Ik zat echt zo "quote:
Tja, bij zulke verhalen moet je ook wel...quote:Op zondag 1 augustus 2010 10:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat echt zo ""
Maar ik vind het echt super hoe er mee om werd/wordt gegaan hierzo en zeker voor zo'n laat tijdstip nog zo serieus
Ja dat vinden wij, maar trust me niet iedereenquote:Op zondag 1 augustus 2010 10:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Tja, bij zulke verhalen moet je ook wel...
Nee klopt, maar hier in de sc had ik niet anders verwachtquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat vinden wij, maar trust me niet iedereen
Nou ja dat klopt zekers, anders had ik niet eens verteld hoe of wat, het is niet iets waar ik trots op ben of mee te koop loopquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee klopt, maar hier in de sc had ik niet anders verwacht
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ff douchen
Heb eindelijk uit kunnen slapen
Oh die is zo mooiquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef -Miauw- het volgende:
Net op de radio en één van mijn favoriete liedjes![]()
Ik niet. Ik lag er pas in om 4 uur ook nog eensquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ff douchen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat klopt zekers, anders had ik niet eens verteld hoe of wat, het is niet iets waar ik trots op ben of mee te koop loop
Gelukkig maarquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat klopt zekers, anders had ik niet eens verteld hoe of wat, het is niet iets waar ik trots op ben of mee te koop loop
Trainquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef -Miauw- het volgende:
Net op de radio en één van mijn favoriete liedjes![]()
Douche zequote:Op zondag 1 augustus 2010 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ff douchen
Ja Myrquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee dat snap ik wel en Myraela vast ook niet. Dat is wel het fijne hier. Soms kan het uitermate plat zijn
maar toch heeft het wel iets knus.
Neuhj hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Is het nationale we-negeren-PatriQue89-dag?
Ja hè. Al snap ik het verhaal niet helemaal. Zij was aan het soulsearchen en hij is nu bang dat ze hem maar gewoontjes vind?quote:
quote:
HALLO PATRIQUEquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat doet iedereen zo vroeg uit z'n bed op zondagquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Myr![]()
Maar dat is wat crv ook zegt, het heeft wel wat hier even je gal en spugen en allemaal top reacties te krijgen.
Was sowieso een rare avond, Bos was helemaal vrolijk, postcounts werden opgekrikt maar er werd gewoon eerlijk gezegd hoe of wat zonder dat iemand beledigt was
Ik vond het ook juist wel mooi iddquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Myr![]()
Maar dat is wat crv ook zegt, het heeft wel wat hier even je gal en spugen en allemaal top reacties te krijgen.
Was sowieso een rare avond, Bos was helemaal vrolijk, postcounts werden opgekrikt maar er werd gewoon eerlijk gezegd hoe of wat zonder dat iemand beledigt was
Ja ze heeft even tijd apart nodig en wie weet wil ze wel niet verder dan met hemquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja hè. Al snap ik het verhaal niet helemaal. Zij was aan het soulsearchen en hij is nu bang dat ze hem maar gewoontjes vind?
Now that she's back in the atmosphere
I'm afraid that she might think of me as Plain 'ol Jane
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat doet iedereen zo vroeg uit z'n bed op zondag?
Ja, het klinkt zo lekker poetisch en dat in combinatie met zijn stemquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze heeft even tijd apart nodig en wie weet wil ze wel niet verder dan met hem![]()
Maar er zit wel meer rare tekst in
Ja dat bedoel ik, gatver wat een kleffe SC is het hier tochquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond het ook juist wel mooi idd
Zeker wetenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Myr![]()
Hier is altijd iedereen om 11 uur wakker en ons mam komt straks pas een uur of 3 uit bedquote:
quote:
Nou idd...quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, gatver wat een kleffe SC is het hier toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |