Komt goedquote:
asjedan slim bent neem je effe ketakt op met Nolius en/of Martijn. Die willen vast wel wat overdragen indien gewenstquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:24 schreef djkoelkast het volgende:
Dan gaan we in 2011 toch gewoon verder via XMS, we hebben 4 camera's in de studio en kunnen er zo een Fok sausje overheen gieten
Ja de jingles met misshobje en Marc v A bijvquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
asjedan slim bent neem je effe ketakt op met Nolius en/of Martijn. Die willen vast wel wat overdragen indien gewenst
Oeeeeeeeeh bel ik in die?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:43 schreef classpc het volgende:
Zo hee, da's kut... geen officiële laatste FOK!radio uitzending
De FOK!radio uitzending die nu dus de echte laatste blijkt te zijn heb ik nog een opname van trouwens, die staat hier en hier.
Geen idee, ik kan hem nu even niet beluisteren. Ik ben aan het opnemen nu.quote:
Tof!quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:58 schreef classpc het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan hem nu even niet beluisteren. Ik ben aan het opnemen nu.
Helaas pas van kwart over 11, ik kwam er vanmorgen pas achter dat Actionradio stopt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:59 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Tof!
Dan kan ik alle gemiste stukken op een later moment nog eens beluisteren
Neem je deze show op van vandaag de hele dag?quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:58 schreef classpc het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan hem nu even niet beluisteren. Ik ben aan het opnemen nu.
Dat of totdat het begint te vervelen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Neem je deze show op van vandaag de hele dag?
Ohh jah, dat is niet ergquote:Op zaterdag 18 december 2010 12:00 schreef classpc het volgende:
[..]
Helaas pas van kwart over 11, ik kwam er vanmorgen pas achter dat Actionradio stopt.
Dus je hebt ook het fragment dat ik belde net?quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:04 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat of totdat het begint te vervelen.
Helaas niet, dat was zelfs nog voordat ik dit topic las geloof ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Dus je hebt ook het fragment dat ik belde net?
quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:45 schreef Paul het volgende:
WHOEOEHOEOHEHOEHO IK WAS OP DE LAATSTE ACTIONRADIO UITZENDING IN DE SHOW NET
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:12 schreef classpc het volgende:
[..]
Helaas niet, dat was zelfs nog voordat ik dit topic las geloof ik.
[edit]
Dit postte je om kwart voor 11:
[..]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:05 schreef classpc het volgende:
Herinnert iemand zich het verhaal van Lotte nog?
http://misc.classpc.nl/Lotte.mp3
Kwaliteit is helaas niet zo best
Ja, de makers denk ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 12:34 schreef classpc het volgende:
Kan iemand vertellen wie er vandaag allemaal te horen is? (presentatie)
http://www.actionradio.nl/programma/fokradioquote:Op zaterdag 18 december 2010 11:11 schreef Nielsch het volgende:
Was er Fok!Radio dan? Nooit geweten. Kan ik nog ergens een oude aflevering luisteren?
Ze heeft iig een prima kontje.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:27 schreef Stefan het volgende:
Uit mijn top 5 van FOK!radio momenten
[ afbeelding ]
Wadde hadde, dudde da!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:44 schreef Dhaha het volgende:
[ONZIN RADIO] #64 DJ Dalando zaterdag 17:30!! Luisteren!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |