Nou dat, dus.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:28 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat dat gebeurt is toch geen geheim?
Daar wordt al ik weet niet hoe lang mee ge-experimenteerd. Wat is je punt?
Ik weet niet waar dat idee van massa brainwashing vandaan komt, maar ik heb dat nooit gesuggereerd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:32 schreef Lightning_NL het volgende:![]()
![]()
Heb je iets geslikt of gerookt ofzo?
Die foto die je daarnet postte, dat zijn harstikke doodgewone condensstrepen. Er vindt geen massa brainwashing plaats. Het idee alleen al is van de pot gerukt
Zie stormen en ons olieverbruik als puisten en vet vreten: Als je het laatste niet verandert kan je ze wel uitdrukken, maar dan duiken er ergens anders twee nieuwe op.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:37 schreef Lightning_NL het volgende:
Het zijn gewoon onschuldige experimenten die compleet in het niet vallen vergeleken met de overige uitstoot. Zou het niet handig zijn als sneeuwbuien opgelost konden worden, zodat vliegvelden gewoon open kunnen blijven? Zou het niet handig zijn als allesvernietigende stormen wat rustiger gemaakt kunnen worden voordat ze aan land komen? Ja toch? Nou dan
Aha, het oppompen van olie in de golf van Mexico zorgt voor al die orkanen elk jaarquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zie stormen en ons olieverbruik als puisten en vet vreten: Als je het laatste niet verandert kan je ze wel uitdrukken, maar dan duiken er ergens anders twee nieuwe op.
Moet je voorstellen, als je als fervent verbrandingsmotor-fanaat zijnde de snelwegen voor jezelf hebt omdat de hele maatschappij toch via zwevende units transporteert en de snelwegen niet eens nodig meer heeft.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:51 schreef Lightning_NL het volgende:
olieverbruik ftw! Er is niks mooier dan het heerlijke geronk van een V8. Of elke liter kerosine die ik in 2,5 seconde verbrandRuikt lekker, voelt stoer
In Nederland zijn de wegen overvol, in good 'ole USA is er ruimte zat! Ik zou wel gék zijn om in NL te blijven.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Moet je voorstellen, als je als fervent verbrandingsmotor-fanaat zijnde de snelwegen voor jezelf hebt omdat de hele maatschappij toch via zwevende units transporteert en de snelwegen niet eens nodig meer heeft.
Zoals het er nu naar uitziet houden onze machthebbers ons net zo lang olieafhankelijk tot de hele aardbol stikt in de smog, vooral als India en China zwaar gaan burnen, en worden de wegen steeds voller, zodat je steeds minder kan genieten van V8'en, W12's en weet ik veel wat voor brand pow0r ;p
Dat dusquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:41 schreef Flurry het volgende:
[..]
Ongeveer alle punten uit de OP hebben te maken met weermodificatie en jij gebruikt dit als argument dat chemtrails bestaan
Die foto van de chemische trails van de 28e april 2007 boven Enschede is mijn inziens een goed voorbeeld van hoe die trails worden gevormd (je ziet vliegtuig net een nieuwe zetten) en vervolgens dalen en uitwaaien (je ziet de uitgewaaide trails op een ander niveau in brede stroken meuk samenkomen).quote:Zilverjodide wordt algemeen beschouwd als een schadelijke, vervuilende en toxische verbinding. Inname van jodiden, waaronder zilverjodide, leidt tot huidirritatie, overmatige slijmproductie, hoofdpijn en irritatie van slijmvliezen. Andere symptomen zijn mentale uitputting, bloedarmoede en gewichtsverlies. Chronische inname kan leiden tot argyrie, dat gekenmerkt wordt door het blauwgrijs worden van ogen, huid en slijmvliezen. Chronisch huidcontact kan leiden tot permanente verkleuring van de huid.
Omdat het natuurlijk ALLANGGGGGGGG verdampt is voordat het ook maar een kans krijgt op het aardoppervlak te komen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:06 schreef Salvad0R het volgende:
Als die meuk "ijs" vormt op die hoogte en zichtbare wolken vormt, zoals eerder beweerd werd, dan zou dat op aarde merkbaar moeten zijn in de vorm van regen. Dat was niet het geval.
dus je bent een piloot die zilverionen de lucht in spuit?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef Max_Dark het volgende:
Zware metalen noem je neem ik aan vanwege "zilverionen"? Sorry maar als ik nu de badkamer in loop staat daar een fles deo met zilvertechnologie en ionen om zweten tegen te gaan.
Haha ik weet waar dat is! Op dat balkonnetje rechtsonder heb ik nog absinth lopen zuipen 10 jaar geledenquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:31 schreef Jumparound het volgende:
ik heb net een zakkende chemtrail gezien..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |