Chilquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jajajajajajajajajaja
Ik ga trouwens wel snoepen op de zaterdag, niet op de zondag. Plastikman ffs.Dan maken al die andere dingen al niet meer uit.
Ja daarom.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Chil
Haha, ik ook, zit ik zondagochtend nog beetje lekker in m'n afterglow.
En die hé had hè moeten zijnquote:
Zoals ik al zei, mijn topic is beter.quote:
HALLO DIE WIL IK ALquote:
Knap je eigen maar opquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, mijn topic is beter.
PUB SC [5635] - This is the ultimate showdownnnnn
[..]
HALLO DIE WIL IK AL
quote:
Gezinsauto meets bestelwagen bedoel jequote:
quote:Uit de markt ontstond een vraag naar een ruimere auto dan de PV en het antwoord komt in 1953 met de komst van de PV 445, de Duett genoemd. De veelzijdige auto werd ontwikkeld op basis van de Volvo PV 444 door Ir. Erik Skogh van Volvo's eigen ontwerpafdeling.
De naam Duett komt voort uit Volvo's gedachte om een auto te maken voor (kleine) ondernemers, die zowel als beroeps- en als vrijetijdsauto te gebruiken is. (Het idee erachter is twee auto's in één, een Duet!) Feitelijk komt daar ook, in de auto-industrie althans, het woord Combi (combinatie auto) vandaan.
Uden, want Udenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
nou, waar komt dan zo'n toffe meet?
PUB SC [5635] - This is the ultimate showdownnnnnquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
nou, waar komt dan zo'n toffe meet?
Ja halloquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
PUB SC [5635] - This is the ultimate showdownnnnn
Holaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |