Hallo zullen we neuken? Of zoiets?quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Of je de liefde met me wil bedrijven.
Eindhoven!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:36 schreef NoelGallagher het volgende:
nou, waar komt dan zo'n toffe meet?
Iets is duur of iets kost iets!quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:37 schreef Aapvis het volgende:
[..]
![]()
Hoe duur gaat die trip naar USA kosten?
Ja dat denk ik ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Iets is duur of iets kost iets!
Maarehh. Vrij veel denk ik zo.
Mja ik heb toch geen tijd voorlopig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind het best. Beter wel keertje na de zomervakantie ofzo
Zoiets was ik idd van plan ja.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:39 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook![]()
Of dan moet je onderweg stoppen en een maand bij een farm gaan werken ofzo
Mijn ogen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:37 schreef Aapvis het volgende:
[..]
![]()
Hoe duur gaat die trip naar USA kosten?
Wat heb ik toch een geweldig inzichtquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zoiets was ik idd van plan ja.
ADE?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja ik heb toch geen tijd voorlopig.We kunnen ook tijdens ADE een toffe meet doen.
Amsterdam Dance Event.quote:
Amsterdam dance event.quote:
Kan jij 10 minuten zonder muziek?quote:
Wanneer is dat?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Amsterdam Dance Event.Dan ben ik net jarig geweest dus dan mogen jullie cadeautjes meebrengen.
Ik niet.quote:
Eind oktober.quote:
Ik neem mezelf wel mee, da's pas een tof cadeau.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Amsterdam Dance Event.Dan ben ik net jarig geweest dus dan mogen jullie cadeautjes meebrengen.
Nou nu je het zegt, mijn oortjes zijn kapot dus heb ik geen iPod 's morgens op de fiets. En als ik dat wel had gehad vanmorgen was ik beduidend vrolijker geweest vandaag. Heb het twee weken volgehouden maar fuckkk ik moet echt weer oortjes kopen. Da's het tweede wat ik ga doen als ik donderdag in Eindhoven ben.quote:
speeksel helpt nietquote:
Ik las zaadquote:
Ik heb oortjes van Bosequote:Op maandag 2 augustus 2010 23:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nou nu je het zegt, mijn oortjes zijn kapot dus heb ik geen iPod 's morgens op de fiets. En als ik dat wel had gehad vanmorgen was ik beduidend vrolijker geweest vandaag. Heb het twee weken volgehouden maar fuckkk ik moet echt weer oortjes kopen. Da's het tweede wat ik ga doen als ik donderdag in Eindhoven ben.
priktquote:
Heb je nog een ongebruikt paar voor mij?quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:47 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik heb oortjes van Bose![]()
me vader kreeg er 5 Gratis van zijn werk
Die fase krijg jij ook nog wel broekiequote:
quote:
Neen sorryquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb je nog een ongebruikt paar voor mij?
Mijn H&M pakketje komt morgen als't goed is. Niet dat ik wat ga houden, maar toch.
Ik niet schnapquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
_!
noortje.
zeg er wat van.
gebruik de TVP knopquote:
Het is niet meer grappigquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die fase krijg jij ook nog wel broekie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |