En dan Frank uitmaken voor mietje omdat hij wil schoonmakenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:44 schreef FJD het volgende:
Uurtje of 11 laatste potje starten is voor mij wel matjeEerst nog even opruimen, als je m'n keuken ziet dan snap je wel waarom
Frank komt misschien ook nog
Morgen naar Inception
Omdat z'n ontbijtbordje vies was, ik had geen servies meer en ik begon te twijfelen welke kleur m'n aanrechtblad hadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:47 schreef staticdata het volgende:
En dan Frank uitmaken voor mietje omdat hij wil schoonmaken
Studententijd is over Ferquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Omdat z'n ontbijtbordje vies was, ik had geen servies meer en ik begon te twijfelen welke kleur m'n aanrechtblad had
rans aapquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Omdat z'n ontbijtbordje vies was, ik had geen servies meer en ik begon te twijfelen welke kleur m'n aanrechtblad had
Ik was geniaal aant wisselenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:00 schreef Sickert het volgende:
spel laten vastlopen als je 2 -0 achter staat nog voor rust
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik was geniaal aant wisselen
Jorrit heeft in 1:32 d'Huez gehaald, t dorpje dan, niet de bobofinish
Het leven gaat gewoon door he..quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:16 schreef IJsmuts het volgende:
prachtig, hoe droevige overlijdensberichten opgevolgd worden door gelukkige ochtendwensen
Ze laten het je doen denken alsof het fouten zijn. it's all in the mind.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:27 schreef FJD het volgende:
Inception was trouwens wel gaaf maar een 9 slaat nergens op, daar maakt de film net even te veel fouten voor.
Verrek, EUREKA!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:25 schreef ursel het volgende:
Je kan toch gewoon die kartonnen plaat weghalen. Probleem opgelost
ben je sneller bij je limietquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:50 schreef jpjedi het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mails ik van telenet ga krijgen. Ik heb fiber 100mbit down/5mbit up aangevraagd.
ik voorspel veel woordgrappen bij Feyenoord dit jaarquote:'Feyenoord stuit op groot Braziliaans talent'
Het scoutingsapparaat van Feyenoord heeft in Brazilië een jong talent ontdekt. De Rotterdammers hopen de Braziliaan Anikson te kunnen verleiden tot een transfer naar Nederland.
Door Ruben Winkels
27 jul. 2010 20:59:00
Share
Foto Gallery Zoom
Eerste training Feyenoord 2009/2010 (PROSHOTS)
Agência Futebol Interior meldt dat Feyenoord een vertegenwoordiger naar Braziilë heeft gestuurd om met Anikson te praten over een overstap. De middenvelder speelt momenteel voor Coritiba, waar hij uitkomt in het elftal voor spelers tot en met zeventien jaar.
Zaakwaarnemer Max Vianna acht het verstandig dat zijn speler nog minstens één seizoen voor Coritiba speelt, alvorens de stap naar Europa te wagen. Hoe de hoofdrolspeler tegenover een Europees avontuur staat is niet bekend.
Mocht het noodlijdende Feyenoord er in slagen Anikson van een overgang te overtuigen, dan is een transfersom geen probleem. Anikson is in het bezit van een jeugdcontract, waardoor hij zijn club voor een kleine vergoeding kan verlaten. Zoals bekend hebben de Rotterdammers nauwelijks een cent te makken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |