abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:14:03 #1
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84723444
Dit komt door Bluezz hè?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:16:06 #2
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84723506
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84723599
Heremetiet, wanneer ga je een boek schrijven, Dude _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:21:23 #4
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84723681
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef Isabeau het volgende:
Heremetiet, wanneer ga je een boek schrijven, Dude _O-
Mens, ik ben tegenwoordig blij als ik de boodschappenlijst af krijg!!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84723695
geweldig toch 8-)
(hell yeah dat ik 1 van die 1100 views ben *) )
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:24:23 #6
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84723800
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:07 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nou, dat is wel mijn grootste ergernis aan ouders (moeders) denk ik: dat ze zo debiliseren dat ze niet meer normaal doen tegen hun vriend/man. Niet aan jouw adres hoor, want de 'vergissing' snap ik dus inmiddels wel. _O- Maar het gaat soms zo verrekte ver.

Een paar huizen verderop hebben we zo'n buurvrouw. We luisteren op zonnige dagen in de tuin wel eens mee hoe de gesprekken daar gaan (flesje rosé erbij, wat te knabbelen, je kent het wel). De moeder zit in een soort infantiele rol zodra de kinderen erbij zijn en zet ook permanent een kinderlijke stem op.
Laatst sloeg haar zoontje haar kennelijk met een schepje of zo.

"Jij mag mij niet slaan met je schepje niet hè? Nee damagniehè? Wat hadden wij afgesproken? Ik vinnutnieleuk. Ik ga het aan pappa doorvertellen." (- Hier stak ze vást haar tong uit)
Ze loopt naar de keukendeur en we horen haar naar 'pappa, kom eens' roepen. En dan:

"Pappaaaa? Pietje slaat mij!" *huilgeluiden*

En dan moet je even denken aan pa hè, die in de keuken een biertje inschenkt en dit op de drempel aantreft. De vrouw hij ooit in de disco versierde en van wie hij dacht: goeie tieten!
oh, ik ben zelf mans genoeg B-)

Echt zeg! :o Dat het nog bestaat. :o héél erg. :{
Maar soms sla ik wel door in het" gooi papa en de jongens op een hoop" maar da's vaak als ik moe of onoplettend ben :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_84723929
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Duderella het volgende:
Een heksentoer is het. Ik sla ook een beetje door in de zorgmodus. Zitten we in de speeltuin, schenk ik drie bekertjes limonade in. Netjes op een rij. Eén voor meisje 1, één voor meisje 2 en één voor het jongetje.
- Mijn man dus. Die heul geen limonade in vrolijke prinsessenbekertjes wil, maar een goede kop koffie. Nog even en hij moet tandenpoetsen en zijn pyama aan om half negen. 8)7
* Muks raapt zichzelf van de vloer van het lachen

Meid herkenbaar, dat stuk over de buurvrouw ook, zo doet de achterbuuf hier... en dat nog gek vinden dat die koter niet luistert. Volgens mij vraagt mijn zoon als ik zo iets zeg of ik wel lekker ben.

Geniet nog even van de drukte en ik kan me voorstellen dat je toe bent aan je eigen huis, zonder kids en vakantie !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:27:57 #8
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84723934
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:24 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

oh, ik ben zelf mans genoeg B-)

Echt zeg! :o Dat het nog bestaat. :o héél erg. :{
Maar soms sla ik wel door in het" gooi papa en de jongens op een hoop" maar da's vaak als ik moe of onoplettend ben :P
Maar dat kan ik me dus voorstellen. Na drie weken al. Kejjenagaan!

@ AnneX, ik zag nog een vraag in het vorige topic. In hoeverre we de meiden van te voren vertellen wat we gaan doen. Bij uitjes vertel ik ze dat. Maar ik vertel ze ook dat sommige dingen afhangen van het weer en het misschien niet door kan gaan. Is geen probleem!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:37:31 #9
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84724219
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:27 schreef Muks het volgende:

[..]

* Muks raapt zichzelf van de vloer van het lachen

Meid herkenbaar, dat stuk over de buurvrouw ook, zo doet de achterbuuf hier... en dat nog gek vinden dat die koter niet luistert. Volgens mij vraagt mijn zoon als ik zo iets zeg of ik wel lekker ben.

Geniet nog even van de drukte en ik kan me voorstellen dat je toe bent aan je eigen huis, zonder kids en vakantie !
Nou inderdaad, kinderen banjeren dus totaal over dat soort idioot gedrag heen. De buurvrouw is de hele dag aan het corrigeren, want haar zoon denkt waarschijnlijk ook: die ma van mij is niet helemaal 100. 8)7
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:58:56 #10
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84724857
Oh maar dat werkt andersom ook zo hoor. Is wel eens voorgekomen dat ik zwaar onredelijk aan het PMSsen was met daaropvolgend een afschuwelijke jankbui..dat de man mij over mijn haren streek en met een zoetgevooisd stemmetje vroeg 'wat er allemaal aan de hand was, liefje?'
M`n bui was acuut over :P
Kudo`s voor je schrijfsels Dude, erg leuk om alles zo van de zijlijn mee te beleven :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_84725160
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:21 schreef Duderella het volgende:

[..]

Mens, ik ben tegenwoordig blij als ik de boodschappenlijst af krijg!!
:D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 1 augustus 2010 @ 09:35:16 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_84729611
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe jouw boodschappenlijstjes eruit zien O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_84729767
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:07 schreef Duderella het volgende:
Nou, dat is wel mijn grootste ergernis aan ouders (moeders) denk ik: dat ze zo debiliseren dat ze niet meer normaal doen tegen hun vriend/man. Niet aan jouw adres hoor, want de 'vergissing' snap ik dus inmiddels wel. _O- Maar het gaat soms zo verrekte ver.

Een paar huizen verderop hebben we zo'n buurvrouw. We luisteren op zonnige dagen in de tuin wel eens mee hoe de gesprekken daar gaan (flesje rosé erbij, wat te knabbelen, je kent het wel). De moeder zit in een soort infantiele rol zodra de kinderen erbij zijn en zet ook permanent een kinderlijke stem op.
Laatst sloeg haar zoontje haar kennelijk met een schepje of zo.

"Jij mag mij niet slaan met je schepje niet hè? Nee damagniehè? Wat hadden wij afgesproken? Ik vinnutnieleuk. Ik ga het aan pappa doorvertellen." (- Hier stak ze vást haar tong uit)
Ze loopt naar de keukendeur en we horen haar 'Pappa, kom eens' roepen. En dan:

"Pappaaaa? Pietje slaat mij!" *huilgeluiden*

En dan moet je even denken aan pa hè, die in de keuken een biertje inschenkt en dit op de drempel aantreft. De vrouw die hij ooit in de disco versierde en van wie hij dacht: goeie tieten!
Wil iemand hier mij plechtig beloven dat hij/zij mij iets aandoet als het zover komt? :o Ik ben zeer benieuwd naar de blik van dat zoontje (ook naar die van haar man trouwens :') )
  zondag 1 augustus 2010 @ 09:54:49 #14
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_84729778
Dude, je moet een boek gaan schrijven :Y Wat een heerlijke topics om te lezen :D En wat zullen die meiden het naar hun zin hebben bij jullie *O*
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_84730045
Ach, dat debiliseren hoort erbij. Je moest eens weten wat voor geluiden ik uitstoot als ik mijn zoontje nadoe. Bovendien barst ik op de merkwaardigste momenten uit in een "Dikkertje Dap! Zat op de trap!"

Tvp.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 10:26:55 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_84730116
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, dat debiliseren hoort erbij. Je moest eens weten wat voor geluiden ik uitstoot als ik mijn zoontje nadoe. Bovendien barst ik op de merkwaardigste momenten uit in een "Dikkertje Dap! Zat op de trap!"
Dat blijft, alleen als ze 11 zijn en je loopt met zoon van 6 door het winkelcentrum te zingen krijg je alleen maar DOE-NOR-MAAL!! naar je toe gesist :|W
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:33:34 #17
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_84731159
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:16 schreef Duderella het volgende:

[..]

Was ook lief. :Y
En die herinneringen zijn voor ons en vast weer héle andere voor hen. Daar ben ik wel benieuwd naar. Hoe het door hun ogen bekeken allemaal is geweest, straks.
Wat mij opvalt is dat kinderen hele andere dingen 'belangrijk' vinden dan volwassenen, het is moeilijk in te schatten wat er blijft hangen, toen we met een oom en tante zeggertje naar de kinderboerderij waren geweest, hebben we gevraagd wat hij het leukste vond, nou dat was samen een ijsje eten op het terras....
(natuurlijk hielp het wel dat het in dekinderboerderij was en dat hij heul veul dieren heeft geaaid en in de speeltuin heeft gespeeld daarvoor, maar toch. ;) )

quote:
Vandaag hadden we een bijeenkomst van alle vakantiekinderen van deze 'shift'. Niet alleen Franse, maar ook uit Bosnië, Engeland, Nederland en Duitsland.
De meiden hadden totaal geen belangstelling voor hun zusters en broeders. :') Als ze maar samen en bij ons zijn, dan kan de rest doodvallen.
Lol, grappig hoe snel ze het wij en zij hebben opgepakt. :D
quote:
Morgen gaan we met de boot naar Schier en even bezien of we er gaan fietsen (de weersvoorspelling is erg onvriendelijk voor de meiden). Anders met de bus maar wat zien te ondernemen daar. Er is helaas geen Juttersmuseum (vind ik zelf zo leuk op eilanden), maar wel een schelpenmuseum. Nou ach, we zien wel. Ik vermoed dat de boot het hoogtepunt is, en het eiland slechts een hinderlijk intermezzo, wat de dames betreft (als we niet gaan fietsen tenminste).
Het lijkt er op dat het weer lekker meewerkt: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem *O* *O* *O*
quote:
Inmiddels tel ik wel erg de dagen af. Ik ben moe, wil mijn huis terug en op vakantie (ja, dat klinkt wat tegenstrijdig :P ). Nog een paar dagen doorpakken en dan zwiepen we ze weer de bus in.

En de organisatie wil graag dat ik er coördinator word voor de regio, maar na kort doch rijp beraad met Arty ga ik daar volgend jaar in elk geval nog niet aan beginnen. Het is veel werk (gezinnen bezoeken, zowel hier als in Frankrijk, alles regelen/voorbereiden, én tijdens de vakantie de spin in het web zijn) en je loopt zo maar de kans dat je tijdens het bezoek van de meiden allerlei problemen moet oplossen bij andere gezinnen. Ik kan me nu niet voorstellen hoe ik dat zou kunnen combineren. Wanneer haal ik dan precies adem eigenlijk? :?
Drie weken is voor alle partijen dus genoeg. ;)

Goh, heet lijkt me erg leuk om te doen maar idd erg zwaar...
Wie weet, misschien later. :)

Over de moeder van Pietje, zeer vreemd dat ze het moeilijk vind om orde te houden, kinderen hebben tenslotte meer behoefte aan een persoon die op hun niveau met ze praat toch..? :D _O- :N
be nice or go away
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:35:33 #18
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_84731222
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, dat debiliseren hoort erbij. Je moest eens weten wat voor geluiden ik uitstoot als ik mijn zoontje nadoe. Bovendien barst ik op de merkwaardigste momenten uit in een "Dikkertje Dap! Zat op de trap!"

Tvp.
Ja, dat is gekheid toch, hoort er soms bij. ;) Ga jij ook 'huilen' als je kind rottigheid uithaalt? Dan om pappa roepen en het hem laten oplossen? :D
be nice or go away
pi_84737022
Ah, het volgende deel alweer! Ik lees weer mee ;)
xoxo
  zondag 1 augustus 2010 @ 14:59:53 #20
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84737306
Nou ik wil ook niks missen hoor!
De laatste week is alweer ingegaan :o
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_84749043
Zo, hoe was Schier?
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:09:19 #22
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84749447
ik volg dit topic weer!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_84753912
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:09 schreef AKnynke het volgende:
ik volg dit topic weer!
Ik ook *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:53:43 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84754253
Handig he? Dat knopje met Volg topic?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84754333
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:53 schreef golfer het volgende:
Handig he? Dat knopje met Volg topic?
Vast allemaal bejaarden met oude layout hier :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:50:27 #26
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_84763571
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:56 schreef Piles het volgende:

[..]

Vast allemaal bejaarden met oude layout hier :')
:(.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:35:25 #27
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84764592
Schier was ontzettend leuk en we hadden stralend weer!

Eerst met de boot over, dat was natuurlijk al zot zát! Een beetje eng, maar desondanks moest Arty ze zo nu en dan van de reling plukken waar ze op wilden klimmen. Ik heb ettelijke hartverzakkingen gehad :') . En zelden zag ik twee mensen zo intens enthousiast zijn over de Waddenzee. Alle blauwe lagunes overal ter wereld ten spijt, is de Waddenzee de prachtigste, magnifiqueste en adorabelste zee die er bestaat. Je l' adore!!!! Dat jullie het even weten, als je weer eens op een veerpont boven die stinkende modderpoel hangt.

Op Schier stapten we op de fiets. Dat was een schot in de roos. Wel controle over de stuiterballen, maar tóch de illusie voor hen dat ze zelf stuurden. Ik ben een bangerik in hart en nieren, dus ik fietste heel saai. Arty was een leukere tandemgenoot, want die hobbelde door bermen, deed alsof hij zó een duin af zou roetsjen en ging met een noodvaart heuveltjes af. Dus wisselden de dames regelmatig van plaats. Gíllen! Gíeren!

Op het strand uit voorzorg maar even andere kleren aangedaan en dat was maar goed ook. De 'voetjes in het water' resulteerden (natuurlijk, zo hoort dat!) in twee doorweekte dreutels die liggend in de branding in de golfjes doken. Helemaal verbaasd dat het niet erg was dat de kleren nat waren. Zee is maar water.
Kleertjes ter drogen onder de snelbinders en daar gingen we weer. Vuurtoren bekeken, schelpen gezocht, met een echte politieman gepraat (die Frans sprak, wat eng en leuk tegelijk was) en ze hebben opgetreden óp zo'n buitenpodiumpje in het dorp (ze gingen er zo in op dat ze niet doorhadden dat een heel terras inmiddels stil was en applaudisseerde toen het lied en de dans klaarwaren. Blozende wangetjes, maar ook glimmend van trots!)

Bootje terug, ergens een hapje gegeten, zand uit de oren en haartjes gedouched en toen sliepen ze vrij znel. :z

(Wij ook).
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84764623
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:35 schreef Duderella het volgende:

En zelden zag ik twee mensen zo intens enthousiast zijn over de waddenzee. Alle blauwe lagunes overal ter wereld ten spijt, is de Waddenzee de prachtigste, magnifiequeste en adorabelste zee die er bestaat. Je l' adore!!!!


:D O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:43:32 #29
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84764795
Oh dat klinkt als een hemels dagje.
En ik ben ook echt waddenzeefan hoor :P
Heb je wel al zo een optreden van ze gefilmd es???
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_84764814
Klinkt weer tof, Dude O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84764937
Dude, als je foto's hebt kan je er zo een Libelle-reportage van maken, ik zie het hele artikel al helemaal voor me _O-

Klinkt alsof het een Goede dag was voor allemaal ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:57:18 #32
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84765131
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat klinkt als een hemels dagje.
En ik ben ook echt waddenzeefan hoor :P
Heb je wel al zo een optreden van ze gefilmd es???
Ja, er zijn al een paar videoclips van ze geschoten hier thuis en die kunnen we bekijken op de grote TV (dan is het net echt!).
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:50:55 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84766802
Wat een leuke dag is het weer geweest. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84767023
Geweldige dag _O_ *O*
Goed gedaan!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 augustus 2010 @ 12:07:02 #35
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_84767386
Wat een heerlijke dag voor jullie allevier om op terug te kijken O+ Les draques hebben straks een hoop te vertellen thuis :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_84768611
klinkt als een hele leuke dag :)

en kan mij ook voorstellen dat je je huis weer terug wilt en je eigen ritme enzo :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84770361
:D
Dan is het net echt.
Jullie fixen het toch maar ff.

Top!
pi_84771053
wat een heelrijk dagje Dude!!
Zijn de schelpjes mee naar huis gegaan?? Zo ja.. knutseltipje: goedkoop en simpel houten fotolijstje bij Ikea of Xenos, verf en lijm.. Lijstjes verven en daarna de schelpjes erop plakken :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:38:17 #39
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_84772684
En voor het extra meidenachtige: beetje lijm op schelpjes, beetje glitter eroverheen, nog klaarder...... :)
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:54:21 #40
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84773391
Ik wacht even met de schelpenknutselarij tot de schilderknutselarij, de kraaltjesknutselarij, de plakkertjesknutselarij, de tekenknutselarij, de vouwpapiertjesknutselarij en de beschilder-je-eigen-theeservies-knutselarij niet meer interessant zijn, want mijn huis wordt een open atelier zo. ;)

Maar ik geef ze de schelpjes wel in de koffer mee naar huis. Ik moet wel zeggen dat we er op Schier onderweg perongelukexpres een paar verloren zijn, want om nou een kilo de man aan schelpen mee te geven, leek ons een beetje onpraktisch. O-)
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:56:47 #41
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84773478
Luchtbel! O+ Wat een lief pakketje! Ik heb het nog even verstopt, want vandaag hadden ze post van thuis, maar morgen komen jouw verrassingen plots per post aan hoor! :*

Jouw andere kettingen worden trots gedragen en 's nachts zorgvuldig bewaard in een eigen geknutseld sieradendoosje!

O die was ik nog vergeten: de sieradendoosjesknutselarij. :+
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:57:03 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84773494
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:54 schreef Duderella het volgende:


Ik moet wel zeggen dat we er op Schier onderweg perongelukexpres een paar verloren zijn, want om nou een kilo de man aan schelpen mee te geven, leek ons een beetje onpraktisch. O-)
Dat komt mij zo bekend voor, als kustbewoner die regelmatig kinderen op bezoek had. :D
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:57:44 #43
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84773527
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat komt mij zo bekend voor, als kustbewoner die regelmatig kinderen op bezoek had. :D
Schier belde toen we thuiskwamen: ze wilden hun strand terug. :(
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  maandag 2 augustus 2010 @ 15:08:53 #44
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_84773972
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Duderella het volgende:

[..]

Schier belde toen we thuiskwamen: ze wilden hun strand terug. :(
Haha, kleding op de mat uit gedaan? Of had je er alles onder zitten? _O-
be nice or go away
  maandag 2 augustus 2010 @ 15:12:51 #45
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84774120
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Duderella het volgende:

[..]

Schier belde toen we thuiskwamen: ze wilden hun strand terug. :(
Whahahahaha _O-
Wanneer komt de werkster?
Of ga je ze nu eindelijk het grote stofzuigspel leren?
:P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:00:47 #46
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84775814
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 15:08 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Haha, kleding op de mat uit gedaan? Of had je er alles onder zitten? _O-
De trap omhoog ligt vlak voor de voordeur, dus ze zijn met zo min mogelijk schudden linea recta de badkamer in getransporteerd.

De strandkleren zaten gelukkig in een speciaal meegebrachte plastic tas.
Ik word er al steeds beter in om voorbereid op pad te gaan. :7
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:01:55 #47
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84775874
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 15:08 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Haha, kleding op de mat uit gedaan? Of had je er alles onder zitten? _O-
Volgens mij heb ik die trouwens niet zelf verzonnen. Komt iets te gemakkelijk in me op. Maar het benadert wel aardig de waarheid. :P
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:18:51 #48
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84776579
De kleding éérst uitgeklopt voordat je het in de wasmachine deed?
Ik deed dat eerst niet met zandkleding, en werd daarna gezandstraald toen ik het uit de droger haalde :X
En véle wassen daarna nog. ;(

Maar misschien is dit mosterd na de maaltijd? -O- hopelijk niet...

Klinkt wel weer als een geslaagd uitje. O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:33:28 #49
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84777197
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:18 schreef debuurvrouw het volgende:
De kleding éérst uitgeklopt voordat je het in de wasmachine deed?
Ik deed dat eerst niet met zandkleding, en werd daarna gezandstraald toen ik het uit de droger haalde :X
En véle wassen daarna nog. ;(

Maar misschien is dit mosterd na de maaltijd? -O- hopelijk niet...

Klinkt wel weer als een geslaagd uitje. O+
Oh! Nou, het was al aardig schoongewapperd aan de bagagedragers, dus laten we er maar het beste van hopen. :P
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:36:48 #50
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_84777321
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:00 schreef Duderella het volgende:

[..]

De trap omhoog ligt vlak voor de voordeur, dus ze zijn met zo min mogelijk schudden linea recta de badkamer in getransporteerd.

De strandkleren zaten gelukkig in een speciaal meegebrachte plastic tas.
Ik word er al steeds beter in om voorbereid op pad te gaan. :7
Lol, dat is ook een optie idd, mijn neefjes doen hun schoenen uit op de mat nadat ze in de zandbak zijn geweest, ook ff de broekzakken en omslagen van de broek checken natuurlijk. ;)

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:01 schreef Duderella het volgende:

Volgens mij heb ik die trouwens niet zelf verzonnen. Komt iets te gemakkelijk in me op. Maar het benadert wel aardig de waarheid. :P
^O^ ;)
be nice or go away
pi_84780284
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:35 schreef Duderella het volgende:
en ze hebben opgetreden óp zo'n buitenpodiumpje in het dorp (ze gingen er zo in op dat ze niet doorhadden dat een heel terras inmiddels stil was en applaudisseerde toen het lied en de dans klaarwaren. Blozende wangetjes, maar ook glimmend van trots!)


Prachtig! O+
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_84787116
Voor de twee meiden en voor ons klinkt het als een aaneenschakeling van hoogtepunten.

Tgl. kan ik mij héél goed voorstellen dat drie weken hoogtepunten en zorg maken dat jij vooral hard aan vakantie toe bent.

Petje af.
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:39:59 #53
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84792562
O maar dat líjkt zo hoor, van die hoogtepunten. Vandaag was een uiterst saaie dag. Ik heb zitten werken, buiten was het druilerig en de meisjes hebben wat rondgehangen en getekend en zo. Echt geen dag om je lang te herinneren.

Nou ja, behalve dan dat Arty vanavond blauwe pannenkoeken heeft gebakken.

Aan vakantie toe zijn we wel ja!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 01:13:07 #54
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84799069
Ik had twee recalcitrantjes vanavond, want het vertrek nadert en we krijgen een retourtje naar de emoties van de eerste week. Alles op de tóppen. Zwaan kleef aan de hele avond en ik kon niet eens eten, want bij pannenkoek #1 die Arty voor mij (de dames hadden er toen al twee op) klaar had, begon de ene uitzinnig te brullen om een gestoten teen en bij de tweede pannenkoekpoging was de tweede ontroostbaar omdat ze hoofdpijn had. Die heb ik in slaap gestreeld over haar ruggetje en daar zakten haar oogjes heel langzaam van dicht. :Z

Ik probeer morgen bij het ontbijt dan eindelijk een pannenkoek te eten. :')

O god ik knuffel deze twee echt dood, maar wat ben ik blij dat ik geen kinderen heb zeg! :D

[ Bericht 12% gewijzigd door Duderella op 03-08-2010 01:38:45 ]
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84800404
Zó herkenbaar ook O+ :r :@
en ook zó fijn om ze gewoon weer uit te zwaai'n hoor, vrijdag, hoe leuk het ook was *O*
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:21:15 #56
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84803024
Heel herkenbaar, ik verheug me altijd onwijs op de kids van mn zus maar ik ben altijd nog blijer als ze weer bij mn zus zijn :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_84803171
Hoe enorm herkenbaar :D Alleen gaan die van mij daarna niet terug naar huis en moet ik aftellen tot ze naar bed gaan :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:59:52 #58
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84830696
De mister hier is hard op weg om zich onsterfelijk te maken bij de dames. Gisteren bakte hij blauwe pannenkoeken:



En überhaupt is alles wat hij doet 'cool!'

Vandaag wisten ze me te vertellen dat zodra (let op, niet: 'als', dat zegt wel weer wat over hun belevingswereld hè?) we gescheiden zijn, zij met hem gaan trouwen. Alletwee. Ik mag daarna wel op visite komen, en ook blijven logeren, want dat is gezellig. *O* :D

Ze vinden het maar gek dat we geen kinderen willen (die vraag verwachtte ik al even, maar vandaag durfden ze 'm te stellen ;) ). Maar ik heb gezegd dat wij na drie weken met die twee apen, een héééél jaar moeten uitrusten! Dus drie weken kinderen in huis, is wel genoeg! Dat vonden ze supergrappig en ook wel een beetje speciaal, dat zij de enige kinderen zijn die wij willen 'hebben'.

O ja en ze willen dolgraag volgend jaar terugkomen. En daarna nog 'duuuuuuiiiiiiiiizend keer'.

Ik vrees dat het beslecht is: die twee draken lopen hier volgend jaar vast weer alle glazen limonade omver.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84830893
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef Duderella het volgende:
O ja en ze willen dolgraag volgend jaar terugkomen. En daarna nog 'duuuuuuiiiiiiiiizend keer'.

Ik vrees dat het beslecht is: die twee draken lopen hier volgend jaar vast weer alle glazen limonade omver.
O+ Misschien dan maar eens meenemen naar een CUL-meet ;)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:05:35 #60
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84830972
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef Duderella het volgende:
De mister hier is hard op weg om zich onsterfelijk te maken bij de dames. Gisteren bakte hij blauwe pannenkoeken:

[ afbeelding ]

En überhaupt is alles wat hij doet 'cool!'

Vandaag wisten ze me te vertellen dat zodra (let op, niet: 'als', dat zegt wel weer wat over hun belevingswereld hè?) we gescheiden zijn, zij met hem gaan trouwen. Alletwee. Ik mag daarna wel op visite komen, en ook blijven logeren, want dat is gezellig. *O* :D

Ze vinden het maar gek dat we geen kinderen willen (die vraag verwachtte ik al even, maar vandaag durfden ze 'm te stellen ;) ). Maar ik heb gezegd dat wij na drie weken met die twee apen, een héééél jaar moeten uitrusten! Dus drie weken kinderen in huis, is wel genoeg! Dat vonden ze supergrappig en ook wel een beetje speciaal, dat zij de enige kinderen zijn die wij willen 'hebben'.

O ja en ze willen dolgraag volgend jaar terugkomen. En daarna nog 'duuuuuuiiiiiiiiizend keer'.

Ik vrees dat het beslecht is: die twee draken lopen hier volgend jaar vast weer alle glazen limonade omver.
Oh O+
Geef je ze ook een portie gekleurde pannenkoeken mee voor op de terugweg?
Mijn papa gaf ons altijd pannenkoeken mee naar school en op schoolreisje en zo, ipv brood.
En wat heerlijk dat ze terug willen komen en wat heerlijk dat je dan nog 49 weken hebt om bij te komen :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_84831128
klinkt hartstikke leuk allemaal dude :) en leuk dat ook zij terug willen komen en dat jullie t ook zien zitten :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:17:29 #62
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_84831540
Oi, die blauwe pannekoeken, zo leuk maar erg onsmakelijk _O-

Gewoon blauwe kleurstof van de toko?
Confidence through competence
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:33:57 #63
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84832293
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:09 schreef DarkElf het volgende:
klinkt hartstikke leuk allemaal dude :) en leuk dat ook zij terug willen komen en dat jullie t ook zien zitten :)
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk had bedacht dat ik er nog over wilde nadenken. Ik heb de meiden ook nog niets definitief toegezegd.
Maar jeetje, als je ziet hoe ze opknappen en dat ze zien hoe het óók kan (géén straf als je iets omgooit, maar gewoon even helpen opruimen en de volgende keer weet je dat ook weer, niet alle volwassenen maken ruzie en het leven is eigenlijk best simpel als we allemaal een beetje aardig voor elkaar zijn). Zo maf om te zien hoe ze dat soort dingen ontdekken en ook benoemen. Ik heb het idee dat ze het fijn vinden dat wij transparant zijn in onze beslissingen en handelingen. Er mag veel, en een paar dingen mogen absoluut niet. Dat vinden ze fantastisch. Eigenlijk valt er prima zaken met ze te doen. Ze vertrouwen ons en wij vertrouwen hen. En dat laatste does the trick volgens mij, dat ze dat weten.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:36:45 #64
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84832426
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
Oi, die blauwe pannekoeken, zo leuk maar erg onsmakelijk _O-

Gewoon blauwe kleurstof van de toko?
Nee, dat is tovenarij door Arty! Hij tovert plots het beslag blauw!

Blauwe kleurstof inderdaad.Die hadden we gewoon voor onszelf gekocht hoor en al een hele tijd in huis. Ons huis is op sommige punten bizar goed geoutilleerd voor kinderen. :@
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:41:43 #65
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_84832686
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:33 schreef Duderella het volgende:

[..]


Maar jeetje, als je ziet hoe ze opknappen en dat ze zien hoe het óók kan (géén straf als je iets omgooit, maar gewoon even helpen opruimen en de volgende keer weet je dat ook weer, niet alle volwassenen maken ruzie en het leven is eigenlijk best simpel als we allemaal een beetje aardig voor elkaar zijn). Zo maf om te zien hoe ze dat soort dingen ontdekken en ook benoemen. Ik heb het idee dat ze het fijn vinden dat wij transparant zijn in onze beslissingen en handelingen. Er mag veel, en een paar dingen mogen absoluut niet. Dat vinden ze fantastisch. Eigenlijk valt er prima zaken met ze te doen. Ze vertrouwen ons en wij vertrouwen hen. En dat laatste does the trick volgens mij, dat ze dat weten.
Helemaal eens met deze analyse. w/
Confidence through competence
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:42:32 #66
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84832734
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:05 schreef oh-oh het volgende:

[..]


Oh O+
Geef je ze ook een portie gekleurde pannenkoeken mee voor op de terugweg?
Mijn papa gaf ons altijd pannenkoeken mee naar school en op schoolreisje en zo, ipv brood.
En wat heerlijk dat ze terug willen komen en wat heerlijk dat je dan nog 49 weken hebt om bij te komen :P
Dat zou best leuk zijn ja, om ze die mee te geven.

Maar het kan ook best zijn dat ik donderdagavond gewoon even snel boterhammen smeer. :@
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84832848
Mooie verhalen weer.
Er sijpelt toch wel het en ander door van hun wereld en France.

Zien jullie dan ook verschil in het gedrag de eerste week en zoals het nu gaat.
Zoals je vertelde: er valt een glas om en schrikogen bv. en wegduiken en nu tralala een doekje pakken.

Ik ben erg benieuwd of je mailtjes blijft ontvangen. Vast wel.

Cool van Arty : blauwe koeken. Die kan niet meer stuk dus.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:45:11 #68
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_84832890
Wat vinden ze van de typisch Nederlandse zoete waren? Stroopwafel (-kruimel op de markt!), koetjesreep, drop?

Stroopwafel is voor mijn familie niet aan te slepen. :@
Confidence through competence
pi_84832922
Dat is het he Dude, vertrouwen.
Het zou verboden moeten worden dat kinderen dat in hun eigen gezin niet kennen of krijgen :(

En dat met die buien : ze zijn vast al in hun hooffies aan het afscheid nemen & wat zullen ze een heimwee krijgen naar Het huis met de blauwe pannenkoeken O+
krijgen ze van hun eigen ouders vast te horen als ze daar naar vragen : doe niet zo raar }:| :{
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:46:26 #70
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_84832974
Toch ook dapper van die ouders (en liefdevol!) om hun kids zomaar een paar weken weg te geven naar het buitenland hoor. :)
Confidence through competence
pi_84833111
Dat wel, maar mss denken ze wel : opgeruimd staat wel ff netjes >:)
Moeders kunnen ook draken zijn hoor }) })
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:56:36 #72
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84833601
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef AnneX het volgende:
Mooie verhalen weer.
Er sijpelt toch wel het en ander door van hun wereld en France.

Zien jullie dan ook verschil in het gedrag de eerste week en zoals het nu gaat.
Zoals je vertelde: er valt een glas om en schrikogen bv. en wegduiken en nu tralala een doekje pakken.

Ik ben erg benieuwd of je mailtjes blijft ontvangen. Vast wel.

Cool van Arty : blauwe koeken. Die kan niet meer stuk dus.
Ja hun gedrag is enorm veranderd. Wel merken we dat hun emoties weer wat oplopen, door het naderende vertrek. Maar de door onmacht ongeleide projectielen van de eerste week, zijn meiden geworden die hun emoties kunnen kanaliseren met bijvoorbeeld een 'dieke koes' (als ze letterlijk overlopen van liefde, dan zitten ze zo maar vijf minuten aan je wangen gekleefd :* O+ ), of door gewoon vertellen wat er aan scheelt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:58:06 #73
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84833682
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
Wat vinden ze van de typisch Nederlandse zoete waren? Stroopwafel (-kruimel op de markt!), koetjesreep, drop?

Stroopwafel is voor mijn familie niet aan te slepen. :@
Gek genoeg vinden ze de Nederlandse dingen niet echt gek. Ze kennen en eten ook gewoon drop bijvoorbeeld.

En poffertjes eten ze thuis ook wel eens.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:59:55 #74
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84833792
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Toch ook dapper van die ouders (en liefdevol!) om hun kids zomaar een paar weken weg te geven naar het buitenland hoor. :)
Absoluut. En beide moeders komen ook écht liefdevol over hoor. Ik denk dat zij hun best doen. En daar hoort ook bij dat je je meisje naar een onbekend adres stuurt. Ga er maar aan staan.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84834069
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef Duderella het volgende:
Absoluut. En beide moeders komen ook écht liefdevol over hoor. Ik denk dat zij hun best doen. En daar hoort ook bij dat je je meisje naar een onbekend adres stuurt. Ga er maar aan staan.
Ik zou het doodeng vinden :Y

Hoe komen ze eigenlijk in aanraking met die 'stichting' dude ?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:08:31 #76
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84834233
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik zou het doodeng vinden :Y

Hoe komen ze eigenlijk in aanraking met die 'stichting' dude ?
Dat weet ik eigenlijk niet precies. Wellicht via de sociale dienst of maatschappelijk werk. Het gaat dan om een Franse stichting, vergelijkbaar met ons 'Rode Kruis'. Die werkt dan weer samen met allerlei buitenlandse stichtingen zoals Europa Kinderhulp in Nederland.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84835112
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:56 schreef Duderella het volgende:


Ja hun gedrag is enorm veranderd. Wel merken we dat hun emoties weer wat oplopen, door het naderende vertrek. Maar de door onmacht ongeleide projectielen van de eerste week, zijn meiden geworden die hun emoties kunnen kanaliseren met bijvoorbeeld een 'dieke koes' (als ze letterlijk overlopen van liefde, dan zitten ze zo maar vijf minuten aan je wangen gekleefd :* O+ ), of door gewoon vertellen wat er aan scheelt.
Nogmaals goed gedaan ^O^
Al vinden jullie het heul normaal om er zo mee om te gaan ;) :*

Overigens in alle enthousiasme & sentimenten zou je idd nu al kunnen beloven dat ze vlg jaar weer mogen komen, maar het lijkt mij ook beter om het maar ff niet te benoemen.
pi_84841666
definitief toezeggen zou ik idd ook niet doen. Eerst alles even laten zakken. :) maar meende uit je posts op te maken dat jullie t ook wel zagen zitten. :) geniet van de laatste dagen en t vooruitzicht van rust ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 4 augustus 2010 @ 08:43:51 #79
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84842104
Dude, je hebt ze gewoon nog maar twee dagen en twee nachten :o
Ow en jij hoeft die pannenkoeken niet te bakken he, Arty pannenkoeken laten bakken is minder werk dan zelf bammetjes smeren ;)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 4 augustus 2010 @ 08:56:42 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84842278
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:56 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja hun gedrag is enorm veranderd. Wel merken we dat hun emoties weer wat oplopen, door het naderende vertrek. Maar de door onmacht ongeleide projectielen van de eerste week, zijn meiden geworden die hun emoties kunnen kanaliseren met bijvoorbeeld een 'dieke koes' (als ze letterlijk overlopen van liefde, dan zitten ze zo maar vijf minuten aan je wangen gekleefd :* O+ ), of door gewoon vertellen wat er aan scheelt.
Zou het ook niet zo kunnen zijn dat die onmacht van de eerste week ook een beetje ongemak en onwennigheid was voor het feit dat ze in een vreemd huis met 2 vreemde mensen en een ander meisje dat ze ook pas net kenden zaten? :@
Ik bedoel, het is fantastisch natuurlijk, dat ze zo los gekomen zijn, maar ik kan me voorstellen dat ze, los van de thuissituatie, zo in die eerste dagen sws het achterste van hun tong niet laten zien zeg mara.
***
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:02:03 #81
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84843382
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 08:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]


Zou het ook niet zo kunnen zijn dat die onmacht van de eerste week ook een beetje ongemak en onwennigheid was voor het feit dat ze in een vreemd huis met 2 vreemde mensen en een ander meisje dat ze ook pas net kenden zaten? :@
Ik bedoel, het is fantastisch natuurlijk, dat ze zo los gekomen zijn, maar ik kan me voorstellen dat ze, los van de thuissituatie, zo in die eerste dagen sws het achterste van hun tong niet laten zien zeg mara.
Tuurlijk! Dat heeft er alles mee te maken! We moesten elkaar nog leren kennen.
Maar ik merk aan de verhalen ook wel dat ze het verschil met thuis en hier in het begin heel groot vonden. Daar is nu een soort rust over, terwijl ze het in het begin voor geen meter vertrouwden, denk ik.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84846233
Het was ook wel heel erg - hiero - om te lezen dat zij zaten te wachten op ruzie tussen schoonmama en partner ! Nu ? oh nee, straks dan...

grrr.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:15:10 #83
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_84847151
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:42 schreef Duderella het volgende:

[..]

Dat zou best leuk zijn ja, om ze die mee te geven.

Maar het kan ook best zijn dat ik donderdagavond gewoon even snel boterhammen smeer. :@
Jeetje, dat is gewoon morgenavond al... :D
be nice or go away
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:29:12 #84
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84847630
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:15 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Jeetje, dat is gewoon morgenavond al... :D
En dan bijna een heel jaar RUST! _O_ _O_ _O_
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:33:58 #85
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_84847772
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:29 schreef Duderella het volgende:

[..]

En dan bijna een heel jaar RUST! _O_ _O_ _O_
_O- Haha, denk je? Of ga je gebombardeerd worden met mails e.d.? ;)

Oh, heb je de foto's die de draculettes hebben gemaakt ook al laten ontwikkelen? Lijkt me heel komisch om te zien hoe alles er uit ziet vanuit kinder-perspectief en wat ze nu belangrijk genoeg vonden om op de foto te zetten. ;)
Is er 1 bij die echt snapshot talent heeft? :)
be nice or go away
pi_84868645
Nog maar 1 hele dag :X
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 21:07:07 #87
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_84868683
Nog een dagje ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:15:24 #88
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84872966
Nog een dagje inderdaad! *O* _O_

Wat zal de rust sereen zijn. *;
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:27:01 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84873632
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:15 schreef Duderella het volgende:
Nog een dagje inderdaad! *O* _O_

Wat zal de rust sereen zijn. *;
Wat eng stil zal het weer zijn in huize Dude en Arty. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84873712
Gewoon je leven weer terug :D ;)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:44:58 #91
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84874760
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat eng stil zal het weer zijn in huize Dude en Arty. ;)
Louter het geluid van tevreden gezucht. O+
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Gewoon je leven weer terug :D ;)
Géén vingerverf meer op de katten _O_
Geen kieteldood als je net een kop koffie inschenkt _O_
Geen knikkers in de pasta _O_
Geen vette vingers op de ramen _O_
Geen hartverzakkingen meer, elke keer als er weer eentje op de kop uit een boom/klimrek/echtgenoot dondert *O* _O_

En dat voor maarliefst 344 héle dagen!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 22:48:47 #92
240917 Mula
pi_84874937
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:

[..]

Louter het geluid van tevreden gezucht. O+
[..]

Géén vingerverf meer op de katten _O_
Geen kieteldood als je net een kop koffie inschenkt _O_
Geen knikkers in de pasta _O_
Geen vette vingers op de ramen _O_
Geen hartverzakkingen meer, elke keer als er weer eentje op de kop uit een boom/klimrek/echtgenoot dondert *O* _O_

En dat voor maarliefst 344 héle dagen!
Tip van iemand die geregeld (luidruchtige!) kinderen te logeren heeft; probeer zoveel mogelijk het huis op orde te hebben voordat de meiden weggaan. Als je terugkomt, wil je alleen met een kopje thee op de bank zitten en naar de stilte luisteren. Het is heel vervelend als het dan een bende is!

Slapen ze trouwens al?? Geen last van zenuwen voor de terugreis?
pi_84875304
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:48 schreef Mula het volgende:


Tip van iemand die geregeld (luidruchtige!) kinderen te logeren heeft; probeer zoveel mogelijk het huis op orde te hebben voordat de meiden weggaan. Als je terugkomt, wil je alleen met een kopje thee op de bank zitten en naar de stilte luisteren. Het is heel vervelend als het dan een bende is!

De werkster is vanochtend geweest. TE VROEG DUS DUDE :|W
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:05:11 #94
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84875632
Ik vond vandaag (en dat begon gisteren al) echt heel vermoeiend :D :') Vanaf het moment dat ik ten tonele verschijn 's ochtends, tot aan het slapen gaan, hangen ze aan me. Létterlijk. Handjes vast, armen om mijn nek, knuffelen. En dat is heel lief, maar ik beweeg me vier keer trager voort dan gewoonlijk, dus werkelijk álles duurt heel lang en ze hangen als vliegen op de stroop om me heen. En het gekibbel ook:

We trekken onze jassen aan om naar de winkels te gaan.

- "Ik mag als eerste haar hand vastpakken."
Waarom? Ik wil als eerste haar hand vastpakken!
- "Nee ik! Jij was straks al eerste, hè Dude, zij was straks de eerste hè?" [Ik heb geen idee natuurlijk]
Ik ga rechts van haar lopen.
- "Wat? Alwéér! Jij loopt altijd rechts van haar!"
Niet waar!
- "Wellus!"
Nee hè Dude? Ik liep straks toch links van jou? Toch? [Ik heb wederom geen idee]
- "Nou loop jij dan maar rechts, maar dan draag ik haar tas!"
Dat is niet eerlijk!!!
- "Jij hebt gisteren haar tas gedragen. Én de melk in de boodschappenkar gezet."
Nietus!
- "Wellus!"
Nietus, dat was yoghurt!!!
- :6
:6
- Och jij. :(
Ik loop lekker gelijk met Dude. Links, rechts, links, rechts.
-"Nee die laatste stap nam je nét niet gelijk met haar."
Wel, kijk dan! Dat is exáct gelijk.
- "Ik loop gearmd met haar, niet hand-in-hand. Dit is beter.
Ik ga ook gearmd lopen met haar.
- "Jij doet alles na! Ik was de eerste!"
Ik wilde dat al láng doen, maar er kwam iets tussen.
- "Zijn we er bijna, bij de winkels, Dude?"
(Dude mompelt iets van 'ja hoor')
Ik mag als eerste de deur van de winkel open doen.
-"En dan mag ik met Dude naar binnen lopen zonder de handen los te laten."
Maar niet aan de rechterkant.
- "Wellus! Ik mag zelf weten aan welke kant ik loop!"
Maar jij loopt altijd al rechts!!

Et cetera und so weiter :')

Het hield éven op. Toen Arty thuiskwam. En toen deden ze hetzelfde bij hem.
-"Ik mag nu op zijn schouders!"
Maar jij bent net al op...

Enfin, we waren vanavond blij dat we ze van ons los konden peuteren en in bed konden gooien (snel wegrennen en de deur dicht doen voor ze weer terug zwiepten).

[ Bericht 2% gewijzigd door Duderella op 04-08-2010 23:33:00 ]
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:10:24 #95
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84875866
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

De werkster is vanochtend geweest. TE VROEG DUS DUDE :|W
Toch hè, als ik zo om me heen kijk, zou je niet zeggen dat ze geweest is. Dat was echt een heel kort genoegen. :D
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84875895
Haha dat lijkt me ook wel zwaar vermoeiend hoor Dude!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:11:46 #97
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84875914
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:48 schreef Mula het volgende:

[..]

Tip van iemand die geregeld (luidruchtige!) kinderen te logeren heeft; probeer zoveel mogelijk het huis op orde te hebben voordat de meiden weggaan. Als je terugkomt, wil je alleen met een kopje thee op de bank zitten en naar de stilte luisteren. Het is heel vervelend als het dan een bende is!

Slapen ze trouwens al?? Geen last van zenuwen voor de terugreis?
Ze vertrekken vrijdagochtend. Morgenavond zal het best even lastig zijn, zo met het laatste nachtje voor de boeg.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:25:06 #98
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84876463
Het cadeautjes inpakken vanmiddag was ook een hele operatie. Twee rollen pakpapier voor vijftien cadeautjes! O+ :D En zo veel plakband dat er thuis waarschijnlijk een stanleymes aan te pas moet komen om de gulle giften te bereiken.

Ik hoop dat papa blij is met de stuiterbal-met-Nemo-erin en oma met haar zaklamp-sleutelhanger. Altijd handig, als je opa zoekt die 's nachts ongetwijfeld nog wel eens een bewonderende blik werpt op zijn sieradendoosje (voor zijn spijkers!).
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84876568
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:25 schreef Duderella het volgende:
Het cadeautjes inpakken vanmiddag was ook een hele operatie. Twee rollen pakpapier voor vijftien cadeautjes! O+ :D En zo veel plakband dat er thuis waarschijnlijk een stanleymes aan te pas moet komen om de gulle giften te bereiken.

Ik hoop dat papa blij is met de stuiterbal-met-Nemo-erin en oma met haar zaklamp-sleutelhanger. Altijd handig, als je opa zoekt die 's nachts ongetwijfeld nog wel eens een bewonderende blik werpt op zijn sieradendoosje (voor zijn spijkers!).
_O-
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:31:40 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84876706
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:25 schreef Duderella het volgende:
Het cadeautjes inpakken vanmiddag was ook een hele operatie. Twee rollen pakpapier voor vijftien cadeautjes! O+ :D En zo veel plakband dat er thuis waarschijnlijk een stanleymes aan te pas moet komen om de gulle giften te bereiken.

Ik hoop dat papa blij is met de stuiterbal-met-Nemo-erin en oma met haar zaklamp-sleutelhanger. Altijd handig, als je opa zoekt die 's nachts ongetwijfeld nog wel eens een bewonderende blik werpt op zijn sieradendoosje (voor zijn spijkers!).
Briljant. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84876839
Oh dude, we liggen in een deuk hier :D !

Het lijken wel zusjes intussen, en ze zijn echt al afscheid van je aan het nemen ;(
Bereid u maar vast voor op drama vrijdagochtend ;( :*
Hoe ga je dat doen? Gaan jullie samen? Brengen jullie ze tot in de bus? Zwaaien alsof ze op schoolreis gaan?

Pfoe, moeilijk lijkt me.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:40:55 #102
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84877114
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Oh dude, we liggen in een deuk hier :D !

Het lijken wel zusjes intussen, en ze zijn echt al afscheid van je aan het nemen ;(
Bereid u maar vast voor op drama vrijdagochtend ;( :*
Hoe ga je dat doen? Gaan jullie samen? Brengen jullie ze tot in de bus? Zwaaien alsof ze op schoolreis gaan?

Pfoe, moeilijk lijkt me.
Heel eerlijk? Ik denk dat het mee gaat vallen met het drama. Vrijdagochtend, als ze de bus zien, 'zien' ze hun moeders weer en zullen ze niet weten hoe snel ze aan boord moeten klimmen. Dat leert de ervaring ook, van andere gastouders: neem thuis maar al vast afscheid, want eenmaal de bus in zicht, zijn ze gevlogen.

Ik denk dat morgenavond wel even moeilijk wordt. Ons laatste nachie onder één dak.

En ja we gaan natuurlijk samen en we brengen ze naar het 'verzamelpunt' in Drenthe en dan zullen we ze gewoon moeten laten wegrennen richting bus. En dan maar zwaaien inderdaad (en heus wel even een traantje weg pinken, aan onze kant). ;(
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:57:34 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84877777
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef Duderella het volgende:


En ja we gaan natuurlijk samen en we brengen ze naar het 'verzamelpunt' in Drenthe en dan zullen we ze gewoon moeten laten wegrennen richting bus. En dan maar zwaaien inderdaad (en heus wel even een traantje weg pinken, aan onze kant). ;(
Dat is ook best wel logisch.
Zo intensief een paar weken met die stuiterballen geleefd en dan weer afscheid nemen levert natuurlijk wat emoties op.
Ik ben blij dat ik nu weet dat er een goed vakantieadres is voor onze moeilijk opvoedbare kinderen. :')

ook al zijn die 28, 26 en 23
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 5 augustus 2010 @ 00:05:44 #104
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84878130
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat is ook best wel logisch.
Zo intensief een paar weken met die stuiterballen geleefd en dan weer afscheid nemen levert natuurlijk wat emoties op.
Ik ben blij dat ik nu weet dat er een goed vakantieadres is voor onze moeilijk opvoedbare kinderen. :')

ook al zijn die 28, 26 en 23
Ja stuur maar langs! :D Kunnen ze ons een beetje opvoeden.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84883441
Dude geniet van deze laatste dag met je draken ! Heel veel plezier !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  donderdag 5 augustus 2010 @ 07:46:24 #106
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_84883496
Fijne laatste dag gewenst met de 2 (b)engeltjes
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_84883828
*snik* Veel plezier de laatste dag! Volgens mij was dat voor jullie allemaal een super tijd!
Goh mij lijkt het echt super leuk om ook zoiets te doen een keertje..
Gaan jullie nog iets byzonders doen vandaag? Of heb ik daar overheen gelezen?
xoxo
  donderdag 5 augustus 2010 @ 08:44:42 #108
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84883964
Dude, geniet dr van en deel je laatste dag met ons, ik zal de verhalen hier echt onwijs missen, maar jeetje, wat zullen jullie vanaf morgen ook weer kunnen genieten van jullie rust :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:15:05 #109
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84884478
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 08:31 schreef djenn het volgende:
*snik* Veel plezier de laatste dag! Volgens mij was dat voor jullie allemaal een super tijd!
Goh mij lijkt het echt super leuk om ook zoiets te doen een keertje..
Gaan jullie nog iets byzonders doen vandaag? Of heb ik daar overheen gelezen?
Nee, vandaag is het de dag van kleertjes wassen, koffers in pakken, alles bij elkaar zoeken, labeltjes maken, de boel een beetje opruimen en uitzoeken (welke knutselarijen mee moeten etc.) en boodschapjes doen voor de terugreis.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 augustus 2010 @ 09:28:16 #110
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_84884698
Heb je de albums al klaar voor ze? Wat zullen ze daar een leuke herinneringen bij hebben O+

Veel plezier nog vandaag en sterkte met het afscheid :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_84884801
Ik wil nog even complimenten geven voor de manier waarop jullie het aangepakt hebben, en ook voor hoe je ons allemaal hebt kunnen laten meegenieten door de geweldige verhalen die je hier allemaal gepost hebt.
Heel veel succes met de laatste dingetjes, geniet van de laatste avond, sterkte morgenochtend en dan... ultieme rust en een heerlijk voldaan gevoel! O+

Jullie zijn fantastisch! *O*
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_84884939
Veel plezier met het laatste gekeutel en gestuiter dude :*
pi_84885903
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:34 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil nog even complimenten geven voor de manier waarop jullie het aangepakt hebben, en ook voor hoe je ons allemaal hebt kunnen laten meegenieten door de geweldige verhalen die je hier allemaal gepost hebt.
Heel veel succes met de laatste dingetjes, geniet van de laatste avond, sterkte morgenochtend en dan... ultieme rust en een heerlijk voldaan gevoel! O+

Jullie zijn fantastisch! *O*
Helemaal mee eens!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84886112
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:34 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil nog even complimenten geven voor de manier waarop jullie het aangepakt hebben, en ook voor hoe je ons allemaal hebt kunnen laten meegenieten door de geweldige verhalen die je hier allemaal gepost hebt.
Heel veel succes met de laatste dingetjes, geniet van de laatste avond, sterkte morgenochtend en dan... ultieme rust en een heerlijk voldaan gevoel! O+

Jullie zijn fantastisch! *O*
Wat zij zegt!
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:40:38 #115
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84888223
Nou dank jullie wel, dat vind ik lief! :*
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84895751
Ik complimenteer mee met iedereen.
Dankjewel voor alle annekedotes.

Goeie reis en winter voor de meiden en fijne vakantie voor jullie
:* (Kben niet van de kusserige, maar hij is hier op zijn plek :@ )
  donderdag 5 augustus 2010 @ 15:22:19 #117
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84896249
Cher filles, bon voyage a demain et peut-etre au revoir en Hollande sur l'annee prochaine? :W
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 5 augustus 2010 @ 15:56:36 #118
58921 Day
You can fly!
pi_84897507
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:34 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil nog even complimenten geven voor de manier waarop jullie het aangepakt hebben, en ook voor hoe je ons allemaal hebt kunnen laten meegenieten door de geweldige verhalen die je hier allemaal gepost hebt.
Heel veel succes met de laatste dingetjes, geniet van de laatste avond, sterkte morgenochtend en dan... ultieme rust en een heerlijk voldaan gevoel! O+

Jullie zijn fantastisch! *O*
+1!!!!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_84910331
Dude en Arty zijn het weinige surrogaatproduct dat net zo goed of zelfs beter is als het origineel. Ik heb me kostelijk vermaakt en zelfs als man wel eens moeten slikken.

Zou ik zwanger zijn? Van de week zat ik ook te grienen bij Philadelphia :D
Zu hause ist alles besser
pi_84910467
Dude en Arty, vanavond zal vast ook weer wat van die eerste spanning aanwezig zijn bij de dames, maar nu omdat ze weer naar huis mogen. Ik hoop dat jullie een fijne avond hebben samen en het afscheid nemen niet te zwaar gaat vallen.

Zoals al gezegd, bedankt voor de vermakelijke verhalen en wat fijn dat je de traditie van jouw ouders zo succesvol vervolg hebt kunnen geven! ^O^
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_84912073
Partir, c'est mourir un (petit) peu.

Sterkte morgen bij het afscheid en gun ons nog een eindverslag, s'il vous plaît...
pi_84916004
Dude sterkte met uitzwaaien, hoe verliep vandaag :?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 00:22:44 #123
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_84920155
Heerlijk meegelurkt, maar nu het afloopt een diepe buiging.
Wat een topvakantie voor die meiden!
Zelf toen ik nog op de basisschool zat ook een nare periode gehad en ben toen door mijn tante een dagje meegenomen naar Parijs (jaja dat pretpark), maar dat was al zo heerlijk dat ik echt geloof dat dit ze lang zal bijblijven.

Even weg zijn uit het "minder fijne", waar je echt niet weg wil blijven, kan zo heerlijk zijn.
En stiekem is dit ook een TVP voor de afronding ;)
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 01:10:28 #124
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84921959
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 09:28 schreef Rewimo het volgende:
Heb je de albums al klaar voor ze? Wat zullen ze daar een leuke herinneringen bij hebben O+

Veel plezier nog vandaag en sterkte met het afscheid :*
Zojuist de albums klaargemaakt! Zo'n honderd foto's per blaag.
Die vinden ze morgen vanzelf in hun reistasje.

Mede dankzij Karin zijn het hartstikke leuke albums geworden! Ik heb helemaal gecreabeaad. Arty keek of hij water zag branden.

Morgen om 6 uur op, kinders uitzwaaien en dan lekker even terug naar bed denk ik. :@ :z

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderella op 06-08-2010 01:37:31 ]
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 01:11:09 #125
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84921977
Overigens, alle dierentuinen en speelparken ten spijt, was één van de belangrijkste hoogtepunten het bezoekje aan het werk van Arty vandaag.
Hij werkt in een heel hoog gebouw in Groningen, dat ze regelmatig van een afstand zagen en herkenden. Vandaag gingen we even op bezoek. Hartstikke spannend met speciale pasjes en ingewikkelde draaideuren en Arty die aan de andere kant van het glas stond te wachten. Dat vonden ze wel zo'n feest! *O*

Met de lift héél hoog. En bij de liften allemaal eentje kiezen waarvan we dachten dat die als eerste zou komen en dan kijken wie er wint. Dat was dikke pret. Maar ook héél stil moeten zijn omdat er allemaal serieuze mensen werken. En Arty die ze even optilde om helemaal van boven naar beneden te kijken in de hal (16-hoog!).
Tenslotte in de grote vergaderzaal over heel Groningen heen gekeken, of zoals de dames het noemen: Krunninkúún.

Nou is alles wat Arty doet (of niet doet, of denkt, of zegt, of niet zegt) al zwaar favoriet natuurlijk, maar even zijn bureau zien was iets om nog een uur over na te praten met veel ge-aaahhh en -ooohhh. Ik skip het hele programma volgend jaar, Arty neem ze 's ochtends maar gewoon mee naar kantoor. :7

Vanmiddag hebben we met zijn drieën het huis een beetje opgeruimd. De grote prullenbak mee en door alle spulletjes en paperassen: wat moet er mee en wat kan weg. Dat gaf wel wat spanning en wat traantjes, maar zo even tegen de prullenbak zittend alle tekeningen en briefjes bekijken, was ook wel heel gezellig en fijn.

Vanavond kreeg het hele huis au revoir-kusjes. De handdoeken, alle traptreden, de poezen (die kregen er meer dan ze lief was), de kranen, de bedden, wij, de borden, de lepels, wij, de vorken, de keukendeur, alle lichtknoppen, de shampoo... toen ze aan de toiletbril wilden beginnen heb ik verklaard dat dat een buitengewoon onbeleefde toiletbril is, die nooit teruggroet, dus dat ze die onverlaat wel mochten overslaan. :{w

[ Bericht 24% gewijzigd door Duderella op 06-08-2010 01:40:17 ]
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 01:48:12 #126
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_84922873
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 01:11 schreef Duderella het volgende:
toen ze aan de toiletbril wilden beginnen heb ik verklaard dat dat een buitengewoon onbeleefde toiletbril is, die nooit teruggroet, dus dat ze die onverlaat wel mochten overslaan. :{w
_O-
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 02:07:49 #127
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84923254
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Dude sterkte met uitzwaaien, hoe verliep vandaag :?
Met best veel traantjes. Voor tienen vanochtend waren de eerste vijf Harry Potter-pleisters al weer vergeven voor spontane botbreuken, hoofdpijnen en ondoorgrondelijke aandoeningen ("Als ik op de grond lig en mijn teen omhoog steek terwijl ik mijn hoofd naar links doe en in mijn neus knijp, doet het pijn!")

Een dag waarop gewoon heel veel moest gebeuren, aan wassen, inpakken, afscheid nemen etc. Ik heb er zelf zo min mogelijk drama van gemaakt. "Ja jullie gaan morgen weg, maar jullie gaan weer heerlijk op reis naar thuis!" En dat vinden ze ook hartstikke fijn.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84923457
en toch hé, denk ik dat je de franse draken ongelofelijk gaat missen ( een tijdje ).

Stoer ! en door jou en Arty ( en alle andere pleegouders) zijn geweldige werken verricht.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 augustus 2010 @ 08:14:08 #129
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_84925905
En nu gaan jullie toch maar op vakantie naar Frankrijk? O-)

Jullie hebben het super gedaan Dude ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_84926000
Vanavond kreeg het hele huis au revoir-kusjes. De handdoeken, alle traptreden, de poezen (die kregen er meer dan ze lief was), de kranen, de bedden, wij, de borden, de lepels, wij, de vorken, de keukendeur, alle lichtknoppen, de shampoo... toen ze aan de toiletbril wilden beginnen heb ik verklaard dat dat een buitengewoon onbeleefde toiletbril is, die nooit teruggroet, dus dat ze die onverlaat wel mochten overslaan. :{w



[/quote]


je kunt mij van de vloer plukken, geweldig !

Hoe was het in de bus stappen en vooral hoe is een stil huis ?
Als mijn kids naar opa en oma zijn, vind ik het zo heerlijk stil *maar naar een paar dagen gaat het dan toch al weer kriebelen*
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 08:55:34 #131
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84926412
Oh Dude, ik krijg haast natte ogen ervan!
Ik zou bijna logeerkinderen willen, bijna!
Maar wat hebben jullie dat super gedaan, en wat mag jij nu gaan genieten van je welverdiende vakantie *O*
Ik zal dit topic trouwens echt gaan missen.
Ga jij nog een leuk verslagje maken voor promotionele doeleinden van de stichting?
Ik wil je in elk geval echt bedanken dat we mochten meegenieten O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:05:19 #132
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84926546
Zo, dat was dat.

De kleine stuiterbal hobbelde zo de bus in (weer een nieuw avontuur, dus hopsakee) en de grote dame werd al maar stiller in de auto en moest bij het afscheid vreselijk huilen. Veel geknuffeld en toen de bus in gedirigeerd. Toen moest ik ook huilen hoor. Zit er daar eentje in- en intriest te zijn achter zo'n raampje.

Maar, het moet gezegd, ik ben ook heel blij dat alles nu weer van mij is: het huis, de katten en mijn man!

EN MIJN GOD WAT IS HET EEN TERINGZOOI IN HUIS!! :o
Dat zag ik niet, omdat er steeds twee draken in mijn gezichtsveld stonden. }:|

Overigens: we kregen nog veel dank van de stichting omdat wij als 'jonge' mensen toch wat hoop gaven dat dit door kan gaan. Na 50 jaar ligt de boel een beetje op zijn gat, doordat jonge mensen geen zin of tijd hebben in/voor vakantieopvang. Dus mochten er hier mensen lurken die denken: 'Goh, misschien is dit iets voor ons', overweeg het dan echt eens.

Het genot als ze weer weg zijn, maakt het het allemaal waard. 8-) ;)
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84926584
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:05 schreef Duderella het volgende:
Zo, dat was dat.

De kleine stuiterbal hobbelde zo de bus in (weer een nieuw avontuur, dus hopsakee) en de grote dame werd al maar stiller in de auto en moest bij het afscheid vreselijk huilen. Veel geknuffeld en toen de bus in gedirigeerd. Toen moest ik ook huilen hoor. Zit er daar eentje in- en intriest te zijn achter zo'n raampje.

Maar, het moet gezegd, ik ben ook heel blij dat alles nu weer van mij is: het huis, de katten en mijn man!

EN MIJN GOD WAT IS HET EEN TERINGZOOI IN HUIS!! :o
Dat zag ik niet, omdat er steeds twee draken in mijn gezichtsveld stonden. }:|

Overigens: we kregen nog veel dank van de stichting omdat wij als 'jonge' mensen toch wat hoop gaven dat dit door kan gaan. Na 50 jaar ligt de boel een beetje op zijn gat, doordat jonge mensen geen zin of tijd hebben in/voor vakantieopvang. Dus mochten er hier mensen lurken die denken: 'Goh, misschien is dit iets voor ons', overweeg het dan echt eens.

Het genot als ze weer weg zijn, maakt het het allemaal waard. 8-) ;)
Geniet van Arty, de katten en je huis :* Je hebt ons iig drie weken lang goed vermaakt met deze topicreeks :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:11:31 #134
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84926631
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Oh Dude, ik krijg haast natte ogen ervan!
Ik zou bijna logeerkinderen willen, bijna!
Maar wat hebben jullie dat super gedaan, en wat mag jij nu gaan genieten van je welverdiende vakantie *O*
Ik zal dit topic trouwens echt gaan missen.
Ga jij nog een leuk verslagje maken voor promotionele doeleinden van de stichting?
Ik wil je in elk geval echt bedanken dat we mochten meegenieten O+
Fijn dat je er zo van genoten hebt! Dat vind ik heel leuk om te horen! Ik was het topic eigenlijk gewoon begonnen omdat ik wat tips wilde. Leuk hoe dit zich heeft ontwikkeld.

Ik ga voorlopig lekker niks doen voor de stichting, wat betreft verslagjes of dergelijke. Het is Dude-time nu. :P Ik doe zo meteen een dut, ga eens een blik werpen in de spiegel en ga zien of ik mezelf weer ergens terugvind hier in huis. En daarna heb ik een boel goed te maken en in te halen met de katten, denk ik.

Jullie allemaal bedankt voor de ideeën en de steun! Het heeft me erg geholpen om hier zo af en toe eens mijn indrukken kwijt te kunnen. En wat fantastisch dat zo veel van jullie hebben meegedacht/dingen hebben opgestuurd of uitgeleend. Dat raakt me zeer. Dank jullie wel!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:12:32 #135
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_84926659
Fantastische verhalen weer, echt geweldig. :D. Ik zal dit topic ook erg missen *kusje op het computerschem geeft*. Duderella, kun jij niet toch kinderen nemen? En dat je dan dit soort topics blijft vullen met je verhalen? Gewoon omdat het lezen ervan zo fantastisch is? O+.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:20:15 #136
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84926806
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Geniet van Arty, de katten en je huis :* Je hebt ons iig drie weken lang goed vermaakt met deze topicreeks :7
Peuter? Jij zit in hun album! Je mooie foto's, maar ook een foto van jou met de meiden. Hoe cool is dat!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84926846
O+
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:25:04 #138
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84926918
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:12 schreef keesjeislief het volgende:
Fantastische verhalen weer, echt geweldig. :D. Ik zal dit topic ook erg missen *kusje op het computerschem geeft*. Duderella, kun jij niet toch kinderen nemen? En dat je dan dit soort topics blijft vullen met je verhalen? Gewoon omdat het lezen ervan zo fantastisch is? O+.
Nope, ik vrees dat drie weken per jaar echt de tax is voor me.

Ik vind kinderen verder niet zo heel interessant. :@ En zo lang er nog kinderen 'over' zijn die eens een vakantie kunnen gebruiken, is het ook een beetje zonde om ze te gaan bij maken, vind ik.

Volgend jaar gewoon weer verder met deze reeks. ;)
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  † In Memoriam † vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:28:14 #139
240917 Mula
pi_84926997
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:05 schreef Duderella het volgende:


Overigens: we kregen nog veel dank van de stichting omdat wij als 'jonge' mensen toch wat hoop gaven dat dit door kan gaan. Na 50 jaar ligt de boel een beetje op zijn gat, doordat jonge mensen geen zin of tijd hebben in/voor vakantieopvang. Dus mochten er hier mensen lurken die denken: 'Goh, misschien is dit iets voor ons', overweeg het dan echt eens.


Zijn er eigenlijk ook 'toelatingseisen' voor mensen die vakantiepleegouders willen zijn? Is het bijv een probleem als je alleenstaand bent? Geen tuin en groot huis hebt, maar gewoon een flatje?

Ik vind dit echt een superidee en ga het zeker in mijn achterhoofd houden voor 'ooit'.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:28:57 #140
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84927012
quote:
Het genot als ze weer weg zijn, maakt het het allemaal waard. 8-) ;)
:D O+

Ik heb af en toe een weekend ( vanavond komt ie toevallig weer ) het kind van een stel met wie ik 10 jaar geleden bevriend raakte ( zijn inmiddels alweer 7 jaar uit elkaar en beide schuldsaneringklant etc etc ). Joch is nu 11 en vraagt elk jaar een paar keer of ie mag komen logeren. En dan neem ik de kids van mn zus 2 weekenden per jaar en dan ben ik ook echt heel erg blij dat ik de rest van de tijd kindvrij ben :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_84927030
Al die kusjes :D O+
pi_84927132
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:20 schreef Duderella het volgende:

[..]

Peuter? Jij zit in hun album! Je mooie foto's, maar ook een foto van jou met de meiden. Hoe cool is dat!
Ik met de meiden? Hebben we daar een foto van dan :? Enneh....hoe cool 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84927233
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:20 schreef Duderella het volgende:


Peuter? Jij zit in hun album! Je mooie foto's, maar ook een foto van jou met de meiden. Hoe cool is dat!
:D Tof allemaal Dude & Arty daar in dat hele hoge gebouw _O_
En idd zo leuk geweest om mee te lezen!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:37:28 #144
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84927237
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:28 schreef Mula het volgende:

[..]

Zijn er eigenlijk ook 'toelatingseisen' voor mensen die vakantiepleegouders willen zijn? Is het bijv een probleem als je alleenstaand bent? Geen tuin en groot huis hebt, maar gewoon een flatje?

Ik vind dit echt een superidee en ga het zeker in mijn achterhoofd houden voor 'ooit'.
Nee, geen toelatingseisen, behalve dat je enigszins moet sporen (maar ach, wij kwamen ook door de ballotage ;) ).

Het is geen probleem als je alleenstaand bent en het is voldoende als je ergens een plekje hebt voor een bedje. Niks geen luxe is verder vereist.
De stichting zal bovendien haar best doen om een kind te 'matchen' dat bij jou en je leefsituatie past. Ik kan me voorstellen dat je geen ongeleid projectiel op een flat wilt hebben, maar wel een ietwat rustig meisje, dat gewoon lekker wil knutselen en knuffelen.

O en overweeg anders ook om met ze op een camping te gaan staan, als je denkt dat het te druk wordt in huis. Dat ga ik volgend jaar ook (deels) doen, denk ik. 's Morgens een kus en een boterham en dan adieu en hopla richting het animatieteam. :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderella op 06-08-2010 09:57:29 ]
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:38:15 #145
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84927256
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik met de meiden? Hebben we daar een foto van dan :? Enneh....hoe cool 8-)
Jep, dat je je fototoestel klaarlegt/het licht test in de voorkamer. :Y
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:39:47 #146
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84927297
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:28 schreef oh-oh het volgende:

[..]



:D O+

Ik heb af en toe een weekend ( vanavond komt ie toevallig weer ) het kind van een stel met wie ik 10 jaar geleden bevriend raakte ( zijn inmiddels alweer 7 jaar uit elkaar en beide schuldsaneringklant etc etc ). Joch is nu 11 en vraagt elk jaar een paar keer of ie mag komen logeren. En dan neem ik de kids van mn zus 2 weekenden per jaar en dan ben ik ook echt heel erg blij dat ik de rest van de tijd kindvrij ben :P
Ja wat een genot is dat hè? Dan kijk je om je heen en zie je al die ouders die nog, zeg, veertien jaar voort moeten en dan denk je: Pfjoew!! :D
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84927301
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:38 schreef Duderella het volgende:

[..]

Jep, dat je je fototoestel klaarlegt/het licht test in de voorkamer. :Y
Ok :D Stuur eens door? O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84927368
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:39 schreef PdeHoog het volgende:


Ok :D Stuur eens door? O+
PM *O*
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:44:34 #149
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_84927437
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:25 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nope, ik vrees dat drie weken per jaar echt de tax is voor me.

Ik vind kinderen verder niet zo heel interessant. :@ En zo lang er nog kinderen 'over' zijn die eens een vakantie kunnen gebruiken, is het ook een beetje zonde om ze te gaan bij maken, vind ik.

Volgend jaar gewoon weer verder met deze reeks. ;)
Begrijp ik goed ja, dit topic lezen is natuurlijk ook net als de oom uithangen: af en toe een paar uurtjes op bezoek en leuke dingen meemaken, maar zodra het vervelend wordt je jas weer aantrekken om maar eens in de stad te gaan kijken. Bedankt dat je ons hebt laten meegenieten van de mooie avonturen en (ondanks dat ik niets van kinderen weet) ik denk dat deze meiden zich geen betere vakantiemoeder en -vader hadden kunnen wensen! ^O^.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:55:02 #150
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84927743
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:44 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Begrijp ik goed ja, dit topic lezen is natuurlijk ook net als de oom uithangen: af en toe een paar uurtjes op bezoek en leuke dingen meemaken, maar zodra het vervelend wordt je jas weer aantrekken om maar eens in de stad te gaan kijken. Bedankt dat je ons hebt laten meegenieten van de mooie avonturen en (ondanks dat ik niets van kinderen weet) ik denk dat deze meiden zich geen betere vakantiemoeder en -vader hadden kunnen wensen! ^O^.
Ik weet ook geen fluit van kinderen! :D
Misschien heeft dat me wel gered. Go with de flow.

En dank je wel :*
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 09:58:13 #151
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84927837
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:39 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja wat een genot is dat hè? Dan kijk je om je heen en zie je al die ouders die nog, zeg, veertien jaar voort moeten en dan denk je: Pfjoew!! :D
Ja psies, dat denk ik echt elke keer, heerlijk!
Vorig weekend heb ik mn nichtjes gewoon geweigerd omdat ik ze te druk vond ( ze bleven een week bij opa en oma, ik was daar een middag en toen probeerden opa en oma me een helft van het duo aan te smeren ). Wat een luxe is dat toch :D
Maar jij bent nu al gewoon plannen aan het maken voor volgend jaar O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 augustus 2010 @ 10:35:04 #152
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_84928892
Dude, ook van mij bedankt voor het mee mogen genieten! O+ Ik kijk al uit naar de reeks van volgend jaar :D

En ik ga mijn eigen 9-jarige nog maar eens knuffelen ;) Geniet van elkaar, je rustige huis en je vakantie!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 11:08:35 #153
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_84929960
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 01:10 schreef Duderella het volgende:

[..]

Zojuist de albums klaargemaakt! Zo'n honderd foto's per blaag.
Die vinden ze morgen vanzelf in hun reistasje.

Mede dankzij Karin zijn het hartstikke leuke albums geworden! Ik heb helemaal gecreabeaad. Arty keek of hij water zag branden.

Morgen om 6 uur op, kinders uitzwaaien en dan lekker even terug naar bed denk ik. :@ :z
Lol! Natuurlijk kun je creabeaën, je hebt 3 weken lang heel creatief 2 draculettes vermaakt!
Hopelijk kunnen ze nog veel albums tegemoet zien, ik zal iig alvast weer beginnen de zoete kleurtjes papier en vlindertjes/lieveheersbeestjes/muisjes/sterretjes/hartjes/roze glitters opzij te leggen, die zitten vaak in knutselpaketten en die dingen gebruik ik toch bijna niet. ;)

Wat trouwens een verschil, de 1 wandelt zo de bus in en de ander is diep triest, ik vraag me trouwens af hoe lang dat duurt, vermoedelijk tot de bus de hoek om is, uit het kinderoog.... ;)

*dat hoge gebouw, Gasunie?*

Geniet van de rust en ik kijk uit naar Vakantie meiden Part Deux. :*
be nice or go away
pi_84930094
Ik heb met heel veel plezier deze topicreeks gevolgd. Niet gereageerd, maar wil dat nu toch even doen.

Wat hebben jullie iets ongelooflijk liefs gedaan voor die twee draakjes. Ik heb genoten! O+
pi_84930512
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 11:12 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb met heel veel plezier deze topicreeks gevolgd. Niet gereageerd, maar wil dat nu toch even doen.

Wat hebben jullie iets ongelooflijk liefs gedaan voor die twee draakjes. Ik heb genoten! O+
Dat.

Dat een topic in OUD zo leuk kan zijn B-)
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:13:00 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84932143
Lieve Dude en Arty,
Bedankt voor het mogen (mee)genieten van jullie verhalen met de 2 meiden en vooral bedankt voor het verzorgen van 3 ongetwijfeld onvergetelijke vakantieweken voor die 2 draakjes.
Ik weet zeker dat ze dit avontuur nooit meer zullen vergeten. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84932670


Ik ga dit zeker doen later als ik klaar ben met mn opleiding en een huisje en alles heb
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:30:19 #158
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_84932784
Dag Draakjes! :'( O+

Bedankt Dude! :* *O*
A grand adventure has begun.
pi_84932852
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 12:13 schreef golfer het volgende:
Lieve Dude en Arty,
Bedankt voor het mogen (mee)genieten van jullie verhalen met de 2 meiden en vooral bedankt voor het verzorgen van 3 ongetwijfeld onvergetelijke vakantieweken voor die 2 draakjes.
Ik weet zeker dat ze dit avontuur nooit meer zullen vergeten. ^O^
Dit dus! Heerlijke verhalen elke dag O+
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 12:50:35 #160
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_84933606
Uitzwaaien vandaag :'( :W

Wát een geweldige weken Dudarty *;
Confidence through competence
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:31:47 #161
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84960246
Nummer 1 is thuis, de ander zal zo onderhand ook arriveren.

De eerste moeder wist te melden dat madame veilig was aangekomen en eigenlijk inmiddels ook wel weer klaar was om weer naar Holland te vertrekken. :D

Het is stil in huis joh. We zijn van de weeromstuit maar even in de stad gaan eten vanavond, want het was thuis gewoon een beetje vreemd.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  † In Memoriam † vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:38:38 #162
240917 Mula
pi_84960511
Was nr 1 de stuiterbal??
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:39:12 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84960535
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:31 schreef Duderella het volgende:
Nummer 1 is thuis, de ander zal zo onderhand ook arriveren.

De eerste moeder wist te melden dat madame veilig was aangekomen en eigenlijk inmiddels ook wel weer klaar was om weer naar Holland te vertrekken. :D

Het is stil in huis joh. We zijn van de weeromstuit maar even in de stad gaan eten vanavond, want het was thuis gewoon een beetje vreemd.
:*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:39:34 #164
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84960551
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:38 schreef Mula het volgende:
Was nr 1 de stuiterbal??
Ja. :Y

We hebben vanavond een beetje teruggeblikt (dat was overigens ook wel weer erg fijn hoor, gewoon 'samen-met-zijn-tweeën' zijn), en we vinden het beiden de moeite waard geweest. Dat het voor de meisjes goed is geweest, daar zijn we van overtuigd. Dus het belangrijkste (en eigenlijk het enige dat telt) is geslaagd.

Voor ons was het een groot avontuur en we zijn er trots op (en ook een beetje verbaasd over misschien)dat het ons is gelukt om die twee een goede tijd te geven. Omdat wij normaliter geen gezin draaiende houden, was het natuurlijk wel een heel circus. Van yuppie-galore naar vierkoppig huishouden was niet niks. Maar we hebben er een boel van opgestoken. Het verbreedt je blik.

In die zin is het niet alleen een duwtje in de rug voor de kinderen, maar ook voor ons best een eye-opener geweest.

[ Bericht 29% gewijzigd door Duderella op 07-08-2010 00:04:53 ]
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:56:27 #165
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_84961317
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 01:11 schreef Duderella het volgende:
Overigens, alle dierentuinen en speelparken ten spijt, was één van de belangrijkste hoogtepunten het bezoekje aan het werk van Arty vandaag.
Hij werkt in een heel hoog gebouw in Groningen, dat ze regelmatig van een afstand zagen en herkenden. Vandaag gingen we even op bezoek. Hartstikke spannend met speciale pasjes en ingewikkelde draaideuren en Arty die aan de andere kant van het glas stond te wachten. Dat vonden ze wel zo'n feest! *O*

Met de lift héél hoog. En bij de liften allemaal eentje kiezen waarvan we dachten dat die als eerste zou komen en dan kijken wie er wint. Dat was dikke pret. Maar ook héél stil moeten zijn omdat er allemaal serieuze mensen werken. En Arty die ze even optilde om helemaal van boven naar beneden te kijken in de hal (16-hoog!).
Tenslotte in de grote vergaderzaal over heel Groningen heen gekeken, of zoals de dames het noemen: Krunninkúún.

Nou is alles wat Arty doet (of niet doet, of denkt, of zegt, of niet zegt) al zwaar favoriet natuurlijk, maar even zijn bureau zien was iets om nog een uur over na te praten met veel ge-aaahhh en -ooohhh. Ik skip het hele programma volgend jaar, Arty neem ze 's ochtends maar gewoon mee naar kantoor. :7

Vanmiddag hebben we met zijn drieën het huis een beetje opgeruimd. De grote prullenbak mee en door alle spulletjes en paperassen: wat moet er mee en wat kan weg. Dat gaf wel wat spanning en wat traantjes, maar zo even tegen de prullenbak zittend alle tekeningen en briefjes bekijken, was ook wel heel gezellig en fijn.

Vanavond kreeg het hele huis au revoir-kusjes. De handdoeken, alle traptreden, de poezen (die kregen er meer dan ze lief was), de kranen, de bedden, wij, de borden, de lepels, wij, de vorken, de keukendeur, alle lichtknoppen, de shampoo... toen ze aan de toiletbril wilden beginnen heb ik verklaard dat dat een buitengewoon onbeleefde toiletbril is, die nooit teruggroet, dus dat ze die onverlaat wel mochten overslaan. :{w



Oe. Dat is zeker een mooi gebouw/ervaring! Ik ben er zelf nog nooit ingeweest!

Gaaf :) En wat lief :) Je hebt het zoals ik kan lezen het echt super gedaan dude ^O^
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:39 schreef Duderella het volgende:

[..]


In die zin is het niet alleen een duwtje in de rug voor de kinderen. ;)
Ai :o !

[ Bericht 9% gewijzigd door Rene op 07-08-2010 00:02:23 ]
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 00:01:07 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84961492
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:39 schreef Duderella het volgende:


In die zin is het niet alleen een duwtje in de rug voor de kinderen. ;)
En de eierstokken rammelen nog steeds niet? ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 00:03:09 #167
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84961571
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:01 schreef golfer het volgende:

[..]

En de eierstokken rammelen nog steeds niet? ;)
Nee, die hebben zich juist nog eens lekker omgedraaid. :z

Zo bedoelde ik die zin dus niet! :D
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84961720
Ik begrijp het helemaal dude!
En ik wil de de beschouwende terugblik van Arty ook wel een keer op papier lezen :s)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 00:18:59 #169
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_84962170
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:39 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja. :Y

We hebben vanavond een beetje teruggeblikt (dat was overigens ook wel weer erg fijn hoor, gewoon 'samen-met-zijn-tweeën' zijn), en we vinden het beiden de moeite waard geweest. Dat het voor de meisjes goed is geweest, daar zijn we van overtuigd. Dus het belangrijkste (en eigenlijk het enige dat telt) is geslaagd.

Voor ons was het een groot avontuur en we zijn er trots op (en ook een beetje verbaasd over misschien)dat het ons is gelukt om die twee een goede tijd te geven. Omdat wij normaliter geen gezin draaiende houden, was het natuurlijk wel een heel circus. Van yuppie-galore naar vierkoppig huishouden was niet niks. Maar we hebben er een boel van opgestoken. Het verbreedt je blik.

In die zin is het niet alleen een duwtje in de rug voor de kinderen, maar ook voor ons best een eye-opener geweest.
Wat is dit geweldig leuk geweest :Y

Kinderen (in huis) hebben verandert je blik op de samenleving/ het leven/ je eigen leven. Mijn allerbeste vriendin werd voogd van mijn kind, terwijl ze zeker wist dat ze ze zelf nooit wilde. Juist haar en haar zicht op kinderen en hoe zij in het leven stond maakte dat ik de keuze zo heb gemaakt (en zij ermee instemde O+ ). Het feit dat je zelf bewust niet voor kinderen kiest, wil helemaal niet zeggen dat je geen goede "ouder" kunt zijn of met kinderen om kunt gaan. En dat blijkt maar weer uit de verhalen hier. Ik doe het je niet na, 2 van die meiden 3 weken in huis te hebben zonder dat je gewend bent kinderen 24/7 om je heen te hebben. _O_ Voor jullie, deze meisjes hebben de tijd van hun leven gehad en jullie kunnen genieten van een fijne vakantie met zijn 2tjes en nog eens denken aan die lachen, die twinkelende ogen, het genieten van die 2 ;) Dit is zoveel waard, deze meiden vergeten jullie niet :)
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 00:25:34 #170
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84962391
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik begrijp het helemaal dude!
En ik wil de de beschouwende terugblik van Arty ook wel een keer op papier lezen :s)
Arty is niet erg veel meer met FOK! bezig, vrees ik. Maar ik lieg heus niet hoor, over wat hij zei. }:|
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 00:33:24 #171
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84962650
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:18 schreef childintime het volgende:

[..]

Wat is dit geweldig leuk geweest :Y

Kinderen (in huis) hebben verandert je blik op de samenleving/ het leven/ je eigen leven. Mijn allerbeste vriendin werd voogd van mijn kind, terwijl ze zeker wist dat ze ze zelf nooit wilde. Juist haar en haar zicht op kinderen en hoe zij in het leven stond maakte dat ik de keuze zo heb gemaakt (en zij ermee instemde O+ ). Het feit dat je zelf bewust niet voor kinderen kiest, wil helemaal niet zeggen dat je geen goede "ouder" kunt zijn of met kinderen om kunt gaan. En dat blijkt maar weer uit de verhalen hier. Ik doe het je niet na, 2 van die meiden 3 weken in huis te hebben zonder dat je gewend bent kinderen 24/7 om je heen te hebben. _O_ Voor jullie, deze meisjes hebben de tijd van hun leven gehad en jullie kunnen genieten van een fijne vakantie met zijn 2tjes en nog eens denken aan die lachen, die twinkelende ogen, het genieten van die 2 ;) Dit is zoveel waard, deze meiden vergeten jullie niet :)
Wat je daar zegt raakt me! Want soms krijg je dat toch verhuld te horen. Dat, als je niet kiest voor eigen kinderen, je wel haast een onmens moet zijn dat kinderen háát.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84962710
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:33 schreef Duderella het volgende:

[..]

Wat je daar zegt raakt me! Want soms krijg je dat toch verhuld te horen. Dat, als je niet kiest voor eigen kinderen, je wel haast een onmens moet zijn dat kinderen háát.
Ja! Herkenbaar. En wij zijn er nog niet eens definitief over uit, nota bene.

Afijn: nu weer rust in de tent, ook wel lekker :) Maak je voor jezelf ook zo'n boek als dat je voor de draken hebt gedaan?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 00:45:18 #173
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84963056
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja! Herkenbaar. En wij zijn er nog niet eens definitief over uit, nota bene.

Afijn: nu weer rust in de tent, ook wel lekker :) Maak je voor jezelf ook zo'n boek als dat je voor de draken hebt gedaan?
Ik heb 'doorlopende fotoboeken' :P en ik zal de foto's inderdaad laten afdrukken binnenkort. Sowieso stuur ik de beide dames nog de foto van de vertrekkende bus. Daarvoor had ik al een plekje gemaakt aan het einde van hun foto-albums.

CF, doe eens een Duderellaatje, dat helpt echt, qua beslissing! 8-) Zélf de wereld ontdekken is ook wat waard en daar heb je een beperkte tijdspanne voor. Wil je daar mondiale overbevolking doorheen laten marcheren? 8-)

[ Bericht 1% gewijzigd door Duderella op 07-08-2010 01:00:16 ]
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 00:47:40 #174
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_84963140
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:33 schreef Duderella het volgende:

[..]

Wat je daar zegt raakt me! Want soms krijg je dat toch verhuld te horen. Dat, als je niet kiest voor eigen kinderen, je wel haast een onmens moet zijn dat kinderen háát.
Nee, Dude, juist de heel bewuste keuze kan meer liefde voor kinderen laten zien dan "maar gewoon kinderen te krijgen omdat dat zo hoort". Mijn allerbeste vriendin was een kei in het omgaan met kinderen, maar vanuit allerlei oogpunten (die door kinderwens vertroebelde mensen vaak niet meer zagen) koos zij voor deze optie. Maar ze was de beste voogd in mijn ogen die ik me maar wensen kon voor mijn kind. Als het ooit nodig was geweest, dan zou ze die taak ook voor 200% op zich hebben genomen. Bewust geen kinderen willen heeft vaak een diepere grondslag. Dat hoeft helemaal niets te maken te hebben met een hekel aan kinderen hebben. Je zou het juist als bewust kinderloze, misschien 10 x beter doen als iemand die kinderen krijgt omdat dat "er nou eenmaal bijhoort".
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 01:02:10 #175
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84963640
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:47 schreef childintime het volgende:

[..]

Nee, Dude, juist de heel bewuste keuze kan meer liefde voor kinderen laten zien dan "maar gewoon kinderen te krijgen omdat dat zo hoort". Mijn allerbeste vriendin was een kei in het omgaan met kinderen, maar vanuit allerlei oogpunten (die door kinderwens vertroebelde mensen vaak niet meer zagen) koos zij voor deze optie. Maar ze was de beste voogd in mijn ogen die ik me maar wensen kon voor mijn kind. Als het ooit nodig was geweest, dan zou ze die taak ook voor 200% op zich hebben genomen. Bewust geen kinderen willen heeft vaak een diepere grondslag. Dat hoeft helemaal niets te maken te hebben met een hekel aan kinderen hebben. Je zou het juist als bewust kinderloze, misschien 10 x beter doen als iemand die kinderen krijgt omdat dat "er nou eenmaal bijhoort".
Vind ik bijzonder om te horen. :*
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 8 augustus 2010 @ 01:13:02 #176
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_84995397
:)

Maar die 2 meiden hebben jullie het bewijs gegeven; zij hebben 3 gelukkige, ontspannen weken bij jullie gehad. Ik denk aan de stukjes die je schreef over alle ellende die ze in de thuissituatie meemaakten (misschien niet geheel waar, of wel), ze konden even genieten O+ Als je echt een hekel aan kinderen zou hebben, zou je zoiets geen 3 weken volhouden en er met zoveel trots, humor en liefde over schrijven.

En nu ga ik het topic " kamperen" volgen, nog zo'n geweldig topic ^O^
pi_84995541
Wat ben je toch ook een ontzettend leuk mens met volgens mij net zo'n leuke man.

Hebben de katten je de drukte van de afgelopen weken al een beetje vergeven?
pi_84996578
Ach, de draakjes zijn naar huis. *O* en ;( voor beide partijen lijkt me. Maar wat goed dat jullie deze 2 dames een fantastische 3 weken hebben gegeven! O+ Lijkt me een hele omschakeling als je normaal alleen je katten hebt als huishouden.

Bedankt dat we mee mochten lezen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_84999938
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:39 schreef Duderella het volgende:

Voor ons was het een groot avontuur en we zijn er trots op (en ook een beetje verbaasd over misschien)dat het ons is gelukt om die twee een goede tijd te geven. Omdat wij normaliter geen gezin draaiende houden, was het natuurlijk wel een heel circus. Van yuppie-galore naar vierkoppig huishouden was niet niks. Maar we hebben er een boel van opgestoken. Het verbreedt je blik.
Dit is min of meer het gevoel dat ik heb bij mijn (prille) ouderschap. Ik heb er nooit over getwijfeld dat een kind leuk zou zijn (vooral mijn kind 8-) ) en dat ik een verstandige ouder zou worden. Ik wist eenvoudigweg niet of ik het wilde, de drukte, het altijd maar bezig zijn en rekening houden met, de verenging van mijn wereld (laten we wel wezen: op de zo vaak geroemde 'verbreding van de horizon' kun je weinig ouders betrappen), speelgoed waar je over struikelt als je je bed uit stapt, en die onnoemelijk grote verantwoordelijkheid om een kind tot een stabiele volwassene op te voeden die zijn weg in de wereld weet te vinden. En zou ik daar dan ook van kunnen genieten, of zou ik het vooral als een last zien?

Maar hey, wij kunnen dit! En wat zijn we leuk! :7
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 8 augustus 2010 @ 10:17:51 #180
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85000108
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 01:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat ben je toch ook een ontzettend leuk mens met volgens mij net zo'n leuke man.

Hebben de katten je de drukte van de afgelopen weken al een beetje vergeven?
De katten doen nog regelmatig een inspectieronde om te zien of de draken toch écht niet onder het bed verstopt zitten of in de trapkast. En ze lijken heel blij te ontdekken dat dat niet het geval is.

Och, de beestjes overleven dit soort dingen natuurlijk allemaal wel, maar ik heb wel het idee dat het in dezelfde waarderingscategorie zit als oud&nieuw. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderella op 08-08-2010 12:48:08 (typo) ]
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 8 augustus 2010 @ 10:31:30 #181
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_85000359
* Stereotomy geeft drakenknuffel aan Dude :s)
Confidence through competence
pi_85000836
ik, als mede kinderloze 8-), vind het leuk om te lezen hoe jullie het gehad hebben en kan mij ook heel goed voorstellen dat je t nu weer lekker vind om ook samen te zijn. Tis natuurlijk een hele uitdaging om van je '2persoons, alles wat jezelf wilt en leuk vindt' huishouden te gaan naar een '4koppige en nota bene vreemde kinderen erbij' huishouden en tis ook leuk om te lezen dat je ze en kon vermaken en jullie er zelf een goed gevoel over hebben.

En dat je zelf geen kinderen wilt maakt je zeker geen onmens of wat kinderhater of zo maar juist iemand die misschien toch wel wat bewuster keuzes maakt dan iemand , zoals iemand hierboven het zo leuk zei: die een door kinderwens vertroebeld blik heeft .

Ik ben ook geen onmens of kinderhater, vind kinderen leuk, je kan ermee lachen en je verbazen over hoe zij de wereld zien en hoe hun denkwereld is en heb ook nog een instinctief gevoel in mij merk ik die armen uitsteekt als kinderen dreigen te vallen enzo dus ben wel een echte vrouw blijkbaar :P ... ben alleen wel weer , nu ik 2 dagen 4 kinderen om mij heen gehad heb, echt heel content met de keuze die de mr en ik gemaakt hebben. Maakt mij geen onmens, alleen iemand die zichzelf heel goed kent blijkbaar ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85002734
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 09:25 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nope, ik vrees dat drie weken per jaar echt de tax is voor me.

Ik vind kinderen verder niet zo heel interessant. :@ En zo lang er nog kinderen 'over' zijn die eens een vakantie kunnen gebruiken, is het ook een beetje zonde om ze te gaan bij maken, vind ik.

Volgend jaar gewoon weer verder met deze reeks. ;)
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 00:45 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik heb 'doorlopende fotoboeken' :P en ik zal de foto's inderdaad laten afdrukken binnenkort. Sowieso stuur ik de beide dames nog de foto van de vertrekkende bus. Daarvoor had ik al een plekje gemaakt aan het einde van hun foto-albums.

CF, doe eens een Duderellaatje, dat helpt echt, qua beslissing! 8-) Zélf de wereld ontdekken is ook wat waard en daar heb je een beperkte tijdspanne voor. Wil je daar mondiale overbevolking doorheen laten marcheren? 8-)
Is dat je reden dat jullie geen kidneren willen, Dude, als ik zo vrij mag zijn? Ik begrijp het als je deze vraag niet wilt beantwoorden, hoor.

Om deze reden heb ik namelijk zelf heel lang geroepen geen kinderen van mezelf te willen, maar te adopteren. Ik vond het zo krom om er hier een bij te maken, terwijl ze in andere continenten omkomen van de honger. Maar m'n hormonen waren het daar toch niet zo mee eens. :{
pi_85002739
Dus toen ik ontzettend graag kinderen wilde 26 jaar geleden had ik een vertroebelde blik? :D _O- :X
pi_85002852
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Dus toen ik ontzettend graag kinderen wilde 26 jaar geleden had ik een vertroebelde blik? :D _O- :X
hormonen vertroebelen ja :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 8 augustus 2010 @ 12:31:09 #186
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85003494
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:06 schreef Ssserpente het volgende:

[..]


[..]

Is dat je reden dat jullie geen kidneren willen, Dude, als ik zo vrij mag zijn? Ik begrijp het als je deze vraag niet wilt beantwoorden, hoor.

Om deze reden heb ik namelijk zelf heel lang geroepen geen kinderen van mezelf te willen, maar te adopteren. Ik vond het zo krom om er hier een bij te maken, terwijl ze in andere continenten omkomen van de honger. Maar m'n hormonen waren het daar toch niet zo mee eens. :{
Ja dat is de reden. Een heel principiële dus. Adoptie / pleegzorg zou voor ons de enige optie zijn, maar daarvoor is de kinderwens nu niet sterk genoeg. Ik vind het leven een cadeautje en wil heel graag zo veel mogelijk tijd gebruiken om de wereld te zien en dingen te ontdekken. Ik denk dat ik daar de hele rest van mijn leven wel zoet mee ga zijn.

Dus het is niet zo'n offer voor me hoor, om principieel te zijn. :P
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 8 augustus 2010 @ 12:32:47 #187
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85003544
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Dus toen ik ontzettend graag kinderen wilde 26 jaar geleden had ik een vertroebelde blik? :D _O- :X
Ging ook niet meer over hè? :o
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_85003555
Wel een mooie reden Dude!

En waar Arty werkt, das zeker daaro als je de stad inkomt? Kan me geen ander gebouw voorstellen met 16 verdiepingen :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 8 augustus 2010 @ 12:34:00 #189
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85003575
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:33 schreef McLaura het volgende:
Wel een mooie reden Dude!

En waar Arty werkt, das zeker daaro als je de stad inkomt? Kan me geen ander gebouw voorstellen met 16 verdiepingen :D
Het is oranje met blauw en het staat schots en scheef. :Y
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 8 augustus 2010 @ 12:42:55 #190
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_85003868
Ah, nu wordt het gevaarlijk, het gaat over de kinderloosheid en er wordt al met bepaalde smileys gegooid, wordt het toch nog een echt OUD-topic. c_/.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  Moderator zondag 8 augustus 2010 @ 12:56:42 #191
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_85004238
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:34 schreef Duderella het volgende:

[..]

Het is oranje met blauw en het staat schots en scheef. :Y
Haha, als een leeuw op de apenrots!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_85004508
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:34 schreef Duderella het volgende:

[..]

Het is oranje met blauw en het staat schots en scheef. :Y
Mijn man heeft daar stage gelopen :)
En ik ken hem ook wel zeg maar, tot mijn 20ste in Groningen gewoond :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_85005088
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:32 schreef Duderella het volgende:


Ging ook niet meer over hè? :o
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 12:42 schreef keesjeislief het volgende:
Ah, nu wordt het gevaarlijk, het gaat over de kinderloosheid en er wordt al met bepaalde smileys gegooid, wordt het toch nog een echt OUD-topic. c_/.
De tóen aanwezige hormonen die kennelijk voor een vertroebelende blik zorgden, zorgen nu ze zich aan het terugtrekken zijn, opnieuw voor troebel zicht en konden het niet nalaten om te happen 8-) :Y)
pi_85005150
ik heb er ook een poosje gewerkt :)
Leuk topic is dit. Fijn dat die meisjes zo een leuke vakantie gehad hebben!
Kinderen krijgen is niet verplicht, maar het kan geen kwaad als er nog wat meer leuke mensen bijkomen ;)
pi_85005165
Hebbie alweer mail uit Drakenland ontvangen Dude, of is het nog rustigjes ?
pi_85007145
ben idd benieuwd hoeveel je nog gaat horen van ze :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_85008803
Leuke van kinderen is dat als je ff doorzet, ze het huis verlaten.
Ik heb altijd voor ogen gehouden dat ze op hun 18e pleite waren, tis me gelukt. *O*
Ze komen langs, we doen samen bv Lowlands (ieders ander kampeerstuk en als we elkaar niet willen zien, zien we elkaar niet) en nog vele andere dingen, maar lijden/leiden ook ons eigen leven. Mijn leven staat niet meer in het teken van hen :N.
Wat ik voor ogen had: "Mijn kinderen worden gelukkig EN zichzelf" is geslaagd, zeggen ze zelf nu.

Dat lees ik bij jullie ook, bezig zijn met de kinderen gelukkig laten zijn EN zichzelf. En dat in 3 weken.
Hebbie goed gedaan. Pet af!

Man-o-man wat een vrijheid 8-) en wat snap ik kindlozen des te beter (weer, want ik heb veel kindloze vrienden).
  zondag 8 augustus 2010 @ 15:07:01 #198
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_85008827
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 15:06 schreef -sabine- het volgende:

Dat lees ik bij jullie ook, bezig zijn met de kinderen gelukkig laten zijn EN zichzelf. En dat in 3 weken.
Hebbie goed gedaan. Pet af!

+1 wijsheid
Confidence through competence
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:20:16 #199
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85026305
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 13:23 schreef Bluezz het volgende:
Hebbie alweer mail uit Drakenland ontvangen Dude, of is het nog rustigjes ?
Ja, al weer mailtjes gehad hoor! Dat ze de cadeautjes hebben uitgedeeld en dat ze hun teen hebben gestoten en dat ze hun album zo leuk vinden. En ook mailtjes van de moeders, dat ze twee gelukkige kinderen van de bus gehaald hebben. Dus dat is goed om te horen.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_85027276
Dat lijkt me fijn, dat je weet dat ze goed zijn aangekomen en weer blije wuppen zijn. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:43:27 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85027373
Wat duurt een jaar lang.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:44:20 #202
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_85027419
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:20 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja, al weer mailtjes gehad hoor! Dat ze de cadeautjes hebben uitgedeeld en dat ze hun teen hebben gestoten en dat ze hun album zo leuk vinden. En ook mailtjes van de moeders, dat ze twee gelukkige kinderen van de bus gehaald hebben. Dus dat is goed om te horen.
O+ das echt heel fijn ja!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:33:41 #203
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85030095
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
Wat duurt een jaar lang.
Ja hè? O+

Jullie vinden het vast reuze teleurstellend, maar ik mis de meidjes helemaal niet. Vandaag zagen we Casablanca in het filmhuis, dronken we roséetjes op het terras van het filmhuis en slenterden we daarna naar een restaurant waar we uitgebreid tafelden. En dat allemaal zomaar omdat we daar vanmiddag plots zin in hadden en er thuis genoeg voer in de kattenbakjes zat.

Dit heb ik toch echt gemist, de afgelopen drie weken. En dat is heel niet erg, maar de rest van het jaar geniet ik er ongegeneerd van. O+
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_85030204
Wij hebben precies hetzelfde na een paar dagen, een weekend, een week optrekken met onze eigen kinderen.
Komt me zo bekend voor :D ^O^
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:38:44 #205
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_85030352
Duderella jullie hebben het zo geweldig gedaan! Echt super. Die meiden kunnen er zo weer even goed tegen en ze hebben een prachtige herinnering aan hoe het ook allemaal kan.

En ik kan me zo goed voorstellen dat je gewoon weer geniet van je filmavond en etentje enzo. (ik ben zelfs bijna een beetje jaloers ;) ) Prachtige "reden" heb je trouwens om zelf geen kinderen te willen. Al is daar natuurlijk helemaal geen reden voor nodig.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 01:09:11 #206
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_85079655
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja hè? O+

Jullie vinden het vast reuze teleurstellend, maar ik mis de meidjes helemaal niet. Vandaag zagen we Casablanca in het filmhuis, dronken we roséetjes op het terras van het filmhuis en slenterden we daarna naar een restaurant waar we uitgebreid tafelden. En dat allemaal zomaar omdat we daar vanmiddag plots zin in hadden en er thuis genoeg voer in de kattenbakjes zat.

Dit heb ik toch echt gemist, de afgelopen drie weken. En dat is heel niet erg, maar de rest van het jaar geniet ik er ongegeneerd van. O+
En dat is zoooo genieten van het leven waar jullie voor gekozen hebben :) Al blijf ik het ^O^ vinden wat jullie voor die meiden deden (juist als bewust kinderloos paar ;) ). Go Dude *O* ik hoop dat er meerdere mensen zoals jullie zijn, die bewust kiezen voor kinderloosheid, maar wel "vakantiekinderen" de tijd van hun leven willen/ kunnen geven. Eerlijk gezegd, moet ik er als ouder niet aan denken :@ , omdat ik m'n handen vol heb aan m'n eigen nakomeling. En dat maakt (bij het lezen van dit topic) toch wel het gevoel bij me los dat ik iets mis. Juist ws door mijn nakomeling (ik heb het veel te druk) kan ik moeilijk open staan voor zoiets. Maar het maakt me wel gelukkig om te lezen. Jullie zijn O+ en geen cent meer of minder dan mensen met eigen kinderen ^O^
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 01:13:18 #207
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85079795
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:09 schreef childintime het volgende:

[..]

En dat is zoooo genieten van het leven waar jullie voor gekozen hebben :) Al blijf ik het ^O^ vinden wat jullie voor die meiden deden (juist als bewust kinderloos paar ;) ). Go Dude *O* ik hoop dat er meerdere mensen zoals jullie zijn, die bewust kiezen voor kinderloosheid, maar wel "vakantiekinderen" de tijd van hun leven willen/ kunnen geven. Eerlijk gezegd, moet ik er als ouder niet aan denken :@ , omdat ik m'n handen vol heb aan m'n eigen nakomeling. En dat maakt (bij het lezen van dit topic) toch wel het gevoel bij me los dat ik iets mis. Juist ws door mijn nakomeling (ik heb het veel te druk) kan ik moeilijk open staan voor zoiets. Maar het maakt me wel gelukkig om te lezen. Jullie zijn O+ en geen cent meer of minder dan mensen met eigen kinderen ^O^
Je kan niet alles tegelijk toch? En ik weet wel wat dapperder is hoor: drie weken lol maken met andermans kinderen, of een eigen kind jarenlang opvoeden. You win. :*
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 01:23:33 #208
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_85080109
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:13 schreef Duderella het volgende:

[..]

Je kan niet alles tegelijk toch? En ik weet wel wat dapperder is hoor: drie weken lol maken met andermans kinderen, of een eigen kind jarenlang opvoeden. You win. :*
Neuh..... andermans kinderen " voelen" heel anders. Als jij, 3 weken lang, 24/7 , het geduld en de liefde voor 2 wildvreemde kinderen uit een discutabel milieu hebt kunnen opbrengen, dan heb je je diploma " kind opvoeden" wel gehaald hoor ;) en kun je lekker genieten van je eigen vakantie :)
pi_85080169
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:23 schreef childintime het volgende:


Neuh..... andermans kinderen " voelen" heel anders. Als jij, 3 weken lang, 24/7 , het geduld en de liefde voor 2 wildvreemde kinderen uit een discutabel milieu hebt kunnen opbrengen, dan heb je je diploma " kind opvoeden" wel gehaald hoor ;) en kun je lekker genieten van je eigen vakantie :)
Ik ben het helemaal met je eens.
Ik moet er gewoon niet aan denken :@
  maandag 13 december 2010 @ 00:32:11 #210
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89859791
Enórme kick!

Met de meiden gaat het goed. We hebben veel contact en er vliegen via msn en mail heel wat liefdesverklaringen over en weer. Fransen zijn natuurlijk heerlijke dramaqueens en het komt regelmatig voor dat ik 's ochtends mijn mail openklik en lees dat er een klein Frans meisje 'met heel haar hart héél héél héél veel, zo veel als de wereld groot is', van ons houdt. :D O+
Op 16 juli komen ze weer logeren en in Frankrijk wordt het afgestreept op de kalenders, begrepen we van de moeders.

Ik heb al lang voor die tijd weer jullie deskundige hulp nodig.

Volgende zomer wil ik met de meiden een week of twee gaan kamperen. Voor een eerste keer vond ik de veiligheid van ons huis belangrijk. En elkaar leren kennen en vertrouwen. Maar ze hingen wel heel erg aan ons en ik wil ze eigenlijk volgend jaar een klein duwtje uit het vakantienest geven. Het lijkt me goed als ze ook wat meer met andere kinderen optrekken. Dus: naar de camping!

Ik zoek een camping in het noorden van het land (tot en met de eilanden), waar wel genoeg te doen is (speurtochten, hutten bouwen), maar waar we ook weer niet verdwalen tussen de tropische zwembaden en speelparadijzen (want dan word ik gillend gek). Hebben jullie aanraders voor me?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  maandag 13 december 2010 @ 01:11:44 #211
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_89860986
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 00:32 schreef Duderella het volgende:
Enórme kick!

Met de meiden gaat het goed. We hebben veel contact en er vliegen via msn en mail heel wat liefdesverklaringen over en weer. Fransen zijn natuurlijk heerlijke dramaqueens en het komt regelmatig voor dat ik 's ochtends mijn mail openklik en lees dat er een klein Frans meisje 'met heel haar hart héél héél héél veel, zo veel als de wereld groot is', van ons houdt. :D O+
Op 16 juli komen ze weer logeren en in Frankrijk wordt het afgestreept op de kalenders, begrepen we van de moeders.

Ik heb al lang voor die tijd weer jullie deskundige hulp nodig.

Volgende zomer wil ik met de meiden een week of twee gaan kamperen. Voor een eerste keer vond ik de veiligheid van ons huis belangrijk. En elkaar leren kennen en vertrouwen. Maar ze hingen wel heel erg aan ons en ik wil ze eigenlijk volgend jaar een klein duwtje uit het vakantienest geven. Het lijkt me goed als ze ook wat meer met andere kinderen optrekken. Dus: naar de camping!

Ik zoek een camping in het noorden van het land (tot en met de eilanden), waar wel genoeg te doen is (speurtochten, hutten bouwen), maar waar we ook weer niet verdwalen tussen de tropische zwembaden en speelparadijzen (want dan word ik gillend gek). Hebben jullie aanraders voor me?
/smelt

Hoe noordelijk moet het zijn?

Kan even niet op de naam komen van de camping waar ik véél lol heb gehad en m'n eerste vriendinnetje had. Naast Froukje waren er namelijk veel activiteiten *hihi*.

Als ik mn kop ff flink laat werken vind ik die naam echter wel maar geloof dat het nèt niet Friesland was :P
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  maandag 13 december 2010 @ 01:28:36 #212
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89861330
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:11 schreef Zokunen het volgende:

[..]

/smelt

Hoe noordelijk moet het zijn?

Kan even niet op de naam komen van de camping waar ik véél lol heb gehad en m'n eerste vriendinnetje had. Naast Froukje waren er namelijk veel activiteiten *hihi*.

Als ik mn kop ff flink laat werken vind ik die naam echter wel maar geloof dat het nèt niet Friesland was :P
Kom maar op, ik ben benieuwd!
Maar ik heb wel een beetje actuele informatie nodig hoor! Als je in '76 leuk met Froukje in de boomhut zat, kan daar inmiddels al wel een golfslagbad staan! :{ ;)
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  maandag 13 december 2010 @ 01:46:53 #213
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_89861578
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:28 schreef Duderella het volgende:

[..]

Kom maar op, ik ben benieuwd!
Maar ik heb wel een beetje actuele informatie nodig hoor! Als je in '76 leuk met Froukje in de boomhut zat, kan daar inmiddels al wel een golfslagbad staan! :{ ;)
In '76 had mn moeder nog niet geworpen :P

Na enig zoeken denk ik dat het deze was.
Maar sowieso mee dan 10 jaar terug :P en ik denk misschien wel 20 jaar

Als het die camping echt is hebben ze er een zwembad, kinder bingo :'), kinder disco :), viswedstrijden (niet echt iets voor de meiden denk ik, maar puur om aan te geven), tafeltennis, andere mensen etc....

De website is bagger btw, dat klopt iemand met html kennis in 10 minuten in elkaar :P
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 07:04:11 #214
37843 lady-wrb
kortaf
pi_89862803
o wat leuk dat ze van de zomer weer komen *O*
ik verheug me al op de verhalen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 december 2010 @ 07:28:55 #215
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89862924
Wat leuk dat ze weer komen! :) Ook ik kijk al uit naar de verhalen ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89863392
Deze camping is heel erg leuk! Niet van het type groots entertainment. Ze hebben wel wat maar dat is altijd kleinschalig geweest, en je kan er prima omheen, zeg maar. Ze hebben eenvoudig maar prima zwembad, bossen om in te spelen en een stukje heide met schapen. Verder is er vlak achter de camping een molen die je kunt bezoeken en in het dorpje zijn er folkloristiscke avonden op woensdagen. Kun je nep-koeien melken enzo :)
En verder ruime plaatsen, veel speeltuintjes, fatsoenlijk sanitair en een hoop leuks in de omgeving. Heb het daar jaar in jaar uit echt heel fijn gehad O+
pi_89863492
Ameland! En een leuke camping met veel te doen (en een bescheiden zwembad!) is Klein Vaarwater.
Niet te massaal, maar gezellig, en op fietsafstand van Nes (waar veel winkeltjes enzo zijn).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 13 december 2010 @ 08:46:53 #218
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_89863587
Oeh ik ga ook afstrepen op mn kalender O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 10:55:57 #219
240917 Mula
pi_89866485
Zeer geliefd bij al mijn familieleden met kinderen die er ooit geweest zijn: www.sprookjescamping.nl

Ik weet alleen niet of het noordelijk genoeg is (rheeze in overijssel) en of dit het soort entertainment is wat je zoekt. Zoals gezegd: de kinderen die ik ken (tot een jaar of 11) die er geweest zijn, waren echt heel erg enthousiast.
  maandag 13 december 2010 @ 11:45:03 #220
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_89868143
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 00:32 schreef Duderella het volgende:
Enórme kick!

Met de meiden gaat het goed. We hebben veel contact en er vliegen via msn en mail heel wat liefdesverklaringen over en weer. Fransen zijn natuurlijk heerlijke dramaqueens en het komt regelmatig voor dat ik 's ochtends mijn mail openklik en lees dat er een klein Frans meisje 'met heel haar hart héél héél héél veel, zo veel als de wereld groot is', van ons houdt. :D O+
Op 16 juli komen ze weer logeren en in Frankrijk wordt het afgestreept op de kalenders, begrepen we van de moeders.
Wat leuk! Dat is echt lief. :)
quote:
Ik heb al lang voor die tijd weer jullie deskundige hulp nodig.

Volgende zomer wil ik met de meiden een week of twee gaan kamperen. Voor een eerste keer vond ik de veiligheid van ons huis belangrijk. En elkaar leren kennen en vertrouwen. Maar ze hingen wel heel erg aan ons en ik wil ze eigenlijk volgend jaar een klein duwtje uit het vakantienest geven. Het lijkt me goed als ze ook wat meer met andere kinderen optrekken. Dus: naar de camping!

Ik zoek een camping in het noorden van het land (tot en met de eilanden), waar wel genoeg te doen is (speurtochten, hutten bouwen), maar waar we ook weer niet verdwalen tussen de tropische zwembaden en speelparadijzen (want dan word ik gillend gek). Hebben jullie aanraders voor me?
Qua eiland heb ik een leuke ervaring met deze camping: http://www.kleinvaarwater.com/
De boot naar Ameland is natuurlijk een avontuur op zich met 2 meisjes die Parijs gewend zijn.

*Ben alweer knutselzooi aan het sparen voor ze. ;) *

LOL! Spuit 11 reactie van mij:
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 08:39 schreef McLaura het volgende:
Ameland! En een leuke camping met veel te doen (en een bescheiden zwembad!) is Klein Vaarwater.
Niet te massaal, maar gezellig, en op fietsafstand van Nes (waar veel winkeltjes enzo zijn).
Dat zijn 2 goede recensies dus. :D
be nice or go away
  maandag 13 december 2010 @ 12:39:08 #221
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89869753
O heel erg bedankt meiden! Ik ga de linkjes eens even af!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_89870231
wat leuk dat ze weer komen en lekker weg gaan met ze is een erg goed idee :)
Ben benieuwd wat het gaat worden :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89872176
quote:
Op maandag 13 december 2010 12:54 schreef DarkElf het volgende:
wat leuk dat ze weer komen en lekker weg gaan met ze is een erg goed idee :)
Ben benieuwd wat het gaat worden :)
Ik lees weer mee O+
Super Dude & Arty *O*
  maandag 13 december 2010 @ 15:33:21 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89876180
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 13:52 schreef Bluezz het volgende:

Ik lees weer mee O+
Super Dude & Arty *O*
Ik leef ook weer mee. O+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 13 december 2010 @ 16:06:36 #225
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89877530
Nou, het is nog een maand of zes weg hè, dus voorlopig zal er weinig nieuws zijn. Maar ik vermoed dat ik met het boeken van een camping niet te lang moet wachten, vandaar dat ik nu al rondsnuffel.

Maar het voelt al wel heel 'normaal' dat ze er gewoon weer zijn in de zomer. We houden er bij oriëntatie op een nieuwe auto al rekening mee ("Oh dat is een mooie cabrio. Ach nee, daar passen geen twee Franse druiven achterin!" :') ). _O-

De moderne techniek is wel een zegen moet ik zeggen. Vroeger schreef je eens per maand een dikke brief, maar nu bliepen we ons suf via msn. Ze zitten dus regelmatig een beetje 'aan tafel' hier. Ook met de moeders hebben we veel contact, dat is ook heel prettig. Je leeft eigenlijk met een heel gezin mee. Broertjes en zussen doen groetjes en vertellen wat ze zoal uitspoken en iedereen is heel geïnteresseerd in ons leven hier. Dat is heel erg leuk! We steken er allemaal wat van op, denk ik.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 december 2010 @ 16:07:23 #226
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89877563
Je Frans gaat vast met sprongen vooruit :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 13 december 2010 @ 16:08:17 #227
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89877613
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:07 schreef Rewimo het volgende:
Je Frans gaat vast met sprongen vooruit :D
Nou, als ik het veel spreek wel, maar in het schrijven komt toch wel weer snel de klad hoor.
Ik doe er denk ik ook wel iets minder mijn best op. Ze houden nu toch al met heel hun hart van me. Ik ben onder de pannen! :P :D
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 december 2010 @ 16:14:48 #228
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89877914
Je kunt niet meer stuk nu nee :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 17:38:45 #229
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_89881194
Een erg leuke camping in Ommen: http://www.kleinewolf.nl/ . Werd bij de 'campingtest' van 3FM vorig jaar verkozen tot beste camping. 2 jaar met plezier gestaan - toen ik een kleine spruit was :s) !

En als je de Veluwe een optie vind...
Ow, en 'Kleindijk' (richting Emmen)
Ow, en 'bij Assen' (witterzomer)
Enne, Drouwenerzand?
Enne, http://www.thout.nl/ bij Bakkeveen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 13 december 2010 @ 18:18:51 #230
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_89882606
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:06 schreef Duderella het volgende:
Nou, het is nog een maand of zes weg hè, dus voorlopig zal er weinig nieuws zijn. Maar ik vermoed dat ik met het boeken van een camping niet te lang moet wachten, vandaar dat ik nu al rondsnuffel.

Maar het voelt al wel heel 'normaal' dat ze er gewoon weer zijn in de zomer. We houden er bij oriëntatie op een nieuwe auto al rekening mee ("Oh dat is een mooie cabrio. Ach nee, daar passen geen twee Franse druiven achterin!" :') ). _O-

De moderne techniek is wel een zegen moet ik zeggen. Vroeger schreef je eens per maand een dikke brief, maar nu bliepen we ons suf via msn. Ze zitten dus regelmatig een beetje 'aan tafel' hier. Ook met de moeders hebben we veel contact, dat is ook heel prettig. Je leeft eigenlijk met een heel gezin mee. Broertjes en zussen doen groetjes en vertellen wat ze zoal uitspoken en iedereen is heel geïnteresseerd in ons leven hier. Dat is heel erg leuk! We steken er allemaal wat van op, denk ik.
Al gaf je props aan de dames in een eerdere post, blijf ik mn petje voor je af nemen :P
Ik zou het zelfs als ik de ruimte en de tijd had niet kunnen. Ik ben TE op m'n zelf. Maar echt petje af, ik wou dat ik zoiets kon doen.Maar daar ben ik te "ik" voor. :P
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  maandag 13 december 2010 @ 18:21:22 #231
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89882682
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:38 schreef Renesite het volgende:
Een erg leuke camping in Ommen: http://www.kleinewolf.nl/ . Werd bij de 'campingtest' van 3FM vorig jaar verkozen tot beste camping. 2 jaar met plezier gestaan - toen ik een kleine spruit was :s) !

En als je de Veluwe een optie vind...
Ow, en 'Kleindijk' (richting Emmen)
Ow, en 'bij Assen' (witterzomer)
Enne, Drouwenerzand?
Enne, http://www.thout.nl/ bij Bakkeveen.
Op de Kleine Wolf heb ik vroeger ook jaren gestaan! :D Maar die is me inmiddels te zeer uit de kluiten gewassen en dan ga ik alleen maar zitten vergelijken, vrees ik. ;)
Die andere ga ik even bekijken. ^O^
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 18:23:56 #232
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_89882773
Klijndijk is het :s) ! Camping de Fruithof.
En Drouwenerzand zit een 'attractiepark' bij :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 13 december 2010 @ 18:25:46 #233
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89882840
Ik meld me alvast voor de voor-voor-voorpret. :@.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_89882888
Ow leuk! Vorig jaar alle topics mee gelurkt, wie weet dat ik deze keer ook nog wat tips mee zal posten :D
  maandag 13 december 2010 @ 18:29:36 #235
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89882988
Maar ik wil dus niet een te grote camping hè, en niet te veel toeters en bellen. Een recreatieteam dat speurtochten uitzet ed. zou leuk zijn, maar verder liever een kleinschalige opzet.

Ik wil ook niet zo'n camping waar ik de hele dag tussen de krijskinderen en rinkelende bierkratten zit. (Tuttut, madame heeft nog allerlei eisen ook :@ ).
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 18:34:26 #236
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_89883193
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:29 schreef Duderella het volgende:
Maar ik wil dus niet een te grote camping hè, en niet te veel toeters en bellen. Een recreatieteam dat speurtochten uitzet ed. zou leuk zijn, maar verder liever een kleinschalige opzet.

Ik wil ook niet zo'n camping waar ik de hele dag tussen de krijskinderen en rinkelende bierkratten zit. (Tuttut, madame heeft nog allerlei eisen ook :@ ).
Ow! Een SVR camping? Soort van dan: http://www.campingklaverhoeve.com/pageID_7241012.html
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 13 december 2010 @ 18:37:48 #237
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89883310
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:34 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ow! Een SVR camping? Soort van dan: http://www.campingklaverhoeve.com/pageID_7241012.html
Ja misschien íetsje groter en dan met een animatieteam svp. :@
Ik wou ze daar 's ochtends afleveren en dan lekker boekies lezen zelf, de hele dag. :7
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  maandag 13 december 2010 @ 18:49:15 #238
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_89883829
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:37 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja misschien íetsje groter en dan met een animatieteam svp. :@
Ik wou ze daar 's ochtends afleveren en dan lekker boekies lezen zelf, de hele dag. :7
Klein vaarwater! En dan een vlieger meenemen, kun je zelf lekker op het strand zitten als zij vliegeren, er is een animatie team en zelfs avondprogramma's. ;)
be nice or go away
  maandag 13 december 2010 @ 18:52:11 #239
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89883958
't Is geen noorden, maar wij gingen (vanuit het noorden 8-)) altijd hierheen http://www.molecaten.nl/nl/landgoed-ginkelduin/

Ik weet nog dat ze daar altijd een heel recreatieteam hadden. 's Avonds toneelstukjes om naar te kijken, en overdag hadden ze altijd activiteiten voor kinderen. Knutselen, softbalwedstrijden en weet ik veel wat allemaal, daar was ik te oud voor :')

We zijn daar ook eens het bos in gegaan met dat team, daar hadden ze dan allerlei dingen uitgezet als in speuren en spelletjes enzo. En de spooktocht was er elk jaar weer.

Ze hebben er wel een zwembad, sorry :') Maar ik vond het hier in ieder geval enig als kind altijd.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 18:57:21 #240
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_89884162
Wat echt echt echt de perfecte camping is (DENK IK) maar NIET in het Noorden: ' http://www.ardoer.com/nl/camping/schinkel ' . Ben ik jaren geweest (na de Kleine Wolf) :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 13 december 2010 @ 19:03:16 #241
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89884443
Leuk leuk leuk! Ik ga het allemaal bekijken!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_89892613
wat leuk dat ze weer komen Dude!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89895629
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:37 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja misschien íetsje groter en dan met een animatieteam svp. :@
Ik wou ze daar 's ochtends afleveren en dan lekker boekies lezen zelf, de hele dag. :7
dan heb ik er ook eentje, wel groot en in het oosten van het land, maar super gezellig, ben er zelf 10 jaar geweest en mijn broer gaat nu met de kinderen daarheen, grote voordeel, heeel veel animatie, maar ook een zwemmeertje en een binnenzwembad, veel speeltuinen, en dicht bij duitsland voor eventueel een dagje weg. Ik vond het zelf altijd een rustige camping ondanks de grootte, zeker als je een beetje rekening houd met waar je staat (op een van de kleinere velden) is het goed te doen :P

http://www.rammelbeek.nl/index.htm
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 22 maart 2011 @ 01:43:56 #244
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_94455086
Hier wilde ik nog even updaten, want jullie hadden zo hartstikke veel goede camping-tips! Ik heb ze allemaal bekeken en had ook al wat campings op het oog.

Zul je natuurlijk zien dat ik het meest voor de handliggende over het hoofd zag.
Mijn schoonstiefvader heeft een caravan op Terschelling op een leuke camping zonder gekrijs en zwembad, maar mét activiteitenteam. Daar gaan we dus lekker een week naartoe. Fietsjes voor de dames huren en op naar Hessel.

En inmiddels heeft zich nóg een tijdsbesteding aangediend: mijn personal trainer heeft een activiteitenweek voor kinderen gepland in de tijd dat de druiven hier vertoeven. Hopsa. *) Ze gaan van 's morgens tot 's avonds sporten, naar musea en kokkerellen.

En Dude leest dan lekker boekjes in de tuin en verheugt zich in het besef het goede doel te dienen. 8-) Altruïstisch zijn was nog nooit zo gemakkelijk. *;
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_94455257
Hessel :D Sjees, leeft ie nog en hij doet '' zijn ding " nog steeds dus :o Terschelling O+ Zo leuk ende tof voor de draakjes!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 02:18:04 #246
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_94455410
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:57 schreef Bluezz het volgende:
Hessel :D Sjees, leeft ie nog en hij doet '' zijn ding " nog steeds dus :o Terschelling O+ Zo leuk ende tof voor de draakjes!
De laatste keer dat Arty en ik stiefpapa bezochten, zagen we tijdens de Terschelling-safari een loslopende Hessel. Gelukkig zagen we ook wilde paarden, een broedende kiviet, een boktor op het toilet én op de boot terug een zeehond.

Kwamen we toch nog aan de Big Five.

Die ervaring willen we de dames niet onthouden natuurlijk. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_94456431
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:43 schreef Duderinnetje het volgende:
En Dude leest dan lekker boekjes in de tuin en verheugt zich in het besef het goede doel te dienen. 8-) Altruïstisch zijn was nog nooit zo gemakkelijk. *;
Whahahahahaha _O- ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 28 maart 2011 @ 20:15:19 #248
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_94730373
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier wilde ik nog even updaten, want jullie hadden zo hartstikke veel goede camping-tips! Ik heb ze allemaal bekeken en had ook al wat campings op het oog.

Zul je natuurlijk zien dat ik het meest voor de handliggende over het hoofd zag.
Mijn schoonstiefvader heeft een caravan op Terschelling op een leuke camping zonder gekrijs en zwembad, maar mét activiteitenteam. Daar gaan we dus lekker een week naartoe. Fietsjes voor de dames huren en op naar Hessel.

En inmiddels heeft zich nóg een tijdsbesteding aangediend: mijn personal trainer heeft een activiteitenweek voor kinderen gepland in de tijd dat de druiven hier vertoeven. Hopsa. *) Ze gaan van 's morgens tot 's avonds sporten, naar musea en kokkerellen.

En Dude leest dan lekker boekjes in de tuin en verheugt zich in het besef het goede doel te dienen. 8-) Altruïstisch zijn was nog nooit zo gemakkelijk. *;
Lol! Dan heb ik nog wel weer een verzameling knutselzooi waarbij het glazuur van je tanden springt, zo zoet. ;) Kun je in de tuin alvast beginnen aan de albums. :P
be nice or go away
  maandag 28 maart 2011 @ 20:18:51 #249
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_94730627
quote:
2s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Lol! Dan heb ik nog wel weer een verzameling knutselzooi waarbij het glazuur van je tanden springt, zo zoet. ;) Kun je in de tuin alvast beginnen aan de albums. :P
O+ Ik hou me warm aanbevolen voor jouw knutselspul! Zo leuk!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 28 maart 2011 @ 20:20:09 #250
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_94730723
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:18 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O+ Ik hou me warm aanbevolen voor jouw knutselspul! Zo leuk!
Haha, ben alweer aan het verzamelen. Als ze bijna in aantocht zijn doe maar een gil, dan ga ik uitzoeken en bundelen. ;)
be nice or go away
  maandag 28 maart 2011 @ 20:48:31 #251
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_94732575
quote:
2s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Haha, ben alweer aan het verzamelen. Als ze bijna in aantocht zijn doe maar een gil, dan ga ik uitzoeken en bundelen. ;)
Dan schop ik het topic wel weer omhoog.

Dank je wel alvast. :*
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 17:55:56 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97255588
Ben ik weer eventjes - voor de belangstellenden. Er was vandaag post van één van de dames en ik wilde het jullie niet onthouden. Z. had een groot hart van hout beplakt met steentjes, met onze voorletters erop. Voor op de voordeur (we beraden ons nog op een smoes waarom we het op de schuur ophangen :@ ). Op de achterkant zit een briefje, met een tekst die duidelijk door een vertaalmachine is gehaald. _O-




:D
Wel heel lief natuurlijk!

P.S. Ik spaar 'Disco's' van de Plus supermarkt voor ze. Mocht iemand ermee omhoog zitten, dan wil ik ze graag. (Het is voor mij puur omkoopmateriaal. Vorig jaar kregen ze elke dag een bij elkaar gespaard voetbal-armbandje van de Plus. Daar moesten dan natuurlijk wel lege eetbordjes en brave inslaaptijdstippen tegenover staan. 8-) )
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97255670
:D wat een leuke post, op je p.s. hier zit volgens mij geen plus
  dinsdag 24 mei 2011 @ 17:59:47 #254
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97255778
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
:D wat een leuke post, op je p.s. hier zit volgens mij geen plus
O geeft niks! Het is puur voor als iemand denkt: wat mot ik met die Disco's? :? Nou, opsturen voor de Franse kazen dus!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:00:32 #255
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97255808
Hier ook geen Plus. Heb wel c1000 dingen voor korting voor een dagje uit o.i.d.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 18:09:30 #256
240917 Mula
pi_97256242
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:55 schreef Duderinnetje het volgende:
(we beraden ons nog op een smoes waarom we het op de schuur ophangen :@ _O-

Smoes? Niet nodig hoor! Lijkt me meeeeeeeeeeeeeeeeeeer dan logisch dat zo`n belangrijk kunstwerk niet op een voor iedereen zichtbare plaats wordt gehangen. Jatgevaar enzo he! ;)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:10:05 #257
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97256273
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:00 schreef Harajuku. het volgende:
Hier ook geen Plus. Heb wel c1000 dingen voor korting voor een dagje uit o.i.d.
O maar daar kun je vast andere FOK!kers een veel groter plezier mee doen. Er zijn waarschijnlijk mensen die het heel wat minder breed hebben en die hebben er veel meer ' recht' op dan wij, vind ik. Maar dank voor het aanbod. Superlief :*

Oh en mijn post was niet bedoeld als bedel-post trouwens. Krijg dat gevoel er nu zelf een beetje bij :@ Daar heb ik zelf altijd zo'n hekel aan. Het is puur voor als iemand tóch al bij de Plus komt en... etc. Het is verder niet belangrijk eigenlijk. :@
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:10:42 #258
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97256291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:09 schreef Mula het volgende:

[..]

Smoes? Niet nodig hoor! Lijkt me meeeeeeeeeeeeeeeeeeer dan logisch dat zo`n belangrijk kunstwerk niet op een voor iedereen zichtbare plaats wordt gehangen. Jatgevaar enzo he! ;)
Dank u! _O_
Dat jatgevaar is briljánt gewoon. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97256390
Hee, zo'n mooie plaat wil ik wel hebben. Ik zou hem aan de voordeur hangen waar iedereen hem goed kan zien. O-)

En Dude: in FHF loopt een Disco verzamel topic. Mocht je ze graag willen hebben dan mag je daar altijd aansluiten natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:13:20 #260
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97256399
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O maar daar kun je vast andere FOK!kers een veel groter plezier mee doen. Er zijn waarschijnlijk mensen die het heel wat minder breed hebben en die hebben er veel meer ' recht' op dan wij, vind ik. Maar dank voor het aanbod. Superlief :*

Oh en mijn post was niet bedoeld als bedel-post trouwens. Krijg dat gevoel er nu zelf een beetje bij :@ Daar heb ik zelf altijd zo'n hekel aan. Het is puur voor als iemand tóch al bij de Plus komt en... etc. Het is verder niet belangrijk eigenlijk. :@
Ik mag toch zelf weten wat ik ermee doe, 8-). Maar twijfelde al of jullie überhaupt wel zulke dingen doen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:15:22 #261
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97256480
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef Cat22 het volgende:
Hee, zo'n mooie plaat wil ik wel hebben. Ik zou hem aan de voordeur hangen waar iedereen hem goed kan zien. O-)

Ik kan hem wel naar je opsturen hoor, voor aan je voordeur. :7 Zeg ik wel dat hij gejat is. B-)
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik mag toch zelf weten wat ik ermee doe, 8-). Maar twijfelde al of jullie überhaupt wel zulke dingen doen.
Zeker mag je dat zelf weten. :* En je bent een lieverd.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97256531
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik kan hem wel naar je opsturen hoor, voor aan je voordeur. :7 Zeg ik wel dat hij gejat is. B-)

Nee joh! :{w Hoe kom ik dan aan mijn sterke verhaal wat bij die ijzersterke plaat hoort? Ik heb immers geen Franse vakantiemeiden. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:18:55 #263
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97256622
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee joh! :{w Hoe kom ik dan aan mijn sterke verhaal wat bij die ijzersterke plaat hoort? Ik heb immers geen Franse vakantiemeiden. ;(
Ook die kan ik je opsturen hè? O+ O-)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97256732
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ook die kan ik je opsturen hè? O+ O-)
Wordt een duur grapje aan postzegels. _O-
Dan kan ik ze beter uit de bus plukken als ze hier langskomen op weg naar jou. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:25:49 #265
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97256884
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wordt een duur grapje aan postzegels. _O-
Dan kan ik ze beter uit de bus plukken als ze hier langskomen op weg naar jou. :P
Zodra ze hier een dag of drie zijn, vind ik bovenstaande met terugwerkende kracht een heel goed idee, vermoed ik.

Ik verheug me echt op hun komst, maar ook reeds op hun vertrek. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97256987
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zodra ze hier een dag of drie zijn, vind ik bovenstaande met terugwerkende kracht een heel goed idee, vermoed ik.

Ik verheug me echt op hun komst, maar ook reeds op hun vertrek. :D
En daarom vind ik het knap dat jullie het doen. Je levert er toch een flink deel van je vakantie en je vrijheid voor in. Al zul je er ongetwijfeld ook heel veel voor terugkrijgen. :Y
Ik doe niet aan vakantiemeiden, ik adopteer gewoon een groep met een handicap op mijn vakantie en werk me voor hen uit de naad. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator dinsdag 24 mei 2011 @ 18:28:24 #267
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97256991
Wat staat op stapel? Kramperen en nog een paar daagjes rondomhause?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:35:19 #268
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97257302
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:28 schreef Renesite het volgende:
Wat staat op stapel? Kramperen en nog een paar daagjes rondomhause?
Eerst een week thuis (snoep, knutselen, popcorn, knutselen en Disney-video's).
Dan geef ik ze een week van 9 tot 17 mee aan een soort vakantiekamp-ding-gedoe. :7
En dan caravannen we een week op Terschelling (alwaar een animatie-team aanwezig is :7 )

Ik word al heel handig in liefdadigheid hè? *)
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En daarom vind ik het knap dat jullie het doen. Je levert er toch een flink deel van je vakantie en je vrijheid voor in. Al zul je er ongetwijfeld ook heel veel voor terugkrijgen. :Y
Ik doe niet aan vakantiemeiden, ik adopteer gewoon een groep met een handicap op mijn vakantie en werk me voor hen uit de naad. :+
Och hemel, dat vind ík pas bewonderenswaardig.
Ik vind twee gewone Franse kinderen al aanvoelen als een groep met een handicap. :D

Maar we krijgen er veel voor terug ja. En dat hangen we aan de schuur.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97257480
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:35 schreef Duderinnetje het volgende:

Maar we krijgen er veel voor terug ja. En dat hangen we aan de schuur.
En mooi dat dat is! Dat merci is gewoon geweldig, wat een gepuzzel moet dat zijn geweest in een volkomen onbekende taal ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:43:16 #270
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97257680
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En mooi dat dat is! Dat merci is gewoon geweldig, wat een gepuzzel moet dat zijn geweest in een volkomen onbekende taal ^O^
Ja dat zat ik me ook te bedenken! Veel heen en weer vertalen waarschijnlijk.

Lief hoor, al die moeite. Ze hebben geen cent te makken en het leven is in veel opzichten niet makkelijk voor zo'n gezin, maar ze weten wel dit soort lieve dingen te doen. Nooit bij de pakken neer.

Ook bij het andere meisje is dat het geval. Lieve briefjes en vanmiddag een mailtje dat ze me vanavond eventjes wil bellen.

Dat is hartverwarmend. :Y
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97257933
Wat een onooglijk stukje kinderliefde gaan jullie aan de schuurdeur hangen dude & arty O+
Waar gaan ze heen, die 2e week? Hebben jullie dat geregeld of die 'stichting' en willen ze dat wel? Volgens mij willen ze het liefst die 3 weken boven op jullie lip hangen :D

Al staat een week eiland er natuurlijk wel weer t/o w/
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:59:17 #272
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97258539
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Wat een onooglijk stukje kinderliefde gaan jullie aan de schuurdeur hangen dude & arty O+
Waar gaan ze heen, die 2e week? Hebben jullie dat geregeld of die 'stichting' en willen ze dat wel? Volgens mij willen ze het liefst die 3 weken boven op jullie lip hangen :D

Al staat een week eiland er natuurlijk wel weer t/o w/
De tweede week gaan ze met mijn personal trainer mee, die een soort kinder-doe-kook-sport-museum-week organiseert. Als ze het niet leuk vinden, houden we er natuurlijk meteen mee op. Ik ga sowieso de eerste dag mee.

Maar ik vind het wel belangrijk dat ze wat ondernemen met andere kinderen. Vorig jaar was het zwaan-kleef-aan wel even prima, maar het nam wel erg ernstige vormen aan (de laatste paar dagen vorig jaar, stonden ze voor het toilet op me te wachten als ik moest plassen). Ze moeten ook gewoon met anderen draven en lol hebben. De wereld is niet zo eng als hij lijkt.

De week op het eiland gaan ze zeker geweldig vinden. Ze krijgen eigen huur-fietsjes (in de stad hier, durf ik dat niet aan) en we weten van vorig jaar dat ze 'met de boot gaan' en het strand echt he-le-maal geweldig vinden. En als ze dan overdag ook nog een paar uurtjes met andere kinderen omgaan bij het animatie-team, dan lijkt me dat een prima week worden.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97258774
Je ervaring van vorig jaar zet zoden aan den dijk ^O^ Lijken me echt goeie plannen dude O+
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:06:16 #274
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97258925
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:03 schreef Bluezz het volgende:
Je ervaring van vorig jaar zet zoden aan den dijk ^O^ Lijken me echt goeie plannen dude O+
Ik hoop het!

Het is allemaal maar weer even uitvinden en go with the flow, denk ik. Maar we doen gewoon ons best.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator dinsdag 24 mei 2011 @ 19:06:43 #275
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97258956
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

De tweede week gaan ze met mijn personal trainer mee, die een soort kinder-doe-kook-sport-museum-week organiseert. Als ze het niet leuk vinden, houden we er natuurlijk meteen mee op. Ik ga sowieso de eerste dag mee.

Maar ik vind het wel belangrijk dat ze wat ondernemen met andere kinderen. Vorig jaar was het zwaan-kleef-aan wel even prima, maar het nam wel erg ernstige vormen aan (de laatste paar dagen vorig jaar, stonden ze voor het toilet op me te wachten als ik moest plassen). Ze moeten ook gewoon met anderen draven en lol hebben. De wereld is niet zo eng als hij lijkt.

De week op het eiland gaan ze zeker geweldig vinden. Ze krijgen eigen huur-fietsjes (in de stad hier, durf ik dat niet aan) en we weten van vorig jaar dat ze 'met de boot gaan' en het strand echt he-le-maal geweldig vinden. En als ze dan overdag ook nog een paar uurtjes met andere kinderen omgaan bij het animatie-team, dan lijkt me dat een prima week worden.
Zou ze zeker niet (alleen) laten fietsen in Groningen. In de zomer vind ik het bij tijd en wijle al een crime!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:09:10 #276
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97259073
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:06 schreef Renesite het volgende:

[..]

Zou ze zeker niet (alleen) laten fietsen in Groningen. In de zomer vind ik het bij tijd en wijle al een crime!
Dat doe ik dus ook niet. ;)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97259274
Oh, dit wordt weer een heerlijk volgtopic. O+
Ik vind het zó goed hoe je alles aanpakt, helemaal geweldig. En je schrijft er heerlijk over. Misschien zou je je ervaringen naderhand als een soort columns kunnen schrijven en aan een tijdschrift kunnen verkopen! ;)

Wanneer komen ze precies?
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:21:57 #278
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97259754
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:13 schreef Biancavia het volgende:
Oh, dit wordt weer een heerlijk volgtopic. O+
Ik vind het zó goed hoe je alles aanpakt, helemaal geweldig. En je schrijft er heerlijk over. Misschien zou je je ervaringen naderhand als een soort columns kunnen schrijven en aan een tijdschrift kunnen verkopen! ;)

Wanneer komen ze precies?
Ik kan me niet voorstellen dat een tijdschrift er geïntereseerd in zou zijn. :o Het is maar gewoon marginaal privé-gedoe (denk ik). En we klungelen maar een end weg met die meiden.

Ze komen op zaterdag 16 juli aan en gaan dan op 6 augustus weer retour.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97260630
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:21 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik kan me niet voorstellen dat een tijdschrift er geïntereseerd in zou zijn. :o Het is maar gewoon marginaal privé-gedoe (denk ik). En we klungelen maar een end weg met die meiden.

Ze komen op zaterdag 16 juli aan en gaan dan op 6 augustus weer retour.
Lees jij wel eens columns in sommige tijdschriften? :') Echt, wat jij schrijft is een stuk vermakelijker èn beter geschreven :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:42:53 #280
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97261033
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lees jij wel eens columns in sommige tijdschriften? :') Echt, wat jij schrijft is een stuk vermakelijker èn beter geschreven :D
:D

Nou, het staat prima hier op FOK!, wat mij betreft.
En hier kan ik nog met jullie overleggen of ik het allemaal wel een beetje goed doe en dat is mijn doel eigenlijk. I need you guys. :Y
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97261133
Waarom moet ik steeds aan Daphne Deckers denken bij de woorden 'slechte column' :+

En hou het inderdaad maar lekker exclusief voor ons O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_97262180
Eens met Isa, wij willen jullie niet met de rest van de wereld delen. Jullie zijn van ons >:)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:03:28 #283
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_97262215
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Waarom moet ik steeds aan Daphne Deckers denken bij de woorden 'slechte column' :+

En hou het inderdaad maar lekker exclusief voor ons O+
Rita Verdonk in de Spits is nog een niveautje lager :7

Dude jij bent echt wel beter dan Verdonk :(
Confidence through competence
  Moderator dinsdag 24 mei 2011 @ 20:19:03 #284
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97263153
Word FOK! columnist :+ _O-

Nee, maar ik vind het wel leuk om te lezen. Iets voor het Dagblad v/h Noorden als 'zomercolumn' of weet ik veel?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:39:08 #285
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97264320
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:19 schreef Renesite het volgende:
Word FOK! columnist :+ _O-

Nee, maar ik vind het wel leuk om te lezen. Iets voor het Dagblad v/h Noorden als 'zomercolumn' of weet ik veel?
Ja wel nee, daar gaat het me allemaal niet om.

Fransoos 2 belde net. Stiekem mijn hartedief met haar grote mond en magere lijffie. Ze was vorige week jarig en we hebben haar (net als de andere dame destijds) een grote roze verjaarsdoos opgestuurd. Met Science-dozen van de Hema (met Franse gebruiksaanwijzing) en andere 'verantwoorde' cadeautjes.
Ze was hartstikke blij met de cadeaus en kon niet wachten om naar 'een eiland' te gaan 'met een boot'. En ze gaf zo'n dikke smakkerd door de telefoon, dan ik de gaatjes van de hoorn in mijn wang had staan.

B. is aan het squashen, maar ik vertelde haar dat B. aan het werk was in het gebouw dat zij vorig jaar heeft gezien. Dat vond ze prettig, dat ze 'wist' waar B. nu zou zijn. De meiden hechten erg aan de man hier in huis en zijn vaste plek op het kantoor hier dichtbij, dat blijkt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Duderinnetje op 24-05-2011 20:48:47 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97265377
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

En ze gaf zo'n dikke smakkerd door de telefoon, dan ik de gaatjes van de hoorn in mijn wang had staan.

Dat bedoel ik! O+
Echt hoor, ik weet wel dat het je niet daarom te doen is (columns of zoiets), maar je kán het zo goed. En zeker dat deze belevenissen van jullie zoveel boeiender zijn dan het gekwaak van de gemiddelde BN'er in het gemiddelde tijdschrift. ;)

Nou ja, hou het maar lekker bij deze topics, als wij maar mee kunnen lezen en genieten. :D
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_97265380
Hartverwarmend ... van alle kanten. :* :* :*
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:55:43 #288
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_97265417
O+ Dit is echt het tofste feelgoodtopic van FOK!. O+
A grand adventure has begun.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:13:24 #289
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97266517
Ik verbaas me echt over jullie lieve reacties.
Dank je wel zeg. : O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:27:59 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97267357
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja wel nee, daar gaat het me allemaal niet om.

Fransoos 2 belde net. Stiekem mijn hartedief met haar grote mond en magere lijffie. Ze was vorige week jarig en we hebben haar (net als de andere dame destijds) een grote roze verjaarsdoos opgestuurd. Met Science-dozen van de Hema (met Franse gebruiksaanwijzing) en andere 'verantwoorde' cadeautjes.
Ze was hartstikke blij met de cadeaus en kon niet wachten om naar 'een eiland' te gaan 'met een boot'. En ze gaf zo'n dikke smakkerd door de telefoon, dan ik de gaatjes van de hoorn in mijn wang had staan.

B. is aan het squashen, maar ik vertelde haar dat B. aan het werk was in het gebouw dat zij vorig jaar heeft gezien. Dat vond ze prettig, dat ze 'wist' waar B. nu zou zijn. De meiden hechten erg aan de man hier in huis en zijn vaste plek op het kantoor hier dichtbij, dat blijkt.
Wat schattig. O+
Mochten ze jullie allemaal een dagje teveel worden dan wil ik best nog even de ouwe boze oppas Opa spelen. *)
Alleen mijn Frans is w.s. nog slechter dan hun Nederlands.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 mei 2011 @ 22:31:31 #291
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_97271818
Ook ik geniet weer mee hier O+ Wat geweldig dat de dames weer komen! *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_97275979
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zodra ze hier een dag of drie zijn, vind ik bovenstaande met terugwerkende kracht een heel goed idee, vermoed ik.

Ik verheug me echt op hun komst, maar ook reeds op hun vertrek. :D
Dude *O* Ze komen weer *O* Was tof vorig jaar O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 29 mei 2011 @ 20:18:00 #293
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_97467961
Wat leuk dat ze weer komen! Heb het vorig jaar met zoveel plezier gelezen. Verheug me er nu alweer op :)
  zondag 29 mei 2011 @ 23:44:24 #294
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97480088
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 20:18 schreef Livra het volgende:
Wat leuk dat ze weer komen! Heb het vorig jaar met zoveel plezier gelezen. Verheug me er nu alweer op :)
Update: Het tweede meisje komt definitief niet dit jaar. Ik heb haar moeder een beetje voor het blok gezet omdat ik weet dat het anders lastig wordt een nieuwe tweede dame te vinden.
Hoewel Z. heel graag weer wilde komen en de twee meiden via mij steeds aangaven elkaar weer te willen zien, heeft de moeder van Z. toch besloten haar dochter thuis te houden.
Ze stelde ons eerder dit jaar al voor om L. niet meer uit te nodigen, maar haar dochter én zoon in huis te nemen deze zomer. L. zou te ordinair zijn voor ons, zo mailde ze. Uiteraard hebben we daar nog geen seconde over nagedacht en hebben we haar voor de keuze gesteld: L. komt sowieso. Beslis maar of je dochter ook weer komt.

Van die dochter kregen we bovenstaand naambord met de initialen. Het is hartstikke triest dat haar moeder roet in het eten gooit. We hebben gezegd dat ze altijd welkom is, wanneer ze maar weer aangemeld is.

Maar goed, nu dus op naar een nieuwe tweede dame.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 29 mei 2011 @ 23:46:33 #295
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97480198
-O- Wat belachelijk, en sneu voor het kind.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 29 mei 2011 @ 23:54:16 #296
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97480497
quote:
13s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
-O- Wat belachelijk, en sneu voor het kind.
Ja, maar het verbaast ons niet. Die moeder stuurde elke dag dikke brieven, wilde almaar bellen en msn-en en zat ons vreselijk op de huid. Ze wilde ook almaar ons advies over opvoeding, want ze vond onze instelling kennelijk zo goed (maar we hebben geen instelling goddank).Vervolgens wilde ze dus het andere meisje uitsluiten en liefst haar hele gezin bij ons plaatsen.

Sneu voor Z. inderdaad. Maar wij houden contact met haar, dat gaat niet verloren. Wie weet wat er nog van komt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97480531
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, maar het verbaast ons niet. Die moeder stuurde elke dag dikke brieven, wilde almaar bellen en msn-en en zat ons vreselijk op de huid. Ze wilde ook almaar ons advies over opvoeding, want ze vond onze instelling kennelijk zo goed (maar we hebben geen instelling goddank).Vervolgens wilde ze dus het andere meisje uitsluiten en liefst haar hele gezin bij ons plaatsen.

Sneu voor Z. inderdaad. Maar wij houden contact met haar, dat gaat niet verloren. Wie weet wat er nog van komt.
Balen, Dude -O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 29 mei 2011 @ 23:57:35 #298
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97480630
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Balen, Dude -O-
Ja maar ergens zijn we ook wel weer blij dat we van die moeder af zijn. :@
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97480647
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja maar ergens zijn we ook wel weer blij dat we van die moeder af zijn. :@
Kan ik me iets bij voorstellen :@
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 30 mei 2011 @ 00:26:56 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97481717
Wat zielig voor Z., Dude -O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_97481779
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:44 schreef Duderinnetje het volgende:

Update: Het tweede meisje komt definitief niet dit jaar. Ik heb haar moeder een beetje voor het blok gezet omdat ik weet dat het anders lastig wordt een nieuwe tweede dame te vinden.
Hoewel Z. heel graag weer wilde komen en de twee meiden via mij steeds aangaven elkaar weer te willen zien, heeft de moeder van Z. toch besloten haar dochter thuis te houden.
Ze stelde ons eerder dit jaar al voor om L. niet meer uit te nodigen, maar haar dochter én zoon in huis te nemen deze zomer. L. zou te ordinair zijn voor ons, zo mailde ze. Uiteraard hebben we daar nog geen seconde over nagedacht en hebben we haar voor de keuze gesteld: L. komt sowieso. Beslis maar of je dochter ook weer komt.

Van die dochter kregen we bovenstaand naambord met de initialen. Het is hartstikke triest dat haar moeder roet in het eten gooit. We hebben gezegd dat ze altijd welkom is, wanneer ze maar weer aangemeld is.

Maar goed, nu dus op naar een nieuwe tweede dame.
Wat een gedoe zeg, en je zou zeggen dat moeders niet bepaald wie er komt, maar jullie.
Maar dat klopt natuurlijk ook weer niet.
Pfff zeg :{ :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')