieten. Dus perfecte combi.
Link naar post?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kijk dan in het fototopic, daar is een uur geleden ook al wat gepost
Oja, goed dat je het zegt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je mag het aan het eind vd week irl aanschouwen.
Huh wie wat waar?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je mag het aan het eind vd week irl aanschouwen.
Hoezoquote:
Nou morgenavond een verjaardag.quote:
Jij bent geen date nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
NB: ik ben geen date. En nu slapen.
Sterkte met je omaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou morgenavond een verjaardag.
Overmorgen wordt m'n oma geopereerd.
Met één meisje ga ik nog wat drinken samen met een vriendin van der.
Met een ander meisje heb ik de belofte staan dat ze een fles wijn en een McFlurry krijgt.
Ik moet nog even afspreken met Noortje.
En daarnaast nog wat tijd overhouden voor een ander meisje.
Dankje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:58 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Sterkte met je oma![]()
Staat wel veel op je planning jaik had dat meisje van 14 ook nog beloofd om ijs met haar te gaan eten.. Alleen toen wist ik niet dat ze 14 was
Ja weet ik..quote:
Maar beter wegduwen dan wat laten gebeuren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja weet ik..
Maar straks vind ze me leuk en gaat ze tegen me aan zitten en shit.. dan voel ik me dik lullig als ik haar weg moet duwen
Of je wil iets met haar doen en je gaat ijs met haar eten of je kan beter gewoon meteen afzeggen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:00 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja weet ik..
Maar straks vind ze me leuk en gaat ze tegen me aan zitten en shit.. dan voel ik me dik lullig als ik haar weg moet duwen
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
NB: ik ben geen date. En nu slapen.
Ja dat is waar..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:01 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar beter wegduwen dan wat laten gebeuren.
Scorequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:03 schreef mstr het volgende:
Hmm, de meisjes waar ik wat mee ga drinken zijn ook 16.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:03 schreef mstr het volgende:
Hmm, de meisjes waar ik wat mee ga drinken zijn ook 16.
Ja daarom.. Dacht eerst dat ze ouder was en dat ze toch niets wilde maar ze is jonger en zoals ze doet denk ik dat ze wel wat in me zietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Of je wil iets met haar doen en je gaat ijs met haar eten of je kan beter gewoon meteen afzeggen.
Is t erg dan dat je met meisjes van 16 wat gaat drinken?quote:
20/2=10quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:12 schreef killerbee911 het volgende:
leeftijd delen door 2 +5 voor pedocheck
jij welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
20/2=10
10+5=15
Dus ik mag met 15 jarige meisjes?
quote:
Nee, leeftijd/0+7*2quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:12 schreef killerbee911 het volgende:
leeftijd delen door 2 +5 voor pedocheck
delen door 0 = flauwekulquote:
No shitquote:
Oooh kan ik ook dat 14 jarige geval pakkenquote:
Playerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Oooh kan ik ook dat 14 jarige geval pakken
pedoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Oooh kan ik ook dat 14 jarige geval pakken
Nutes 20/0+7x2= 14quote:
Was ook geintje.. Ik loop al een half jaar achter dezelfde aan.. kreeg haar niet meer uit mijn hoofd sinds de 1e x dat ik haar zag... Terwijl ze eerst dik lullig zat te doen en niets van me moest.. Maar de aanhouder wint en nu heb ik een date met haarquote:
dat is altijd 14 xDquote:
Je meent tquote:
Zozo, misschien moet ik ook maar eens blijven aanhouden als de vakantie voorbij is. Want dit friendzone gedoe bevalt mij helemaal niks, voel me nog steeds zwaar kut.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nutes 20/0+7x2= 14
[..]
Was ook geintje.. Ik loop al een half jaar achter dezelfde aan.. kreeg haar niet meer uit mijn hoofd sinds de 1e x dat ik haar zag... Terwijl ze eerst dik lullig zat te doen en niets van me moest.. Maar de aanhouder wint en nu heb ik een date met haar
boven de elf beslist zelfquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je meent t![]()
T meeste plezier heb je met een kind van 4
Hoe dichter bij de 0 hoe strakker om de lul
Wat niet rekt dat scheurt wel
En wat gescheurd is moet genaaid worden.
[ afbeelding ]
Ik weet ook nog niet of t wat wordt met haar..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zozo, misschien moet ik ook maar eens blijven aanhouden als de vakantie voorbij is. Want dit friendzone gedoe bevalt mij helemaal niks, voel me nog steeds zwaar kut.
Mŕn, ik kan wel bijna gaan liggen janken in bed omdat ik verder toch niets te doen heb![]()
Beter, hopelijk wordt het nog wat. Wanneer gaan jullie nu paardrijden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik weet ook nog niet of t wat wordt met haar..
Maar eerst wilde ze niet eens naar de bios samen met een vriendin van haar en haar vriend.. Omdat ik haar leuk vond en zij vond mij te oud.. Maar nu wil ze wel samen paardrijden dus ik vroeg waarom ze toen niet wilde en nu wel en toen zei ze dat het nu anders was als toen. Misschien dat ze denkt dat ik haar niet meer leuk vind en dat ze gewoon vrienden wilt zijn maar ik neem aan dat ze wel weet dat ik haar nog leuk vind
![]()
Ja en je doet er weinig aanquote:Ik snap je wel trouwens.. Heb ook al paar jaar lang geen vriendin gehad omdat ik altijd op de verkeerde viel.. 1 zei ook van jaa ik snap niet dat je geen vriendin hebt want je bent echt vet lief.. Ik dacht echt ja omdat iedereen t zelfde denkt over mij als jou waarschijnlijk__!
De 11equote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beter, hopelijk wordt het nog wat. Wanneer gaan jullie nu paardrijden?
[..]
Ja en je doet er weinig aanIedereen roept wel dat je leuk en lief bent maar als dat alles is
En je bent laat. ik had gister geeist dat iedereen hier om 7:00 zou zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hallooowwwwwwwww ik heb een fucking gore smaak in mijn mondske
Uiteindelijk kreeg ik hem afquote:
Ah. gelukkigquote:
Omdat ze een keer met mij zat te praten toen ik in de auto zat en zij langs kwam fietsen.. en die 2 kleuters achterin zaten dom uit het raam te hangen en te schreeuwen.. en toen kwam dus ook die zus langs fietsen en die lulde dat door. Sinds dien mag ze dus niet meer met ons omgaan.. Dus nu zegt ze gewoon dat ze met een vriendin weg is als ze wat met mij gaat doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 04:50 schreef Japsnars het volgende:
Waarom mag ze niet met je omgaan dan?
That isn't gonna work for a long time.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat ze een keer met mij zat te praten toen ik in de auto zat en zij langs kwam fietsen.. en die 2 kleuters achterin zaten dom uit het raam te hangen en te schreeuwen.. en toen kwam dus ook die zus langs fietsen en die lulde dat door. Sinds dien mag ze dus niet meer met ons omgaan.. Dus nu zegt ze gewoon dat ze met een vriendin weg is als ze wat met mij gaat doen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Krijg toch de vinketering op je linker hartklep.
Weet ik, maar komt wel goed.. Heb nog nooit gehad dat ouders mij niet mochten, haha. Ze kennen me ook niet ofzo en ik snap die ouders wel als ze horen dat hun dochter van 15 zat te praten met een jongen vn 20 die 2 debielen achter in de auto hadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:12 schreef mstr het volgende:
[..]
That isn't gonna work for a long time.
Wie zaten er achterin dan bij je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Weet ik, maar komt wel goed.. Heb nog nooit gehad dat ouders mij niet mochten, haha. Ze kennen me ook niet ofzo en ik snap die ouders wel als ze horen dat hun dochter van 15 zat te praten met een jongen vn 20 die 2 debielen achter in de auto had. Maar haar ouders hadden gezegd dat ze niet bij me in de auto mocht dus denk dat het allemaal wel mee valt
![]()
Laatst vroeg zo'n meisje wanneer ik weer langs kwam omdat haar ma mijn mistte?
* meisjes die jonger zijn dan jij bentquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:22 schreef Aapvis het volgende:
Jij gaat wel verrekte veel om net meisjes die jonger dan jou zijn
2 vrienden van mij.. Die gingen haar ook na roepen terwijl ze weg fietste met haar zus dat ik haar leuk vondquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Wie zaten er achterin dan bij je?
Ik werd laatst gevraagd door 2 dames: Kun je ons niet naar <plaats> brengen tegen een vergoeding?
Terwijl ze me nog nooit hebben zien rijden. Nu eentje wel.
Over wie heb je het?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:22 schreef Aapvis het volgende:
Jij gaat wel verrekte veel om net meisjes die jonger dan jou zijn
Wat een sukkels.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
2 vrienden van mij.. Die gingen haar ook na roepen terwijl ze weg fietste met haar zus dat ik haar leuk vond__! T had niet veel gescheeld of ze mochten lopen naar huis.
Whaha, wat voor rijstijl hou je er op na dan?
Hoi brave bartquote:
Goeiemoggulquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
2 vrienden van mij.. Die gingen haar ook na roepen terwijl ze weg fietste met haar zus dat ik haar leuk vond__! T had niet veel gescheeld of ze mochten lopen naar huis.
Whaha, wat voor rijstijl hou je er op na dan?
Ja weet ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Wat een sukkels.
Een vlotte maar toch nette rijstijl.
Ik vond vorig jaar 15 <> 18 ook iets te.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:25 schreef kanovinnie het volgende:
een meisje van 15 terwijl je 20 bent? Tijdens mijn vakantie had ik een meisje van -volgens mij- 18. Dat vond ik al nog net gaan (als 21 jarige)
Oh, dat doe ik niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja weet ik![]()
Whaha, laatst vroeg zo'n meid ook of ik wat sneller kon rijden omdat ze op tijd thuis moest zijn, nou dat heeft ze geweten.. Met een wit gezicht strompelde ze de auto uit toen we voor haar huis stopte
Das waar. Na 18 jaar maakt het niet zo veel meer uit. Al vind ik de combi jongen 26, meisje 18 zoals een vriend+vriendin van mij ook niet ideaal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vond vorig jaar 15 <> 18 ook iets te.
Maar het verschilt wel per meisje moet ik zeggen.
Haha, ik weet het.. Meeste waar ik op val zijn 17/18 jaar.. Had ook niet verwacht dat ik haar leuk zou gaan vinden maar ze is vet grappig en kan vet goed met haar pratenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:25 schreef kanovinnie het volgende:
een meisje van 15 terwijl je 20 bent? Tijdens mijn vakantie had ik een meisje van -volgens mij- 18. Dat vond ik al nog net gaan (als 21 jarige)
Hoofdletter ouwe!quote:
Klopt, maar ik ken nu een leuk meisje van 16, maar die zou je ook wel iets ouder geven, dat maakt het natuurlijk ook al minder erg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das waar. Na 18 jaar maakt het niet zo veel meer uit. Al vind ik de combi jongen 26, meisje 18 zoals een vriend+vriendin van mij ook niet ideaal.
Wij reden 210 op de teller waar je 70 mochtquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik niet.
Ik rij wel overal nét iets harder dan dat je mag, maar ik scheur niet.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wij reden 210 op de teller waar je 70 mocht
Sorryquote:
Dat is gewoon dom. Dat je daar dan 100 rijd oke, maar 3 keer zo snel?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wij reden 210 op de teller waar je 70 mocht
Dat kan idd wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ken nu een leuk meisje van 16, maar die zou je ook wel iets ouder geven, dat maakt het natuurlijk ook al minder erg.
T kon anders prima, lange rechte 2 baans weg waar niemand reed en allemaal stoplichten die op groen stondenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Maar mijn auto haalt dat niet, dus gaat sowieso al niet lukken.
Toch zou ik dat nooit doen. Ik zou er ook wat van zeggen als de bestuurder van de auto waarmee ik rij dat doe.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T kon anders prima, lange rechte 2 baans weg waar niemand reed en allemaal stoplichten die op groen stonden
De audi van mijn pa haalt net de 250 denk ik.. Nooit uitgeprobeerd..
Harder dan 250 zal ie ook wel niet gaan, duitse auto's met begrenzerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T kon anders prima, lange rechte 2 baans weg waar niemand reed en allemaal stoplichten die op groen stonden
De audi van mijn pa haalt net de 250 denk ik.. Nooit uitgeprobeerd..
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch zou ik dat nooit doen. Ik zou er ook wat van zeggen als de bestuurder van de auto waarmee ik rij dat doe.
Volvoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Harder dan 250 zal ie ook wel niet gaan, duitse auto's met begrenzer
Pff, weet ik echt niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet maar eens een stage gaan zoeken, alleen ik ben de stagesite van school vergeten.Do, weet jij dat misschien ongeveer wat het bij jullie is?
Ah, ik dacht dus 18. Ik dacht ook al dat je ouder was dan 18.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik ben over 4 maanden ook al 20 hč
Een spreekwoordelijk gezegde.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Do, kun je me even uitleggen wat de vinketering is?![]()
Haags scheldwoord is het geloof ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Do, kun je me even uitleggen wat de vinketering is?![]()
Kan je niet los van je school naar een stage zoeken? Zo moest ik het altijd doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet maar eens een stage gaan zoeken, alleen ik ben de stagesite van school vergeten.Do, weet jij dat misschien ongeveer wat het bij jullie is?
Ja, dat heb/had ik ook, maar ik geef haar een kans om mij beter te leren kennen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dus 18. Ik dacht ook al dat je ouder was dan 18.
Dan is het wel wat jong ja. Sowieso is 17/18 mijn min/max
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb toen de C30 gezien en gestart terwijl hij nog niet in de showroom stond.
quote:
quote:Krijg de vinkentering
Waarom is het woord vinke(n) ooit aan tering toegevoegd? "Of het element vink relativerend en kleinerend, dan wel versterkend is, moet ik in het midden laten," aldus Van Sterkenburg (1997). Er is nog een andere mogelijkheid. Een vink is een vogel, vogels vliegen, dus het kan goed zijn dat vinkentering is ontstaan als variant van de vliegende tering. Men vindt ze samen in het allitererende krijg de vliegende vinkentering (dan kun je fluiten).
Tof.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wij hebben nu een V70, niet de nieuwste, maar die daarvoor, met een software-update en alles om hem meer vermogen te geven, dus nu haalt ie makkelijk de 250
Verder is mijn vader niet gegaan op de Duitse autobahn, omdat het toch best gevaarlijk is, zo hard rijden.
Die update was trouwens om brandstof te besparen, niet voor de snelheidanders had mijn vader dat niet gedaan
hmm?quote:
Dat is echt een lap tekst aan loze informatie.quote:
Dat kan wel, maar ik zit in Utrecht op school en woon in Helmond, dus dat is wat lastiger voor mij. En op de stagesite staan redelijk wat stages. Maar op Sharepoint staat niks.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je niet los van je school naar een stage zoeken? Zo moest ik het altijd doen.
Sharepoint is sowieso kut.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar ik zit in Utrecht op school en woon in Helmond, dus dat is wat lastiger voor mij. En op de stagesite staan redelijk wat stages. Maar op Sharepoint staat niks.
Die kun je er ook af halenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Harder dan 250 zal ie ook wel niet gaan, duitse auto's met begrenzer
Oh kan best, ik heb het niet eens gelezenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is echt een lap tekst aan loze informatie.
Maar ik was daar wel naar op zoek. GRACIAS Bart!
Nouja, jij bent een jaar jonger, dus dan kan 16/17 nog netquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat heb/had ik ook, maar ik geef haar een kans om mij beter te leren kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nouja, jij bent een jaar jonger, dus dan kan 16/17 nog netMoet dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso via PM, PM maar dan.
Wat is er gevaarlijk aan dan? Goede remmen onder je auto en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wij hebben nu een V70, niet de nieuwste, maar die daarvoor, met een software-update en alles om hem meer vermogen te geven, dus nu haalt ie makkelijk de 250
Verder is mijn vader niet gegaan op de Duitse autobahn, omdat het toch best gevaarlijk is, zo hard rijden.
Die update was trouwens om brandstof te besparen, niet voor de snelheidanders had mijn vader dat niet gedaan
Nouja, je hebt veel minder tijd om te reageren op de andere weggebruikersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat is er gevaarlijk aan dan? Goede remmen onder je auto en gaan met die banaan
Tuurlijk niet. Maar we zitten op FOK! Dan moet je het vragen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet dat?
Sowieso via PM, PM maar dan.
Klopt, maar ik geef niet zo snel foto's via FOK! weg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar we zitten op FOK! Dan moet je het vragen.
Je bent de snelheid niet gewend? Dus het besturen van de auto gaat anders dan je gewend bent.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat is er gevaarlijk aan dan? Goede remmen onder je auto en gaan met die banaan
Vind ik wel sociaal van jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat heb/had ik ook, maar ik geef haar een kans om mij beter te leren kennen.
Ik doelde er uberhaupt niet op dat ik die foto's wilde, maar in elk topic waar over een meisje/moeder/zus wordt gesproken worden er om pics gevraagt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, maar ik geef niet zo snel foto's via FOK! weg.
Pa van een vriend heeft zo'n RS6r dat kreng loopt ver over de 300 en zijn zoonlief had een bmw m5 gekregen die begrenst was op 340 ofzoquote:
Hier ook hoor, zelfs in de SC.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik doelde er uberhaupt niet op dat ik die foto's wilde, maar in elk topic waar over een meisje/moeder/zus wordt gesproken worden er om pics gevraagt.
Althans, in KLB
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Pa van een vriend heeft zo'n RS6r dat kreng loopt ver over de 300 en zijn zoonlief had een bmw m5 gekregen die begrenst was op 340 ofzo![]()
Typisch geval van geld teveel
Mijn pa heeft de audi gekocht omdat je daar redelijk ruim in kon zitten en hij toch zuinig rijd.. 1:20 als je 100 op de teller rijd op de snelweg
Of het wordt gespendeert aan de verkeerde dingenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Pa van een vriend heeft zo'n RS6r dat kreng loopt ver over de 300 en zijn zoonlief had een bmw m5 gekregen die begrenst was op 340 ofzo![]()
Typisch geval van geld teveel
Mijn pa heeft de audi gekocht omdat je daar redelijk ruim in kon zitten en hij toch zuinig rijd.. 1:20 als je 100 op de teller rijd op de snelweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ligt er ook maar aan wat voor auto je hebt.. Als ik 130 rij in dat boodschappen karretje van mijn ma dan heb ik al het gevoel dat je van de weg af stuitert terwijl in de audi je op een vlakke weg 200 kan rijden zonder dat je er veel van merkt..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bent de snelheid niet gewend? Dus het besturen van de auto gaat anders dan je gewend bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |