Ik zat echt zo "quote:
Tja, bij zulke verhalen moet je ook wel...quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat echt zo ""
Maar ik vind het echt super hoe er mee om werd/wordt gegaan hierzo en zeker voor zo'n laat tijdstip nog zo serieus
Ja dat vinden wij, maar trust me niet iedereenquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, bij zulke verhalen moet je ook wel...
Nee klopt, maar hier in de sc had ik niet anders verwachtquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat vinden wij, maar trust me niet iedereen
Nou ja dat klopt zekers, anders had ik niet eens verteld hoe of wat, het is niet iets waar ik trots op ben of mee te koop loopquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee klopt, maar hier in de sc had ik niet anders verwacht
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ff douchen
Heb eindelijk uit kunnen slapen
Oh die is zo mooiquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef -Miauw- het volgende:
Net op de radio en één van mijn favoriete liedjes![]()
Ik niet. Ik lag er pas in om 4 uur ook nog eensquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ff douchen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat klopt zekers, anders had ik niet eens verteld hoe of wat, het is niet iets waar ik trots op ben of mee te koop loop
Gelukkig maarquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat klopt zekers, anders had ik niet eens verteld hoe of wat, het is niet iets waar ik trots op ben of mee te koop loop
Trainquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef -Miauw- het volgende:
Net op de radio en één van mijn favoriete liedjes![]()
Douche zequote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ff douchen
Ja Myrquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel en Myraela vast ook niet. Dat is wel het fijne hier. Soms kan het uitermate plat zijn
maar toch heeft het wel iets knus.
Neuhj hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Is het nationale we-negeren-PatriQue89-dag?
Ja hè. Al snap ik het verhaal niet helemaal. Zij was aan het soulsearchen en hij is nu bang dat ze hem maar gewoontjes vind?quote:
quote:
HALLO PATRIQUEquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat doet iedereen zo vroeg uit z'n bed op zondagquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Myr![]()
Maar dat is wat crv ook zegt, het heeft wel wat hier even je gal en spugen en allemaal top reacties te krijgen.
Was sowieso een rare avond, Bos was helemaal vrolijk, postcounts werden opgekrikt maar er werd gewoon eerlijk gezegd hoe of wat zonder dat iemand beledigt was
Ik vond het ook juist wel mooi iddquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Myr![]()
Maar dat is wat crv ook zegt, het heeft wel wat hier even je gal en spugen en allemaal top reacties te krijgen.
Was sowieso een rare avond, Bos was helemaal vrolijk, postcounts werden opgekrikt maar er werd gewoon eerlijk gezegd hoe of wat zonder dat iemand beledigt was
Ja ze heeft even tijd apart nodig en wie weet wil ze wel niet verder dan met hemquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja hè. Al snap ik het verhaal niet helemaal. Zij was aan het soulsearchen en hij is nu bang dat ze hem maar gewoontjes vind?
Now that she's back in the atmosphere
I'm afraid that she might think of me as Plain 'ol Jane
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat doet iedereen zo vroeg uit z'n bed op zondag?
Ja, het klinkt zo lekker poetisch en dat in combinatie met zijn stemquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze heeft even tijd apart nodig en wie weet wil ze wel niet verder dan met hem![]()
Maar er zit wel meer rare tekst in
Ja dat bedoel ik, gatver wat een kleffe SC is het hier tochquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond het ook juist wel mooi idd
Zeker wetenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Myr![]()
Hier is altijd iedereen om 11 uur wakker en ons mam komt straks pas een uur of 3 uit bedquote:
quote:
Nou idd...quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, gatver wat een kleffe SC is het hier toch
Ja zelfs als hij over deep fried chicken zingtquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, het klinkt zo lekker poetisch en dat in combinatie met zijn stem
ik had al 2 x wat gezegdquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:15 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik had je heul nog niet gezien![]()
Goedemorgen lekkere Kittykat![]()
quote:
Is het ook en de nieuwe passen er perfect tussenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeker weten
En ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar dit is écht een tof groepje (aan het worden, met ook 'de nieuwe' die erbij komen)
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hier is altijd iedereen om 11 uur wakker en ons mam komt straks pas een uur of 3 uit bed
Ik denk dat het bij mij ook spoedig gaat veranderenquote:
Zeker wetenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Is het ook en de nieuwe passen er perfect tussen
Lieve schat ik kwam pas dit topic binnen lopenquote:
Vertelquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij ook spoedig gaat veranderen![]()
Was het leuk? En hoe vond Joris, die is leuk he?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:21 schreef Crazy-M het volgende:
was gister pas om 1 uur thuis van de efteling.
toch mooi uitgeslapen
ga je gangquote:
Naja, als in ik in augustus weer naar school mag en het begint om half 9 ofzo mag ik om half 7 al uit bed om bus en trein te halenquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja zelfs als hij over deep fried chicken zingt
quote:
Ik op maandagen altijd half 6 en de rest van de week ook half 7quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, als in ik in augustus weer naar school mag en het begint om half 9 ofzo mag ik om half 7 al uit bed om bus en trein te halen.
Damn, half 6quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik op maandagen altijd half 6 en de rest van de week ook half 7
Hoezoquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik vind dat zo'n vreselijk gezin![]()
Hé Crazy
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Damn, half 6. Gisteren lag ik rond die tijd net een uur in bed
joris: 2 keer in geweest. 2de keer hadden we de groep gesplitstquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Was het leuk? En hoe vond Joris, die is leuk he?
Ik kreeg wel een reactie bedoel jequote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef PatriQue89 het volgende:
In augustus alweer naar school?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja, als in ik in augustus weer naar school mag en het begint om half 9 ofzo mag ik om half 7 al uit bed om bus en trein te halen.
poesjequote:Op zondag 1 augustus 2010 11:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik vind dat zo'n vreselijk gezin![]()
Hé Crazy
Hahaha, nou ja als je het maar leuk hebt gehad toch.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
joris: 2 keer in geweest. 2de keer hadden we de groep gesplitst
tegelijk erin, is wel een hoop geregel haha maar was wel lachen
Alleen de auto stond echt helemaal achterin op het 2de parkeerveld, 10 to 15 min lopen.
daarna ruim 3 kwartier om van de parkeerplaats af te komen ...
'gingen om 23:45 het park uit, om 1:00 thuis.
had net zo goed kunnen lopen, was ik eerder thuis geweest
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:
eejjjjjjjjquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hebben we je niet begroet dan?
Sorry D.
Goedemorgen D.![]()
o zeker gaafquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Hahaha, nou ja als je het maar leuk hebt gehad toch.
Ik vond hem echt zo leuk en de jongens ook, ik heb zelfs een foto gekocht
Dag Tomboquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er vandoor, waarschijnlijk vanavond weer online
Schandaligquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:26 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Je had nog niet gepost nadat ik er was dus
Ja, laatste week van augustus introductiekamp en 30 augustus beginnen de lessen.quote:
hey C_A.quote:
Oeh Spankquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Lieve schat ik kwam pas dit topic binnen lopen, en reageer meteen op je
![]()
Alsof ik jou negeer, jij lekkere slet van me
fijne dagquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o zeker gaaf
we hebben alleen de 3Js gezien
blues brothers vonden we niks, dus hadden zoiets, gaan we in de tussentijd in de Joris.
alleen toen we eruit kwamen was frans ook al weg
Hmm. Die zonen zijn wel schijtirritant inderdaadquote:
Doei mopquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
quote:
Aaaaah, oke wel laat in Augustus dan... ik schrok al, want dacht dat je het over midden augustus hadquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, laatste week van augustus introductiekamp en 30 augustus beginnen de lessen.
mja wij stonden 3 kwartier in de wachtrij wat een uur werd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:29 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nou ja ik heb Frans ooit in het echt gezien (zo niet mijn ding) en dat vond ik niet goed, hij zingt goed dat wel, maar dat was na die operatie en tussendoor vertelde hij teveel dus was steeds de sfeer weer weg, ik ben maar aan de bar gaan hangen
O bah, vechten in de Efteling ook gewoonquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja wij stonden 3 kwartier in de wachtrij wat een uur werd.
schijnbaar 2 aan het vechten geweest waardoor alles stil stond
Oh neuhquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aaaaah, oke wel laat in Augustus dan... ik schrok al, want dacht dat je het over midden augustus had
mja sommige mensen ....quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:30 schreef Kally het volgende:
[..]
O bah, vechten in de Efteling ook gewoon
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ken je dat, dat je een liedje zingt en er pas later achterkomt dat de tekst heel anders is? Dat had ik met Pokerface van Lady Gaga. Nou is er een site waar je al je 'misheard lyrics' kunt posten. Ik ben niet de enige die dit hoorde![]()
"Poker Face"
Misheard Lyrics:
Can't reply, can't reply,
Original Lyrics:
Can't read my, can't read my,
Jáá dááág! Ik word niet persoonlijk genoemd! Ik heb nog wel in hoofdletters naar je gezwaaid. Anti-kusquote:
HAHAHHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ken je dat, dat je een liedje zingt en er pas later achterkomt dat de tekst heel anders is? Dat had ik met Pokerface van Lady Gaga. Nou is er een site waar je al je 'misheard lyrics' kunt posten. Ik ben niet de enige die dit hoorde![]()
"Poker Face"
Misheard Lyrics:
Original Lyrics:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:31 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja... tong post vandaag zijn 400.000ste bericht![]()
In ONZ iig nietquote:
http://www.kissthisguy.com/quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
"Poker Face"
Misheard Lyrics:
Original Lyrics:
-Miauwww---- LEKKERE KROELPOES....quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jáá dááág! Ik word niet persoonlijk genoemd! Ik heb nog wel in hoofdletters naar je gezwaaid. Anti-kus
Niet? Ik zie hem er voor aan een topic te openen danquote:
daar is ook een naam voor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
"Poker Face"
Misheard Lyrics:
Original Lyrics:
Als ie een held is stopt ie bij 399.999 en zet ie z'n pc uitquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:31 schreef iBenny het volgende:
Hij had voor de laatste keer in ONZ gepost zei die laatstquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet? Ik zie hem er voor aan een topic te openen dan
Dat zou ook wel lache zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet? Ik zie hem er voor aan een topic te openen dan
Dit is nog van vóór de Mama appelsapjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daar is ook een naam voor.
staat ook een compilatie op youtube van
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, de laatste. Ik kom niet meer bij![]()
Cast of 'Bjorn Again Live''s, "Dancing Queen"
Misheard Lyrics:
Dancing queen
Feel the beat from the tangerine, oh yeah
You can dance
You can jive
Having the time of your life.
Original Lyrics:
Dancing queen
Feel the beat from the tambourine, oh yeah
You can dance
You can jive
Having the time of your life.
The Story....
My sister and I took our mother for her birthday to see "Bjorn Again" last month. She had always loved ABBA and was the music that made her the happiest. So we had a great time singing and dancing during the show. But when we heard our mom sing 'tangerine' in the lyric, I just couldn't believe it. But the lyrics didn't matter as much as the feeling and the music, proven after seeing my mother smiling so big while she's singing about a fruit making a beat. Probably my biggest laugh all year.
Ja uhuhquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij had voor de laatste keer in ONZ gepost zei die laatst.
Daar zal Arcee blij mee zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
Ohw, nog 10 posts en dan heb ik allemaal(5) 3tjes in mijn postaantal
dat zocht ik jahquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit is nog van vóór de Mama appelsapjes
Ik heb ook nergens zin inquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
Bah nergens zin in
Maar moet me toch aan gaan kleden
Daarna bed verschonen en was opvouwen en strijken
Zonde om door te posten dan hequote:Op zondag 1 augustus 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
Ik ook niet en doe ook lekker rustig aan gewoonquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:37 schreef PatriQue89 het volgende:
ik kom er net achter dat ik gister dus mijn 5000ste post had!
Die kale bassistquote:
daar is allang een topic over hoor. Trots dat ie is!quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:31 schreef iBenny het volgende:
Ik baal dan ook dat we een verjaardag moeten/gaan vierenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet en doe ook lekker rustig aan gewoon
Ik vind dit zo'n lekker nummer en deze live uitvoering helemaalquote:
Van wie? Van jou?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik baal dan ook dat we een verjaardag moeten/gaan vieren
Zelfs als houd je niet van die muziek, live zijn ze echt zo tofquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n lekker nummer en deze lieve uitvoering helemaal
Oh ik moet nog even doorposten maar jeetje mijn gemiddelde is wel omhoog gegaan de afgelopen dagenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:37 schreef PatriQue89 het volgende:
ik kom er net achter dat ik gister dus mijn 5000ste post had!
De mijne kan niet echt hoger, zeg maarquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik moet nog even doorposten maar jeetje mijn gemiddelde is wel omhoog gegaan de afgelopen dagen
hehequote:Op zondag 1 augustus 2010 11:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik moet nog even doorposten maar jeetje mijn gemiddelde is wel omhoog gegaan de afgelopen dagen
quote:
ik heb het uitstaan in profiel.quote:
Rammsteinquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hehe, ik sta nu op 10 per dag
,maar dat komt omdat ik een heel jaar niet gepost had
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:11 schreef Arcee het volgende:
Jaarcijfers 2010 t/m juli
001 (001) 34833 Zeroku
Hahaha doe je ook netjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De mijne kan niet echt hoger, zeg maar.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van mijn vader
Zou een beetje laat/vroeg zijn als we mijn verjaardag zouden vieren
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:40 schreef Kally het volgende:
![]()
![]()
Mijn oudste zegt wie ben jij en wat heb je met mijn moeder gedaan![]()
Ze mogen iets van me wat normaal niet zo gauw mag
statistieken Ikkequote:Op zondag 1 augustus 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
Ik ben van alle markten thuisquote:
niet echt actief geweest danquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
statistieken Ikke
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 37408 (gemiddeld 12 per dag)
statistieken iBenny
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 33327 (gemiddeld 75 per dag)
Jij gaat me nog inhalenIk ben al 9 jaar lid, jij nog maar een jaartje
Ik verder ook niet hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb het uitstaan in profiel.
maak me er niet druk om
Ik ook pas een jaar en heb er ook al walgelijk veelquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
statistieken Ikke
laatste bezoek: 0 seconden geleden.
aantal posts: 37408 (gemiddeld 12 per dag)
statistieken iBenny
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 33327 (gemiddeld 75 per dag)
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:40 schreef Kally het volgende:![]()
![]()
Mijn oudste zegt wie ben jij en wat heb je met mijn moeder gedaan![]()
Ze mogen iets van me wat normaal niet zo gauw mag
Top 500:quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat meer snoepjes dan ik normaal goed vind, maar ze hebben erg goed hun ontbijt op en de hele ochtend al vreselijk liefquote:
dacht ik alquote:
jij bent echt ergquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Top 500:
Jij: 347
Ik: 441
Ik stond er voor donderdag nog niet eens in
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat meer snoepjes dan ik normaal goed vind, maar ze hebben erg goed hun ontbijt op en de hele ochtend al vreselijk lief
ik stond ooit op gemmiddeld 1 per dagquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb maanden, dagen gehad dat ik niet op fok was
Ja whahahaha af en toe zeggen ze dingen echt kun je me opvegen, vanavond gaan ze weer naar hun vaderquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja dan hebben ze het verdiend....
Die opmerking
Wat vind jij nou het beste nummer?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dacht ik al
wakker worden met 3 vrouwen
smeer je ook voor mij?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
nou ben al aangekleed
Nu me haar nog doen... ik hou het makkelijk en doe er een staart in
En dan op naar de volgende stap... broodjes maken voor de harde werkers hier beneden
Bij de politie, en mama sequote:
wat dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en iBOOD heeft een goede aanbieding.... maar geen geldop dit moment door de verbouwing
Ah, een tv voor op de wcquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en iBOOD heeft een goede aanbieding.... maar geen geldop dit moment door de verbouwing
ze zijn toch net terug bij jou?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja whahahaha af en toe zeggen ze dingen echt kun je me opvegen, vanavond gaan ze weer naar hun vader
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Bij de politie, en mama se
(gelijk 1 met oude k3, en 1 met nieuwe K3)
Samsung 40 inch Full HD TV met 100Hz Motion Plus en 4x HDMI « Terug •Merk: Samsungquote:
Je kan gedachte lezen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Bij de politie, en mama se
(gelijk 1 met oude k3, en 1 met nieuwe K3)
Ja in de weekenden nu, dan doordeweeks bij hun vader ivm vakantie.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze zijn toch net terug bij jou?
haha hoezo ?quote:
jij ook dusquote:
en als de vakanties voorbij zijn, is het dan andersom?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja in de weekenden nu, dan doordeweeks bij hun vader ivm vakantie.
En de reden van die weekenden is omdat ik ze dan te veel mis en met hun nieuwe kindje vinden ze het maar al te lekker
Hier hetzelfdequote:Op zondag 1 augustus 2010 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha hoezo ?
Wou je zeker ook van de nieuwe K3 weten ?
Dan zijn ze iedere woensdag bij hem en 1 x in de 2 weken het weekendquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en als de vakanties voorbij zijn, is het dan andersom?
kwaliteit mensen in dit topic dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hier hetzelfde
Dat nieuwe album is wel de beste![]()
doen wij vakerquote:
quote:
Lijkt me een beter planquote:
Ga ik verkleed als Kristelquote:
quote:
Die lampquote:
Jaquote:
Zo heeft hij dat live ook ooit gedaan, maar ik vraag me af hoequote:
hahaquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo heeft hij dat live ook ooit gedaan, maar ik vraag me af hoe.
ik kan veel muziek aanhoren, maar rammstein is stapje te ergquote:
quote:
K3 FTW!quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kan veel muziek aanhoren, maar rammstein is stapje te erg
Mooi verdeeldquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan zijn ze iedere woensdag bij hem en 1 x in de 2 weken het weekend
een playlist van mij kan er als volgt uitzien:quote:
Nee, dat is echt zo'n grote lamp. Die je ergens in kan draaien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Led lampje? en dan met de beweging van zijn tong mee ofzo?
dit is wel een goeie....quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik moet nog een nieuwe Tv.. alleen pas over anderhalf week weer loon..
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kan veel muziek aanhoren, maar rammstein is stapje te erg
Dan is het vast zo een die ze ook bij Uri Geller haddenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, dat is echt zo'n grote lamp. Die je ergens in kan draaien.
nog chickies versierdquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:52 schreef Socios het volgende:
Lol, vannacht nog even helemaal naar de klote gegaan in Club Noa
quote:
Oh die laatste twee vind ik dus niets. Ik heb best wel iets tegen palingpop en ook tegen Tiestoquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een playlist van mij kan er als volgt uitzien:
K3, evanescene, 3j's, DJ Tiesto
Luister dat maar eensquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:58 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee joh zo erg is dat nog niet eens, dit is erg
Deze... [HGT] Erik en Lera - Stijldansers is spéquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vanavond toch?
Hoezo iets intressants??
Wat zijn abri'squote:Op zondag 1 augustus 2010 11:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Nichtje van mijn beste vriendin, die is echt fan van ze... gaat ook echt naar concerten enzo... sloopt van die posters uit abri's.. en dan is ze 19 ofzo
Wat een combinatiequote:Op zondag 1 augustus 2010 11:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een playlist van mij kan er als volgt uitzien:
K3, evanescene, 3j's, DJ Tiesto
En dan dezequote:Op zondag 1 augustus 2010 11:58 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee joh zo erg is dat nog niet eens, dit is erg
Bushokjesquote:
3j's, gister het wiegenlied in de efteling, enige nummer dat iedereen meezongquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die laatste twee vind ik dus niets. Ik heb best wel iets tegen palingpop en ook tegen Tiesto
tjahquote:
Die is juist fucking vetquote:
quote:
quote:
Thanksquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
van die dingen, weetje wel... bushokjes... en dan waar die posters in zitten..
Ik heb ook wel een redelijk gevarieerde muzieksmaak... maar dit is toch wel een tikkeltje 'erger'quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook 'rare' combinaties. Juist leuk, blijft afwisselend
Ken ik nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
3j's, gister het wiegenlied in de efteling, enige nummer dat iedereen meezong
klopt jahquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb ook 'rare' combinaties. Juist leuk, blijft afwisselend
Kinderen voor Kinderenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah
heb nog 25cds van kinderen voor kinderen, maar niet in de playlit atm
Kabouter plop heb ik ook ergensquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een redelijk gevarieerde muzieksmaak... maar dit is toch wel een tikkeltje 'erger'
quote:
Het wigeliedquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
3j's, gister het wiegenlied in de efteling, enige nummer dat iedereen meezong
Kijk dit: Nijnjaquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kinderen voor Kinderen
Mijn broertje heeft meegedaan
Ja is het ook, maar voor de K3 fans hierquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die is juist fucking vet.
[..]
[..]
[..]
Thanks
wel erg goed... maar beetje jong en zo al professioneelquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Deze... [HGT] Erik en Lera - Stijldansers is spé
Ik heb nog een ergere.quote:
idd,quote:
Ik heb ook best wel veel kindermuziekquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Kabouter plop heb ik ook ergens
en meuk carnavals muziek haha
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:03 schreef Pheno het volgende:
Kut, ik kan mijn vingertopje bijna los van zijn gewrichtje bewegen.
Precies... ik vond het een beetje 'eng'quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel erg goed... maar beetje jong en zo al professioneel
hahaha,quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ook best wel veel kindermuziek
Al die smurfen cd's
Die ook... en met Irene Moors vroegerquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hahaha,
heb die smurfen cd met remake van de huidige nummers
Succesquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:05 schreef Crazy-M het volgende:
maar ik ga een poging doen om bed uit te komen en aan te kleden
ik heb de telekids cdquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ook... en met Irene Moors vroeger
Nja, ik ga ook ff naar beneden... de eerst visite komt net binnenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:05 schreef Crazy-M het volgende:
maar ik ga een poging doen om bed uit te komen en aan te kleden
begroet ze met k3quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik ga ook ff naar beneden... de eerst visite komt net binnen
quote:
quote:
Veel plezierquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, ik ga ook ff naar beneden... de eerst visite komt net binnen
stokbroodje kaas met salami eet mijn man ook altijdquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mm.. stokbroodje kaas met salami, en een italiaans bolletje met kipkerrie salade?
LOLquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:09 schreef Zeroku het volgende:
Hoe erg is het dat mijn pa Disney Channel kijkt?
Nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:09 schreef Zeroku het volgende:
Als hij naar Miley Cyrus kijkt is er nog niets aan de hand, dan is hij alleen maar pedo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:09 schreef Zeroku het volgende:
dat is liefffffffvvvvvvquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:09 schreef Zeroku het volgende:
niet.... ik kijk het ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:09 schreef Zeroku het volgende:
Dit topic wel, met de nieuwe lay-out hoef je niet zo veel meer te doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Is er momenteel iets live te volgen?
www.charmedangel.webcam.nlquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Is er momenteel iets live te volgen?
Zack & Cody.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als hij naar Miley Cyrus kijkt is er nog niets aan de hand, dan is hij alleen maar pedo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |