Hier ga je al de mist in, dansmarieke.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef dans_papa het volgende:
We eisen wel dat hij zolang hij op dit nivo danst, hij het serieus neemt.
Nee, ze heeft gelijk. hij moet het wel serieus nemen. styldansen is niet goedkoop hoor!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier ga je al de mist in, dansmarieke.
Maar je bent wel een n00b als je niet weet dat latijns amerikaanse dansen (bijna) altijd sexy zijn? of sensueel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:24 schreef Vanzwanen het volgende:
Prima optreden, alleen een beetje te sexy gezien de leeftijd... Maar als ze iets goed kunnen zou het zonde zijn om er mee te kappen.
Ik vind dat eigenlijk niet meer dan redelijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier trap ik mooi niet in, Sjonnie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Nee, ze heeft gelijk. hij moet het wel serieus nemen. styldansen is niet goedkoop hoor!
Ik wil het scherper zeggen...dansbewegingen heeft die bij een volwassene sexy en sensueel zijn! Niet bij een 10 jarige.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:26 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Maar je bent wel een n00b als je niet weet dat latijns amerikaanse dansen (bijna) altijd sexy zijn? of sensueel?
Veel plezier met je onzinnigheid!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Hier trap ik mooi niet in, Sjonnie.
Doeg..
Jij hebt ook overal verstand van he? Heb jij kinderen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:26 schreef dalaiblama het volgende:
Vergeet niet dat fokkers die om aandacht verlegen zitten ( hoor mij, hoor mij, ik heb een meeeeninggg! )
degenen zijn die het meest reageren.
Tel daar de calvinistische sfeer van 'doe maar normaal ' bij op en je hebt je zuurpruimpjes in 1 topic.
Ik werk in de danswereld en vanuit mijn perspectief zie ik twee getalenteerde jonge mensen die de nodige discipline hebben gehad om iets te leren.
De afwerking is soms wat rommelig, maar ik denk dat deze twee het nog ver gaan schoppen als ze deze ontwikkeling volhouden.
Als je op een beetje niveau wilt dansen heb je ouders nodig die net zo enthousiast van je prestaties worden als jij zelf. De wereld zit al vol met criticasten.
Enthousiaste en stimulerende ouders zijn een must als je ver wilt komen in dit vak.
Dus nee, ik herken mij niet in het commentaar en dat het te sexy zou zijn al helemaal niet. Waarschijnlijk woont degene die dat heeft gepost ergens in lutjebroek en is hij al onder de indruk van een rontgenfoto.
nee, maar latijns amerikaans dansen is wel een kunst hoor. niet iedereen kan datquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:27 schreef dans_papa het volgende:
[..]
Ik wil het scherper zeggen...dansbewegingen heeft die bij een volwassene sexy en sensueel zijn! Niet bij een 10 jarige.
Oh, en dans_paquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
nee, maar latijns amerikaans dansen is wel een kunst hoor. niet iedereen kan dat
Dat zijn voorschriften.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:27 schreef McLaura het volgende:
Ik vind ze op zich goed hoor, maar ik vind de kleding/make-up en maniertjes te volwassen.
Natuurlijk, het is een sport, en dat hoor je altijd serieus te nemen als je ergens wilt komen, dus of hij nou danst of hockeyt vind ik niet uitmaken.Als hij er zelf maar lol in heeft!
Want? Danspapa geeft duizenden euro's uit aan lessen, schoenen, outfits, etc., dan vind ik het vrij normaal dat zoonlief het wel erg serieus mag nemen ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Is dat zo? Dank je!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal verstand van he? Heb jij kinderen?
Hahaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:32 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Is dat zo? Dank je!
Nee, dat durf ik niet. Ik wil eerst alles weten, mochten ze ooit met lastige vragen komen enzo.
Dat andere topic heb ik trouwens van genoten. Juist omdat het niet zo zwart wit was.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:32 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Is dat zo? Dank je!
Nee, dat durf ik niet. Ik wil eerst alles weten, mochten ze ooit met lastige vragen komen enzo.
Zoiets komt voort uit liefhebberij, een hobby dus. Je moet de boel niet omdraaien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:32 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Want? Danspapa geeft duizenden euro's uit aan lessen, schoenen, outfits, etc., dan vind ik het vrij normaal dat zoonlief het wel erg serieus mag nemen ja.
Als een hobby uitgroeit tot een talent dan heb je wel een coach nodig die het talent in juiste banen kan leiden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:31 schreef Stali het volgende:
Het gaat niet om sexy bewegingen.
Wat ik opmerkelijk vind is dat er van kinderen iets in een hobby geeist wordt.
Kinderen moeten al zoveel. Waarom zou je druk op een hobby leggen en daar reageert het papaatje dan weer niet op he?
Onder dwang is iets geen hobby meer. Men moet het allemaal lekker zelf weten maar ik vind het absurd. Kinderen moeten al zoveel en hoezo moet er gewonnen worden?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:36 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Als een hobby uitgroeit tot een talent dan heb je wel een coach nodig die het talent in juiste banen kan leiden.
Dan heb je niets aan iemand die alles wel best vind. Met aanklooien heeft nog nooit iemand iets gewonnen namelijk. Soms moet je dan een beetje streng zijn. Is dat zo vreselijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |