Verstandig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:23 schreef Nolius het volgende:
Zeven jaar is lang. Misschien wel te lang, in ieder geval is het moment daar om te stoppen met FOK!radio. Niet groots, express niet groots. Omdat de uitzendingen toch al niet groots meer waren.
Het komt erop neer dat we per direct stoppen en dat de laatste uitzending dus al geweest is. Een beslissing die niet in een dag genomen is, maar wel de juiste is naar mijn gevoel.
Speciale dank aan de columnisten. Ook dank aan Shmoopy en Sjorsz en alle anderen die (ooit) mee hebben gewerkt.
Dus gefeliciteerd voor de mensen die het toch al niks vondenEn voor de rest: misschien tot later.
Kan er nog wel een hoop noemen die er vanaf het begin bij waren maar goed.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:33 schreef Stefan het volgende:
Waarom sta ik niet bij de bedankjes?
Maarre, waarom geen afscheidsuitzending eigenlijk?
Dan krijg je twee uur lang mensen aan de telefoon die even willen zeggen hoe erg ze het wel niet vinden. Lijkt me ook niet echt heel leuke radio.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:41 schreef Stefan het volgende:
Maar vind het wel raar dat je naar je vaste luisteraars niet eens een laatste uitzending hebt. Er waren mensen die elke week luisterden.
Of gewoon highlights met mensen die er de afgelopen 7 jaar bijwaren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan krijg je twee uur lang mensen aan de telefoon die even willen zeggen hoe erg ze het wel niet vinden. Lijkt me ook niet echt heel leuke radio.
Die is al terug. Zie KPD.quote:
Zoiets.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of gewoon highlights met mensen die er de afgelopen 7 jaar bijwaren.
Dan is er wel veel licht nodigquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of gewoon highlights met mensen die er de afgelopen 7 jaar bijwaren.
Huilende Boebiedoe aan de lijnquote:
Allemaal uit de begintijd idd, toen was het ook nog echt de radio van FOK!.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Huilende Boebiedoe aan de lijn
Lotte-gate
Tepels van Duderinnerje met ijsblokjes bewerken
Kontebonken en Frankyboy
De Eindhovenspecials.
Allemaal uit de eerste 2 jaar geloof ik. Ik heb er 1 jaar dagelijks gezeten. Daarna soms meegedacht en ingevallen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Allemaal uit de begintijd idd, toen was het ook nog echt de radio van FOK!.
Heb de afscheidsmicrofoon nog steeds ergensquote:
UPC en stoeptegelsquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Huilende Boebiedoe aan de lijn
Lotte-gate
Tepels van Duderinnerje met ijsblokjes bewerken
Kontebonken en Frankyboy
De Eindhovenspecials.
Dit vond ik anders ook een leuke relquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Typisch, de leukste dingen waren dingen die je niet kon zien op de radio.
Och jee jaaaaaaaaa! Helemaal vergeten!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb de afscheidsmicrofoon nog steeds ergens
ik zie geen rel, jij wel?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dit vond ik anders ook een leuke rel
http://frontpage.fok.nl/c(...)grijpt-dat-niet.html
Nee, dan moet je de topics erbijzoeken.quote:
daar ben ik te lui voor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dan moet je de topics erbijzoeken.
Je had het kunnen horen in de afscheidsmarathon als die er was geweestquote:
Da's miss bleu toch? Erg dat ik haar kont herken uit mijn prive collectie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:27 schreef Stefan het volgende:
Uit mijn top 5 van FOK!radio momenten
[ afbeelding ]
Getver, van wie zijn die verlepte tieten en wat doe jij ermee?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Live huffen en puffenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:24 schreef flugeltje het volgende:
Bovendien kunnen ze niet met goed fatsoen uit de lucht voor de eerste FOK!radiobaby geboren is
De bevallingsshow van flugeltje?quote:
Die slaan we dan weer even overquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:14 schreef martijn_AR het volgende:
Nee nou die afscheidsuitzending gaat er komen. Wanneer is nog niet bekend, maar het gaat een combinatie worden van een audioterugblik over 7jaar FOK!radio en een verzameling markante FOK!radio gasten in de studio. dat gaan we op poten zetten zodra de FOK!radio baby goed en wel is aangekomen. First things first
Jammerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die slaan we dan weer even over
kastanova kon dat altijd zo goed.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:22 schreef sig000 het volgende:
Laat het dan op zijn minst een hilarisch topic opleveren.
Geen ideequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kasta.Die woont toch ook ergens in Twente?
Sorry nog daarvoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:53 schreef Piles het volgende:
Mijn grootste herinnering is Lemon Tree met het eeuwige glas-breek-grapje
Ben je uitgenodigd dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:55 schreef Stefan het volgende:
Wat een kutplaat is dat Lemontree.
Ik kom trouwens alleen op de afscheidsspecial als Kontebonken helemaal wordt gedraaid
Yep, door de vrouw des huizesquote:
Bedankt!quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:23 schreef Nolius het volgende:
Dus gefeliciteerd voor de mensen die het toch al niks vonden![]()
Verlept.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Getver, van wie zijn die verlepte tieten en wat doe jij ermee?
Ik heb hier de uitzending van 21 juni, ik weet niet of dat de laatste is: http://www.megaupload.com/?d=7BXMNOYVquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:35 schreef retorbrapi het volgende:
Is de meest recente aflevering ergens terug te luisteren?
Baas.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:14 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb hier de uitzending van 21 juni, ik weet niet of dat de laatste is: http://www.megaupload.com/?d=7BXMNOYV
Volgens mij welquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:14 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik heb hier de uitzending van 21 juni, ik weet niet of dat de laatste is: http://www.megaupload.com/?d=7BXMNOYV
Bronquote:ActionRadio stopt ermee
Januari 2004 startte ActionRadio als een vernieuwend radio-initiatief. Interactieve radio was tot dan toe nog niet echt bekend. Jaren hebben we met veel plezier radio gemaakt samen met de luisteraars van ons radiostation.
Ondanks het succes is dan toch het moment gekomen waarop wij moeten constateren dat ActionRadio niet langer meer past in de wijze waarop muziek anno 2011 online wordt beleefd. Interactiviteit heeft door sites als last.fm en spotify een geheel nieuwe dimensie gekregen. Een die we zelf in 2004 niet voor mogelijk hielden.
Het sociaal delen van playlisten, om zo je passie voor muziek met velen te delen was voor ons een van de pijlers waarop het station is gegrondvest. Dit idee leeft meer dan ooit en is dan ook niet meer weg te denken in het huidige nieuwe medialandschap. ActionRadio heeft zijn doel gediend. Wij hebben het in de afgelopen jaren met meer dan veel plezier onze en jullie passie voor rock en alternative gedeeld en radio gemaakt voor velen.
Precies zeven jaar na onze start zal ActionRadio haar uitzendingen staken.
Wij willen jullie bedanken voor het luisteren, het radiomaken, jullie feedback en jullie enthousiasme.
We nemen afscheid van jullie allen met een grootse afscheidsuitzending op 18 december aanstaande. We zenden dan vanaf 10:00 uur de top 100 van meest aangevraagde muziek uit op ActionRadio. Wat is de meest aangevraagde plaat ooit op ActionRadio? Luister naar de allerlaatste live uitzending met de DJ’s van ActionRadio.
Op 31 december om 00:00 staakt ActionRadio voorgoed haar uitzendingen.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:17 schreef flugeltje het volgende:
Mensen, die afscheidsuitzending van FOK!radio gaat er definitief niet meer komen. Sterker nog, het hele station ActionRadio houdt op te bestaan.... Vandaag een laatste grote uitzending met de top 100 van de laatste 7 jaar radio maken. Vanaf het nieuwe jaar is de stekker eruit...
tnx voor het luisteren allemaal
[..]
Bron
IK OOOOOOOOOOOOOOOOOKquote:Op zaterdag 18 december 2010 10:26 schreef Biancavia het volgende:
Ik was ook een keer bij Fok!radio.
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:11 schreef Nielsch het volgende:
Was er Fok!Radio dan? Nooit geweten. Kan ik nog ergens een oude aflevering luisteren?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
misschien hadden de mensen van Fok! Radio dan iets meer reclame moeten maken
Ik kom nooit op de FP, en lang niet elke dag in GC.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:21 schreef Paul het volgende:
[..]
het stond toen elke maandag bovenaan aan op de frontpage en elke maandag een apart topic in GC
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:24 schreef djkoelkast het volgende:
Dan gaan we in 2011 toch gewoon verder via XMS, we hebben 4 camera's in de studio en kunnen er zo een Fok sausje overheen gieten
Komt goedquote:
asjedan slim bent neem je effe ketakt op met Nolius en/of Martijn. Die willen vast wel wat overdragen indien gewenstquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:24 schreef djkoelkast het volgende:
Dan gaan we in 2011 toch gewoon verder via XMS, we hebben 4 camera's in de studio en kunnen er zo een Fok sausje overheen gieten
Ja de jingles met misshobje en Marc v A bijvquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
asjedan slim bent neem je effe ketakt op met Nolius en/of Martijn. Die willen vast wel wat overdragen indien gewenst
Oeeeeeeeeh bel ik in die?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:43 schreef classpc het volgende:
Zo hee, da's kut... geen officiële laatste FOK!radio uitzending
De FOK!radio uitzending die nu dus de echte laatste blijkt te zijn heb ik nog een opname van trouwens, die staat hier en hier.
Geen idee, ik kan hem nu even niet beluisteren. Ik ben aan het opnemen nu.quote:
Tof!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:58 schreef classpc het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan hem nu even niet beluisteren. Ik ben aan het opnemen nu.
Helaas pas van kwart over 11, ik kwam er vanmorgen pas achter dat Actionradio stopt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:59 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Tof!
Dan kan ik alle gemiste stukken op een later moment nog eens beluisteren
Neem je deze show op van vandaag de hele dag?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:58 schreef classpc het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan hem nu even niet beluisteren. Ik ben aan het opnemen nu.
Dat of totdat het begint te vervelen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Neem je deze show op van vandaag de hele dag?
Ohh jah, dat is niet ergquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:00 schreef classpc het volgende:
[..]
Helaas pas van kwart over 11, ik kwam er vanmorgen pas achter dat Actionradio stopt.
Dus je hebt ook het fragment dat ik belde net?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:04 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat of totdat het begint te vervelen.
Helaas niet, dat was zelfs nog voordat ik dit topic las geloof ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus je hebt ook het fragment dat ik belde net?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:45 schreef Paul het volgende:
WHOEOEHOEOHEHOEHO IK WAS OP DE LAATSTE ACTIONRADIO UITZENDING IN DE SHOW NET
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:12 schreef classpc het volgende:
[..]
Helaas niet, dat was zelfs nog voordat ik dit topic las geloof ik.
[edit]
Dit postte je om kwart voor 11:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:05 schreef classpc het volgende:
Herinnert iemand zich het verhaal van Lotte nog?
http://misc.classpc.nl/Lotte.mp3
Kwaliteit is helaas niet zo best
Ja, de makers denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:34 schreef classpc het volgende:
Kan iemand vertellen wie er vandaag allemaal te horen is? (presentatie)
http://www.actionradio.nl/programma/fokradioquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:11 schreef Nielsch het volgende:
Was er Fok!Radio dan? Nooit geweten. Kan ik nog ergens een oude aflevering luisteren?
Ze heeft iig een prima kontje.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:27 schreef Stefan het volgende:
[ afbeelding ]
Wadde hadde, dudde da!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:44 schreef Dhaha het volgende:
[ONZIN RADIO] #64 DJ Dalando zaterdag 17:30!! Luisteren!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |