Nee das in het andere topic.quote:
Jullie kwamen toch BBQen straksquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef ursel het volgende:
Fer, je hebt je frituurpan aan laten staan.
[Upd} Zeer grote brand in Rotterdam
Hey Baus..quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:22 schreef Major-Balls het volgende:
GEEN BIER???
Wat doe je?
[ afbeelding ]
Bier en varens!! JALALALALAA
Hoppa BBQ aan, trampoline erbij en goan!!
BoF .. Bier of Fristi. Maar géén bier bestaat niet.
Weet je dat er 187 keer het woordje ik in je stuk voorkomtquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En ik hou helemaal niet van cola
Ben blij met mijn beslissing, heb ook de ogen geopend van enkele andere vrienden die met hetzelfde liepen.
Nu moet ik het alleen nog volhouden, maar dat gaat me zeker lukken
Al kan ik niet zeggen dat ik nu nuchter ben, zit waarschijnlijk nog wel alcohol in mijn lichaam van gisteren
weet je dat 187 de code voor moord isquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
Weet je dat er 187 keer het woordje ik in je stuk voorkomt
Dat weten alleen boefjes.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
weet je dat 187 de code voor moord is?!
Ja ik wilde het nog net niet zeggen in de hoop dat de link zelf gelegd ging wordenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
weet je dat 187 de code voor moord is?!
Tu-pac leeft nogquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:58 schreef staticdata het volgende:
Ja ik wilde het nog net niet zeggen in de hoop dat de link zelf gelegd ging worden
Goeie uitleg;quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:30 schreef jpjedi het volgende:
WTF, hoe kan je in dat kloten office 2007 een thema van een powerpoint aanpassen? Moet een logo`tje erbij zetten en voorheen ging dat altijd gewoon via diaontwerp aanapssen maar kan met dat takke lint menu niets vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |