T kon anders prima, lange rechte 2 baans weg waar niemand reed en allemaal stoplichten die op groen stondenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Maar mijn auto haalt dat niet, dus gaat sowieso al niet lukken.
Toch zou ik dat nooit doen. Ik zou er ook wat van zeggen als de bestuurder van de auto waarmee ik rij dat doe.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T kon anders prima, lange rechte 2 baans weg waar niemand reed en allemaal stoplichten die op groen stonden
De audi van mijn pa haalt net de 250 denk ik.. Nooit uitgeprobeerd..
Harder dan 250 zal ie ook wel niet gaan, duitse auto's met begrenzerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:33 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T kon anders prima, lange rechte 2 baans weg waar niemand reed en allemaal stoplichten die op groen stonden
De audi van mijn pa haalt net de 250 denk ik.. Nooit uitgeprobeerd..
Ik ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch zou ik dat nooit doen. Ik zou er ook wat van zeggen als de bestuurder van de auto waarmee ik rij dat doe.
Volvoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Harder dan 250 zal ie ook wel niet gaan, duitse auto's met begrenzer
Pff, weet ik echt niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet maar eens een stage gaan zoeken, alleen ik ben de stagesite van school vergeten.Do, weet jij dat misschien ongeveer wat het bij jullie is?
Ah, ik dacht dus 18. Ik dacht ook al dat je ouder was dan 18.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik ben over 4 maanden ook al 20 hè
Een spreekwoordelijk gezegde.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Do, kun je me even uitleggen wat de vinketering is?![]()
Haags scheldwoord is het geloof ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Do, kun je me even uitleggen wat de vinketering is?![]()
Kan je niet los van je school naar een stage zoeken? Zo moest ik het altijd doen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet maar eens een stage gaan zoeken, alleen ik ben de stagesite van school vergeten.Do, weet jij dat misschien ongeveer wat het bij jullie is?
Ja, dat heb/had ik ook, maar ik geef haar een kans om mij beter te leren kennen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dus 18. Ik dacht ook al dat je ouder was dan 18.
Dan is het wel wat jong ja. Sowieso is 17/18 mijn min/max
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik heb toen de C30 gezien en gestart terwijl hij nog niet in de showroom stond.
quote:
quote:Krijg de vinkentering
Waarom is het woord vinke(n) ooit aan tering toegevoegd? "Of het element vink relativerend en kleinerend, dan wel versterkend is, moet ik in het midden laten," aldus Van Sterkenburg (1997). Er is nog een andere mogelijkheid. Een vink is een vogel, vogels vliegen, dus het kan goed zijn dat vinkentering is ontstaan als variant van de vliegende tering. Men vindt ze samen in het allitererende krijg de vliegende vinkentering (dan kun je fluiten).
Tof.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:42 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Wij hebben nu een V70, niet de nieuwste, maar die daarvoor, met een software-update en alles om hem meer vermogen te geven, dus nu haalt ie makkelijk de 250
Verder is mijn vader niet gegaan op de Duitse autobahn, omdat het toch best gevaarlijk is, zo hard rijden.
Die update was trouwens om brandstof te besparen, niet voor de snelheidanders had mijn vader dat niet gedaan
hmm?quote:
Dat is echt een lap tekst aan loze informatie.quote:
Dat kan wel, maar ik zit in Utrecht op school en woon in Helmond, dus dat is wat lastiger voor mij. En op de stagesite staan redelijk wat stages. Maar op Sharepoint staat niks.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je niet los van je school naar een stage zoeken? Zo moest ik het altijd doen.
Sharepoint is sowieso kut.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar ik zit in Utrecht op school en woon in Helmond, dus dat is wat lastiger voor mij. En op de stagesite staan redelijk wat stages. Maar op Sharepoint staat niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |