quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:33 schreef -Miauw- het volgende:
Ok, de laatste. Ik kom niet meer bij![]()
Cast of 'Bjorn Again Live''s, "Dancing Queen"
Misheard Lyrics:
Dancing queen
Feel the beat from the tangerine, oh yeah
You can dance
You can jive
Having the time of your life.
Original Lyrics:
Dancing queen
Feel the beat from the tambourine, oh yeah
You can dance
You can jive
Having the time of your life.
The Story....
My sister and I took our mother for her birthday to see "Bjorn Again" last month. She had always loved ABBA and was the music that made her the happiest. So we had a great time singing and dancing during the show. But when we heard our mom sing 'tangerine' in the lyric, I just couldn't believe it. But the lyrics didn't matter as much as the feeling and the music, proven after seeing my mother smiling so big while she's singing about a fruit making a beat. Probably my biggest laugh all year.
Ja uhuhquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hij had voor de laatste keer in ONZ gepost zei die laatst.
Daar zal Arcee blij mee zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
Ohw, nog 10 posts en dan heb ik allemaal(5) 3tjes in mijn postaantal
dat zocht ik jahquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit is nog van vóór de Mama appelsapjes
Ik heb ook nergens zin inquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
Bah nergens zin in
Maar moet me toch aan gaan kleden
Daarna bed verschonen en was opvouwen en strijken
Zonde om door te posten dan hequote:Op zondag 1 augustus 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
Ohw, nog 10 posts en dan heb ik allemaal(5) 3tjes in mijn postaantal
Ik ook niet en doe ook lekker rustig aan gewoonquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:37 schreef PatriQue89 het volgende:
ik kom er net achter dat ik gister dus mijn 5000ste post had!
Die kale bassistquote:
daar is allang een topic over hoor. Trots dat ie is!quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:31 schreef iBenny het volgende:
Ohw ja... tong post vandaag zijn 400.000ste bericht![]()
Ik baal dan ook dat we een verjaardag moeten/gaan vierenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet en doe ook lekker rustig aan gewoon
Ik vind dit zo'n lekker nummer en deze live uitvoering helemaalquote:
Van wie? Van jou?quote:Op zondag 1 augustus 2010 11:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik baal dan ook dat we een verjaardag moeten/gaan vieren
Zelfs als houd je niet van die muziek, live zijn ze echt zo tofquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n lekker nummer en deze lieve uitvoering helemaal
Oh ik moet nog even doorposten maar jeetje mijn gemiddelde is wel omhoog gegaan de afgelopen dagenquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:37 schreef PatriQue89 het volgende:
ik kom er net achter dat ik gister dus mijn 5000ste post had!
De mijne kan niet echt hoger, zeg maarquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:39 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik moet nog even doorposten maar jeetje mijn gemiddelde is wel omhoog gegaan de afgelopen dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |