abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85525648
Hoi

Gezien sommige reaktie doe ik dit maar even onder een kloon. Het gaat hierom...mijn zoon doet mee aan HGT. Hij danst al jaren in de Nederlandse competitie, en deed met zijn danspartner mee aan de show als geintje, als ervaring...omdat ze het idee wel lollig vonden.
Ze dansen Latin, en na de uitzending kwamen best wat negatieve reakties onder andere op Fok. Dat ze te klein zijn, dat de ouders vast van die vervelende pushende types waren, en dat de hele uitvoering te sensueel was voor hun leeftijd.
Ik vond dat heel irritant omdat we juist niet willen pushen, ze dansen omdat ze het leuk vinden, en zodra mijn zoon wil stoppen mag hij. We eisen wel dat hij zolang hij op dit nivo danst, hij het serieus neemt. Dus train serieus, en ga ervoor. Maar dat lijkt me logisch.

Ik heb even weinig zin om me in het TALentenenjacht forum te zeggen wie ik ben, gezien de toon waarop het ging. Maar ik ben wel benieuwd wat julie vinden, Wat is de grens voor een kind? op welk punt moet je nee zeggen, omdat het teveel is? Of te vroeg?

Hier hun optreden om de discussie te starten:

pi_85525784
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:18 schreef dans_papa het volgende:
We eisen wel dat hij zolang hij op dit nivo danst, hij het serieus neemt.
Hier ga je al de mist in, dansmarieke.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:24:30 #3
271246 hc-sjonny
sometimes... U don't know
pi_85525889
Je weet toch dat er zoveel autisten op fok! zitten. je moet je echt niets van die vervelende reakties aantrekken als jij zelf weet dat je het goed doet, of je ze nou pushed of niet.
je mag je kinderen best pushen, maar met mate. en zo te horen doe je dat met te veel mate :P haha!
en van mij krijg je alleen maar een serieus positief antwoord hoor :)
oh, en zeg maar tegen je kind(eren?) dat ze gewoon moeten doorgaan, en dat ze totaal niet slecht zijn, vind ik als een niet-styldanser hoor, dat wel. haha.
maar als ze zelf willen, waarom niet? toch?

doegg:P
U will have a job, my Dear!
pi_85525908
Prima optreden, alleen een beetje te sexy gezien de leeftijd... Maar als ze iets goed kunnen zou het zonde zijn om er mee te kappen.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:25:02 #5
271246 hc-sjonny
pi_85525911
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:21 schreef Stali het volgende:

[..]

Nee, ze heeft gelijk. hij moet het wel serieus nemen. styldansen is niet goedkoop hoor!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:26:05 #6
271246 hc-sjonny
pi_85525947
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:24 schreef Vanzwanen het volgende:
Prima optreden, alleen een beetje te sexy gezien de leeftijd... Maar als ze iets goed kunnen zou het zonde zijn om er mee te kappen.
Maar je bent wel een n00b als je niet weet dat latijns amerikaanse dansen (bijna) altijd sexy zijn? of sensueel?
pi_85525955
Vergeet niet dat fokkers die om aandacht verlegen zitten ( hoor mij, hoor mij, ik heb een meeeeninggg! )
degenen zijn die het meest reageren.
Tel daar de calvinistische sfeer van 'doe maar normaal ' bij op en je hebt je zuurpruimpjes in 1 topic.

Ik werk in de danswereld en vanuit mijn perspectief zie ik twee getalenteerde jonge mensen die de nodige discipline hebben gehad om iets te leren.
De afwerking is soms wat rommelig, maar ik denk dat deze twee het nog ver gaan schoppen als ze deze ontwikkeling volhouden.

Als je op een beetje niveau wilt dansen heb je ouders nodig die net zo enthousiast van je prestaties worden als jij zelf. De wereld zit al vol met criticasten.
Enthousiaste en stimulerende ouders zijn een must als je ver wilt komen in dit vak.
Dus nee, ik herken mij niet in het commentaar en dat het te sexy zou zijn al helemaal niet. Waarschijnlijk woont degene die dat heeft gepost ergens in lutjebroek en is hij al onder de indruk van een rontgenfoto.
pi_85525967
quote:

[..]

Ik vind dat eigenlijk niet meer dan redelijk.
pi_85525978
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef hc-sjonny het volgende:

[..]

Nee, ze heeft gelijk. hij moet het wel serieus nemen. styldansen is niet goedkoop hoor!
Hier trap ik mooi niet in, Sjonnie.

Doeg. :* .
pi_85525997
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:26 schreef hc-sjonny het volgende:

[..]

Maar je bent wel een n00b als je niet weet dat latijns amerikaanse dansen (bijna) altijd sexy zijn? of sensueel?
Ik wil het scherper zeggen...dansbewegingen heeft die bij een volwassene sexy en sensueel zijn! Niet bij een 10 jarige.
pi_85526001
Ik vind ze op zich goed hoor, maar ik vind de kleding/make-up en maniertjes te volwassen.

Natuurlijk, het is een sport, en dat hoor je altijd serieus te nemen als je ergens wilt komen, dus of hij nou danst of hockeyt vind ik niet uitmaken.Als hij er zelf maar lol in heeft!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:27:59 #12
271246 hc-sjonny
pi_85526006
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:26 schreef Stali het volgende:

[..]

Hier trap ik mooi niet in, Sjonnie.

Doeg. :* .
Veel plezier met je onzinnigheid! :*
pi_85526009
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:26 schreef dalaiblama het volgende:
Vergeet niet dat fokkers die om aandacht verlegen zitten ( hoor mij, hoor mij, ik heb een meeeeninggg! )
degenen zijn die het meest reageren.
Tel daar de calvinistische sfeer van 'doe maar normaal ' bij op en je hebt je zuurpruimpjes in 1 topic.

Ik werk in de danswereld en vanuit mijn perspectief zie ik twee getalenteerde jonge mensen die de nodige discipline hebben gehad om iets te leren.
De afwerking is soms wat rommelig, maar ik denk dat deze twee het nog ver gaan schoppen als ze deze ontwikkeling volhouden.

Als je op een beetje niveau wilt dansen heb je ouders nodig die net zo enthousiast van je prestaties worden als jij zelf. De wereld zit al vol met criticasten.
Enthousiaste en stimulerende ouders zijn een must als je ver wilt komen in dit vak.
Dus nee, ik herken mij niet in het commentaar en dat het te sexy zou zijn al helemaal niet. Waarschijnlijk woont degene die dat heeft gepost ergens in lutjebroek en is hij al onder de indruk van een rontgenfoto.
Jij hebt ook overal verstand van he? Heb jij kinderen?
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:28:50 #14
271246 hc-sjonny
pi_85526042
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:27 schreef dans_papa het volgende:

[..]

Ik wil het scherper zeggen...dansbewegingen heeft die bij een volwassene sexy en sensueel zijn! Niet bij een 10 jarige.
nee, maar latijns amerikaans dansen is wel een kunst hoor. niet iedereen kan dat :)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:29:54 #15
271246 hc-sjonny
pi_85526084
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef hc-sjonny het volgende:

[..]

nee, maar latijns amerikaans dansen is wel een kunst hoor. niet iedereen kan dat :)
Oh, en dans_pa :P ik neem het wel eem voor je op hoor :)
pi_85526143
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:27 schreef McLaura het volgende:
Ik vind ze op zich goed hoor, maar ik vind de kleding/make-up en maniertjes te volwassen.

Natuurlijk, het is een sport, en dat hoor je altijd serieus te nemen als je ergens wilt komen, dus of hij nou danst of hockeyt vind ik niet uitmaken.Als hij er zelf maar lol in heeft!
Dat zijn voorschriften.
Balletmeisjes dragen ook strakke pakjes en bij uitvoeringen is er theater make up om mimiek beter uit te laten komen. Op de academie leren ze dat al met 9 !! jaar. Niemand die daar raar van op kijkt.
Kom op zeg; je begrijpt toch wel dat het voor dat doel gebruikelijk is ?
Ze gaat vast niet zo naar school.
pi_85526152
Het gaat niet om sexy bewegingen.
Wat ik opmerkelijk vind is dat er van kinderen iets in een hobby geeist wordt.

Kinderen moeten al zoveel. Waarom zou je druk op een hobby leggen en daar reageert het papaatje dan weer niet op he?
pi_85526201
quote:

[..]

Want? Danspapa geeft duizenden euro's uit aan lessen, schoenen, outfits, etc., dan vind ik het vrij normaal dat zoonlief het wel erg serieus mag nemen ja.
pi_85526212
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef Stali het volgende:

[..]

Jij hebt ook overal verstand van he? Heb jij kinderen?
Is dat zo? Dank je!
Nee, dat durf ik niet. Ik wil eerst alles weten, mochten ze ooit met lastige vragen komen enzo.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:34:41 #20
271246 hc-sjonny
pi_85526288
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:32 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Is dat zo? Dank je!
Nee, dat durf ik niet. Ik wil eerst alles weten, mochten ze ooit met lastige vragen komen enzo.
Haha :P
dat zeggen heel veel mensen :) echt een leuke reactie haha :P
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 augustus 2010 @ 21:34:55 #21
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85526298
Waarom in godsnaam onder een kloon als je hier gewoon het filmpje post van je zoon EN er in TAL blijkbaar al over gediscussieerd is met je eigen account.

Lijkt me niet zo moeilijk om die aan elkaar te koppelen he.
pi_85526301
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:32 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Is dat zo? Dank je!
Dat andere topic heb ik trouwens van genoten. Juist omdat het niet zo zwart wit was.
pi_85526345
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:32 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Want? Danspapa geeft duizenden euro's uit aan lessen, schoenen, outfits, etc., dan vind ik het vrij normaal dat zoonlief het wel erg serieus mag nemen ja.
Zoiets komt voort uit liefhebberij, een hobby dus. Je moet de boel niet omdraaien.
pi_85526377
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:31 schreef Stali het volgende:
Het gaat niet om sexy bewegingen.
Wat ik opmerkelijk vind is dat er van kinderen iets in een hobby geeist wordt.

Kinderen moeten al zoveel. Waarom zou je druk op een hobby leggen en daar reageert het papaatje dan weer niet op he?
Als een hobby uitgroeit tot een talent dan heb je wel een coach nodig die het talent in juiste banen kan leiden.
Dan heb je niets aan iemand die alles wel best vind. Met aanklooien heeft nog nooit iemand iets gewonnen namelijk. Soms moet je dan een beetje streng zijn. Is dat zo vreselijk ?
pi_85526559
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:36 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Als een hobby uitgroeit tot een talent dan heb je wel een coach nodig die het talent in juiste banen kan leiden.
Dan heb je niets aan iemand die alles wel best vind. Met aanklooien heeft nog nooit iemand iets gewonnen namelijk. Soms moet je dan een beetje streng zijn. Is dat zo vreselijk ?
Onder dwang is iets geen hobby meer. Men moet het allemaal lekker zelf weten maar ik vind het absurd. Kinderen moeten al zoveel en hoezo moet er gewonnen worden?

Maar ik heb het vermoeden dat ik weer ergens intuin. :') .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')