mja wij stonden 3 kwartier in de wachtrij wat een uur werd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:29 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nou ja ik heb Frans ooit in het echt gezien (zo niet mijn ding) en dat vond ik niet goed, hij zingt goed dat wel, maar dat was na die operatie en tussendoor vertelde hij teveel dus was steeds de sfeer weer weg, ik ben maar aan de bar gaan hangen
O bah, vechten in de Efteling ook gewoonquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja wij stonden 3 kwartier in de wachtrij wat een uur werd.
schijnbaar 2 aan het vechten geweest waardoor alles stil stond
Oh neuhquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aaaaah, oke wel laat in Augustus dan... ik schrok al, want dacht dat je het over midden augustus had
mja sommige mensen ....quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:30 schreef Kally het volgende:
[..]
O bah, vechten in de Efteling ook gewoon
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ken je dat, dat je een liedje zingt en er pas later achterkomt dat de tekst heel anders is? Dat had ik met Pokerface van Lady Gaga. Nou is er een site waar je al je 'misheard lyrics' kunt posten. Ik ben niet de enige die dit hoorde![]()
"Poker Face"
Misheard Lyrics:
Can't reply, can't reply,
Original Lyrics:
Can't read my, can't read my,
Jáá dááág! Ik word niet persoonlijk genoemd! Ik heb nog wel in hoofdletters naar je gezwaaid. Anti-kusquote:
HAHAHHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
Oh ken je dat, dat je een liedje zingt en er pas later achterkomt dat de tekst heel anders is? Dat had ik met Pokerface van Lady Gaga. Nou is er een site waar je al je 'misheard lyrics' kunt posten. Ik ben niet de enige die dit hoorde![]()
"Poker Face"
Misheard Lyrics:
Original Lyrics:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:31 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja... tong post vandaag zijn 400.000ste bericht![]()
In ONZ iig nietquote:
http://www.kissthisguy.com/quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
"Poker Face"
Misheard Lyrics:
Original Lyrics:
-Miauwww---- LEKKERE KROELPOES....quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jáá dááág! Ik word niet persoonlijk genoemd! Ik heb nog wel in hoofdletters naar je gezwaaid. Anti-kus
Niet? Ik zie hem er voor aan een topic te openen danquote:
daar is ook een naam voor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
"Poker Face"
Misheard Lyrics:
Original Lyrics:
Als ie een held is stopt ie bij 399.999 en zet ie z'n pc uitquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:31 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja... tong post vandaag zijn 400.000ste bericht![]()
Hij had voor de laatste keer in ONZ gepost zei die laatstquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet? Ik zie hem er voor aan een topic te openen dan
Dat zou ook wel lache zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet? Ik zie hem er voor aan een topic te openen dan
Dit is nog van vóór de Mama appelsapjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daar is ook een naam voor.
staat ook een compilatie op youtube van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |