Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Als je dat op je vingers krijgt, worden je vingers wit..alsof je net een muurtje hebt geschilderdquote:
Naar wat in de TT staatquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je dat op je vingers krijgt, worden je vingers wit..alsof je net een muurtje hebt geschilderd
En daarna trekt het in je vingers en voelen je vingers raar aanquote:
MamaMuck is ook goed, dan hoef je lekker NOG minder te doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Nee suiker de gastvrouw heet MamaMuck
Iew, fijn is andersquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En daarna trekt het in je vingers en voelen je vingers raar aan![]()
Ookal heb je ze al 3 keer gewassen
Dankjequote:
Jaquote:
Raar avondje gehad gister, nu ruzie met laptop, straks werken, moet niet terug lezen, etc.quote:
Liebchenquote:
Haiquote:
Hoi meisjequote:
Veel plezier en tot laterquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zoonlief uit bed plukken (die wil niet slapen) en dan met hem naar mijn opa en oma![]()
Tot later![]()
Liebchen!quote:
Veel plezierquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zoonlief uit bed plukken (die wil niet slapen) en dan met hem naar mijn opa en oma![]()
Tot later![]()
Dat is fijn om te horenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
KutAl gaat het met m'n been wel beter nu met anitbiotica
![]()
Kan je niet meer 's nachts wakker gesmst wordenquote:[..]
Hoi meisje![]()
Strakjes paps en mams halen van het station
Lang verhaal, dat ik hier liever niet neerzet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!
Wat voor vreemde avond heb jij gister gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat zijn zeker mooie foto'squote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef DaMart het volgende:
Heerlijk in het duin gewandeld... en soms moet je net dat beetje geluk hebben voor een mooie hertenfoto.
Moeder met jong:
[ afbeelding ]
Deze dacht weg te springen toen ik de foto maakte... resultaat: een nog mooiere foto.
[ afbeelding ]
vet mooiquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef DaMart het volgende:
Heerlijk in het duin gewandeld... en soms moet je net dat beetje geluk hebben voor een mooie hertenfoto.
Moeder met jong:
[ afbeelding ]
Deze dacht weg te springen toen ik de foto maakte... resultaat: een nog mooiere foto.
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef DaMart het volgende:
Moeder met jong:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog even volhouden, je kunt hetquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:32 schreef MPG het volgende:
Straks weer werken.
Nog twee weken, en dan verkansie.
Twee wekenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog even volhouden, je kunt het![]()
Hoe lang heb je vakantie?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
Je opa van ongeveer 86 zien voetballen met je zoontje van ongeveer 2
Oeh, lekker hooooorquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
Twee weken.
Lekker festivallen en (hopelijk ook nog) andere leuke dingen doen.
Het duurde ook maar 3 seconden, maar dat geeft nietquote:
Dan nog. Bijzonder is het welquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het duurde ook maar 3 seconden, maar dat geeft niet
Goed dat je het zegt. Dan vind ik hem helemaal niet te zuipen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Is die ook. Muckie vindt hem te zoet.
Precies. Dat zijn de momenten die je later koestert.quote:
Oh..dan vind ik dat misschien ook welquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Is die ook. Muckie vindt hem te zoet.
quote:
Snoepjequote:
Liebchenquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en mijn oma ging een shuttle slaan met een pingpongbatje
![]()
Oh dan vertik ik het ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
MPGen ga ik niet meer doen vandaag
we staken samenquote:
Het is hier verdomme Griekenland niet! Dat gestaak ook altijdquote:
ik heb weekend dan moet ik niksquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is hier verdomme Griekenland niet! Dat gestaak ook altijd
Maar dan is het ook geen staken dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb weekend dan moet ik niks
jawel want ik weiger te MPGenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dan is het ook geen staken dus
Maar lieverd, als dat niet moet dan staak je niet, dan kies je gewoon voor de voor jou meest geschikte opriequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jawel want ik weiger te MPGen
huhquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar lieverd, als dat niet moet dan staak je niet, dan kies je gewoon voor de voor jou meest geschikte oprieKeuzes ftw
Griekse truckers beëindigen stakingquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is hier verdomme Griekenland niet! Dat gestaak ook altijd
Het is niet verplicht te MPGen en daardoor kies je ipv dat je staaktquote:
Klopt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is niet verplicht te MPGen en daardoor kies je ipv dat je staakt
Ja, maar er is vast nog wel een andere beroepsgroep die staaktquote:
Dat is waarquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar er is vast nog wel een andere beroepsgroep die staaktStelletje huilies daar
MPG Flasht ook nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is niet verplicht te MPGen en daardoor kies je ipv dat je staakt
Sterkte!quote:
Dat weet jij nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG Flasht ook nietdus waarom zou ik MPGen
![]()
Ik ook !quote:
* suikertaartje kreeg een visualquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Naked skin n bones, woo-hooquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje kreeg een visual
Misschien moet ik eens proberen te Marijkezwollenenquote:
Nou, en sommigen vinden dat wel leukquote:
Daar weet jij niks van. Dat ik het bewijs niet in KPD post, wil niks zeggenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens proberen te Marijkezwollenen
Zoeken we op. Maar in ieder geval iets waardoor ik jouw tieten te zien krijgquote:
quote:
Okee, jij flasht niet in KPD, ik MPG niet in KPDquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van. Dat ik het bewijs niet in KPD post, wil niks zeggen...
Zo makkelijk ben ik niet!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoeken we op. Maar in ieder geval iets waardoor ik jouw tieten te zien krijg
werk ze MPGquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
Zo maar eens brood smeren en richting die Arbeit.
Ah kijk. We komen er welquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo makkelijk ben ik niet!![]()
Tenzij het iets met chocola betreft
![]()
Viel spass und bis morgen. Tschüssssssc_/quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
Kommt gut. Bis später. Tschüßquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:49 schreef OA het volgende:
[..]
Viel spass und bis morgen. Tschüssssssc_/
In België, aan de foto's te zien.quote:
Stelletje naamjattersquote:
Und viele berichten posten heute nacht!quote:
Ze voelen zich wel goedquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stelletje naamjatters.
En dan ook nog misbruiken voor ene kledingwinkel.
* DaMart pakt het wetboek er even bij, om de bepalingen rondom smartengeld, smaad en laster nog eens goed na te lezen.
Und die zweep darüberquote:
En het zijn nog een fquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stelletje naamjatters.
En dan ook nog misbruiken voor ene kledingwinkel.
* DaMart pakt het wetboek er even bij, om de bepalingen rondom smartengeld, smaad en laster nog eens goed na te lezen.
Succes liebchen!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
Nee, geen zweepjes van busdeurrubbersquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, geen zweepjes van busdeurrubbers
Dus daarom smaakt die macdrek al zo raar!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, geen zweepjes van busdeurrubbers
Ja, een beetje een running gagquote:
Nee, dat hoort gewoon zoquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:57 schreef OA het volgende:
[..]
Dus daarom smaakt die macdrek al zo raar!
Ik wou zeggen, ik ken ook een leuk truucje met een busVLOERquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, een beetje een running gagIemand had ooit busdeurrubbers beschikbaar gesteld voor een zweep en daar hebben wat mensen een trauma aan over gehouden
![]()
Nou, zo leuk was die anders nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, ik ken ook een leuk truucje met een busVLOER
Ik had me toch een donders geile verpleegster in dat ziekenhuis jonge niemenermaalllquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, zo leuk was die anders niet![]()
Het is maar net wat je belangrijk vindtquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had me toch een donders geile verpleegster in dat ziekenhuis jonge niemenermaalll
Tieten, denk ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is maar net wat je belangrijk vindt![]()
Heb je haar ook nog gezien toen je geen morfine meer kreeg?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had me toch een donders geile verpleegster in dat ziekenhuis jonge niemenermaalll
Nee. De straatmadeliefquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je haar ook nog gezien toen je geen morfine meer kreeg?
en dat zegt ze nu pasquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo makkelijk ben ik niet!![]()
Tenzij het iets met chocola betreft
![]()
Hij al tientallen tonnen pepermunt geofferd, maar verder dan de bikini, vergeet het maarquote:
Nee hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij al tientallen tonnen pepermunt geofferd, maar verder dan de bikini, vergeet het maar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft eind vorige jaar al Zwitserse chocola gekregen van mij
En ik weet 100 % zeker dat het nep was want je hebt niet haar boobies mogen aanschouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft eind vorige jaar al Zwitserse chocola gekregen van mij
Was die fabriekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Geile bakstenen daar jonge je moest eens wetenquote:
Zeker gevoegd met chocolaquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geile bakstenen daar jonge je moest eens weten
Ikke nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik weet 100 % zeker dat het nep was want je hebt niet haar boobies mogen aanschouwen
quote:
Zou het iets met de aanbieder en het soort chocola en de manier waarop te maken kunnen hebben?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
Ikke niethet was omdat ik toen nog niet wist dat ze het er voor deed
![]()
Ja, dat weet ik ook wel, maar je zei het nietquote:Nee die chocola en dat weet jij best
Ik denk en weet wel zeker van welquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou het iets met de aanbieder en het soort chocola en de manier waarop te maken kunnen hebben?
Maar je snapt me bestquote:[..]
Ja, dat weet ik ook wel, maar je zei het niet
HA!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
Zou het iets met de aanbieder en het soort chocola en de manier waarop te maken kunnen hebben?
quote:
Oh ja? Mijn tante heeft er heel doordacht foto's van gemaaktquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:40 schreef es70 het volgende:
[..]Da's dan waarschijnlijk dezelfde verpleegster die Pat heeft gezien toen 'ie op morfine tripte (en daarna nooit meer)
.
voor de watjes welquote:
zijn niks meer gewend die jeugd van tegenwoordigquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 037 suikertaartje
02. 025 Dr_Flash
03. 025 MPG
04. 019 Marijkezwolle
05. 018 Trevland
06. 016 TJDoornbos
07. 014 goldfinger1963
08. 010 DevilsWhore
09. 008 Giertje
10. 006 DaMart
11. 006 OA
12. 003 es70
13. 002 LovelyLady
14. 001 Nijns
15. 001 marcb1974
16. 001 vencodark
quote:Top 100 van zondag 1 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
026. 145 Pheno
055. 082 goldfinger1963
070. 071 Symphonic
zeg dat welquote:
ik heb ook geen zin ben nog veel te moequote:Op maandag 2 augustus 2010 06:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil zo niet werken. Mijn werk is stom.
ik om 7 uur maar werk is voor mij 2 wijken verder dus ik ben er zoquote:Op maandag 2 augustus 2010 06:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ook. Ik moet over een uur al beginnen
oef das een best eind fietsen mij niet gezienquote:Op maandag 2 augustus 2010 06:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja ik moet eerst 6 km fietsen, maar ik vind dat ik er wel om 7 uur moet zijn. Gezien omkleden en roken.
succes dermee tot hoelaat moet je werken dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Mja het is een kutroute, anders zou het ook nog eens een stuk korter zijn.
Ik hoop dat ik maar een halve dag hoef, dan ben ik om 12 uur klaar. Anders ben ik ergens tussen 4 en 5 klaar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
succes dermee tot hoelaat moet je werken dan?
ik tot half 11 dus ben zo klaar
hele dag werken is wel meer geldquote:Op maandag 2 augustus 2010 06:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik maar een halve dag hoef, dan ben ik om 12 uur klaar. Anders ben ik ergens tussen 4 en 5 klaar.
Jezus... Nachtdienstje meegepakt?quote:
Flesquote:
Gezelligquote:Kom, dan kruipen we er nog even in![]()
Mwoah, ik mag niet klagenquote:
Goed hoor. Nog 1 week werken en dan een ruime week vakantiequote:Op maandag 2 augustus 2010 08:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoah, ik mag niet klagen
En met jou dan?
Lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed hoor. Nog 1 week werken en dan een ruime week vakantie.
Lekker hoor als je wat later kan beginnenquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens douchenn en dan naar kantoor
quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lekker hoor als je wat later kan beginnen
*mompelt iets over luxepaardjes en werkpaardjes*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Goed hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:20 schreef OA het volgende:
Prima hoor! En hoe is het met jou?
Nog steeds in het Bredase met JD?
Whehehehe. Even Xerox bellenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:59 schreef Panda72 het volgende:
collega is lichtelijk in paniek want het kopieerapparaat is stuk. Ja vind je het gek als je koffiebeker op de klep neerzet en vervolgens de klep opendoet dan valt je beker koffie om en sijpelt het in het kopieerapparaat.Gek he
![]()
Mag hij lekker zelf doenquote:
Nog net zo goed als voorheen!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed hoor..
En ja en ja.
Hoe is het met mevrouw OA?
Mooi zo! Al kleine OA'tjes onderweg ofzo?quote:
Nee! Wel kleine Kuukjes dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi zo! Al kleine OA'tjes onderweg ofzo?
Werken helaasquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Panda kan je nog werken? Zo ja, helaas. Zo nee, gauw naar de kroeg.
Nope.quote:
Flessie!quote:
Nou inderdaad zegquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Flessie!![]()
. Da's weer es lang gelee.
Jahoorquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou inderdaad zegBevalt je nieuwe huis?
Hier zonnig en bewolkt tegelijkquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
lekker weer vandaag![]()
zon schijnt, en het is een graad of 23
Ik zou gaan, maar heb besloten het niet te doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:21 schreef Giertje het volgende:
gaan er nog mensen aankomend weekend naar castlefest?
Marijkequote:Op maandag 2 augustus 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal![]()
[..]
Hier zonnig en bewolkt tegelijkMaar lekker daar dus
giertjequote:Op maandag 2 augustus 2010 12:21 schreef Giertje het volgende:
mja ik heb mijn ouders zover gekregen om mee te gaan dus ik ga welquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou gaan, maar heb besloten het niet te doenJij wel dus?
Hey GFquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
idd echt lekker weertje
is ook wel een beetje ver voor jouquote:
Duurt nog wel ffquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahoor. Ben jij inmiddels nog verhuisd?
Dat is waar al die rare mensen heen gaan toch?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:21 schreef Giertje het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is waar al die rare mensen heen gaan toch?
primaquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey GF![]()
Lekker
Hoe is het daar verder dan?
zal me ook niet lukkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
is ook wel een beetje ver voor jou
EFF in arcen is voor jou veel makkelijker
Ongelezen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:37 schreef TJDoornbos het volgende:
En weer @ work na drie weken.
Al 145 mails weggegooid nog 35 te gaan.
190 mails in 3 weken dat valt nog meequote:Op maandag 2 augustus 2010 12:37 schreef TJDoornbos het volgende:
En weer @ work na drie weken.
Al 145 mails weggegooid nog 35 te gaan.
ik ben nog niet goed wakkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:45 schreef Dr_Flash het volgende:
180![]()
wel te zien dat jij niet met contant geld om gaat
En om middernacht had je zo'n grote bakkesquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben nog niet goed wakker
toen was ik klaar wakkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En om middernacht had je zo'n grote bakkes![]()
ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
ok wie heeft de regen naar hier gestuurd
Ohw.quote:
Allerminst. Ik ben al sinds feb09 hypotheek aan het betalenquote:
Oh dat heeft even geduurd dan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Allerminst. Ik ben al sinds feb09 hypotheek aan het betalenEn na de bouwvak gaan ze eindelijk beginnen
Weeniet. Veel te veel mensen kennen en haten mij hierquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat heeft even geduurd dan.
Maar komt er dan ook nog een K&W topic?
Ik haat je niet!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Weeniet. Veel te veel mensen kennen en haten mij hier
Jep. Deze hele week nogquote:
Liebchenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Middag allemaal![]()
[..]
Hier zonnig en bewolkt tegelijkMaar lekker daar dus
22.30 tot 6.30 .quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
sterkte
van hoelaat tot hoelaat?
Eff? Arcen is hier iig vlakbij.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
is ook wel een beetje ver voor jou
EFF in arcen is voor jou veel makkelijker
quote:
ik nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weeniet. Veel te veel mensen kennen en haten mij hier
MPGquote:
Jij liever dan ikquote:
Elf Fantasy Fairquote:
Revalideren noemen ze datquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lekker hoor als je wat later kan beginnen
*mompelt iets over luxepaardjes en werkpaardjes*
Dan zit je in dit kuuroordtopic dus helemaal goedquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Oeh!![]()
dat mis ik nu al. Verzorgd te worden.
Doemijmaartheeeee.quote:
Gaarne!quote:
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je je even voor kunt stellen aan GF, Fles!
Zoiets. Ik lig er rond 7.15 in.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus tegen de tijd dat ik mijn bed uitkom, kruip jij net in het jouwe.
Ik ben stiekem wel een nachtbrakerquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Jij liever dan ik
[..]
Elf Fantasy Fair
Liebchen!quote:
Heel gauw!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Oh dat is nog best gauw gegaan. Je moeder veel last van de lange reis?
Verstandigquote:Ik ga vandeweek maar eens iets van een administratie aanleggen.
Dat ben je toch ook?quote:Oh trouwens mijn collega's vinden dat ik er goed uitgerust uitzie
Kuukquote:
Pak maar uit TJ's post, er is genoegquote:
Mja, ik probeer al een uur of twee boodschappen te gaan doen, maar bedenk me telkens weerquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:51 schreef Kuukske het volgende:
Pfff. Wat een schijtweer buiten. Maar ik ben blij dat ik vanmorgen de auto niet heb gewassen, dat was mooi voor niets geweest
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je je even voor kunt stellen aan GF, Fles!
Ik zit vaak ook al om 7:00 op de fiets... en dan begin ik om 8:30quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:58 schreef Kuukske het volgende:
Nu ik het daar zo zie staan is dat eigenlijk een belachelijke tijd om al op de fiets te zitten.
Bloementheequote:Op maandag 2 augustus 2010 16:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel gauw!
Ze zijn onderweg vier keer gestopt en het gaat prima met haar
[..]
Verstandig
[..]
Dat ben je toch ook?
[..]
Kuuk
[ afbeelding ]
[..]
Pak maar uit TJ's post, er is genoeg
[..]
Mja, ik probeer al een uur of twee boodschappen te gaan doen, maar bedenk me telkens weer
Oh mèhn. Ik begin altijd om 8 uur.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:03 schreef DaMart het volgende:
Ik zit vaak ook al om 7:00 op de fiets... en dan begin ik om 8:30.
Ik fiets dan maar 20 minuten hoor. Maar zit daarna een uur in de treinquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh mèhn. Ik begin altijd om 8 uur.
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BloementheeDie zijn zo lekker en mooi!
Mooiquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel gauw!
Ze zijn onderweg vier keer gestopt en het gaat prima met haar
Wanna help?quote:[..]
Verstandig
Zeer zekerquote:Dat ben je toch ook?
Een oud-collega van me dronk vaak transparante thee!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Vooral de zwarte theesoorten, want ik vind groene thee vreselijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anytimequote:Op maandag 2 augustus 2010 16:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Wanna help?
[..]
Zeer zeker
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een oud-collega van me dronk vaak transparante thee!GetverderrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
[..]
Een oud-collega van me dronk vaak transparante thee!ja hoor.............wat een mutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tips?quote:
Excelquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja hoor.............wat een muts
[..]
tips?
Maar dus niet echt een theemutsquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja hoor.............wat een muts
[..]
tips?
Ik heb juist de groene thee soorten want ik houd niet echt van zwarte theequote:Op maandag 2 augustus 2010 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Vooral de zwarte theesoorten, want ik vind groene thee vreselijk
Ooohh. Op díe fiets. Haha. Fiets.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:05 schreef DaMart het volgende:
Ik fiets dan maar 20 minuten hoor. Maar zit daarna een uur in de trein.
Ja, ik heb tot half 4 in bed gelegenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!
Lekker uitgeslapen?
En zei er iemand koffie?![]()
Oeh die met jasmijnflavour erin is lekker!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb juist de groene thee soorten want ik houd niet echt van zwarte thee(alleen Chinese echte bittere thee vind ik heerlijk
) En van de theebloemen heb ik vaak de groene thee met jasmijn versie
We kijken vrijdag wel evenquote:
Hehehe, ik zag pas een mooie voor jouquote:
Ik vind vooral de nasmaak van groene thee echt ontzettend viesquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb juist de groene thee soorten want ik houd niet echt van zwarte thee(alleen Chinese echte bittere thee vind ik heerlijk
) En van de theebloemen heb ik vaak de groene thee met jasmijn versie
[..]
Een oud-collega van me dronk vaak transparante thee!GatverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ÁLS ik al thee drink, met de nadruk op ÁLS, dan is het zwarte thee, en dan zo sterk dat het bekant koffie lijkt.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Dat wordt lastig... Ik pas namelijk op het huis van de Muckie-oudersquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik heb tot half 4 in bed gelegen.
En ik wacht nog altijd op mijn koffie, die Muck zou zetten met haar übertoffe muckiekoffiemaakdingie.![]()
.
Ja! En mooiquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh die met jasmijnflavour erin is lekker!
Als ie wat bitter na smaakt dan moet je de groene thee eerst in een laagje koud water zetten in je glas en dan pas het hete water er op, dat gaat de bitterheid tegenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:14 schreef Muck het volgende:
[..]
We kijken vrijdag wel even
[..]
Hehehe, ik zag pas een mooie voor jou
[..]
Ik vind vooral de nasmaak van groene thee echt ontzettend vies
En jasmijn is inderdaad érg goed
Met melk en suiker dan ook?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Gatver.
ÁLS ik al thee drink, met de nadruk op ÁLS, dan is het zwarte thee, en dan zo sterk dat het bekant koffie lijkt.
Doe ik het ook voorquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat wordt lastig... Ik pas namelijk op het huis van de Muckie-ouders
Maar ik heb zojuist een pot gezet hoor
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is als:quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Gatver.
- het koffiezetapparaat stuk is
- je ook niet op de bonen mag kauwen
- de koffie écht op is?It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Hoe lang ken je me nou? Als je een beetje opgelet had, wist je dat ik mijn koffie als volgt drink: veel, zwart en sterk.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
NeeDat. Of als ik ziek benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is als:
- het koffiezetapparaat stuk is
- je ook niet op de bonen mag kauwen
- de koffie écht op is?.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Meh, ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd, maar ik vind het gewoon echt niet lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! En mooi
[..]
Als ie wat bitter na smaakt dan moet je de groene thee eerst in een laagje koud water zetten in je glas en dan pas het hete water er op, dat gaat de bitterheid tegen
Heldendingquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe ik het ook voor. Al haalt het het net niet bij jouw übertoffe muckiekoffiemaakdingie
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |