De meeste kinderen van hun leeftijd spelen nauwelijks buiten, maar zitten achter de playstation...wat heb je liever?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
ik hoop dat ze naast dansen ook wel gewoon buiten spelen, ed.
Da's de norm bij mensen die op hoog niveau dansen. Bij mij in het dorp zit een dansgroep met jonge meisjes, waarvan diverse leden kampioen of bijna-kampioen van Nederland zijn geworden binnen hun leeftijdsgroep. Ze traden een paar jaar geleden op, op de braderie. Ik stond bijna vooraan.quote:
Zal er wel bij horen ja. het doet zo oud aan, vooral bij zo'n jong meisje als Lera..quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:32 schreef apestaartje2 het volgende:
[..]
Da's de norm bij mensen die op hoog niveau dansen. Bij mij in het dorp zit een dansgroep met jonge meisjes, waarvan diverse leden kampioen of bijna-kampioen van Nederland zijn geworden binnen hun leeftijdsgroep. Ze traden een paar jaar geleden op, op de braderie. Ik stond bijna vooraan.
Als je die meisjes van dichtbij zag: Allemaal van die popjes als Lera, met ongeveer dezelfde fijne trekken. Fragiel gebouwd, duidelijke jukbeenderen, lange nekken. Allemaal. Zeer opvallend.
quote:
Gelukkig maar!! Laat kleine Erik maar lekker dansen he!! Vooral als het in hem zit!!!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Erik is toegelaten op de Nationale baletacademie van Amsterdam...het dansen zit nu eenmaal in hem. Wat doe je er aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |