Damn doe je goed.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:31 schreef FJD het volgende:
Ambtenaren(+1)
Prius(+1)
Illegale Xbox spelletjes(+1)
24(+1)
Wii > Xbox (+1)
Denon! (+1)
HDMI kabels van 5,-(+1)
Mods(+1)
Zo
Ben er 1x geweest, rondreisje door Florida. Verder zullen ze mij er niet snel meer terugzien.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik was nog op tijd door de paspoortcontrole op jfk.
Dat lawaai ook op zo'n kantoor als ze allemaal tegelijk hun pen laten vallen om 16:50.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:43 schreef ursel het volgende:
Over ambtenaren gesproken. Stond van de week stipt 5 uur voor de stoplichten bij provinciehuis Zuid-Holland. In ene een grote stroom mensen dat gebouw uit zeg.![]()
Of kost Patience daarvoor te weinig stroom?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:48 schreef FJD het volgende:
Puni, zien jullie ook een stroomdip rond dat tijdstip?
Zijn toch allemaal desktops? Die gebruiken wel wat. Laptops zouden ze mee kunnen lopen en dat is geen ondeedeel van hun functieomschrijving bij schaal 5, trap 7.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Of kost Patience daarvoor te weinig stroom?
Combo-grap +4
Pics!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:27 schreef jpjedi het volgende:
Maar frankie, mijn buurvrouw heeft wel dikke prammen.
24 is +100quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:31 schreef FJD het volgende:
Ambtenaren(+1)
Prius(+1)
Illegale Xbox spelletjes(+1)
24(+1)
Wii > Xbox (+1)
Denon! (+1)
HDMI kabels van 5,-(+1)
Mods(+1)
Zo
Jij hebt echt niks beters te doen he?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:00 schreef jpjedi het volgende:
Frankie heeft het snelste beroep ter wereld
Fuck de f16 piloot... Frank werkt van 9 tot 5 maar is om 3 uur al thuis.
Kerel, ik hou van je zoals je bent. Je vrouwtje moet zuinig zijn op zo'n toffe gast.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks beters te doen he?Ik was even langs huis
Nu weer verder pokeren
Ik heb +100 notesquote:
Je hebt er 3 en wel typische opmerking voor jouquote:
Op 27-12-2005 ben je gebanned geweest vanwege het plaatsen van een logquote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Krijg ik er niets voor mijn leuke mopjes?
die van mij probeerde m'n aanwezigheid te verdrinkenquote:
Een vriendin van mij zei altijd "Bart is net aids, zodra je het hebt kom je er bijna niet meer vanaf".quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:36 schreef FJD het volgende:
[..]
die van mij probeerde m'n aanwezigheid te verdrinken
Mensen in de snackbar keken me raar aan omdat ik stond te lachen om deze grap! Hehe hij is goed!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Of kost Patience daarvoor te weinig stroom?
Combo-grap +4
jesusssss Rustig in de ochtend even FOK! kijken en dan krijg je dit in beeld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn excuus voor een ieder die dit aanstootgevend vind
groter exemplaar is hier te vinden
Ik ben in ieder geval gelijk wakkerquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn excuus voor een ieder die dit aanstootgevend vind
groter exemplaar is hier te vinden
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:20 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jesusssss Rustig in de ochtend even FOK! kijken en dan krijg je dit in beeld.
Nogmaals mijn excusesquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval gelijk wakker![]()
Inknippen net boven t T-shirtquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Maandag ga ik met de heggeschaar erdoor heen
Doe je dat nog?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:04 schreef FJD het volgende:
BF1943Gisteren toch nog wel even prima vermaakt
Spelen en wennen, anders op de PC blijven en er niet meer over huilenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik kan er geen lol aan beleven met die pookjes..
Spelen af en toe en wennen nooit. En privé achter de PC zitten doe ik al jaren niet meer, maar BF3 kan daar verandering in brengen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:08 schreef Keltie het volgende:
[..]
Spelen en wennen, anders op de PC blijven en er niet meer over huilen
Toevallig weer een keertje. Wilde wat schieten maar MW2 gaat me te snel plus dat t niveau te hoog is voor mij. Bij BF1943 kun je gewoon normaal meedoen en plezier in hebben ook als je slecht bent. Binnenkort weer eens pony-en?quote:
Als je het een tijdje speelt kun jij echt wel mee met het niveau van MW2quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Toevallig weer een keertje. Wilde wat schieten maar MW2 gaat me te snel plus dat t niveau te hoog is voor mij. Bij BF1943 kun je gewoon normaal meedoen en plezier in hebben ook als je slecht bent. Binnenkort weer eens pony-en?
Ja ik ga me eerst een avond lang ergeren zodat ik misschien volgende week als ik t weer speel een beetje mee kan doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als je het een tijdje speelt kun jij echt wel mee met het niveau van MW2
Nee, maar het is wel alsof er een CD op repeat staatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:16 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Spelen af en toe en wennen nooit. En privé achter de PC zitten doe ik al jaren niet meer, maar BF3 kan daar verandering in brengen.![]()
Maar inderdaad ik zeik er veel over maar game 2 uurtjes per maand.
Moet je nagaan wat voor gevoel die wekelijks repeterende Ajasses-Feijenooit discussie geeft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel alsof er een CD op repeat staat
Die is niet leuk meer want Diamond is wegquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor gevoel die wekelijks repeterende Ajasses-Feijenooit discussie geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |