nee nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen denken altijd dat ik 21 ben ofzo.
Wat?quote:
Mensen denken altijd dat ik 16 benquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen denken altijd dat ik 21 ben ofzo.
15, en bijna legalquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik ben 20.. Ik hoef nog geen kinderen
autist ik?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Autist.
Bart, ik wacht op je bevestiging.
16 en 20 kan ook nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wacht op de mensen die gaan roepen dat 16 en 20 ook niet kan.
nee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Yooo whatever, sms maar. Ik ga slapen, daag.
Ik vind het kunnen maar ligt ook aan de personen in kwestiequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wacht op de mensen die gaan roepen dat 16 en 20 ook niet kan.
Dat is inderdaad heel foutquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
gozer van 16 en een tjik van 20 kan niet
SMS terug..quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:15 schreef xyzyx het volgende:
Stuurt ze toch terug.. Jaa ik ben 14 ;$$ maar leeftijd is ook maar een getal! Kusjess
Ja 200 op de teller is ook maar een getal en toch ben je zwaar de lul als je gepakt wordt
Maar nu weet ik niets lulligs meer om tegen haar te zeggen wat gemeen maar toch subtiel is
'Je bent net zo oud als mn zusje'quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:15 schreef xyzyx het volgende:
Stuurt ze toch terug.. Jaa ik ben 14 ;$$ maar leeftijd is ook maar een getal! Kusjess
Ja 200 op de teller is ook maar een getal en toch ben je zwaar de lul als je gepakt wordt
Maar nu weet ik niets lulligs meer om tegen haar te zeggen wat gemeen maar toch subtiel is
Nee, straks kent ze t meisje dat ik leuk vind en lult ze dat doorquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:17 schreef Aapvis het volgende:
[..]
SMS terug..
"Wil je anaal vernedert worden?"
Je bent net zo oud als me zusje dan:)quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, straks kent ze t meisje dat ik leuk vind en lult ze dat door
En ik irriteer me aan mensen die altijd zo ranzig oversext doen tegenover vrouwen.. alsof het een sexobject is
Mijn zusjes zijn 16 en 19quote:
Trustequote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn zusjes zijn 16 en 19
Ik had mezelf gezworen dat ik niet op jonger zou vallen als mijn jongste zusje maar t meisje dat ik nu leuk vind is een paar maanden jonger. Heb t mezelf toch maar goed gepraat dat mijn zusje zich een stuk jonger gedraagt
Niet eens vragen om pics van mn zusjesquote:
Hoezo zou ik?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Niet eens vragen om pics van mn zusjes
Respect
Omdat iedereen op fok dat doetquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat bijan iedereen op FOK! seksueel gefrustreerd is.
Haha, dat heb ik ook gezworen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mijn zusjes zijn 16 en 19
Ik had mezelf gezworen dat ik niet op jonger zou vallen als mijn jongste zusje maar t meisje dat ik nu leuk vind is een paar maanden jonger. Heb t mezelf toch maar goed gepraat dat mijn zusje zich een stuk jonger gedraagt
Helaas wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Omdat bijan iedereen op FOK! seksueel gefrustreerd is.
HYMAN!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:31 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Helaas wel.
Al heb ik ook wel de neiging om pics te vragen want een paar maten van mij zijn zelf van die nerds die dik veel op pc zitten maar die hebben wel van die gods gruwlijk lekkere zusjes
Pics?quote:
Straks heeft hij een zusje van dit kaliberquote:
Komt aardig in de buurt van deze Lisa.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Straks heeft hij een zusje van dit kaliber![]()
[ afbeelding ]
Ook zo'n lichaam?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Komt aardig in de buurt van deze Lisa.
Nee gelukkig niet anders had ik waarschijnlijk incest gepleegdquote:
Sowieso met de rechtse.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet anders had ik waarschijnlijk incest gepleegd
Ja idd..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |