Jij liever dan ikquote:
Elf Fantasy Fairquote:
Revalideren noemen ze datquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lekker hoor als je wat later kan beginnen
*mompelt iets over luxepaardjes en werkpaardjes*
Dan zit je in dit kuuroordtopic dus helemaal goedquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Oeh!![]()
dat mis ik nu al. Verzorgd te worden.
Doemijmaartheeeee.quote:
Gaarne!quote:
quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je je even voor kunt stellen aan GF, Fles!
Zoiets. Ik lig er rond 7.15 in.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus tegen de tijd dat ik mijn bed uitkom, kruip jij net in het jouwe.
Ik ben stiekem wel een nachtbrakerquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Jij liever dan ik
[..]
Elf Fantasy Fair
Liebchen!quote:
Heel gauw!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Oh dat is nog best gauw gegaan. Je moeder veel last van de lange reis?
Verstandigquote:Ik ga vandeweek maar eens iets van een administratie aanleggen.
Dat ben je toch ook?quote:Oh trouwens mijn collega's vinden dat ik er goed uitgerust uitzie
Kuukquote:
Pak maar uit TJ's post, er is genoegquote:
Mja, ik probeer al een uur of twee boodschappen te gaan doen, maar bedenk me telkens weerquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:51 schreef Kuukske het volgende:
Pfff. Wat een schijtweer buiten. Maar ik ben blij dat ik vanmorgen de auto niet heb gewassen, dat was mooi voor niets geweest
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of je je even voor kunt stellen aan GF, Fles!
Ik zit vaak ook al om 7:00 op de fiets... en dan begin ik om 8:30quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:58 schreef Kuukske het volgende:
Nu ik het daar zo zie staan is dat eigenlijk een belachelijke tijd om al op de fiets te zitten.
Bloementheequote:Op maandag 2 augustus 2010 16:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel gauw!
Ze zijn onderweg vier keer gestopt en het gaat prima met haar
[..]
Verstandig
[..]
Dat ben je toch ook?
[..]
Kuuk
[ afbeelding ]
[..]
Pak maar uit TJ's post, er is genoeg
[..]
Mja, ik probeer al een uur of twee boodschappen te gaan doen, maar bedenk me telkens weer
Oh mèhn. Ik begin altijd om 8 uur.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:03 schreef DaMart het volgende:
Ik zit vaak ook al om 7:00 op de fiets... en dan begin ik om 8:30.
Ik fiets dan maar 20 minuten hoor. Maar zit daarna een uur in de treinquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh mèhn. Ik begin altijd om 8 uur.
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BloementheeDie zijn zo lekker en mooi!
Mooiquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel gauw!
Ze zijn onderweg vier keer gestopt en het gaat prima met haar
Wanna help?quote:[..]
Verstandig
Zeer zekerquote:Dat ben je toch ook?
Een oud-collega van me dronk vaak transparante thee!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Vooral de zwarte theesoorten, want ik vind groene thee vreselijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anytimequote:Op maandag 2 augustus 2010 16:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Mooi
[..]
Wanna help?
[..]
Zeer zeker
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een oud-collega van me dronk vaak transparante thee!GetverderrieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
[..]
Een oud-collega van me dronk vaak transparante thee!ja hoor.............wat een mutsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tips?quote:
Excelquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja hoor.............wat een muts
[..]
tips?
Maar dus niet echt een theemutsquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja hoor.............wat een muts
[..]
tips?
Ik heb juist de groene thee soorten want ik houd niet echt van zwarte theequote:Op maandag 2 augustus 2010 16:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Vooral de zwarte theesoorten, want ik vind groene thee vreselijk
Ooohh. Op díe fiets. Haha. Fiets.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:05 schreef DaMart het volgende:
Ik fiets dan maar 20 minuten hoor. Maar zit daarna een uur in de trein.
Ja, ik heb tot half 4 in bed gelegenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!
Lekker uitgeslapen?
En zei er iemand koffie?![]()
Oeh die met jasmijnflavour erin is lekker!quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb juist de groene thee soorten want ik houd niet echt van zwarte thee(alleen Chinese echte bittere thee vind ik heerlijk
) En van de theebloemen heb ik vaak de groene thee met jasmijn versie
We kijken vrijdag wel evenquote:
Hehehe, ik zag pas een mooie voor jouquote:
Ik vind vooral de nasmaak van groene thee echt ontzettend viesquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb juist de groene thee soorten want ik houd niet echt van zwarte thee(alleen Chinese echte bittere thee vind ik heerlijk
) En van de theebloemen heb ik vaak de groene thee met jasmijn versie
[..]
Een oud-collega van me dronk vaak transparante thee!GatverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ÁLS ik al thee drink, met de nadruk op ÁLS, dan is het zwarte thee, en dan zo sterk dat het bekant koffie lijkt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat wordt lastig... Ik pas namelijk op het huis van de Muckie-oudersquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ik heb tot half 4 in bed gelegen.
En ik wacht nog altijd op mijn koffie, die Muck zou zetten met haar übertoffe muckiekoffiemaakdingie.![]()
.
Ja! En mooiquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh die met jasmijnflavour erin is lekker!
Als ie wat bitter na smaakt dan moet je de groene thee eerst in een laagje koud water zetten in je glas en dan pas het hete water er op, dat gaat de bitterheid tegenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:14 schreef Muck het volgende:
[..]
We kijken vrijdag wel even
[..]
Hehehe, ik zag pas een mooie voor jou
[..]
Ik vind vooral de nasmaak van groene thee echt ontzettend vies
En jasmijn is inderdaad érg goed
Met melk en suiker dan ook?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Gatver.
ÁLS ik al thee drink, met de nadruk op ÁLS, dan is het zwarte thee, en dan zo sterk dat het bekant koffie lijkt.
Doe ik het ook voorquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat wordt lastig... Ik pas namelijk op het huis van de Muckie-ouders
Maar ik heb zojuist een pot gezet hoor
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is als:quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Gatver.
- het koffiezetapparaat stuk is
- je ook niet op de bonen mag kauwen
- de koffie écht op is?It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Hoe lang ken je me nou? Als je een beetje opgelet had, wist je dat ik mijn koffie als volgt drink: veel, zwart en sterk.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:17 schreef Muck het volgende:
[..]
NeeDat. Of als ik ziek benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is als:
- het koffiezetapparaat stuk is
- je ook niet op de bonen mag kauwen
- de koffie écht op is?.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Meh, ik heb het al op verschillende manieren geprobeerd, maar ik vind het gewoon echt niet lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! En mooi
[..]
Als ie wat bitter na smaakt dan moet je de groene thee eerst in een laagje koud water zetten in je glas en dan pas het hete water er op, dat gaat de bitterheid tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |