Verstandig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:23 schreef Nolius het volgende:
Zeven jaar is lang. Misschien wel te lang, in ieder geval is het moment daar om te stoppen met FOK!radio. Niet groots, express niet groots. Omdat de uitzendingen toch al niet groots meer waren.
Het komt erop neer dat we per direct stoppen en dat de laatste uitzending dus al geweest is. Een beslissing die niet in een dag genomen is, maar wel de juiste is naar mijn gevoel.
Speciale dank aan de columnisten. Ook dank aan Shmoopy en Sjorsz en alle anderen die (ooit) mee hebben gewerkt.
Dus gefeliciteerd voor de mensen die het toch al niks vondenEn voor de rest: misschien tot later.
Kan er nog wel een hoop noemen die er vanaf het begin bij waren maar goed.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:33 schreef Stefan het volgende:
Waarom sta ik niet bij de bedankjes?
Maarre, waarom geen afscheidsuitzending eigenlijk?
Dan krijg je twee uur lang mensen aan de telefoon die even willen zeggen hoe erg ze het wel niet vinden. Lijkt me ook niet echt heel leuke radio.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:41 schreef Stefan het volgende:
Maar vind het wel raar dat je naar je vaste luisteraars niet eens een laatste uitzending hebt. Er waren mensen die elke week luisterden.
Of gewoon highlights met mensen die er de afgelopen 7 jaar bijwaren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan krijg je twee uur lang mensen aan de telefoon die even willen zeggen hoe erg ze het wel niet vinden. Lijkt me ook niet echt heel leuke radio.
Die is al terug. Zie KPD.quote:
Zoiets.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of gewoon highlights met mensen die er de afgelopen 7 jaar bijwaren.
Dan is er wel veel licht nodigquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of gewoon highlights met mensen die er de afgelopen 7 jaar bijwaren.
Huilende Boebiedoe aan de lijnquote:
Allemaal uit de begintijd idd, toen was het ook nog echt de radio van FOK!.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Huilende Boebiedoe aan de lijn
Lotte-gate
Tepels van Duderinnerje met ijsblokjes bewerken
Kontebonken en Frankyboy
De Eindhovenspecials.
Allemaal uit de eerste 2 jaar geloof ik. Ik heb er 1 jaar dagelijks gezeten. Daarna soms meegedacht en ingevallen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:51 schreef HeatWave het volgende:
Allemaal uit de begintijd idd, toen was het ook nog echt de radio van FOK!.
Heb de afscheidsmicrofoon nog steeds ergensquote:
UPC en stoeptegelsquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Huilende Boebiedoe aan de lijn
Lotte-gate
Tepels van Duderinnerje met ijsblokjes bewerken
Kontebonken en Frankyboy
De Eindhovenspecials.
Dit vond ik anders ook een leuke relquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:34 schreef HeatWave het volgende:
Typisch, de leukste dingen waren dingen die je niet kon zien op de radio.
Och jee jaaaaaaaaa! Helemaal vergeten!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb de afscheidsmicrofoon nog steeds ergens
ik zie geen rel, jij wel?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dit vond ik anders ook een leuke rel
http://frontpage.fok.nl/c(...)grijpt-dat-niet.html
Nee, dan moet je de topics erbijzoeken.quote:
daar ben ik te lui voor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dan moet je de topics erbijzoeken.
Je had het kunnen horen in de afscheidsmarathon als die er was geweestquote:
Da's miss bleu toch? Erg dat ik haar kont herken uit mijn prive collectie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:27 schreef Stefan het volgende:
Uit mijn top 5 van FOK!radio momenten
[ afbeelding ]
Getver, van wie zijn die verlepte tieten en wat doe jij ermee?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:33 schreef Stefan het volgende:
Uit mijn top 5 van FOK!radio momenten
[ afbeelding ]
Live huffen en puffenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:24 schreef flugeltje het volgende:
Bovendien kunnen ze niet met goed fatsoen uit de lucht voor de eerste FOK!radiobaby geboren is
De bevallingsshow van flugeltje?quote:
Die slaan we dan weer even overquote:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 01:14 schreef martijn_AR het volgende:
Nee nou die afscheidsuitzending gaat er komen. Wanneer is nog niet bekend, maar het gaat een combinatie worden van een audioterugblik over 7jaar FOK!radio en een verzameling markante FOK!radio gasten in de studio. dat gaan we op poten zetten zodra de FOK!radio baby goed en wel is aangekomen. First things first
Jammerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die slaan we dan weer even over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |