abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84722252
Ik heb mijn twijfels over dit optreden... Het is goed, dat kan ik zeker niet ontkennen, maar ik hoop dat ze naast dansen ook wel gewoon buiten spelen, ed.
pi_84722271
En de opmerking van Patricia 'Je danste erg sexy' vond ik ook fout als je het hebt over een 11 jarig meisje.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:45:39 #3
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_84722408
Ik vond het niks. Erg eng om (vooral het meisje) kinderen zo'n volwassen en zwoele stijl te zien dansen :{.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:52:05 #4
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_84722666
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
ik hoop dat ze naast dansen ook wel gewoon buiten spelen, ed.
De meeste kinderen van hun leeftijd spelen nauwelijks buiten, maar zitten achter de playstation...wat heb je liever?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_84751425
Wat een breekbaar poppetje die Lera.. :{
Verder een goede auditie. zijn hun tijd wel ver vooruit.. vooral qua looks..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_84769104
begrijpniet dat jullie hun dansen routine ales gevaarlijk en zo afbreken.
Het meisje, hoe jong ook, zag er leuk uit en afgetraind en duidelijk eentje die er voor ging,
Steun haar dan ook,en kraak het niet met ongefundeerde opmerkingen af alsof mensen
andere gedachtes erbij hebben.

Over 15 jaar als deze twee nog samen zijn kan het een leuk stel zijn! :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_84774794
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:46 schreef Miam het volgende:
Wat een breekbaar poppetje die Lera.. :{
Da's de norm bij mensen die op hoog niveau dansen. Bij mij in het dorp zit een dansgroep met jonge meisjes, waarvan diverse leden kampioen of bijna-kampioen van Nederland zijn geworden binnen hun leeftijdsgroep. Ze traden een paar jaar geleden op, op de braderie. Ik stond bijna vooraan.

Als je die meisjes van dichtbij zag: Allemaal van die popjes als Lera, met ongeveer dezelfde fijne trekken. Fragiel gebouwd, duidelijke jukbeenderen, lange nekken. Allemaal. Zeer opvallend.
Apestaartje stelt zich niet aansprakelijk voor schade die opgelopen is door het doornemen van bovenstaande tekst.
pi_84780422
Hier ook nog een heel verhaal over erik en lera te volgen: Kinderen en talentenshows
Ik vond ze iig echt geweldig en hoop dat ze verder komen! :)
pi_84784146
Gordon zijn commentaar sloeg voor mij de spijker op de kop.

Het was erg goed, maar ik vond het doodeng om naar te kijken. Het zag er idd sexy uit.... brrrrr.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_84784476
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 15:32 schreef apestaartje2 het volgende:

[..]

Da's de norm bij mensen die op hoog niveau dansen. Bij mij in het dorp zit een dansgroep met jonge meisjes, waarvan diverse leden kampioen of bijna-kampioen van Nederland zijn geworden binnen hun leeftijdsgroep. Ze traden een paar jaar geleden op, op de braderie. Ik stond bijna vooraan.

Als je die meisjes van dichtbij zag: Allemaal van die popjes als Lera, met ongeveer dezelfde fijne trekken. Fragiel gebouwd, duidelijke jukbeenderen, lange nekken. Allemaal. Zeer opvallend.
Zal er wel bij horen ja. het doet zo oud aan, vooral bij zo'n jong meisje als Lera..
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_84791402
Fragment uit Z@appSport van Erik en Lera.
http://www.zappsport.nl/programma/3038/685
pi_85525942
Aangezien dit subforum over de show gaat, heb ik maar dit topic geopend.
Je kind in Hollands Got Talent?
Ik ben de vader van Erik...en ik erger me best aan een aantal dingen die over Erik en Lera (en ons als ouders) gezegd worden in het ' Kinderen en talentenjachten' topic, vandaar.
pi_85527963
Ik had er helemaal geen moeite mee, ik vond het helemaal niet te 'sexy' voor die kids, ik vond ze gewoon heel goed. De opmerking van Paay was alleen superfout.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_85601678
Ik ben wel benieuwd hoe ze het vrijdag zullen doen
pi_85645892
In plaats van te zeiken over de sexualiteit ervan zou men het ook aan kunnen moedigen. Het hoort bij de sport, en heeft vermoedelijk weinig invloed op hun dagelijks leven. Nederland stelt internationaal weinig voor in de danssport mede door deze instelling. In Rusland (die het internationaal wél goed doen in de danssport) is dit minstens normaal. En jong geleerd is oud gedaan. Willekeurig filmpje van willekeurige Russische wedstrijd voor jullie allen om van te genieten:

http://video.dancesport.ru/video/video_10683.phtml

En zo zijn ze daar allemaal begonnen. Deze kinders zijn overigens 12, de rest in het filmpje eveneens 12-13
pi_85790477
Jammer dat ze niet door zijn... of iig niet bij de laatste 3 hoorden ;(
Denk wel dat we nog van ze zullen blijven horen ^O^

Die begeleider was trouwens O+
pi_85790897
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef iBenny het volgende:

Die begeleider was trouwens O+
:Y
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  vrijdag 10 september 2010 @ 19:54:08 #18
153506 Captain_Fabulous
pi_86289706
Erik is net het huis uit...om de finale te gaan kijken samen met Lera en Alina, ze zijn door het programma uitgenodigd. Dus ook al zijn ze niet naar de finale, hij heeft er toch nog een leuk extraatje aan over gehouden.
Nog maar even kijken of ze even in beeld komen...voor de duidelijkheid, ik was dans_papa...een zeer trotse papa dus :7
pi_86306722
kijk en dat zijn leuke berichten om te horen en te lezen.
Het ga ze goed.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zaterdag 11 september 2010 @ 10:11:54 #20
153506 Captain_Fabulous
pi_86306829
Dit TV gedoe was voor hun een kans om eens anders te dansen dan in wedstrijden...binnenkort begint het wedstrijdcircus weer, we hebben er zin in! We, omdat ik niet met hem naar voetbal ga kijken, ik houd niet van die sport...in onze vader-zoon tijd past nu eenmaal dansmuziek en glitters veel beter. Het werkt voor ons!
  zaterdag 27 november 2010 @ 10:01:20 #21
153506 Captain_Fabulous
pi_89217155
Erik is toegelaten op de Nationale baletacademie van Amsterdam...het dansen zit nu eenmaal in hem. Wat doe je er aan :7
pi_89217573
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Erik is toegelaten op de Nationale baletacademie van Amsterdam...het dansen zit nu eenmaal in hem. Wat doe je er aan :7
Gelukkig maar!! Laat kleine Erik maar lekker dansen he!! Vooral als het in hem zit!!!! *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')