schoonmaken? Je bent toch geen wijf man! Of komt er soms een mokkel langs?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:53 schreef FJD het volgende:
Alleen nog ketting schoonmaken en dan ist weer helemaal schoonUurtje nog gok ik
Dat dus! Ben er zelfs voor getrouwd!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
schoonmaken? Je bent toch geen wijf man! Of komt er soms een mokkel langs?
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:46 schreef FJD het volgende:
[..]
RespectIk heb al wat voorzichtige pogingen gewaagd maar dat zit er wederom niet in
Fiets schoonMorgen even m'n baas eraf rijden
Ben benieuwd! Rijd ie als enige het peleton los op de Champs d'Elysees en pakt hij het geel of wat?quote:
Viel meequote:
Al die pillenslikkers zien een tunnel, zien licht aant eind en willen er dan allemaal hard naar toe stuiteren, dan krijg je dit dusquote:Op zondag 25 juli 2010 08:50 schreef Incolumis het volgende:
slecht nieuws![]()
ga over een half uurtje naar Boom, Belgie, voor Tomorrowland
Tja ligt er ook aan hoe aktief je was vannacht natuurlijkquote:Op zondag 25 juli 2010 13:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Viel meeWerd pas na 12 uur wakker
Doet ie anders nooit.
Half 2 thuis na een paar biertjes. Niets bijzonders dusquote:Op zondag 25 juli 2010 13:39 schreef jpjedi het volgende:
Tja ligt er ook aan hoe aktief je was vannacht natuurlijk
Heb zelf al vrij in de 2e week van augustus.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:22 schreef FJD het volgende:
Klinkt goed![]()
Net nog even Carcassonne gekochten Boonanza
Hoezo? ben je bij Electrabel in dienst gegaan?quote:Op maandag 26 juli 2010 07:26 schreef IJsmuts het volgende:
MOrge homo's![]()
SO hee, ik wordt echt te oud voor zuip weekendjes..., gewoon een week ziek geweest, een of andere longtyfus![]()
Nu ff snel aan het werk, toch een week gemist, maar gelukkig ben ik inmiddels halve ambtenaar, ben bezig met de half jaar rapportage, maar deadline is 30 juli
ElectraHELquote:Op maandag 26 juli 2010 07:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
Hoezo? ben je bij Electrabel in dienst gegaan?
Mogguh
Je hebt nog 4 dagen, wat zeur je nou..quote:Op maandag 26 juli 2010 07:26 schreef IJsmuts het volgende:
MOrge homo's![]()
SO hee, ik wordt echt te oud voor zuip weekendjes..., gewoon een week ziek geweest, een of andere longtyfus![]()
Nu ff snel aan het werk, toch een week gemist, maar gelukkig ben ik inmiddels halve ambtenaar, ben bezig met de half jaar rapportage, maar deadline is 30 juli
Hij is getrouwd, dat is dan je neutrale gezichtsuitdrukking.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 08:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Hij is getrouwd, dat is dan je neutrale gezichtsuitdrukking.
[..]
QFTquote:Op maandag 26 juli 2010 08:32 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
Jij bent ook getrouwdquote:
Gratis drank he, dan kan die jongen zich weer niet inhouden en gaat helemaal los.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja je was er nog bij op de bruiloft, heeft wel indruk gemaakt merk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |