Aha, het oppompen van olie in de golf van Mexico zorgt voor al die orkanen elk jaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zie stormen en ons olieverbruik als puisten en vet vreten: Als je het laatste niet verandert kan je ze wel uitdrukken, maar dan duiken er ergens anders twee nieuwe op.
Moet je voorstellen, als je als fervent verbrandingsmotor-fanaat zijnde de snelwegen voor jezelf hebt omdat de hele maatschappij toch via zwevende units transporteert en de snelwegen niet eens nodig meer heeft.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:51 schreef Lightning_NL het volgende:
olieverbruik ftw! Er is niks mooier dan het heerlijke geronk van een V8. Of elke liter kerosine die ik in 2,5 seconde verbrandRuikt lekker, voelt stoer
In Nederland zijn de wegen overvol, in good 'ole USA is er ruimte zat! Ik zou wel gék zijn om in NL te blijven.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Moet je voorstellen, als je als fervent verbrandingsmotor-fanaat zijnde de snelwegen voor jezelf hebt omdat de hele maatschappij toch via zwevende units transporteert en de snelwegen niet eens nodig meer heeft.
Zoals het er nu naar uitziet houden onze machthebbers ons net zo lang olieafhankelijk tot de hele aardbol stikt in de smog, vooral als India en China zwaar gaan burnen, en worden de wegen steeds voller, zodat je steeds minder kan genieten van V8'en, W12's en weet ik veel wat voor brand pow0r ;p
Dat dusquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:41 schreef Flurry het volgende:
[..]
Ongeveer alle punten uit de OP hebben te maken met weermodificatie en jij gebruikt dit als argument dat chemtrails bestaan
Die foto van de chemische trails van de 28e april 2007 boven Enschede is mijn inziens een goed voorbeeld van hoe die trails worden gevormd (je ziet vliegtuig net een nieuwe zetten) en vervolgens dalen en uitwaaien (je ziet de uitgewaaide trails op een ander niveau in brede stroken meuk samenkomen).quote:Zilverjodide wordt algemeen beschouwd als een schadelijke, vervuilende en toxische verbinding. Inname van jodiden, waaronder zilverjodide, leidt tot huidirritatie, overmatige slijmproductie, hoofdpijn en irritatie van slijmvliezen. Andere symptomen zijn mentale uitputting, bloedarmoede en gewichtsverlies. Chronische inname kan leiden tot argyrie, dat gekenmerkt wordt door het blauwgrijs worden van ogen, huid en slijmvliezen. Chronisch huidcontact kan leiden tot permanente verkleuring van de huid.
Omdat het natuurlijk ALLANGGGGGGGG verdampt is voordat het ook maar een kans krijgt op het aardoppervlak te komen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:06 schreef Salvad0R het volgende:
Als die meuk "ijs" vormt op die hoogte en zichtbare wolken vormt, zoals eerder beweerd werd, dan zou dat op aarde merkbaar moeten zijn in de vorm van regen. Dat was niet het geval.
dus je bent een piloot die zilverionen de lucht in spuit?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Max_Dark het volgende:
Zware metalen noem je neem ik aan vanwege "zilverionen"? Sorry maar als ik nu de badkamer in loop staat daar een fles deo met zilvertechnologie en ionen om zweten tegen te gaan.
Haha ik weet waar dat is! Op dat balkonnetje rechtsonder heb ik nog absinth lopen zuipen 10 jaar geledenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:31 schreef Jumparound het volgende:
ik heb net een zakkende chemtrail gezien..
[ afbeelding ]
Je gaat er vanuit dat elke piloot de beschikking heeft over geheime documenten. Dat gaat wel heel ver.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je pakt het namelijk verkeerd aan. als het echt op zo'n grote schaal plaatsvond en je een diploma tot piloot had, zou je slim genoeg zijn de officiële documenten naar wikileaks te sturen. Die publiceren het daarna, waarop van de 10.000 piloten enkelen wat extra documenten op sturen naar wikileaks, waardoor de hele boel bekend wordt en niet meer ontkend kan worden.
het is het bewijs dat ook jij chemtrails uit strooit maar onderdrukt wordt door de overheid en daarom nooit de waarheid zult vertellenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:59 schreef Max_Dark het volgende:
Wrong topic? Ik zie de link even niet met chemtrails?
Overigens probeert deze man ons dus te overtuigen dat Google slecht is omdat:
1) De Amerikaanse overheid investeert in particuliere bedrijven? Net als de rest vd wereld, ik noem een ING/ABN om een recent voorbeeld te pakken van een bedrijf met staatsgelden.
2) Google belt met NSA om wat cyberchinezen aan te pakken en dit wordt uitgelegd als een corporate merger
3) Ik kan voortaan me buurvrouw naakt op het dak zien liggen via Google Earth dus kwade bijbedoelingen van ome Bush?
Maargoed heeft verder niets met chemtrails te maken dus disregard?
Maak je geen zorgen, TS heeft nog geen enkele relevante link geproduceert in dit topic....quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:59 schreef Max_Dark het volgende:
Wrong topic? Ik zie de link even niet met chemtrails?
Overigens probeert deze man ons dus te overtuigen dat Google slecht is omdat:
1) De Amerikaanse overheid investeert in particuliere bedrijven? Net als de rest vd wereld, ik noem een ING/ABN om een recent voorbeeld te pakken van een bedrijf met staatsgelden.
2) Google belt met NSA om wat cyberchinezen aan te pakken en dit wordt uitgelegd als een corporate merger
3) Ik kan voortaan me buurvrouw naakt op het dak zien liggen via Google Earth dus kwade bijbedoelingen van ome Bush?
Maargoed heeft verder niets met chemtrails te maken dus disregard?
Wat jij als relevant en irrelevant beschouwt doet er gelukkig niet toe.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:21 schreef .SP. het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, TS heeft nog geen enkele relevante link geproduceert in dit topic....
Wel als jij verwacht dat ze gaan geloven dat er chemtrails bestaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat jij als relevant en irrelevant beschouwt doet er gelukkig niet toe.
Wat ijl je nou, de feiten spreken voor zich, dat heeft niets met hetgeen wat ik verwacht of geloof te maken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:39 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Wel als jij verwacht dat ze gaan geloven dat er chemtrails bestaan.
En gezien jouw manier van "discussieren" verwacht jij dat iedereen er in gelooft.
Voor jou spreken ze voor zich ja. Daar is niet iedereen het over eens, laat staan dat iedereen het er over eens is dat het feiten zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat ijl je nou, de feiten spreken voor zich, dat heeft niets met hetgeen wat ik verwacht of geloof te maken.
Dat jullie er voor kiezen om bronnen als The Sydney Morning Herald en Reuters niet te geloven, maakt het niet minder feitelijk kerel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Voor jou spreken ze voor zich ja. Daar is niet iedereen het over eens, laat staan dat iedereen het er over eens is dat het feiten zijn.
Prima bronnen, maar hebben niets met chemtrails te maken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:50 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat jullie er voor kiezen om bronnen als The Sydney Morning Herald en Reuters niet te geloven, maakt het niet minder feitelijk kerel.
Als het sproeien van zware metalen als barium, aluminium, zilverjodide door jou niet als chemische trail beschouwd wordt, dan is er iets mis met je definitie van chemtrail.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:23 schreef .SP. het volgende:
[..]
Prima bronnen, maar hebben niets met chemtrails te maken.
Een rapporteert over een zak cement die naar beneden is gevallen, de andere over weermodificaties in China. Waar is de link met chemtrails?
Een chemtrail is door technisch onderontwikkelde mensen verzonnen fanatsie.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als het sproeien van zware metalen als barium, aluminium, zilverjodide door jou niet als chemische trail beschouwd wordt, dan is er iets mis met je definitie van chemtrail.
Vertel eens, wat beschouw jij als chemtrail?
Ik heb al in meerdere eerdere chemtrailtopics gezegd dat er wel gesproeid wordt om het weer te beïnvloeden in China. Ook dat de Nasa er proeven mee doet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:30 schreef Salvad0R het volgende:
Verder is het natuurlijk wel tekenend dat zodra een feit niet meer te ontkennen valt, zoals het modificeren van het weer door middel van schadelijke zware metalen en chemicaliën, dat er gewoon een andere ontkennende insteek ontstaat, met de niet te ontkennen gebeurtenissen er in verwerkt, alsof het nooit anders was.
Desinfo noobs zijn funneh.
Heb je ook bewijs voor het gebruik van barium en aluminium in weer-modificatie? Dat zilverjodide gebruikt wordt is algemeen bekend.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als het sproeien van zware metalen als barium, aluminium, zilverjodide door jou niet als chemische trail beschouwd wordt, dan is er iets mis met je definitie van chemtrail.
Beetje een fail.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:11 schreef Salvad0R het volgende:
En the Nile isn't just a river in Egypt.
Als ik zie dat er zooi gesproeid wordt in praktische raster motiefjes, en die zooi gedraagt zich niet als normale uitlaatgassen van vliegtuigen, verspreidt zich in brede stroken, vermengt met elkaar en daalt op de aarde neer in heiige wolken van rotzooi, en ik lees vervolgens op gefundeerde nieuwsbronnen dat er op internationaal niveau weer beinvloed wordt, dan is de kans groter dat hier evengoed zware metalen en giftige chemicalien gesproeid worden, dan de kans dat dat hier niet gebeurt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb al in meerdere eerdere chemtrailtopics gezegd dat er wel gesproeid wordt om het weer te beïnvloeden in China. Ook dat de Nasa er proeven mee doet.
Maar zulks hoeft niet te betekenen dat zulke dingen hier ook gebeuren.
Jij leest dus ook alleen maar wat je wilt lezen, zoals de waard is, enz.
Omdat het in het buitenland schijnbaar lokaal gebeurd om bijvoorbeeld Peking verschoont te houden van regen tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen. Bovendien gebruiken ze daarvoor 1 bepaald materiaal, droogijs bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:45 schreef Salvad0R het volgende:
Als ik zie dat er zooi gesproeid wordt in praktische raster motiefjes, en die zooi gedraagt zich niet als normale uitlaatgassen van vliegtuigen, verspreidt zich in brede stroken, vermengt met elkaar en daalt op de aarde neer in heiige wolken van rotzooi, en ik lees vervolgens op gefundeerde nieuwsbronnen dat er op internationaal niveau weer beinvloed wordt, dan is de kans groter dat hier evengoed zware metalen en giftige chemicalien,gesproeid worden, dan de kans dat dat hier niet gebeurt.
Wat zegt jou dat het niet hier zou gebeuren? Vanwaar je staat van bevooroordeelde ontkenning?
Hoe worden de "aanstuurders" van deze nare praktijken beschermd tegen deze grootschalige vergiftigingen? Aangezien het overal in NL gebeurt moet er wel iets voor deze lui geregeld zijn neem ik aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als ik zie dat er zooi gesproeid wordt in praktische raster motiefjes, en die zooi gedraagt zich niet als normale uitlaatgassen van vliegtuigen, verspreidt zich in brede stroken, vermengt met elkaar en daalt op de aarde neer in heiige wolken van rotzooi, en ik lees vervolgens op gefundeerde nieuwsbronnen dat er op internationaal niveau weer beinvloed wordt, dan is de kans groter dat hier evengoed zware metalen en giftige chemicalien gesproeid worden, dan de kans dat dat hier niet gebeurt.
Wat zegt jou dat het niet hier zou gebeuren? Vanwaar je staat van bevooroordeelde ontkenning?
http://www.carnicom.com/flame1.htmquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:41 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Heb je ook bewijs voor het gebruik van barium en aluminium in weer-modificatie? Dat zilverjodide gebruikt wordt is algemeen bekend.
Waarom betrek je hele tijd dwangmatig die Olympische Spelen erbij, dat is slechts een van de honderden, zo niet duizenden gevallen waarin door middel van chemicaliën "het weer" werd beïnvloed, in China alleen al.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat het in het buitenland schijnbaar lokaal gebeurd om bijvoorbeeld Peking verschoont te houden van regen tijdens de openingsceremonie van de Olympische Spelen. Bovendien gebruiken ze daarvoor 1 bepaald materiaal, droogijs bijvoorbeeld.
Als het zo zou zijn dat het in Nederland ook gebruikt zou worden om het weer te beïnvloeden, en alle claims van zogenaamde chemtrails zouden waar zijn, dan is er iemand enorm aan het prutsen, kijk maar naar de afgelopen dagen, regen en zonneschijn wisselen elkaar af.
Wat zegt jou dat het hier wél zou gebeuren? Waarom zou iemand op de dag voor Koninginnenacht 2007 boven Enschede chemtrailen? Welk weer moet daar beïnvloed worden?
Gelukkig heb je door dat ik slechts een voorbeeld geef en geef je wel antwoord op de vragen in de rest van mijn post.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:00 schreef Salvad0R het volgende:
Waarom betrek je hele tijd dwangmatig die Olympische Spelen erbij, dat is slechts een van de honderden, zo niet duizenden gevallen waarin door middel van chemicaliën "het weer" werd beïnvloed, in China alleen al.
De suggestie dat "alle claims van chemtrails zouden waar zijn" is gewoon compleet suggestief en een niet-valide argument voor wat dan ook.
Als je denkt dat enerzijds alles over chemtrails waar moet zijn, of anderzijds niets, dan is je benadering van realiteit een beetje beperkt.
De hoeveelheden zilverjodide zijn aanzienlijk lager dan dat word uitgestoten door industrie en er zit zelfs meer in die zilveren tandvullingen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
http://www.carnicom.com/flame1.htm
Carnocom also worked as a technical research scientist acting in a professional capacity supporting analysis and development of major Department of Defense physical and weapons modeling systems, with extensive computer programming and system application development experience. He has held a Top Secret/SCI clearance. He was appointed for and completed two years of intensive graduate level studies in mathematics, statistics, computer science, and geodesy under the auspices of the Department of Defense.
Afgezien van het feit dat het een "gerucht" is, lijkt mij het feit dat zilverjodide weldegelijk gebruikt wordt kwalijk genoeg. Dat spul is retegiftig..
Als de antwoorden op die vragen makkelijk voor handen waren, zou er geen BNW topic nodig zijn om ze te beantwoorden.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Gelukkig heb je door dat ik slechts een voorbeeld geef en geef je wel antwoord op de vragen in de rest van mijn post..
Ik herhaal ze nog maar even:
Wat zegt jou dat het hier wél zou gebeuren? Waarom zou iemand op de dag voor Koninginnenacht 2007 boven Enschede chemtrailen? Welk weer moet daar beïnvloed worden?
Wat dan weer tot de vervolgvraag leidt: Waarom zouden degenen die er opdracht toe geven en degenen die het uitvoeren er dan niet vatbaar voor zijn?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:11 schreef Salvad0R het volgende:
Als de antwoorden op die vragen makkelijk voor handen waren, zou er geen BNW topic nodig zijn om ze te beantwoorden.
Met speculatie komen we nergens natuurlijk, maar het lijkt mij goed mogelijk dat er op internationaal niveau bio-engineering projecten uitgevoerd worden onder het mom van "weermodificatie".
thx, wilde net die vraag weer naar voren schuivenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat dan weer tot de vervolgvraag leidt: Waarom zouden degenen die er opdracht toe geven en degenen die het uitvoeren er dan niet vatbaar voor zijn?
Oh ja?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:08 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
De hoeveelheden zilverjodide zijn aanzienlijk lager dan dat word uitgestoten door industrie en er zit zelfs meer in die zilveren tandvullingen.
Die term wordt hier (en op andere plekken op internet) al jaren lang gebruikt in de context van contrails. Dat contrails meer zijn dan onschuldige condenssporen, dat (passagiers) vliegtuigen betrokken zijn bij het in het geheim sproeien van enge chemicalien etc. Dat soort dingen. Als jij er dan met heel veel moeite andere onderwerpen bij de haren bijtrekt... Gek he dat men je dan niet zo serieus neemt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus jouw inziens is het modificeren van het weer door middel van zware metalen en chemicaliën een "normale contrail" ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die term wordt hier (en op andere plekken op internet) al jaren lang gebruikt in de context van contrails. Dat contrails meer zijn dan onschuldige condenssporen, dat (passagiers) vliegtuigen betrokken zijn bij het in het geheim sproeien van enge chemicalien etc. Dat soort dingen. Als jij er dan met heel veel moeite andere onderwerpen bij de haren bijtrekt... Gek he dat men je dan niet zo serieus neemt.
Mja, dat jij nou in elke contrail een poging ziet om het weer te beïnvloeden (of erger!!...)...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:27 schreef Salvad0R het volgende:
Dus jouw inziens is het modificeren van het weer door middel van zware metalen en chemicaliën een "normale contrail" ?
Dus jouw inziens is het verspreiden van cement een vorm van bio-engineering?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dus jouw inziens is het modificeren van het weer door middel van zware metalen en chemicaliën een "normale contrail" ?
Vertel, waar stel ik dat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, dat jij nou in elke contrail een poging ziet om het weer te beïnvloeden (of erger!!...)...
Elke vorm van het beïnvloeden van het klimaat is een vorm van bio-engineering.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:31 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dus jouw inziens is het verspreiden van cement een vorm van bio-engineering?
1) Dat de Chinezen vaker het weer hebben beïnvloed dan alleen bij de Olympische Spelen lijkt me vrij duidelijk. Ik zou zoiets ook effe eerst testen voordat je jezelf volledig voor schut zet t.o.v. de hele wereld. Bovendien heet zoiets onderzoek en wetenschap en probeer je hier dus een praktische toepassing voor te vinden (Vandaar dat ze het misschien vroegah ook al deden).quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als ik zie dat er zooi gesproeid wordt in praktische raster motiefjes, en die zooi gedraagt zich niet als normale uitlaatgassen van vliegtuigen, verspreidt zich in brede stroken, vermengt met elkaar en daalt op de aarde neer in heiige wolken van rotzooi, en ik lees vervolgens op gefundeerde nieuwsbronnen dat er op internationaal niveau weer beinvloed wordt, dan is de kans groter dat hier evengoed zware metalen en giftige chemicalien gesproeid worden, dan de kans dat dat hier niet gebeurt.
Je snapt het nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:27 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
blablabla, het is 1.870.552 pond arsenicum. Maar je kan vast wel iets leuks daarbij verzinnen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:58 schreef Salvad0R het volgende:
De volgende bron geeft aan welke chemische stoffen zijn verwerkt door bepaalde locaties in Amerika
http://www.epa.gov/cgi-bi(...)smacr.tristart.macro
Klik "Barium Compounds".
Volgens de website heeft Eielson Air Force Base nabij Fairbanks, Alaska, 1,870,552 pond bariumhydroxide verwerkt.
Bariumhydroxide is hetgeen wat je overhoud nadat waterstof uit de lucht reageert met bariumoxide. Dit gebeurt automatisch nadat je bijvoorbeeld een tank vol BaO opent, en de stof die eruit gaat wordt vervangen door lucht uit de omgeving.
Opmerkelijk.
Bronnen:
http://toxmap.nlm.nih.gov/toxmap/main/index.jsp
http://www.epa.gov
Oja. Het is 170 000 pond.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:03 schreef .SP. het volgende:
[..]
blablabla, het is 1.870.552 pond arsenicum. Maar je kan vast wel iets leuks daarbij verzinnen.
Je weet ook dat duizenden mensen per dag barium moeten drinken voor medisch onderzoek? Of is dat ook onderdeel van het bio-engineering plot?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:07 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oja. Het is 170 000 pond.
Nog steeds een flinke badkuip vol.
Dan vraag ik mij af waarom dat op een Air Force Base wordt verwerkt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Je weet ook dat duizenden mensen per dag barium moeten drinken voor medisch onderzoek? Of is dat ook onderdeel van het bio-engineering plot?
- Hoe vermijden de grote bazen de wereld-wijde verstrooiing van bio-engineering stoffen?
- Is het uitgooien van cement ook chemtrailen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |