Nee das in het andere topic.quote:
Jullie kwamen toch BBQen straksquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef ursel het volgende:
Fer, je hebt je frituurpan aan laten staan.
[Upd} Zeer grote brand in Rotterdam
Hey Baus..quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:22 schreef Major-Balls het volgende:
GEEN BIER???
Wat doe je?
[ afbeelding ]
Bier en varens!! JALALALALAA
Hoppa BBQ aan, trampoline erbij en goan!!
BoF .. Bier of Fristi. Maar géén bier bestaat niet.
Weet je dat er 187 keer het woordje ik in je stuk voorkomtquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En ik hou helemaal niet van cola
Ben blij met mijn beslissing, heb ook de ogen geopend van enkele andere vrienden die met hetzelfde liepen.
Nu moet ik het alleen nog volhouden, maar dat gaat me zeker lukken
Al kan ik niet zeggen dat ik nu nuchter ben, zit waarschijnlijk nog wel alcohol in mijn lichaam van gisteren
weet je dat 187 de code voor moord isquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
Weet je dat er 187 keer het woordje ik in je stuk voorkomt
Dat weten alleen boefjes.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
weet je dat 187 de code voor moord is?!
Ja ik wilde het nog net niet zeggen in de hoop dat de link zelf gelegd ging wordenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
weet je dat 187 de code voor moord is?!
Tu-pac leeft nogquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:58 schreef staticdata het volgende:
Ja ik wilde het nog net niet zeggen in de hoop dat de link zelf gelegd ging worden
Goeie uitleg;quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:30 schreef jpjedi het volgende:
WTF, hoe kan je in dat kloten office 2007 een thema van een powerpoint aanpassen? Moet een logo`tje erbij zetten en voorheen ging dat altijd gewoon via diaontwerp aanapssen maar kan met dat takke lint menu niets vinden.
Misschien dat je de mastersslide moet aanpassen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:30 schreef jpjedi het volgende:
WTF, hoe kan je in dat kloten office 2007 een thema van een powerpoint aanpassen? Moet een logo`tje erbij zetten en voorheen ging dat altijd gewoon via diaontwerp aanapssen maar kan met dat takke lint menu niets vinden.
Iemand handig met ppt 07?
Op het moment dat je in een competitie speelt waar in principe iedereen van iedereen kan winnen moet je niet als ajax zijnde, of een andere club die de top 5 nastreeft, Ooijer in je verdediging zetten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:43 schreef FJD het volgende:
Gezien de staat van de Nederlandse Eredivisie is een oorlog winnen ook niet echt nodig natuurlijk.
[..]
Goeie uitleg;
http://www.lmgtfy.com/?q=change+theme+in+word+2007
Het gaat dan ook over mijquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:27 schreef staticdata het volgende:
[..]
Weet je dat er 187 keer het woordje ik in je stuk voorkomt
Dikke trutquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 06:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Op het moment dat je in een competitie speelt waar in principe iedereen van iedereen kan winnen moet je niet als ajax zijnde, of een andere club die de top 5 nastreeft, Ooijer in je verdediging zetten.
Ik snap Jol ook niet echt, een Ooijer heeft'ie al in de vorm van Wielaert.
EDIT:
Maar zo denkt die dikke trut ook dat Sulejmani achter de spits of in de spits moet spelen.
Waar gaat'ie naar op zoek zodra Sulejmani weg is? Een vleugelspeler. Waar deed Sulejmani z'n beste wedstrijden spelen bij SC Heerenveen? Op de vleugel
Tja, gevalletjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:24 schreef FJD het volgende:
Windows 7;
Uw wachtwoord "" is verlopen, wijzig uw wachtwoord.
<enter> "" <enter>
Uw wachtwoord is gewijzigd.! M'n lege wachtwoord was verlopen en dat heb ik nu dus gewijzigd in een leeg wachtwoord
Flikker op, kutOS
Zat net ook te lezen jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:37 schreef ursel het volgende:
bedreigd worden door aankoop via marktplaats![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:35 schreef FJD het volgende:![]()
Zou zo snel niet weten waar ik dat uit moet zetten. UAC staat wel op alles uit, of wel geen meldingen weergeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt IT-erquote:
Een echte gebruikerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Echt IT-erEen probleem oplossen wat ik niet heb
Uiteindelijk zelf wel ergens gevonden. Neemt niet weg dat ze dat soort dingen std. uit moeten zetten. Beveiligen doe je als er bejaarden achter een PC zitten.
Een drankje voor de moeite kan welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:50 schreef ursel het volgende:
Een echte gebruiker![]()
Geen dankje kan er vanaf voor de moeite
Kun je je aan/uit knop niet gewoon doorlussen naar t lichtknopje in je toilet dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:01 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb ww gewoon uitstaan in w7. Dan start hij ook direct volledig op als ik ondertussen even ga schijten.
Nice! Die ga ik eens installerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:00 schreef jpjedi het volgende:
@Frenkie, Zavvi heeft een iphone app. Zojuist gt5 pre-ordered op deze manier en dat werkt perfect. Je kan zelfs een voorkant van een bestaand hoesje fotograferen en hij zoekt er de game bij.
Volgens mij is zavvi van play.com. De hele website en voorwaarden zijn hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nice! Die ga ik eens installeren
Ts= Okselquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:37 schreef ursel het volgende:
bedreigd worden door aankoop via marktplaats![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |