Zo makkelijk ben ik niet!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoeken we op. Maar in ieder geval iets waardoor ik jouw tieten te zien krijg
werk ze MPGquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
Zo maar eens brood smeren en richting die Arbeit.
Ah kijk. We komen er welquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo makkelijk ben ik niet!![]()
Tenzij het iets met chocola betreft
![]()
Viel spass und bis morgen. Tschüssssssc_/quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
Kommt gut. Bis später. Tschüßquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:49 schreef OA het volgende:
[..]
Viel spass und bis morgen. Tschüssssssc_/
In België, aan de foto's te zien.quote:
Stelletje naamjattersquote:
Und viele berichten posten heute nacht!quote:
Ze voelen zich wel goedquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stelletje naamjatters.
En dan ook nog misbruiken voor ene kledingwinkel.
* DaMart pakt het wetboek er even bij, om de bepalingen rondom smartengeld, smaad en laster nog eens goed na te lezen.
Und die zweep darüberquote:
En het zijn nog een fquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stelletje naamjatters.
En dan ook nog misbruiken voor ene kledingwinkel.
* DaMart pakt het wetboek er even bij, om de bepalingen rondom smartengeld, smaad en laster nog eens goed na te lezen.
Succes liebchen!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
Nee, geen zweepjes van busdeurrubbersquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, geen zweepjes van busdeurrubbers
Dus daarom smaakt die macdrek al zo raar!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, geen zweepjes van busdeurrubbers
Ja, een beetje een running gagquote:
Nee, dat hoort gewoon zoquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:57 schreef OA het volgende:
[..]
Dus daarom smaakt die macdrek al zo raar!
Ik wou zeggen, ik ken ook een leuk truucje met een busVLOERquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, een beetje een running gagIemand had ooit busdeurrubbers beschikbaar gesteld voor een zweep en daar hebben wat mensen een trauma aan over gehouden
![]()
Nou, zo leuk was die anders nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, ik ken ook een leuk truucje met een busVLOER
Ik had me toch een donders geile verpleegster in dat ziekenhuis jonge niemenermaalllquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, zo leuk was die anders niet![]()
Het is maar net wat je belangrijk vindtquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had me toch een donders geile verpleegster in dat ziekenhuis jonge niemenermaalll
Tieten, denk ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is maar net wat je belangrijk vindt![]()
Heb je haar ook nog gezien toen je geen morfine meer kreeg?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had me toch een donders geile verpleegster in dat ziekenhuis jonge niemenermaalll
Nee. De straatmadeliefquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb je haar ook nog gezien toen je geen morfine meer kreeg?
en dat zegt ze nu pasquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo makkelijk ben ik niet!![]()
Tenzij het iets met chocola betreft
![]()
Hij al tientallen tonnen pepermunt geofferd, maar verder dan de bikini, vergeet het maarquote:
Nee hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij al tientallen tonnen pepermunt geofferd, maar verder dan de bikini, vergeet het maar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft eind vorige jaar al Zwitserse chocola gekregen van mij
En ik weet 100 % zeker dat het nep was want je hebt niet haar boobies mogen aanschouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft eind vorige jaar al Zwitserse chocola gekregen van mij
Was die fabriekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Geile bakstenen daar jonge je moest eens wetenquote:
Zeker gevoegd met chocolaquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geile bakstenen daar jonge je moest eens weten
Ikke nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik weet 100 % zeker dat het nep was want je hebt niet haar boobies mogen aanschouwen
quote:
Zou het iets met de aanbieder en het soort chocola en de manier waarop te maken kunnen hebben?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
Ikke niethet was omdat ik toen nog niet wist dat ze het er voor deed
![]()
Ja, dat weet ik ook wel, maar je zei het nietquote:Nee die chocola en dat weet jij best
Ik denk en weet wel zeker van welquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zou het iets met de aanbieder en het soort chocola en de manier waarop te maken kunnen hebben?
Maar je snapt me bestquote:[..]
Ja, dat weet ik ook wel, maar je zei het niet
HA!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:53 schreef suikertaartje het volgende:
Zou het iets met de aanbieder en het soort chocola en de manier waarop te maken kunnen hebben?
quote:
Oh ja? Mijn tante heeft er heel doordacht foto's van gemaaktquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:40 schreef es70 het volgende:
[..]Da's dan waarschijnlijk dezelfde verpleegster die Pat heeft gezien toen 'ie op morfine tripte (en daarna nooit meer)
.
voor de watjes welquote:
zijn niks meer gewend die jeugd van tegenwoordigquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-08-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 037 suikertaartje
02. 025 Dr_Flash
03. 025 MPG
04. 019 Marijkezwolle
05. 018 Trevland
06. 016 TJDoornbos
07. 014 goldfinger1963
08. 010 DevilsWhore
09. 008 Giertje
10. 006 DaMart
11. 006 OA
12. 003 es70
13. 002 LovelyLady
14. 001 Nijns
15. 001 marcb1974
16. 001 vencodark
quote:Top 100 van zondag 1 augustus 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
026. 145 Pheno
055. 082 goldfinger1963
070. 071 Symphonic
zeg dat welquote:
ik heb ook geen zin ben nog veel te moequote:Op maandag 2 augustus 2010 06:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil zo niet werken. Mijn werk is stom.
ik om 7 uur maar werk is voor mij 2 wijken verder dus ik ben er zoquote:Op maandag 2 augustus 2010 06:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ook. Ik moet over een uur al beginnen
oef das een best eind fietsen mij niet gezienquote:Op maandag 2 augustus 2010 06:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja ik moet eerst 6 km fietsen, maar ik vind dat ik er wel om 7 uur moet zijn. Gezien omkleden en roken.
succes dermee tot hoelaat moet je werken dan?quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Mja het is een kutroute, anders zou het ook nog eens een stuk korter zijn.
Ik hoop dat ik maar een halve dag hoef, dan ben ik om 12 uur klaar. Anders ben ik ergens tussen 4 en 5 klaar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 06:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
succes dermee tot hoelaat moet je werken dan?
ik tot half 11 dus ben zo klaar
hele dag werken is wel meer geldquote:Op maandag 2 augustus 2010 06:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik maar een halve dag hoef, dan ben ik om 12 uur klaar. Anders ben ik ergens tussen 4 en 5 klaar.
Jezus... Nachtdienstje meegepakt?quote:
Flesquote:
Gezelligquote:Kom, dan kruipen we er nog even in![]()
Mwoah, ik mag niet klagenquote:
Goed hoor. Nog 1 week werken en dan een ruime week vakantiequote:Op maandag 2 augustus 2010 08:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoah, ik mag niet klagen
En met jou dan?
Lekkerquote:Op maandag 2 augustus 2010 08:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed hoor. Nog 1 week werken en dan een ruime week vakantie.
Lekker hoor als je wat later kan beginnenquote:Op maandag 2 augustus 2010 09:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar eens douchenn en dan naar kantoor
quote:Op maandag 2 augustus 2010 09:17 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Lekker hoor als je wat later kan beginnen
*mompelt iets over luxepaardjes en werkpaardjes*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Goed hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:20 schreef OA het volgende:
Prima hoor! En hoe is het met jou?
Nog steeds in het Bredase met JD?
Whehehehe. Even Xerox bellenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:59 schreef Panda72 het volgende:
collega is lichtelijk in paniek want het kopieerapparaat is stuk. Ja vind je het gek als je koffiebeker op de klep neerzet en vervolgens de klep opendoet dan valt je beker koffie om en sijpelt het in het kopieerapparaat.Gek he
![]()
Mag hij lekker zelf doenquote:
Nog net zo goed als voorheen!quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed hoor..
En ja en ja.
Hoe is het met mevrouw OA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |