Die kun je er ook af halenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Harder dan 250 zal ie ook wel niet gaan, duitse auto's met begrenzer
Oh kan best, ik heb het niet eens gelezenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat is echt een lap tekst aan loze informatie.
Maar ik was daar wel naar op zoek. GRACIAS Bart!
Nouja, jij bent een jaar jonger, dus dan kan 16/17 nog netquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat heb/had ik ook, maar ik geef haar een kans om mij beter te leren kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nouja, jij bent een jaar jonger, dus dan kan 16/17 nog netMoet dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso via PM, PM maar dan.
Wat is er gevaarlijk aan dan? Goede remmen onder je auto en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wij hebben nu een V70, niet de nieuwste, maar die daarvoor, met een software-update en alles om hem meer vermogen te geven, dus nu haalt ie makkelijk de 250
Verder is mijn vader niet gegaan op de Duitse autobahn, omdat het toch best gevaarlijk is, zo hard rijden.
Die update was trouwens om brandstof te besparen, niet voor de snelheidanders had mijn vader dat niet gedaan
Nouja, je hebt veel minder tijd om te reageren op de andere weggebruikersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat is er gevaarlijk aan dan? Goede remmen onder je auto en gaan met die banaan
Tuurlijk niet. Maar we zitten op FOK! Dan moet je het vragen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Moet dat?
Sowieso via PM, PM maar dan.
Klopt, maar ik geef niet zo snel foto's via FOK! weg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Maar we zitten op FOK! Dan moet je het vragen.
Je bent de snelheid niet gewend? Dus het besturen van de auto gaat anders dan je gewend bent.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat is er gevaarlijk aan dan? Goede remmen onder je auto en gaan met die banaan
Vind ik wel sociaal van jequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, dat heb/had ik ook, maar ik geef haar een kans om mij beter te leren kennen.
Ik doelde er uberhaupt niet op dat ik die foto's wilde, maar in elk topic waar over een meisje/moeder/zus wordt gesproken worden er om pics gevraagt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Klopt, maar ik geef niet zo snel foto's via FOK! weg.
Pa van een vriend heeft zo'n RS6r dat kreng loopt ver over de 300 en zijn zoonlief had een bmw m5 gekregen die begrenst was op 340 ofzoquote:
Hier ook hoor, zelfs in de SC.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik doelde er uberhaupt niet op dat ik die foto's wilde, maar in elk topic waar over een meisje/moeder/zus wordt gesproken worden er om pics gevraagt.
Althans, in KLB
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Pa van een vriend heeft zo'n RS6r dat kreng loopt ver over de 300 en zijn zoonlief had een bmw m5 gekregen die begrenst was op 340 ofzo![]()
Typisch geval van geld teveel
Mijn pa heeft de audi gekocht omdat je daar redelijk ruim in kon zitten en hij toch zuinig rijd.. 1:20 als je 100 op de teller rijd op de snelweg
Of het wordt gespendeert aan de verkeerde dingenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Pa van een vriend heeft zo'n RS6r dat kreng loopt ver over de 300 en zijn zoonlief had een bmw m5 gekregen die begrenst was op 340 ofzo![]()
Typisch geval van geld teveel
Mijn pa heeft de audi gekocht omdat je daar redelijk ruim in kon zitten en hij toch zuinig rijd.. 1:20 als je 100 op de teller rijd op de snelweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ligt er ook maar aan wat voor auto je hebt.. Als ik 130 rij in dat boodschappen karretje van mijn ma dan heb ik al het gevoel dat je van de weg af stuitert terwijl in de audi je op een vlakke weg 200 kan rijden zonder dat je er veel van merkt..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je bent de snelheid niet gewend? Dus het besturen van de auto gaat anders dan je gewend bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |