Kloptquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:09 schreef FJD het volgende:
[..]
Behalve dan dat de kans vrij groot is dat de moeder van Frank protest aantekent tegen een gameconsole in de woonkamer
Zo is bij ons ooit de CDI-speler naar binnen gekomenquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:09 schreef staticdata het volgende:
gewoon zeggen dat die nieuwe zwarte kast een stofaantrek machine is, want dat doet ie als de beste
Waren jouw ouders niet gescheidenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Zo is bij ons ooit de CDI-speler naar binnen gekomen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
Waren jouw ouders niet gescheiden
(gedurfde grap)
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:43 schreef Sickert het volgende:
Waren jouw ouders niet gescheiden
(gedurfde grap)
Goeie quotequote:
Lijkt me sterk maar dat is niet aan de publieke omroep om in te schatten natuurlijk. Misschien moet de presentator er even bij melden hoeveel procent van z'n inkomen hij zelf heeft weggeven over de jaren als we dan toch subjectief gaan doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 06:34 schreef jpjedi het volgende:
Misschien hebben ze het wel keihard nodig om te overleven.
Die Warren Buffet gaf 99% van zijn geld weg. Zo'n 44 mld Dollar. Dat lijkt me toch wel erg sterk eigenlijk.
vanwege dit zeker?quote:
quote:Timmermans benadrukt in de krant dat niet iedereen meteen aan de slag moet. Iemand met een hoge opleiding en jarenlange werkervaring krijgt een jaar om een baan op zijn niveau te zoeken.
wie bepaalt wat passend is? UWV? die zijn zo incapabel als de pestquote:Werklozen die een uitkering aanvragen, moeten binnenkort ook uitzendbaantjes accepteren. Wie een passende uitzendbaan weigert, kan zijn uitkering verliezen.
Eens.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:58 schreef jpjedi het volgende:
Nee maar ik heb de schurft aan mensen die werkschuw zijn of weigeren op basis van niet passend niveau. Vriendin van mijn zus heeft een of andere vage studie gedaan en kan geen werk vinden. Sterker nog, ze weigert een serieze starterspositie op haar niveau omdat het te weinig verdient naar haar bescheiden mening. Waarom moet zo iemand uit mijn zak teren?
Lies was 100% afgekeurd en is zonder salaris gaan werken om ervaring op te doen. Nu heeft ze een mooie carriere. Zij creeert haar eigen kansen!
Verder is er werk genoeg! Ze schreeuwen om vrachtwagenchauffeur of tuinbouw medewerkers. Bosch-rexroth in boxtel kan niet aan technisch personeel komen.. Ik kan geen fatsoenlijke engineer vinden. Vorige week een frans meisje aangenomen met automotive ervaring, in NL 1 kandidaat van hts niveau (zocht Academisch) die zich terugtrok voordat ik gereageerd had.
Tofquote:Bouwpakket van het mooiste stadion van Nederland. Voor echte supporters!
--------------------------------------------------------------------------------
Elke supporter of speler is het er over eens: Het mooiste stadion van Nederland staat toch echt in Rotterdam! De eerste wedstrijd die ik me nog kan herinneren was tijdens het AD toernooi in 1986. Ik was een klein kind die samen met zijn vader naar de wedstrijd Feyenoord - Werder Bremen ging. Ik weet nog dat ik van de spanning en door het immens grote stadion, mijn benen de gehele wedstrijd niet stil kon houden.
Dit gevoel is inmiddels verdwenen, maar het voelt nog altijd goed als je over de brug (stadionviaduct) loopt en het stadion links voor je opdoemt. Het is de plaats waar hoogtepunten en herinneringen geboren worden. Het is de plek waar een echte Feyenoord supporter zich altijd thuisvoelt, in goede en slechte jaren. Het is hét kloppend hart van deze club en de supporters. Vanuit deze gedachte is MiniStadiums opgericht. MiniStadiums biedt namelijk medesupporters de mogelijkheid om zelf hun eigen stadion te bouwen, d.m.v. een bouwpakket.
Het bouwpakket is gemaakt op schaal 1:1.000. Afmetingen: ca. 29 cm lang, 23 cm breed en 5 cm hoog. Het is minutieus nagemaakt en is tot in detail waarheidsgetrouw, inclusief reclameborden, lichtmasten en dergelijke. Het bouwpakket zit verpakt in een fraai vormgegeven doos en omvat de volgende elementen:
• 7 bouwvellen
• grondbord
• handleiding in duidelijke stappen/bouwomschrijving
• pincet
• tube lijm
Wacht niet langer en bestel in de webshop je eigen stadion voor 19,95 (26,20 inclusief verzendkosten).
helemaal mee eens, maar ik vind dat een eventuele uitzendbaan wel enige affiniteit met je werkervaring moet hebben, puur om je kennis bij te houden. ik heb zelf ook allerlei andere baantjes aangepakt toen ik werkloos was in 2004, maar ik zou dat niet zo weer willen. ten eerste omdat het een bepaalde tijd kost om je een beetje bekend te maken in het werk. ten tweede, iemand die altijd een kantoorbaan heeft gehad, en 2 linkerhanden heeft, kun je niet even in de tuin neerzetten. diegene zou dan wel werken, maar kwalitatief is het niks. het kost meer geld dan dat het oplevert dan.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:58 schreef jpjedi het volgende:
Nee maar ik heb de schurft aan mensen die werkschuw zijn of weigeren op basis van niet passend niveau. Vriendin van mijn zus heeft een of andere vage studie gedaan en kan geen werk vinden. Sterker nog, ze weigert een serieze starterspositie op haar niveau omdat het te weinig verdient naar haar bescheiden mening. Waarom moet zo iemand uit mijn zak teren?
quote:Today I was waiting in the airport to pick up my boyfriend. Behind me I heard a mom telling her son to calm down they just had to wait for one more bag and then they could go home to which the kid responded “and then I can poop in my own toilet!” I knew men enjoyed this but I never knew it started so early. IMMD
U faalt.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:24 schreef Sickert het volgende:
http://www.ministadiums.c(...)1-augustus-leverbaar
Je kunt dus een stadion bouwen wat nog niet bestaat
Daar is toch niets aan![]()
Wanneer gaan ze dat stadion in Nederland neerzetten?
Dat staat dan weer niet op die site
Een bedrijf op willen starten, dat doen en dan later je bedrijfsnaam e.d. aan moeten passen omdat je meerdere bouwpakketten hebt gemaaktquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:30 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ministadiums en dan alleen de kuip hebben
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:30 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ministadiums en dan alleen de kuip hebben
Die staat bij deze op de verjaardagslijstquote:
Hij woont in Zeeland, die lopen altijd een aantal jaren achter.quote:
Start het dan meteen goed op!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een bedrijf op willen starten, dat doen en dan later je bedrijfsnaam e.d. aan moeten passen omdat je meerdere bouwpakketten hebt gemaakt
Ik ken mensen die komen zelfs op de fiets naar Zeeland.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:33 schreef ursel het volgende:
[..]
Hij woont in Zeeland, die lopen altijd een aantal jaren achter.
Kan die jongen verder ook niets aan doen.
Over het algemeen zijn er meer supporters die De Kuip mooi vinden dan supporters die warm lopen voor de ArenA. Zal moeilijk te verkroppen voor je zijn, maar het is nu eenmaal zo.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:35 schreef Sickert het volgende:
[..]
Start het dan meteen goed op!
Trouwens... Als je geld wil verdienen moet je de Arena nemen.. er zijn meer Ajacieden in Nederland dan andere supporters.
Of doen ze het omdat het volk in de Kuip het blind koopt?
Het is inderdaad een goede overgang van Nederland naar België.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik ken mensen die komen zelfs op de fiets naar Zeeland.
Dus zo slecht zal het er niet zijn
Ik kom ook met regelmaat in musea. Ik hou gewoon van nostalgiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:37 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik ken mensen die komen zelfs op de fiets naar Zeeland.
Dus zo slecht zal het er niet zijn
bouw dan eerst een aantal stadions, kuip, arena en lampje, dan heb je wat meer te biedenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:32 schreef Keltie het volgende:
[..]
Een bedrijf op willen starten, dat doen en dan later je bedrijfsnaam e.d. aan moeten passen omdat je meerdere bouwpakketten hebt gemaakt
Hier ook! Die moet ik hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Die staat bij deze op de verjaardagslijst
toch straalt het W2 stadion best wel voetbal uit, vind het een relatief gezellig stadionquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:42 schreef jpjedi het volgende:
Nou, ik vind de Arena toch ook wel een indrukwekkend en mooi staaltje bouwkunst. Kuip vind ik meer een afgezet stuk gras met staalplaat zoals het PSV stadion. W2 stadion is helemaal debiel met die palen als kapondersteuning. Gelredome vind ik ook erg mooi maar dan vooral door dat uitschuifbare veld waar wij aandrijving voor hebben geleverd
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn er meer supporters die De Kuip mooi vinden dan supporters die warm lopen voor de ArenA. Zal moeilijk te verkroppen voor je zijn, maar het is nu eenmaal zo.
Het stadion van RKC Waalwijk straalt nog meer voetbal uit dan de ArenA (evenals het Gelredome).
EDIT:
Start het dan meteen goed op? Ik gok dat er het nodige betaalt moet worden om zoiets uit te mogen brengen.
Gelukkig ben jij er erg goed in om iemand het bloed onder zijn nagels vandaan te halenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
Kom niet aan zn Feyenoord of randzaken.
[ afbeelding ]
Heb ik nu weer een Notequote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er erg goed in om iemand het bloed onder zijn nagels vandaan te halen
Het is een mooi staaltje bouwkunst, maar het is geen stadion.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:42 schreef jpjedi het volgende:
Nou, ik vind de Arena toch ook wel een indrukwekkend en mooi staaltje bouwkunst. Kuip vind ik meer een afgezet stuk gras met staalplaat zoals het PSV stadion. W2 stadion is helemaal debiel met die palen als kapondersteuning. Gelredome vind ik ook erg mooi maar dan vooral door dat uitschuifbare veld waar wij aandrijving voor hebben geleverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |