Net nu ik quality time heb belooft aan Vera.. mischien rond half 10.. maar reken er niet op.quote:
Goed dat je het zegtquote:Op maandag 26 juli 2010 16:00 schreef Sickert het volgende:
[..]
Net nu ik quality time heb belooft aan Vera.. mischien rond half 10.. maar reken er niet op.
Andere keer dan weer. Zo boeiend ist ook weer nietquote:Op maandag 26 juli 2010 16:00 schreef Sickert het volgende:
Net nu ik quality time heb belooft aan Vera.. mischien rond half 10.. maar reken er niet op.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Andere keer dan weer. Zo boeiend ist ook weer niet![]()
Morgen ook naar Inception, hopen dat ik er iets van begrijp.
En dan Frank uitmaken voor mietje omdat hij wil schoonmakenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:44 schreef FJD het volgende:
Uurtje of 11 laatste potje starten is voor mij wel matjeEerst nog even opruimen, als je m'n keuken ziet dan snap je wel waarom
Frank komt misschien ook nog
Morgen naar Inception
Omdat z'n ontbijtbordje vies was, ik had geen servies meer en ik begon te twijfelen welke kleur m'n aanrechtblad hadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:47 schreef staticdata het volgende:
En dan Frank uitmaken voor mietje omdat hij wil schoonmaken
Studententijd is over Ferquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Omdat z'n ontbijtbordje vies was, ik had geen servies meer en ik begon te twijfelen welke kleur m'n aanrechtblad had
rans aapquote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Omdat z'n ontbijtbordje vies was, ik had geen servies meer en ik begon te twijfelen welke kleur m'n aanrechtblad had
Ik was geniaal aant wisselenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:00 schreef Sickert het volgende:
spel laten vastlopen als je 2 -0 achter staat nog voor rust
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik was geniaal aant wisselen
Jorrit heeft in 1:32 d'Huez gehaald, t dorpje dan, niet de bobofinish
Het leven gaat gewoon door he..quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:16 schreef IJsmuts het volgende:
prachtig, hoe droevige overlijdensberichten opgevolgd worden door gelukkige ochtendwensen
Ze laten het je doen denken alsof het fouten zijn. it's all in the mind.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:27 schreef FJD het volgende:
Inception was trouwens wel gaaf maar een 9 slaat nergens op, daar maakt de film net even te veel fouten voor.
Verrek, EUREKA!quote:Op woensdag 28 juli 2010 15:25 schreef ursel het volgende:
Je kan toch gewoon die kartonnen plaat weghalen. Probleem opgelost
ben je sneller bij je limietquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:50 schreef jpjedi het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mails ik van telenet ga krijgen. Ik heb fiber 100mbit down/5mbit up aangevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |