Wat zou die positieve uitwerking dan kunnen zijn, volgens jou?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
de wetenschap is het niet met je eens, alhoewel lady Gaga misschien juist wel een positieve uitwerking heeft.
Ja duh, natuurlijk snap ik wel dat media en marketing invloed hebben op gedrag. Anders zou media en marketing weinig nut hebben (ikzelf hou me beroepsmatig onder andere bezig met internetmarketing).quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:02 schreef oompaloompa het volgende:
de wetenschap is het niet met je eens, alhoewel lady Gaga misschien juist wel een positieve uitwerking heeft.
Dat is veel te simpel gedacht, zelfs met mate is de invloed er gewoon.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja duh, natuurlijk snap ik wel dat media en marketing invloed hebben op gedrag. Anders zou media en marketing weinig nut hebben (ikzelf hou me beroepsmatig onder andere bezig met internetmarketing).
Maar je kinderen gewoon hele dagen bij de televisie/computer zetten als een soort kinderoppas, en zelf iets anders gaan doen en dus geen aandacht aan je kinderen schenken en geen uitleg geven over internet en televisie, vind ik een heel slecht plan.
Maar ja, ik zal wel ouderwets zijn.
Dat snap ik wel (zoals ik al zei hou ik me zelf beroepsmatig onder andere bezig met internetmarketing), en dat hoeft ook niet per se erg te zijn. Maar er is een groot verschil tussen een beetje invloed, of een ontspoord kind.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:24 schreef oompaloompa het volgende:
Dat is veel te simpel gedacht, zelfs met mate is de invloed er gewoon.
Werkt niet in mijn Opera-browser en nu even geen zin om een andere browser op te starten. Maar waarschijnlijk heeft het voor mij sowieso geen nut. Want ik ben zelf een mengelmoes van Chinees-Indisch-Nederlands en heb daarbij ook negers in de familie.quote:een heel goed & "leuk" voorbeeld is bv. project implicit:
(er van uit gaande dat je enige ervaring van negers met wapens tv / muziek / media is)
https://implicit.harvard.edu/implicit/Study?tid=-1
Hoop dat de link werkt, kan het iedereen aanraden. Bekend onderzoek van Harvard.
Ik vind een beetje invloed wat er voor zorgt dat meisjes een beetje meer denken dat ze toch vooral lustobject zijn en zich zo moeten gedragen al ernstig genoeg tbhquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat snap ik wel (zoals ik al zei hou ik me zelf beroepsmatig onder andere bezig met internetmarketing), en dat hoeft ook niet per se erg te zijn. Maar er is een groot verschil tussen een beetje invloed, of een ontspoord kind.
[..]
testen werken altijd, wat de uitslag is, is onvoorspelbaarquote:Werkt niet in mijn Opera-browser en nu even geen zin om een andere browser op te starten. Maar waarschijnlijk heeft het voor mij sowieso geen nut. Want ik ben zelf een mengelmoes van Chinees-Indisch-Nederlands en heb daarbij ook negers in de familie.
Kijk, en hier heb je precies hetpunt waar het overgaat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Als het doel van politie/justitie/inlichtingendiensten is om hun eigen mannen/vrouwen te laten infiltreren in allerlei bewegingen. Om vervolgens die bewegingen aantesporen tot geweld waarna zij een excuus hebben om ze opterollen. Waarom zou een Osama Bin laden / Al Qaida (of hoe je dat ook schrijft) dan niet op de loonlijst kunnen staan van een CIA?
Ipv. dat je denkt dat 9/11 pas achteraf een toevallige uitkomst was voor Halliburton etcetera etcetera etcetera etcetera etcetera.. had het dus net zo goed vantevoren gepland kunnen zijn door onze eigen Westerse overheden. Want..teveel toeval en teveel voordeel. En Alqaida/taliban haalt hier absoluut niets uit behalve haat en afschuw van de rest van de wereld.
Hmm, daar denk ik toch anders over. Het is natuurlijk niet alleen de schuld van de media, maar ook gewoon biologisch/hormonaal/puberteit/seksuele ontwikkeling. Voortplanten (en dus seks) is gewoon een oerinstinctquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:40 schreef oompaloompa het volgende:
Ik vind een beetje invloed wat er voor zorgt dat meisjes een beetje meer denken dat ze toch vooral lustobject zijn en zich zo moeten gedragen al ernstig genoeg tbh
Maar ja, nu even geen zin om speciaal een andere browser op te starten voor die testquote:testen werken altijd, wat de uitslag is, is onvoorspelbaar
Wat een bullshit, ik heb 1 fout gemaakt en ik krijg moderate.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:34 schreef oompaloompa het volgende:
Your Result
Your data suggest a moderate association of Black Americans with Weapons compared to White Americans.
[ afbeelding ]
dat bedoel ik met die invloed is er gewoon. Mijn ouders hebben me nooit veel rare dingen laten kijken en ik kijk ook niet zo heel veel rare programmas, tochheb ik er last van.
Het gaat op reactietijdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:50 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Wat een bullshit, ik heb 1 fout gemaakt en ik krijg moderate.
Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Probleem is dat je best wat vraagtekens bij 9-11 kunt zetten maar die nu meteen geintepreteerd worden als "alu-hoedjes onzin"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:44 schreef Knarf het volgende:
[..]
Kijk, en hier heb je precies hetpunt waar het overgaat.
De 'complot-believers' overschreeuwen het punt dat een overheid achter een complot kan zitten met hun meest waanzinnige theorien. Waardoor de meeste mensen zich afkeren of niet meer interesseren voor het eigenlijke complot. De enige die nog enigsinds met relevante opmerkingen en linken komt is resonancer.
Probeer niet te bewijzen dat er beam/nukes/weet ik veel wat gebruikt zijn om het WTC neer te krijgen. De meeste mensen zullen je voor gek verklaren omdat er duidelijk vliegtuigen te zien zijn en het ook wel logisch is dat deze vliegtuigen er voor kunnen zorgen dat er torens instorten. De smoking gun is bewijs van de opdrachtgever, niet een verfschilver met thermiet (ofzo iets).
Meer een kwestie van een brainfuck.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het gaat op reactietijd
[..]
doe hem een paar keer random als je het niet gelooftquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:58 schreef Orchestra. het volgende:
[..]
Meer een kwestie van een brainfuck.
Wooo Zieke test.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:34 schreef oompaloompa het volgende:
Your Result
Your data suggest a moderate association of Black Americans with Weapons compared to White Americans.
[ afbeelding ]
dat bedoel ik met die invloed is er gewoon. Mijn ouders hebben me nooit veel rare dingen laten kijken en ik kijk ook niet zo heel veel rare programmas, tochheb ik er last van.
De grafiek laat zien hoe iedereen gescoord heeft dus dan kun je zien dat bv 72% wel de link tussen wapens en negers legt in meer of mindere mate. Ik betwijfel dat alle 72% ook echt overtuigd racistisch zijn. Ik denk dat veel toch komt door televisie en media etc waarin die twee zaken continu aan elkaar gerelateerd langs komen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:38 schreef Orchestra. het volgende:
Heb 'm even in alle rust gemaakt, daarnet brandde m'n eten aan.![]()
''Your data suggest little or no association between White American and Black American with Harmless Objects and Weapons.''
Maar mijn grafiek is identiek als die van oompaloompa.![]()
Wel geinige testjes op die Harvard site. Ga er eens meer doen.
Volgens alle plaatjes ben jij een heel vreemd persoon ^^quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:47 schreef Orchestra. het volgende:
Over moslims gesproken, deze test deed ik net:
''Your data suggest a moderate automatic preference for Arab Muslims compared to Other People.''
[ afbeelding ]
Inderdaad, De overheid zit niet achter het complot, maaaarrrr...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:44 schreef Knarf het volgende:
[..]
Kijk, en hier heb je precies hetpunt waar het overgaat.
De 'complot-believers' overschreeuwen het punt dat een overheid achter een complot kan zitten met hun meest waanzinnige theorien. Waardoor de meeste mensen zich afkeren of niet meer interesseren voor het eigenlijke complot. De enige die nog enigsinds met relevante opmerkingen en linken komt is resonancer.
Er zijn beams gebruikt om de opgestapelde explosieven te doen ontploffen kort NADAT de vliegtuigen invlogen. Echter er is iets mislukt; de Noord-toren had het eerst moeten instorten i.p.v. de Zuid-toren. Daarnaast is WTC-7 opgeblazen; omdat vanuit dit gebouw de explosieven en de vliegtuigen waren bestuurd, om zo alle sporen te vernietigen.quote:Probeer niet te bewijzen dat er beam/nukes/weet ik veel wat gebruikt zijn om het WTC neer te krijgen. De meeste mensen zullen je voor gek verklaren omdat er duidelijk vliegtuigen te zien zijn en het ook wel logisch is dat deze vliegtuigen er voor kunnen zorgen dat er torens instorten.
Goed; de vliegtuigen werden per remote control de torens ingevlogen.quote:De smoking gun is bewijs van de opdrachtgever, niet een verfschilver met thermiet (ofzo iets).
Ben ik ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Volgens alle plaatjes ben jij een heel vreemd persoon ^^
Krijg jij geen grafiekjes? Flauw van zequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
"Uw data suggereren een gemiddelde automatische voorkeur voor Blanke Mensen boven Gekleurde Mensen."
En waar is mijn grafiek, ik wil ook een grafiek!
"Uw data suggereren een gemiddelde automatische voorkeur voor Dunne Mensen boven Dikke Mensen."
Ik kreeg dezelfde grafiek als jij, terwijl ik een andere uitkomst had.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Krijg jij geen grafiekjes? Flauw van ze
ja het is een grafiek die laat zien waar mensen scoren zodat je kunt zien hoe jij t.o.v. anderen hebt gescoord.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:43 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik kreeg dezelfde grafiek als jij, terwijl ik een andere uitkomst had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |