je hebt tenminste afsluiting gehadquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:17 schreef Keltie het volgende:
Volgend jaar een verjaardag minder![]()
De oma van m'n vriendin ligt op sterven
EDIT:
Tyfuszooi
EDIT 2:
Het toch nog wel grote BoF! Topic: Waar de oma's wegvallen!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:17 schreef Keltie het volgende:
Volgend jaar een verjaardag minder![]()
De oma van m'n vriendin ligt op sterven
EDIT:
Tyfuszooi
EDIT 2:
Het toch nog wel grote BoF! Topic: Waar de oma's wegvallen!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:16 schreef IJsmuts het volgende:
prachtig, hoe droevige overlijdensberichten opgevolgd worden door gelukkige ochtendwensen
Daar hebben we onze eigen groenteboer al voor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Pff kinderen tegenwoordig... Zijn net hamsters steeds de mond maar volproppen met snoep. ZIEK word ik hier van.
Eet gewoon groenten ofzo.
die weet zijn weg wel met komkommersquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Daar hebben we onze eigen groenteboer al voor.
Neem ik met de BBQ wel mee..quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:27 schreef IJsmuts het volgende:
das wel 50 piek he, quoten van een grandmaster
oja de bbq > die verschuif ik naar een andere keer, als ik ergens woon waar een tuin is om te bbq-en, toen ik dat poste was ik denk ik dronken en toen leek het me wel een leuk idee: een bbq in de woonkamerquote:
We kunnen ook gourmettenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
oja de bbq > die verschuif ik naar een andere keer, als ik ergens woon waar een tuin is om te bbq-en, toen ik dat poste was ik denk ik dronken en toen leek het me wel een leuk idee: een bbq in de woonkamer
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
oja de bbq > die verschuif ik naar een andere keer, als ik ergens woon waar een tuin is om te bbq-en, toen ik dat poste was ik denk ik dronken en toen leek het me wel een leuk idee: een bbq in de woonkamer
Hoeveel krijg ik dan wel niet van jouquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:27 schreef IJsmuts het volgende:
das wel 50 piek he, quoten van een grandmaster
Overbuurman fietst ook veel, was naar mallorca geweest.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toch maar gaan fietsen22km klimmen heel leuk en dan is regen niet zo erg... Echter we moesten ook weer naar beneden door de regen en dan is 60km/u even leuk, maar echt hard remmen zit er niet in
toch maar wat rustiger aan doen, zeker toen bij mijn maat de achterrem helemaal op was
nu lekker pizza'tje eten
das verjaardquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hoeveel krijg ik dan wel niet van jou
so, kom je er misschien nog wel goedkoop mee wegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Als wij op die BBQ van jou moeten wachten die van mij ook..
Nee hoor, had mijn grafiek met 50 pieken al klaar liggen voor je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
so, kom je er misschien nog wel goedkoop mee weg
Wat zoek je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:02 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen
Alan Wake, voor de X360.. Iemand interesse in een gameruil? Heb een haat/liefde verhouding met het spel
Vind het verhaal en dergelijke wel tof, maar toch staat hij mij tegen om te spelen
Het gaat om een normale editie (denk ik) met nog wel een kaart voor een DLC uitbreiding erbijquote:
Thanks voor de link maar de tips zijn redelijk waardeloos. Alleen t zoveel mogelijk uitzetten van de search was handig, is toch een nutteloze functie. Heb trouwens wel t idee dat m'n iPhone een stuk sneller werkt na de jailbreakquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fer:
http://www.iphoneclub.nl/(...)ler-te-laten-werken/
en 1 dagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
nog 3 maandjes en dan 3 jaar alweer
Ik wil in principe geen spel kwijt maar als je een spel hebt die je graag wilt en ik heb em ook dan kunnen we misschien ruilenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het gaat om een normale editie (denk ik) met nog wel een kaart voor een DLC uitbreiding erbij
Geen ideeIk wil vermaakt worden
Stuur anders een PM met mogelijke opties
Ik geloof niet dat jij zijn subtiele hint snapt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wil in principe geen spel kwijt maar als je een spel hebt die je graag wilt en ik heb em ook dan kunnen we misschien ruilen
Daar ga ik verstandig niet op inquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij zijn subtiele hint snapt.
Nah, die heb ik al gehadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oef.... ehhh Fable 2 heb ik...
Dat is dus ongeveer hetzelfde als een PM met opties sturen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:58 schreef FJD het volgende:
Stom idee hoor maar anders neem je volgende week de spellen mee waar tegen je wilt ruilen en dan kan Keltie uitzoeken
Ik hoef niet perse te ruilen alleen als hij met een game komt die ik heb en die ik wil ruilenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:58 schreef FJD het volgende:
Stom idee hoor maar anders neem je volgende week de spellen mee waar tegen je wilt ruilen en dan kan Keltie uitzoeken
En hoe weet ik welke games je hebt en welke jij wil ruilen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse te ruilen alleen als hij met een game komt die ik heb en die ik wil ruilen![]()
Door ze volgende week mee te nemenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:31 schreef Keltie het volgende:
En hoe weet ik welke games je hebt en welke jij wil ruilen?
Bij mij krijg je hem dubbel, voor ps3 & Xdoos.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil sowieso Lego Indiana Jones wel ruilen. En dan krijg je Kung Fu Panda er gratis bij!
Kut! Wet van vraag en aanbod nekt onsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:51 schreef FJD het volgende:
Ik heb er ook nog wel eentje voor je, voor het geval de hond op de andere heeft gekwijld. Geef je Frank het hoesje, JP het boekje en mij de disc
Had precies gekund als ik t had gewetenquote:
Is dat deze?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:42 schreef Keltie het volgende:
Heeft iemand toevallig dat filmpje gezien waarin die speler van Cruzeiro z'n been breekt? Wil de bal achter z'n standbeen terughalen, maar deed iets fout tijdens de uitvoer
Edit:
Diego Renan..
Minority Reportquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:47 schreef FJD het volgende:
De politievakbond vindt het een goed idee om de wet zo te veranderen dat ze voortaan mensen kunnen arresteren als de agent denkt dat die betreffende persoon in de toekomst een strafbaar gaat plegen![]()
Nee daarmee win je echt respect terug
Klinkt beter dan oppassenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:42 schreef ursel het volgende:
[..]
Niet veel. Beetje fietsen, beetje mannendag met Aaron
Is geen slecht idee nee. Wel met een oranje vlaggetje erop natuurlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:11 schreef FJD het volgende:
Je moet zo'n wagentje kopen die je achter je fiets kan hangen. Extra gewicht en je kunt gewoon door blijven trainen
Mee eens hoor maar niet nodig voor m'n Pa.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:11 schreef FJD het volgende:
http://tweakers.net/price(...)-320g-hdd-zwart.html
Hier wel![]()
Maar waarom niet? Speelt BD af, spuugt aan audioformats alles uit en je kan tov van een normale mediaplayer tenminste op een fatsoenlijke manier internetten, iets wat je neerzet als zijnde relatief belangrijk.
Het is open source dus een internet browser zal er wel op te installeren zijn. Dit heb ik nooit uitgeprobeerd aangezien ik dat erg onhandig vind. Al die apparaten hebben tegenwoordig een browser zoals mijn tv, ps3 maar ik vind dat echt totaal niet werken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
JP,
Jij hebt zo'n Popcorn Hour he? Kun je daar ook op internetten gewoon via IE of FF? En laat deze ook Dolby True HD signalen e.d. door bij blu-ray films?
quote:Audio Decoders:
Dolby Digital
DTS
WMA, WMA Pro
MPEG-1 Layer 1, 2, 3
MPEG-4 AAC-LC
MPEG-4 HE-AAC
MPEG-4 BSAC
LPCM
FLAC
Vorbis
Audio Pass-Through:
DTS, DTS-HD HR, DTS-HD MA
Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby True HD
Spijker op zijn kop! Die zal al wel ff wennen voor hem zijn maar in principe werkt het direct. Zo'n NAS is erg mooi spul maar te ingewikkeld voor mijn pa.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:30 schreef FJD het volgende:
Ja daarom post ik de BDDie zonder BD is 255,-.
Wireless kun je missen ja, weet niet in hoeverre er addons zijn voor ION. Alles in mijn TVmeubel ligt lekker aan UTP.
Tis beetje afwegen. Denk dat je je pa liever niet met een PC opscheept, dat levert je een hopeloze stroom aan vragen op qua media afspelen (codecs, players) maar ja alstie echt wil internetten...
Qua downloads kun je beide van afstand volzetten natuurlijk. De PCH kun je NZBs heen schieten (kijk alleen even of dat niet alleen binnen je eigen netwerk is, je wil dat nml vanaf je eigen huis kunnen doen), een ION kun je gewoon overnemen via Logmein oid.
Thanks! Als jij een blu-ray erop hebt staan met Dolby TrueHD signaal werkt dit dan in combinatie met je versterker?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Het is open source dus een internet browser zal er wel op te installeren zijn. Dit heb ik nooit uitgeprobeerd aangezien ik dat erg onhandig vind. Al die apparaten hebben tegenwoordig een browser zoals mijn tv, ps3 maar ik vind dat echt totaal niet werken.
Hieronder decoders en wat er doorgelust wordt. Ik zet alles door naar mijn versterker aangezien die een veel krachtigere decoder heeft. Ik heb overigens de A-110 maar die is vervangen door de A-200.
[..]
Je kan de PCH gewoon bedienen via een portforward naar je thuisIP. Hij functioneert ook als NAS (Samba of NFS). Ik gebruik de 110 zonder HDD omdat ik er geen nut aan heb en het ding snel te heet wordt plus lawaai maakt in je tv meubel. De server kan ik via RDP volladen met NZB`s en die zie ik automatisch in mijn sharefolder voor de PCH.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:30 schreef FJD het volgende:
Ja daarom post ik de BDDie zonder BD is 255,-.
Wireless kun je missen ja, weet niet in hoeverre er addons zijn voor ION. Alles in mijn TVmeubel ligt lekker aan UTP.
Tis beetje afwegen. Denk dat je je pa liever niet met een PC opscheept, dat levert je een hopeloze stroom aan vragen op qua media afspelen (codecs, players) maar ja alstie echt wil internetten...
Qua downloads kun je beide van afstand volzetten natuurlijk. De PCH kun je NZBs heen schieten (kijk alleen even of dat niet alleen binnen je eigen netwerk is, je wil dat nml vanaf je eigen huis kunnen doen), een ION kun je gewoon overnemen via Logmein oid.
Bij mij staat alles op PCM 5.1quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Spijker op zijn kop! Die zal al wel ff wennen voor hem zijn maar in principe werkt het direct. Zo'n NAS is erg mooi spul maar te ingewikkeld voor mijn pa.
Wat betreft downloaden zal hij dat denk ik niet doen, al weet je het nooit
[..]
Thanks! Als jij een blu-ray erop hebt staan met Dolby TrueHD signaal werkt dit dan in combinatie met je versterker?
Ik mis trouwens PCM 5.1. Laat ie dat niet door?
Dus je laat je pa een apparaat kopen wat als belangrijkste feauture heeft dat je alles wat los en vast zit kunt downloaden, automatisch verwerken en zonder gedoe af kan spelen en vervolgens gaat hij datzelfde apparaat gebruiken als Bluray-speler?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Spijker op zijn kop! Die zal al wel ff wennen voor hem zijn maar in principe werkt het direct. Zo'n NAS is erg mooi spul maar te ingewikkeld voor mijn pa.
Wat betreft downloaden zal hij dat denk ik niet doen,
Dacht ik ook meteen ja. Als het enkel een mediaplayer is dan heb je geen tweakbox nodig als de PCH. En die losse BD modules zijn geen toonbeeld van performance omdat ze via een bus worden aangesloten.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus je laat je pa een apparaat kopen wat als belangrijkste feauture heeft dat je alles wat los en vast zit kunt downloaden, automatisch verwerken en zonder gedoe af kan spelen en vervolgens gaat hij datzelfde apparaat gebruiken als Bluray-speler?
Koop dan een PS3, kwalitatief een van de beste BR spelers op de markt
lang geleden die discussie trouwens
Note +1quote:
Je hebt gelijk maar hij gaat hem niet alleen als blu-ray speler gebruikenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:11 schreef FJD het volgende:
[..]
Dus je laat je pa een apparaat kopen wat als belangrijkste feauture heeft dat je alles wat los en vast zit kunt downloaden, automatisch verwerken en zonder gedoe af kan spelen en vervolgens gaat hij datzelfde apparaat gebruiken als Bluray-speler?
Koop dan een PS3, kwalitatief een van de beste BR spelers op de markt
lang geleden die discussie trouwens
Is de PS3 ook prima toe in staatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Note +1
[..]
Je hebt gelijk maar hij gaat hem niet alleen als blu-ray speler gebruikenOok voor muziek en foto's
de ouwe ps3 kan het allemaalquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:11 schreef FJD het volgende:
Muziek zonder downloaden = disc dus past in de lezer plus dat er BR-spelers zijn die SD kaarten vreten. PCH & ION hebben geen cardreader waardoor jij dus de lul bent om de fotos er steeds op te zetten. Wifi is bij de PCH trouwens ook optioneel dus extra kosten aan de andere kant is dat toch nutteloos aangezien je pa wss niets gaat downloaden.
Behalve dan dat de kans vrij groot is dat de moeder van Frank protest aantekent tegen een gameconsole in de woonkamerquote:
Dat vertel je toch gewoon niet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Behalve dan dat de kans vrij groot is dat de moeder van Frank protest aantekent tegen een gameconsole in de woonkamer
Kloptquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Behalve dan dat de kans vrij groot is dat de moeder van Frank protest aantekent tegen een gameconsole in de woonkamer
Zo is bij ons ooit de CDI-speler naar binnen gekomenquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:09 schreef staticdata het volgende:
gewoon zeggen dat die nieuwe zwarte kast een stofaantrek machine is, want dat doet ie als de beste
Waren jouw ouders niet gescheidenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Zo is bij ons ooit de CDI-speler naar binnen gekomen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
Waren jouw ouders niet gescheiden
(gedurfde grap)
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:43 schreef Sickert het volgende:
Waren jouw ouders niet gescheiden
(gedurfde grap)
Goeie quotequote:
Lijkt me sterk maar dat is niet aan de publieke omroep om in te schatten natuurlijk. Misschien moet de presentator er even bij melden hoeveel procent van z'n inkomen hij zelf heeft weggeven over de jaren als we dan toch subjectief gaan doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 06:34 schreef jpjedi het volgende:
Misschien hebben ze het wel keihard nodig om te overleven.
Die Warren Buffet gaf 99% van zijn geld weg. Zo'n 44 mld Dollar. Dat lijkt me toch wel erg sterk eigenlijk.
vanwege dit zeker?quote:
quote:Timmermans benadrukt in de krant dat niet iedereen meteen aan de slag moet. Iemand met een hoge opleiding en jarenlange werkervaring krijgt een jaar om een baan op zijn niveau te zoeken.
wie bepaalt wat passend is? UWV? die zijn zo incapabel als de pestquote:Werklozen die een uitkering aanvragen, moeten binnenkort ook uitzendbaantjes accepteren. Wie een passende uitzendbaan weigert, kan zijn uitkering verliezen.
Eens.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:58 schreef jpjedi het volgende:
Nee maar ik heb de schurft aan mensen die werkschuw zijn of weigeren op basis van niet passend niveau. Vriendin van mijn zus heeft een of andere vage studie gedaan en kan geen werk vinden. Sterker nog, ze weigert een serieze starterspositie op haar niveau omdat het te weinig verdient naar haar bescheiden mening. Waarom moet zo iemand uit mijn zak teren?
Lies was 100% afgekeurd en is zonder salaris gaan werken om ervaring op te doen. Nu heeft ze een mooie carriere. Zij creeert haar eigen kansen!
Verder is er werk genoeg! Ze schreeuwen om vrachtwagenchauffeur of tuinbouw medewerkers. Bosch-rexroth in boxtel kan niet aan technisch personeel komen.. Ik kan geen fatsoenlijke engineer vinden. Vorige week een frans meisje aangenomen met automotive ervaring, in NL 1 kandidaat van hts niveau (zocht Academisch) die zich terugtrok voordat ik gereageerd had.
Tofquote:Bouwpakket van het mooiste stadion van Nederland. Voor echte supporters!
--------------------------------------------------------------------------------
Elke supporter of speler is het er over eens: Het mooiste stadion van Nederland staat toch echt in Rotterdam! De eerste wedstrijd die ik me nog kan herinneren was tijdens het AD toernooi in 1986. Ik was een klein kind die samen met zijn vader naar de wedstrijd Feyenoord - Werder Bremen ging. Ik weet nog dat ik van de spanning en door het immens grote stadion, mijn benen de gehele wedstrijd niet stil kon houden.
Dit gevoel is inmiddels verdwenen, maar het voelt nog altijd goed als je over de brug (stadionviaduct) loopt en het stadion links voor je opdoemt. Het is de plaats waar hoogtepunten en herinneringen geboren worden. Het is de plek waar een echte Feyenoord supporter zich altijd thuisvoelt, in goede en slechte jaren. Het is hét kloppend hart van deze club en de supporters. Vanuit deze gedachte is MiniStadiums opgericht. MiniStadiums biedt namelijk medesupporters de mogelijkheid om zelf hun eigen stadion te bouwen, d.m.v. een bouwpakket.
Het bouwpakket is gemaakt op schaal 1:1.000. Afmetingen: ca. 29 cm lang, 23 cm breed en 5 cm hoog. Het is minutieus nagemaakt en is tot in detail waarheidsgetrouw, inclusief reclameborden, lichtmasten en dergelijke. Het bouwpakket zit verpakt in een fraai vormgegeven doos en omvat de volgende elementen:
• 7 bouwvellen
• grondbord
• handleiding in duidelijke stappen/bouwomschrijving
• pincet
• tube lijm
Wacht niet langer en bestel in de webshop je eigen stadion voor 19,95 (26,20 inclusief verzendkosten).
helemaal mee eens, maar ik vind dat een eventuele uitzendbaan wel enige affiniteit met je werkervaring moet hebben, puur om je kennis bij te houden. ik heb zelf ook allerlei andere baantjes aangepakt toen ik werkloos was in 2004, maar ik zou dat niet zo weer willen. ten eerste omdat het een bepaalde tijd kost om je een beetje bekend te maken in het werk. ten tweede, iemand die altijd een kantoorbaan heeft gehad, en 2 linkerhanden heeft, kun je niet even in de tuin neerzetten. diegene zou dan wel werken, maar kwalitatief is het niks. het kost meer geld dan dat het oplevert dan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:58 schreef jpjedi het volgende:
Nee maar ik heb de schurft aan mensen die werkschuw zijn of weigeren op basis van niet passend niveau. Vriendin van mijn zus heeft een of andere vage studie gedaan en kan geen werk vinden. Sterker nog, ze weigert een serieze starterspositie op haar niveau omdat het te weinig verdient naar haar bescheiden mening. Waarom moet zo iemand uit mijn zak teren?
quote:Today I was waiting in the airport to pick up my boyfriend. Behind me I heard a mom telling her son to calm down they just had to wait for one more bag and then they could go home to which the kid responded “and then I can poop in my own toilet!” I knew men enjoyed this but I never knew it started so early. IMMD
U faalt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:24 schreef Sickert het volgende:
http://www.ministadiums.c(...)1-augustus-leverbaar
Je kunt dus een stadion bouwen wat nog niet bestaat
Daar is toch niets aan![]()
Wanneer gaan ze dat stadion in Nederland neerzetten?
Dat staat dan weer niet op die site
Een bedrijf op willen starten, dat doen en dan later je bedrijfsnaam e.d. aan moeten passen omdat je meerdere bouwpakketten hebt gemaaktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:30 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ministadiums en dan alleen de kuip hebben
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:30 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ministadiums en dan alleen de kuip hebben
Die staat bij deze op de verjaardagslijstquote:
Hij woont in Zeeland, die lopen altijd een aantal jaren achter.quote:
Start het dan meteen goed op!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een bedrijf op willen starten, dat doen en dan later je bedrijfsnaam e.d. aan moeten passen omdat je meerdere bouwpakketten hebt gemaakt
Ik ken mensen die komen zelfs op de fiets naar Zeeland.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij woont in Zeeland, die lopen altijd een aantal jaren achter.
Kan die jongen verder ook niets aan doen.
Over het algemeen zijn er meer supporters die De Kuip mooi vinden dan supporters die warm lopen voor de ArenA. Zal moeilijk te verkroppen voor je zijn, maar het is nu eenmaal zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
Start het dan meteen goed op!
Trouwens... Als je geld wil verdienen moet je de Arena nemen.. er zijn meer Ajacieden in Nederland dan andere supporters.
Of doen ze het omdat het volk in de Kuip het blind koopt?
Het is inderdaad een goede overgang van Nederland naar België.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik ken mensen die komen zelfs op de fiets naar Zeeland.
Dus zo slecht zal het er niet zijn
Ik kom ook met regelmaat in musea. Ik hou gewoon van nostalgiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik ken mensen die komen zelfs op de fiets naar Zeeland.
Dus zo slecht zal het er niet zijn
bouw dan eerst een aantal stadions, kuip, arena en lampje, dan heb je wat meer te biedenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een bedrijf op willen starten, dat doen en dan later je bedrijfsnaam e.d. aan moeten passen omdat je meerdere bouwpakketten hebt gemaakt
Hier ook! Die moet ik hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Die staat bij deze op de verjaardagslijst
toch straalt het W2 stadion best wel voetbal uit, vind het een relatief gezellig stadionquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:42 schreef jpjedi het volgende:
Nou, ik vind de Arena toch ook wel een indrukwekkend en mooi staaltje bouwkunst. Kuip vind ik meer een afgezet stuk gras met staalplaat zoals het PSV stadion. W2 stadion is helemaal debiel met die palen als kapondersteuning. Gelredome vind ik ook erg mooi maar dan vooral door dat uitschuifbare veld waar wij aandrijving voor hebben geleverd
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn er meer supporters die De Kuip mooi vinden dan supporters die warm lopen voor de ArenA. Zal moeilijk te verkroppen voor je zijn, maar het is nu eenmaal zo.
Het stadion van RKC Waalwijk straalt nog meer voetbal uit dan de ArenA (evenals het Gelredome).
EDIT:
Start het dan meteen goed op? Ik gok dat er het nodige betaalt moet worden om zoiets uit te mogen brengen.
Gelukkig ben jij er erg goed in om iemand het bloed onder zijn nagels vandaan te halenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
Kom niet aan zn Feyenoord of randzaken.
[ afbeelding ]
Heb ik nu weer een Notequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er erg goed in om iemand het bloed onder zijn nagels vandaan te halen
Het is een mooi staaltje bouwkunst, maar het is geen stadion.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:42 schreef jpjedi het volgende:
Nou, ik vind de Arena toch ook wel een indrukwekkend en mooi staaltje bouwkunst. Kuip vind ik meer een afgezet stuk gras met staalplaat zoals het PSV stadion. W2 stadion is helemaal debiel met die palen als kapondersteuning. Gelredome vind ik ook erg mooi maar dan vooral door dat uitschuifbare veld waar wij aandrijving voor hebben geleverd
Kansloosquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
Kom niet aan zn Feyenoord of randzaken.
[ afbeelding ]
Ongenuanceerd? M'n standpunt is dat zowel de ArenA als het Gelredome geen voetbal uitademen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:58 schreef jpjedi het volgende:
Ach hij heeft wel een beetje gelijk natuurlijk. Een beetje algemene voetballiefde en wat interesse en respect voor andere clubs is toch geen zonde? En ja, keltie houdt van een stevig ongenuanceerd standpunt en dan kan je wel eens wat terug krijgen. Maar daar kan hij ook wel tegen toch?
Volgens mij kon je dat ergens zien?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:01 schreef jpjedi het volgende:
Frankie. Mag ik ook een note?
Edit: hoeveel heb ik er eigenlijk?
Moet je een abo voor hebben meen ik.. Of eenmalig voor betalenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
Volgens mij kon je dat ergens zien?
Je ziet mij nergens neerzetten dat ik vind dat de Kuip niet mooi is.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ongenuanceerd? M'n standpunt is dat zowel de ArenA als het Gelredome geen voetbal uitademen.
Dat heeft niets met geen respect of interesse in een andere club te maken.
Plaatjes over happen is een zwaktebod
Serieus? Ik zeg dat je faalt. En dat klopt, want waarschijnlijk bedoelde je het als grapje.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
Je ziet mij nergens neerzetten dat ik vind dat de Kuip niet mooi is.
Ik vraag met bijgevoegde smileys wanneer er dan een mooi stadion gebouwd wordt.
Omdat dat replica ding over het mooiste stadion gaat van NL
Jij gaat er serieus op in
Maak nog wat dingen eenvoudigerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef Incolumis het volgende:
en ik heb niks te doen hier![]()
zou toch denken dat je bij Philips wat kunt doen, maar nee
Nee je krijgt geen notequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:59 schreef Sickert het volgende:
[..]
Heb ik nu weer een Note![]()
Beetje stangen op zn tijd
Als je hier al niet tegen kan en zo graag terug wil schoppen, dan zegt dat meer over de ander als over mij
Neequote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:01 schreef jpjedi het volgende:
Frankie. Mag ik ook een note?
Edit: hoeveel heb ik er eigenlijk?
Waarvoor zit je in het ziekenhuis?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef jpjedi het volgende:
Zullen we eens een ouderwetse topic-rallye houden. Vol in een dagje?
Ik zit toch in het ziekenhuis en moet nog 4 uur wachten
Je laatste 3 notes zijn van mijquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:17 schreef Sickert het volgende:
Ik ben een baas
heb er 10
http://www.fok.nl/shop/notes.php
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:17 schreef Sickert het volgende:
Ik ben een baas
heb er 10
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Heb er hard voor moeten werkenquote:
Ik faal altijd bij jouquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Serieus? Ik zeg dat je faalt. En dat klopt, want waarschijnlijk bedoelde je het als grapje.
In dat ene huiltopic over Emanuelsonquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je laatste 3 notes zijn van mij
Dat mag jij vindenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
In dat ene huiltopic over Emanuelson![]()
Daar faalde jij hard zeg mijn god![]()
Maargoed dat Keltie daar niet was anders had hij het vast tegen je gezegd
... dan edit en note ik dat jaquote:Doe jij je Post eens editten misbaksel
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat mag jij vindenIk mod gewoon zoals ik met de andere VBL mods heb afgesproken en volgens de FOK! Policy. Als jij dit post:
[..]
... dan edit en note ik dat ja
Als Happel (quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:21 schreef Sickert het volgende:
[..]
In dat ene huiltopic over Emanuelson![]()
Daar faalde jij hard zeg mijn god![]()
Maargoed dat Keltie daar niet was anders had hij het vast tegen je gezegd
Happelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als Happel () het er mee eens was, dan klopt het gewoon
![]()
Ja want door jou post gaan er weer velen op reageren waardoor heel het topic binnen no-time vol met bagger staat. Kortom een preventieve maatregelquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
Misbaksel = note
maargoed je was nog jong toen en hebt vast van je fouten geleerd
Maar dan gaat die note toch nergens overquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja want door jou post gaan er weer velen op reageren waardoor heel het topic binnen no-time vol met bagger staat. Kortom een preventieve maatregel
Denk dat jij je daar nog in vergistquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
Happel
De Tong80 van Feyenoord
Beide vallen niet serieus te nemen wat betreft clubliefde en voetbalkennis
Wtf, zou jij niet eens snel opgeven voor de klpd?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat mag jij vindenIk mod gewoon zoals ik met de andere VBL mods heb afgesproken en volgens de FOK! Policy. Als jij dit post:
[..]
... dan edit en note ik dat ja
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wtf, zou jij niet eens snel opgeven voor de klpd?
" te licht bevonden" zou ik als een reden kunnen bedenken om hem niet aan te nemenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Wtf, zou jij niet eens snel opgeven voor de klpd?
Als hij gewoon net zo is in het echt als met zijn toetsenbord dan komt het goed. Moet alleen wel een hoger rem-schakelsetje op de motor.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:36 schreef Incolumis het volgende:
[..]
" te licht bevonden" zou ik als een reden kunnen bedenken om hem niet aan te nemen
En zijwieltjes, anders valt'ie om zodra hij bij een verkeerslicht komt die op rood staatquote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als hij gewoon net zo is in het echt als met zijn toetsenbord dan komt het goed. Moet alleen wel een hoger rem-schakelsetje op de motor.
Edit: mod afzeiken, note +1
Note +1quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
En zijwieltjes, anders valt'ie om zodra hij bij een verkeerslicht komt die op rood staat
Huisvrouw?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Note +1
Wie er het eerst bij 50 is.
Ik gooi er een feijenooit liedje in: Frankie, je moeder is een ...
Die is toch wel 2 notes waard?
Amerikaquote:2 meiden van 15 laten hun tieten zien langs de snelweg !
Meisjes tonen borsten langs weg
Twee vijftienjarige meisjes hebben dinsdag in Port Charlotte (Florida) voor ophef gezorgd door hun borsten aan passerende automobilisten te laten zien. Dat meldden Amerikaanse media vandaag.
De minderjarigen werden op heterdaad betrapt door een politieagent en opgepakt voor naaktloperij. Een 33-jarige man, die was gestopt om een foto te maken, werd gearresteerd voor bezit van kinderporno. Als de automobilist wordt veroordeeld, dan kan hij vijf jaar cel krijgen.
Damn doe je goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:31 schreef FJD het volgende:
Ambtenaren(+1)
Prius(+1)
Illegale Xbox spelletjes(+1)
24(+1)
Wii > Xbox (+1)
Denon! (+1)
HDMI kabels van 5,-(+1)
Mods(+1)
Zo
Ben er 1x geweest, rondreisje door Florida. Verder zullen ze mij er niet snel meer terugzien.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik was nog op tijd door de paspoortcontrole op jfk.
Dat lawaai ook op zo'n kantoor als ze allemaal tegelijk hun pen laten vallen om 16:50.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:43 schreef ursel het volgende:
Over ambtenaren gesproken. Stond van de week stipt 5 uur voor de stoplichten bij provinciehuis Zuid-Holland. In ene een grote stroom mensen dat gebouw uit zeg.![]()
Of kost Patience daarvoor te weinig stroom?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:48 schreef FJD het volgende:
Puni, zien jullie ook een stroomdip rond dat tijdstip?
Zijn toch allemaal desktops? Die gebruiken wel wat. Laptops zouden ze mee kunnen lopen en dat is geen ondeedeel van hun functieomschrijving bij schaal 5, trap 7.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Of kost Patience daarvoor te weinig stroom?
Combo-grap +4
Pics!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:27 schreef jpjedi het volgende:
Maar frankie, mijn buurvrouw heeft wel dikke prammen.
24 is +100quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:31 schreef FJD het volgende:
Ambtenaren(+1)
Prius(+1)
Illegale Xbox spelletjes(+1)
24(+1)
Wii > Xbox (+1)
Denon! (+1)
HDMI kabels van 5,-(+1)
Mods(+1)
Zo
Jij hebt echt niks beters te doen he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:00 schreef jpjedi het volgende:
Frankie heeft het snelste beroep ter wereld
Fuck de f16 piloot... Frank werkt van 9 tot 5 maar is om 3 uur al thuis.
Kerel, ik hou van je zoals je bent. Je vrouwtje moet zuinig zijn op zo'n toffe gast.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks beters te doen he?Ik was even langs huis
Nu weer verder pokeren
Ik heb +100 notesquote:
Je hebt er 3 en wel typische opmerking voor jouquote:
Op 27-12-2005 ben je gebanned geweest vanwege het plaatsen van een logquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Krijg ik er niets voor mijn leuke mopjes?
die van mij probeerde m'n aanwezigheid te verdrinkenquote:
Een vriendin van mij zei altijd "Bart is net aids, zodra je het hebt kom je er bijna niet meer vanaf".quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:36 schreef FJD het volgende:
[..]
die van mij probeerde m'n aanwezigheid te verdrinken
Mensen in de snackbar keken me raar aan omdat ik stond te lachen om deze grap! Hehe hij is goed!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Of kost Patience daarvoor te weinig stroom?
Combo-grap +4
jesusssss Rustig in de ochtend even FOK! kijken en dan krijg je dit in beeld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn excuus voor een ieder die dit aanstootgevend vind
groter exemplaar is hier te vinden
Ik ben in ieder geval gelijk wakkerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn excuus voor een ieder die dit aanstootgevend vind
groter exemplaar is hier te vinden
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jesusssss Rustig in de ochtend even FOK! kijken en dan krijg je dit in beeld.
Nogmaals mijn excusesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval gelijk wakker![]()
Inknippen net boven t T-shirtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Maandag ga ik met de heggeschaar erdoor heen
Doe je dat nog?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:04 schreef FJD het volgende:
BF1943Gisteren toch nog wel even prima vermaakt
Spelen en wennen, anders op de PC blijven en er niet meer over huilenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik kan er geen lol aan beleven met die pookjes..
Spelen af en toe en wennen nooit. En privé achter de PC zitten doe ik al jaren niet meer, maar BF3 kan daar verandering in brengen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Spelen en wennen, anders op de PC blijven en er niet meer over huilen
Toevallig weer een keertje. Wilde wat schieten maar MW2 gaat me te snel plus dat t niveau te hoog is voor mij. Bij BF1943 kun je gewoon normaal meedoen en plezier in hebben ook als je slecht bent. Binnenkort weer eens pony-en?quote:
Als je het een tijdje speelt kun jij echt wel mee met het niveau van MW2quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Toevallig weer een keertje. Wilde wat schieten maar MW2 gaat me te snel plus dat t niveau te hoog is voor mij. Bij BF1943 kun je gewoon normaal meedoen en plezier in hebben ook als je slecht bent. Binnenkort weer eens pony-en?
Ja ik ga me eerst een avond lang ergeren zodat ik misschien volgende week als ik t weer speel een beetje mee kan doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je het een tijdje speelt kun jij echt wel mee met het niveau van MW2
Nee, maar het is wel alsof er een CD op repeat staatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Spelen af en toe en wennen nooit. En privé achter de PC zitten doe ik al jaren niet meer, maar BF3 kan daar verandering in brengen.![]()
Maar inderdaad ik zeik er veel over maar game 2 uurtjes per maand.
Moet je nagaan wat voor gevoel die wekelijks repeterende Ajasses-Feijenooit discussie geeft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel alsof er een CD op repeat staat
Die is niet leuk meer want Diamond is wegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor gevoel die wekelijks repeterende Ajasses-Feijenooit discussie geeft.
Met beetje pech zondag weer of anders over ongeveer anderhalve maandquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
Die is niet leuk meer want Diamond is weg
Reperterende discussie? Die zie ik nooit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor gevoel die wekelijks repeterende Ajasses-Feijenooit discussie geeft.
Ik zal het niet meer zeggen ok?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
Reperterende discussie? Die zie ik nooit.
Ik zie altijd Diamond wat dingen brallen, waar ik dan op in ga en als Diamond er dan niet meer uitkomt wil Sickert het nog weleens proberen. Noem het een discussie.
Maar goed, als jij na iedere console-shooter wil blijven roepen dat het met "die pookjes" niet te spelen is.. Prima.
Wast maar kut dan zou er op drukken niet alleen frustratie opleveren.quote:
En dan was het 37ºC in plaats van dit kutweer!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:44 schreef FJD het volgende:
[..]
Wast maar kut dan zou er op drukken niet alleen frustratie opleveren.
vrijdag-niveau
Nee, maar ik blijf erbij dat dit geen discussies zijnquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer zeggen ok?Slecht geslapen weer zeker?
Nopes. Werkt perfect zelfs.quote:Maar die pookjes blijven kut.
Oh het is bij jou wel >30ºC ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Altijd dat gezeik van jou JP! Heb je dat van mij geleerd ofzo?![]()
Je dacht toch niet dat ie zo naar zweet stinkt van t harde werken?quote:
Uit Frank zijn dagboek:quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ie zo naar zweet stinkt van t harde werken?
Hou het wel voor jezelf.quote:Toen ik onlangs in de spiegel keek en zag dat ik een spijkerbroek aanhad, een kreukelig bloesje en mijn haar in de war zat en rook dat ik naar koffie en lui zweet stonk heb ik mijn ontslag ingediend.Ik heb mijn actie als punt 18 op de agenda staan en ga binnenkort in mijn subgroepje vergaderen hoe ik dit het beste kan aanpakken. Dit advies neem ik mee naar het MT en daarna zal ik direct een beleidsnotitie van maken. Daarna ben ik 8 weken op vakantie en cursus, maar daarna doe ik het echt! Zeker weten!
Zo werken de oudgedienden bij ons ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Uit Frank zijn dagboek:
[..]
Hou het wel voor jezelf.
Zijn nog proefrondes maar zal m'n account weer even activeren dan krijg ik tenminste weer reminder mailsquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:52 schreef ursel het volgende:
Woei...
Gelijk de koppositie in de voetbalpoules
Waar zit je dan Fer?
je gaat in de competitie toch niet ook afhaken toch?
Zou wel mooi zijn, komen ze tenminste weer op plus puntenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:32 schreef jpjedi het volgende:
Rockband gekocht voor mijn neefjes maar vanmorgen met Lies toch ook lol gehad. Wel met de gordijen dicht
Vandaag aftrap nac seizoen 10-11 * AZ moeten we kunnen hebben. Zal wel hoofdpijn worden morgenvroeg bij een avondje in de bouwvak.
Vera en ik spelen sinds donderdag Lipsquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:32 schreef jpjedi het volgende:
Rockband gekocht voor mijn neefjes maar vanmorgen met Lies toch ook lol gehad. Wel met de gordijen dicht
Vandaag aftrap nac seizoen 10-11 * AZ moeten we kunnen hebben. Zal wel hoofdpijn worden morgenvroeg bij een avondje in de bouwvak.
Ik kan je wel melden dat ze momenteel onder Feyenoord staan...quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:24 schreef Sickert het volgende:
Kan iemand me vertellen wat Ajax gedaan heeft?
is dan je doelsaldo niet 0?quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:40 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb voor de eerste keer gezongen: "We staan weer op nul".
0 punten met een doelsaldo van 1-1
Ach voor/tegen doelpunten of hoe je het ook wil noemen. Weet niets beter te verzinnen.quote:
Jep. Heb na de wedstrijd gelijk m'n trainer maar gesmstquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ach voor/tegen doelpunten of hoe je het ook wil noemen. Weet niets beter te verzinnen.Ziet er best geinig uit.
Maar het drinkt wel lekker weg zo in de zon op de tribune.
Jij nog naar het voetballen geweest?
Moet je goed zoekenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:37 schreef jpjedi het volgende:
Wat een vreemde forum layout heb ik op mijn scherm. Waar zit bijvoorbeeld zoeken en pm?
Dat is nieuw en dus beter want er zitten allemaal features in waar de ITnerds al vanaf t begin om zaten te huilen maar waar de normale gebruiker geen zak aan heeft. Soort van Windows int klein dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:18 schreef jpjedi het volgende:
Verrek zeg..die vreemde layout heb ik alleen op de ipad.
Gelukkig is er nog zo'n gaar Nederlands wijf in Brussel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat is nieuw en dus beter want er zitten allemaal features in waar de ITnerds al vanaf t begin om zaten te huilen maar waar de normale gebruiker geen zak aan heeft. Soort van Windows int klein dus.
Niet leuk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Uit Frank zijn dagboek:
[..]
Hou het wel voor jezelf.
Heb je een nieuwe vriendin?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wereldnieuws!!!
Ik stop met zuipen
Vandaag besloten dat ik voorlopig helemaal stop met bier drinken, is makkelijker dan doseren voor mij. Doseren komt later wel.
En dat terwijl ik over 2 weken naar Bulgarije vertrek voor wat een enorme zuipvakantie had moeten worden
Oh en ook mijn workaholic kant moet eraan geloven! Minder drinken en minder werken
Nee was het maar waarquote:
Hmm.. Succesquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wereldnieuws!!!
Ik stop met zuipen
Vandaag besloten dat ik voorlopig helemaal stop met bier drinken, is makkelijker dan doseren voor mij. Doseren komt later wel.
En dat terwijl ik over 2 weken naar Bulgarije vertrek voor wat een enorme zuipvakantie had moeten worden
Oh en ook mijn workaholic kant moet eraan geloven! Minder drinken en minder werken
Succes! Die leuke vriendin vind je welquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:07 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Nee was het maar waar
Maar ben er wel achter gekomen dat door dat gezuip ik ook geen vriendin ga vinden.
Het is echt niet normaal als je op een dag 140 euro op kan drinken.Goed het is dan de zwarte cross, maar dan nog. Het is echt niet gezond meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |