En beter dan dit kan ik het niet zeggenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg vaak een beetje het idee dat het een verloren droom van een van de ouders is waar ze hun kind dan maar voor gebruiken om het alsnog waar te maken.
Ja precies, vooral nasty dat Patricia het juist positief vond dat die 10 jarige sexy kon zijn. Vond dat juist nogal negatief eigenlijk, dat twee kleine kinderen zo op het podium staan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Die jonge stijldansers waren inderdaad wel goed, maar ik kreeg er ook wel een beetje een Toddlers&Tiara's gevoel bij... Zeker toen Patricia ging benadrukken dat een 10jarige zo sexy kon zijnGordon voegde er ook nog heel treffend aan toe dat ie toch wel hoopte dat ze ook nog gewoon met barbies speelde thuis.
game set and matchquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg vaak een beetje het idee dat het een verloren droom van een van de ouders is waar ze hun kind dan maar voor gebruiken om het alsnog waar te maken.
In Idols 4 (of nouja, een Idols waarin Gordon in de jury zat) kwam een keer een heel klein meisje een liedje zingen, echt meisje van een jaar of 5 geloof ik. Toen werd die moeder er wel bijgehaald en kreeg die wel de wind van voren. Naar mijn mening is dat ook echt een leeftijd waarop kinderen alleen maar bezig moeten zijn met spelen en zeker niet met dit soort talentenjachten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat mij betreft mogen ze aan HGT ook wel een leeftijd hangen. Het is heel schattig en ik kan er ook echt wel van genieten als een kind iets kan. Maar ze moeten ook een beetje in bescherming worden genomen. In sommige gevallen zelfs tegen hun ouders
Het zijn ook de huidige Nederlands kampioenen Latin dansen...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:24 schreef Operc het volgende: HGT had gisteren ook een stijldanspaar van 2 kinderen van 10 en 11 geloof ik. Ze deden het best goed
En hoe verschilt dat van al die vaders die hun zoontje naar voetbal brengen in de hoop dat hij nog eens bij Barcelona voetbalt?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat had ik meegekregen jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Het zijn ook de huidige Nederlands kampioenen Latin dansen...
Dat blijft moeilijk met dansen, Latin is vrij uitdagend en sensueel, en het is moeilijk de passen en figuren aan te passen voor kinderen zonder dat het geen Latin meer is. De dansbond stelt dan ook hele strenge kledingeisen voor dansers onder de 12 (en onder de 16 ook nog) om in elk geval te proberen de uitstraling wat onschuldiger te houden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:53 schreef Operc het volgende:
[..]
Blijft t punt dat ik het punt van sexy zijn wat Patricia aanstipte juist een negatief punt vond in plaats van een positief.
Uhm Nationale televisie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
En hoe verschilt dat van al die vaders die hun zoontje naar voetbal brengen in de hoop dat hij nog eens bij Barcelona voetbalt?
Zeker niet, daar heb je ook gelijk in. Maar zo'n wedstrijd voor de dansbond is dan niet op nationale televisie, en daar krijgt zij niet en plain publique het commentaar dat ze zo sexy is. Dat is in besloten kringen, en eigenlijk een aanloop naar het volwassen dansen. Op nationale televisie kun je zoiets niet zeggen tegen een 11 jarige, vind ik.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:59 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Dat blijft moeilijk met dansen, Latin is vrij uitdagend en sensueel, en het is moeilijk de passen en figuren aan te passen voor kinderen zonder dat het geen Latin meer is. De dansbond stelt dan ook hele strenge kledingeisen voor dansers onder de 12 (en onder de 16 ook nog) om in elk geval te proberen de uitstraling wat onschuldiger te houden.
Ik krijg kippenvel van je postquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:25 schreef Knipoogje het volgende:
Droom waarmaken of niet, jonge kinderen die iets goeds kunnen, daar krijg ik kippevel van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |