Haha, dankjequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik vind jou echt heel tof.
Ja, echt he. Wanneer is er eens een meet met toffe mensen en die niet in de fucking stairway isquote:
Nee.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt nu alweer over XTC, gebruik je dat wellis?
Okeeee ojaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja toch? Als je lid van FOK! wilde worden moest je toch bloed opsturen, voor het bloedbroeder verband?
Ja maar dat is niet lekker bij Tia Mariaaaaa.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:14 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Whehehesnel drinken werkt trouwens ook
Hogere alcoholconcentratie in minder tijd
FUCK YEAH, nu tijd voor bier
Ik kom ook!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, echt he. Wanneer is er eens een meet met toffe mensen en die niet in de fucking stairway is
Wat leukkkk.quote:
Bah.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:15 schreef NoelGallagher het volgende:
hahahahahahahha, toen het z'n lippen raakte moest ie al kotsen
Ik krijg altijd hongerquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:18 schreef tubacloud het volgende:
Waarom heb ik meer zin in roken als ik gedronken heb? Waar slaat dat op?
Heb ik ook. Niet dat ik rook, maar als ik gedronken heb doe ik het wel eerder.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:18 schreef tubacloud het volgende:
Moet je ook geen drank drinken voor de lekker als je dronken wil wordenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja maar dat is niet lekker bij Tia Mariaaaaa.
En nu genoeg gequote voor deze post.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:18 schreef tubacloud het volgende:
Ik doe het altijd al, alleen als ik gedronken heb ben ik net een schoorsteenquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb ik ook. Niet dat ik rook, maar als ik gedronken heb doe ik het wel eerder.
Ik wil niet dronken worden mannnn. Vroeg het me alleen af.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:20 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Moet je ook geen drank drinken voor de lekker als je dronken wil worden
Jij bent 14, hoe kan je daar dan een oordeel over vellen?quote:
Okquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik wil niet dronken worden mannnn. Vroeg het me alleen af.
Jajajajajajajajajajaquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:21 schreef NoelGallagher het volgende:
noortje we moeten wel chillen op lowlands
Nu is't niet meer grappig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:22 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Jij bent 14, hoe kan je daar dan een oordeel over vellen?
Niet, daarom post ik zo'n niets zeggende postquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:22 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Jij bent 14, hoe kan je daar dan een oordeel over vellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |