Oepsquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef speknek het volgende:
Het was meer dat ik TomLievense's ninja-edit op het nippertje overleefde, die KoosVogels een liberaal noemde.
Maar hij faciliteert het geloof niet... En ook overigens ligt dit wel iets genuanceerder: een echte liberaal verleent bv ook niet zijn instemming aan vrouwenonderdrukking.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:38 schreef TomLievense het volgende:
[..]
De ware liberaal geeft een moslim de vrijheid te geloven, hoe achterlijk hij die godsdienst ook vind.
Gilette heeft allerlei anti-islamwebsites doorgelezen en is toen tot de conclusie gekomen dat het een gevaarlijke religie is. Zn opvattingen zijn op zn zachts gezegd dus nogal gekleurd. Bovendien mag dat geen 'verdiepen in de islam' heten. Verdiepen is alsje de koran leest en daar een jarenlange studie van maakt. Theologen kwebbelen al eeuwen over de inhoud van zowel bijbel als de koran, maar Gilette en zn rechts-conservatieve vrienden leggen wel even de vinger op de zere plek.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe diep heb jij je erin verdiept dan?
Hoe kan een "ware liberaal" dan achter iets als het verbieden van de Koran staan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:42 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Maar hij faciliteert het geloof niet... En ook overigens ligt dit wel iets genuanceerder: een echte liberaal verleent bv ook niet zijn instemming aan vrouwenonderdrukking.
Doeklequote:Op maandag 2 augustus 2010 00:10 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Bron
Het kabinet CDA/VVD/PVV komt er dus gewoon niet. Paars+, kom er maar in!
Tot op zekere hoogte ben ik natuurlijk ook een liberaal.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef speknek het volgende:
Het was meer dat ik TomLievense's ninja-edit op het nippertje overleefde, die KoosVogels een liberaal noemde.
Nee, de ware sociaal-democraat verleent ook geen instemming aan vrouwen onderdrukking. Maar wat ik ook nog steeds vind is dat een ware liberaal géén boeken gaat verbieden. Mensen het recht niet ontneemt om een hoofddoek (=kopvod) te dragen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:42 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Maar hij faciliteert het geloof niet... En ook overigens ligt dit wel iets genuanceerder: een echte liberaal verleent bv ook niet zijn instemming aan vrouwenonderdrukking.
Ik heb dat weggehaald, omdat ik het niet nodig en een beetje flauw vond om hem als voorbeeld te gebruiken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:58 schreef speknek het volgende:
Helaas voor jou, het is mijn religie niet. Maar als een zo duidelijk op op leugens gebaseerde haatcampagne gevoerd wordt voel ik me wel verplicht hier op te reageren. "Islam is vrede" zal je mij ook nooit horen beweren, islam is alleen niet beter of slechter dan het christendom, waar ik verder ook niets mee heb.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Kan je het niet hebben dat ik je woestijngodsdienstje een minderwaardig overtuiginkje vind? Islam is toch vrede?
Ja, niet dus. Sta ik ook niet achter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:10 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Hoe kan een "ware liberaal" dan achter iets als het verbieden van de Koran staan?
Dat mag zo zijn, dwang speelt daar zeker, en dat vindt een liberaal nooit mooi. En overigens is het ook niet des liberaals om anderen niet te bekritiseren omwille van de lieve vrede; we verbieden niet, maar we voeren wel campagne tegen foute ideeën.quote:De VVD is gewoon verworden tot een zuur conservatief clubje die willen wat alleen Wilders durft te zeggen. Het uitgangspunt zou moeten zijn dat de persoonlijke vrijheden van mensen, ook het kiezen van een religie of het ondergeschikt zien van vrouwen allemaal mag en kan totdat de wet wordt overtreden.
Sorry, islam is wel slechter dan het christendom; overigens sowieso een onbegrijpelijk standpunt van je, 'niet beter of slechter' (dat zou wel knap toevallig zijn dat het precies gelijk is!; dat is dan ook een ideologisch gemotiveerd standpunt). Iedereen met enige kennis van zaken weet dat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:00 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Helaas voor jou, het is mijn religie niet. Maar als een zo duidelijk op op leugens gebaseerde haatcampagne gevoerd wordt voel ik me wel verplicht hier op te reageren. "Islam is vrede" zal je mij ook nooit horen beweren, islam is alleen niet beter of slechter dan het christendom, waar ik verder ook niets mee heb.
Dat ligt er maar aan wie je het vraagt natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:02 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Sorry, islam is wel slechter dan het christendom; overigens sowieso een onbegrijpelijk standpunt van je, 'niet beter of slechter' (dat zou wel knap toevallig zijn dat het precies gelijk is!; dat is dan ook een ideologisch gemotiveerd standpunt). Iedereen met enige kennis van zaken weet dat.
Uitgemaakte zaak voor iedereen die ooit in de St Pieter is geweest.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:09 schreef DroogDok het volgende:
Dat ligt er maar aan wie je het vraagt natuurlijk.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Uitgemaakte zaak voor iedereen die ooit in de St Pieter is geweest.
(met Bach in de koptelefoon)
Dat vind jij, een willekeurige inwoner van het Midden Oosten zal daar heel anders over denkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:25 schreef speknek het volgende:
Ik bedoel laten we wel wezen, de twee grootste heiligdommen naast elkaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
versus
[ afbeelding ]
Je moet wel gek zijn om voor die culturele armoedzaaiers te kiezen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Cum_hoc_ergo_propter_hocquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:38 schreef Linkerrijtje het volgende:
Ja hoor, daar is hij weer: het alwetende orakel Terpstra geeft ons vanaf zijn vakantieadres zijn mening. Wie zit daar nog op te wachten nu in het rapport van Siebelt te lezen is dat ook hij tot die groep CDA-prominenten behoort die persoonlijk profijt trekken uit het in stand houden van allerlei geef-maar weg-clubs. Geen landsbelang, geen partijbelang maar puur eigenbelang. Deze groep is links vanwege de bijbaantjes. Nee, vriend Terpstra, blijf lekker op je vakantieadres, geef je CDA-lidmaatschap op en stop je hypocriete preken. En echt, niemand zal je missen. Al kun jij je dat, vanuit je onvoorstelbare ijdelheid, nauwelijks voorstellen.
Ja en een willekeurige gek denkt waarschijnlijk "bwuehehe kip met yoghurt voor een daalder". Maar dat is dan ook een gek en daar trekken we ons niets van aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:17 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat vind jij, een willekeurige inwoner van het Midden Oosten zal daar heel anders over denken
jajaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja en een willekeurige gek denkt waarschijnlijk "bwuehehe kip met yoghurt voor een daalder". Maar dat is dan ook een gek en daar trekken we ons niets van aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |