Zo makkelijk ben ik niet!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoeken we op. Maar in ieder geval iets waardoor ik jouw tieten te zien krijg
werk ze MPGquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
Zo maar eens brood smeren en richting die Arbeit.
Ah kijk. We komen er welquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo makkelijk ben ik niet!![]()
Tenzij het iets met chocola betreft
![]()
Viel spass und bis morgen. Tschüssssssc_/quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
Kommt gut. Bis später. Tschüßquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:49 schreef OA het volgende:
[..]
Viel spass und bis morgen. Tschüssssssc_/
In België, aan de foto's te zien.quote:
Stelletje naamjattersquote:
Und viele berichten posten heute nacht!quote:
Ze voelen zich wel goedquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stelletje naamjatters.
En dan ook nog misbruiken voor ene kledingwinkel.
* DaMart pakt het wetboek er even bij, om de bepalingen rondom smartengeld, smaad en laster nog eens goed na te lezen.
Und die zweep darüberquote:
En het zijn nog een fquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stelletje naamjatters.
En dan ook nog misbruiken voor ene kledingwinkel.
* DaMart pakt het wetboek er even bij, om de bepalingen rondom smartengeld, smaad en laster nog eens goed na te lezen.
Succes liebchen!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
Nee, geen zweepjes van busdeurrubbersquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, geen zweepjes van busdeurrubbers
Dus daarom smaakt die macdrek al zo raar!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, geen zweepjes van busdeurrubbers
Ja, een beetje een running gagquote:
Nee, dat hoort gewoon zoquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:57 schreef OA het volgende:
[..]
Dus daarom smaakt die macdrek al zo raar!
Ik wou zeggen, ik ken ook een leuk truucje met een busVLOERquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, een beetje een running gagIemand had ooit busdeurrubbers beschikbaar gesteld voor een zweep en daar hebben wat mensen een trauma aan over gehouden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |