Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Als je dat op je vingers krijgt, worden je vingers wit..alsof je net een muurtje hebt geschilderdquote:
Naar wat in de TT staatquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je dat op je vingers krijgt, worden je vingers wit..alsof je net een muurtje hebt geschilderd
En daarna trekt het in je vingers en voelen je vingers raar aanquote:
MamaMuck is ook goed, dan hoef je lekker NOG minder te doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Nee suiker de gastvrouw heet MamaMuck
Iew, fijn is andersquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En daarna trekt het in je vingers en voelen je vingers raar aan![]()
Ookal heb je ze al 3 keer gewassen
Dankjequote:
Jaquote:
Raar avondje gehad gister, nu ruzie met laptop, straks werken, moet niet terug lezen, etc.quote:
Liebchenquote:
Haiquote:
Hoi meisjequote:
Veel plezier en tot laterquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zoonlief uit bed plukken (die wil niet slapen) en dan met hem naar mijn opa en oma![]()
Tot later![]()
Liebchen!quote:
Veel plezierquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zoonlief uit bed plukken (die wil niet slapen) en dan met hem naar mijn opa en oma![]()
Tot later![]()
Dat is fijn om te horenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
KutAl gaat het met m'n been wel beter nu met anitbiotica
![]()
Kan je niet meer 's nachts wakker gesmst wordenquote:[..]
Hoi meisje![]()
Strakjes paps en mams halen van het station
Lang verhaal, dat ik hier liever niet neerzet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!
Wat voor vreemde avond heb jij gister gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat zijn zeker mooie foto'squote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef DaMart het volgende:
Heerlijk in het duin gewandeld... en soms moet je net dat beetje geluk hebben voor een mooie hertenfoto.
Moeder met jong:
[ afbeelding ]
Deze dacht weg te springen toen ik de foto maakte... resultaat: een nog mooiere foto.
[ afbeelding ]
vet mooiquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef DaMart het volgende:
Heerlijk in het duin gewandeld... en soms moet je net dat beetje geluk hebben voor een mooie hertenfoto.
Moeder met jong:
[ afbeelding ]
Deze dacht weg te springen toen ik de foto maakte... resultaat: een nog mooiere foto.
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef DaMart het volgende:
Moeder met jong:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog even volhouden, je kunt hetquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:32 schreef MPG het volgende:
Straks weer werken.
Nog twee weken, en dan verkansie.
Twee wekenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog even volhouden, je kunt het![]()
Hoe lang heb je vakantie?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
Je opa van ongeveer 86 zien voetballen met je zoontje van ongeveer 2
Oeh, lekker hooooorquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
Twee weken.
Lekker festivallen en (hopelijk ook nog) andere leuke dingen doen.
Het duurde ook maar 3 seconden, maar dat geeft nietquote:
Dan nog. Bijzonder is het welquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het duurde ook maar 3 seconden, maar dat geeft niet
Goed dat je het zegt. Dan vind ik hem helemaal niet te zuipen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Is die ook. Muckie vindt hem te zoet.
Precies. Dat zijn de momenten die je later koestert.quote:
Oh..dan vind ik dat misschien ook welquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Is die ook. Muckie vindt hem te zoet.
quote:
Snoepjequote:
Liebchenquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en mijn oma ging een shuttle slaan met een pingpongbatje
![]()
Oh dan vertik ik het ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
MPGen ga ik niet meer doen vandaag
we staken samenquote:
Het is hier verdomme Griekenland niet! Dat gestaak ook altijdquote:
ik heb weekend dan moet ik niksquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is hier verdomme Griekenland niet! Dat gestaak ook altijd
Maar dan is het ook geen staken dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb weekend dan moet ik niks
jawel want ik weiger te MPGenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dan is het ook geen staken dus
Maar lieverd, als dat niet moet dan staak je niet, dan kies je gewoon voor de voor jou meest geschikte opriequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jawel want ik weiger te MPGen
huhquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar lieverd, als dat niet moet dan staak je niet, dan kies je gewoon voor de voor jou meest geschikte oprieKeuzes ftw
Griekse truckers beëindigen stakingquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is hier verdomme Griekenland niet! Dat gestaak ook altijd
Het is niet verplicht te MPGen en daardoor kies je ipv dat je staaktquote:
Klopt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is niet verplicht te MPGen en daardoor kies je ipv dat je staakt
Ja, maar er is vast nog wel een andere beroepsgroep die staaktquote:
Dat is waarquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar er is vast nog wel een andere beroepsgroep die staaktStelletje huilies daar
MPG Flasht ook nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is niet verplicht te MPGen en daardoor kies je ipv dat je staakt
Sterkte!quote:
Dat weet jij nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MPG Flasht ook nietdus waarom zou ik MPGen
![]()
Ik ook !quote:
* suikertaartje kreeg een visualquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
Naked skin n bones, woo-hooquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje kreeg een visual
Misschien moet ik eens proberen te Marijkezwollenenquote:
Nou, en sommigen vinden dat wel leukquote:
Daar weet jij niks van. Dat ik het bewijs niet in KPD post, wil niks zeggenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens proberen te Marijkezwollenen
Zoeken we op. Maar in ieder geval iets waardoor ik jouw tieten te zien krijgquote:
quote:
Okee, jij flasht niet in KPD, ik MPG niet in KPDquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van. Dat ik het bewijs niet in KPD post, wil niks zeggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |