Liebchenquote:
Haiquote:
Hoi meisjequote:
Veel plezier en tot laterquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zoonlief uit bed plukken (die wil niet slapen) en dan met hem naar mijn opa en oma![]()
Tot later![]()
Liebchen!quote:
Veel plezierquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga zoonlief uit bed plukken (die wil niet slapen) en dan met hem naar mijn opa en oma![]()
Tot later![]()
Dat is fijn om te horenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
KutAl gaat het met m'n been wel beter nu met anitbiotica
![]()
Kan je niet meer 's nachts wakker gesmst wordenquote:[..]
Hoi meisje![]()
Strakjes paps en mams halen van het station
Lang verhaal, dat ik hier liever niet neerzet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen!
Wat voor vreemde avond heb jij gister gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Dat zijn zeker mooie foto'squote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef DaMart het volgende:
Heerlijk in het duin gewandeld... en soms moet je net dat beetje geluk hebben voor een mooie hertenfoto.
Moeder met jong:
[ afbeelding ]
Deze dacht weg te springen toen ik de foto maakte... resultaat: een nog mooiere foto.
[ afbeelding ]
vet mooiquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef DaMart het volgende:
Heerlijk in het duin gewandeld... en soms moet je net dat beetje geluk hebben voor een mooie hertenfoto.
Moeder met jong:
[ afbeelding ]
Deze dacht weg te springen toen ik de foto maakte... resultaat: een nog mooiere foto.
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:00 schreef DaMart het volgende:
Moeder met jong:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog even volhouden, je kunt hetquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:32 schreef MPG het volgende:
Straks weer werken.
Nog twee weken, en dan verkansie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |