je hebt tenminste afsluiting gehadquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:17 schreef Keltie het volgende:
Volgend jaar een verjaardag minder![]()
De oma van m'n vriendin ligt op sterven
EDIT:
Tyfuszooi
EDIT 2:
Het toch nog wel grote BoF! Topic: Waar de oma's wegvallen!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:17 schreef Keltie het volgende:
Volgend jaar een verjaardag minder![]()
De oma van m'n vriendin ligt op sterven
EDIT:
Tyfuszooi
EDIT 2:
Het toch nog wel grote BoF! Topic: Waar de oma's wegvallen!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:16 schreef IJsmuts het volgende:
prachtig, hoe droevige overlijdensberichten opgevolgd worden door gelukkige ochtendwensen
Daar hebben we onze eigen groenteboer al voor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Pff kinderen tegenwoordig... Zijn net hamsters steeds de mond maar volproppen met snoep. ZIEK word ik hier van.
Eet gewoon groenten ofzo.
die weet zijn weg wel met komkommersquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Daar hebben we onze eigen groenteboer al voor.
Neem ik met de BBQ wel mee..quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:27 schreef IJsmuts het volgende:
das wel 50 piek he, quoten van een grandmaster
oja de bbq > die verschuif ik naar een andere keer, als ik ergens woon waar een tuin is om te bbq-en, toen ik dat poste was ik denk ik dronken en toen leek het me wel een leuk idee: een bbq in de woonkamerquote:
We kunnen ook gourmettenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
oja de bbq > die verschuif ik naar een andere keer, als ik ergens woon waar een tuin is om te bbq-en, toen ik dat poste was ik denk ik dronken en toen leek het me wel een leuk idee: een bbq in de woonkamer
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
oja de bbq > die verschuif ik naar een andere keer, als ik ergens woon waar een tuin is om te bbq-en, toen ik dat poste was ik denk ik dronken en toen leek het me wel een leuk idee: een bbq in de woonkamer
Hoeveel krijg ik dan wel niet van jouquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:27 schreef IJsmuts het volgende:
das wel 50 piek he, quoten van een grandmaster
Overbuurman fietst ook veel, was naar mallorca geweest.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toch maar gaan fietsen22km klimmen heel leuk en dan is regen niet zo erg... Echter we moesten ook weer naar beneden door de regen en dan is 60km/u even leuk, maar echt hard remmen zit er niet in
toch maar wat rustiger aan doen, zeker toen bij mijn maat de achterrem helemaal op was
nu lekker pizza'tje eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |