je hebt tenminste afsluiting gehadquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:17 schreef Keltie het volgende:
Volgend jaar een verjaardag minder![]()
De oma van m'n vriendin ligt op sterven
EDIT:
Tyfuszooi
EDIT 2:
Het toch nog wel grote BoF! Topic: Waar de oma's wegvallen!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:17 schreef Keltie het volgende:
Volgend jaar een verjaardag minder![]()
De oma van m'n vriendin ligt op sterven
EDIT:
Tyfuszooi
EDIT 2:
Het toch nog wel grote BoF! Topic: Waar de oma's wegvallen!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:16 schreef IJsmuts het volgende:
prachtig, hoe droevige overlijdensberichten opgevolgd worden door gelukkige ochtendwensen
Daar hebben we onze eigen groenteboer al voor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Pff kinderen tegenwoordig... Zijn net hamsters steeds de mond maar volproppen met snoep. ZIEK word ik hier van.
Eet gewoon groenten ofzo.
die weet zijn weg wel met komkommersquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:26 schreef ursel het volgende:
[..]
Daar hebben we onze eigen groenteboer al voor.
Neem ik met de BBQ wel mee..quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:27 schreef IJsmuts het volgende:
das wel 50 piek he, quoten van een grandmaster
oja de bbq > die verschuif ik naar een andere keer, als ik ergens woon waar een tuin is om te bbq-en, toen ik dat poste was ik denk ik dronken en toen leek het me wel een leuk idee: een bbq in de woonkamerquote:
We kunnen ook gourmettenquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
oja de bbq > die verschuif ik naar een andere keer, als ik ergens woon waar een tuin is om te bbq-en, toen ik dat poste was ik denk ik dronken en toen leek het me wel een leuk idee: een bbq in de woonkamer
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:32 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
oja de bbq > die verschuif ik naar een andere keer, als ik ergens woon waar een tuin is om te bbq-en, toen ik dat poste was ik denk ik dronken en toen leek het me wel een leuk idee: een bbq in de woonkamer
Hoeveel krijg ik dan wel niet van jouquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:27 schreef IJsmuts het volgende:
das wel 50 piek he, quoten van een grandmaster
Overbuurman fietst ook veel, was naar mallorca geweest.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Toch maar gaan fietsen22km klimmen heel leuk en dan is regen niet zo erg... Echter we moesten ook weer naar beneden door de regen en dan is 60km/u even leuk, maar echt hard remmen zit er niet in
toch maar wat rustiger aan doen, zeker toen bij mijn maat de achterrem helemaal op was
nu lekker pizza'tje eten
das verjaardquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hoeveel krijg ik dan wel niet van jou
so, kom je er misschien nog wel goedkoop mee wegquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:36 schreef ursel het volgende:
[..]
Als wij op die BBQ van jou moeten wachten die van mij ook..
Nee hoor, had mijn grafiek met 50 pieken al klaar liggen voor je.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
so, kom je er misschien nog wel goedkoop mee weg
Wat zoek je?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:02 schreef Keltie het volgende:
Goedemorgen
Alan Wake, voor de X360.. Iemand interesse in een gameruil? Heb een haat/liefde verhouding met het spel
Vind het verhaal en dergelijke wel tof, maar toch staat hij mij tegen om te spelen
Het gaat om een normale editie (denk ik) met nog wel een kaart voor een DLC uitbreiding erbijquote:
Thanks voor de link maar de tips zijn redelijk waardeloos. Alleen t zoveel mogelijk uitzetten van de search was handig, is toch een nutteloze functie. Heb trouwens wel t idee dat m'n iPhone een stuk sneller werkt na de jailbreakquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Fer:
http://www.iphoneclub.nl/(...)ler-te-laten-werken/
en 1 dagquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
nog 3 maandjes en dan 3 jaar alweer
Ik wil in principe geen spel kwijt maar als je een spel hebt die je graag wilt en ik heb em ook dan kunnen we misschien ruilenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het gaat om een normale editie (denk ik) met nog wel een kaart voor een DLC uitbreiding erbij
Geen ideeIk wil vermaakt worden
Stuur anders een PM met mogelijke opties
Ik geloof niet dat jij zijn subtiele hint snapt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik wil in principe geen spel kwijt maar als je een spel hebt die je graag wilt en ik heb em ook dan kunnen we misschien ruilen
Daar ga ik verstandig niet op inquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:55 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij zijn subtiele hint snapt.
Nah, die heb ik al gehadquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oef.... ehhh Fable 2 heb ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |