quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, al weer mailtjes gehad hoor! Dat ze de cadeautjes hebben uitgedeeld en dat ze hun teen hebben gestoten en dat ze hun album zo leuk vinden. En ook mailtjes van de moeders, dat ze twee gelukkige kinderen van de bus gehaald hebben. Dus dat is goed om te horen.
Ja hè?quote:
En dat is zoooo genieten van het leven waar jullie voor gekozen hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja hè?![]()
Jullie vinden het vast reuze teleurstellend, maar ik mis de meidjes helemaal niet. Vandaag zagen we Casablanca in het filmhuis, dronken we roséetjes op het terras van het filmhuis en slenterden we daarna naar een restaurant waar we uitgebreid tafelden. En dat allemaal zomaar omdat we daar vanmiddag plots zin in hadden en er thuis genoeg voer in de kattenbakjes zat.
Dit heb ik toch echt gemist, de afgelopen drie weken. En dat is heel niet erg, maar de rest van het jaar geniet ik er ongegeneerd van.
Je kan niet alles tegelijk toch? En ik weet wel wat dapperder is hoor: drie weken lol maken met andermans kinderen, of een eigen kind jarenlang opvoeden. You win.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:09 schreef childintime het volgende:
[..]
En dat is zoooo genieten van het leven waar jullie voor gekozen hebbenAl blijf ik het
vinden wat jullie voor die meiden deden (juist als bewust kinderloos paar
). Go Dude
ik hoop dat er meerdere mensen zoals jullie zijn, die bewust kiezen voor kinderloosheid, maar wel "vakantiekinderen" de tijd van hun leven willen/ kunnen geven. Eerlijk gezegd, moet ik er als ouder niet aan denken
, omdat ik m'n handen vol heb aan m'n eigen nakomeling. En dat maakt (bij het lezen van dit topic) toch wel het gevoel bij me los dat ik iets mis. Juist ws door mijn nakomeling (ik heb het veel te druk) kan ik moeilijk open staan voor zoiets. Maar het maakt me wel gelukkig om te lezen. Jullie zijn
en geen cent meer of minder dan mensen met eigen kinderen
Neuh..... andermans kinderen " voelen" heel anders. Als jij, 3 weken lang, 24/7 , het geduld en de liefde voor 2 wildvreemde kinderen uit een discutabel milieu hebt kunnen opbrengen, dan heb je je diploma " kind opvoeden" wel gehaald hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je kan niet alles tegelijk toch? En ik weet wel wat dapperder is hoor: drie weken lol maken met andermans kinderen, of een eigen kind jarenlang opvoeden. You win.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:23 schreef childintime het volgende:
Neuh..... andermans kinderen " voelen" heel anders. Als jij, 3 weken lang, 24/7 , het geduld en de liefde voor 2 wildvreemde kinderen uit een discutabel milieu hebt kunnen opbrengen, dan heb je je diploma " kind opvoeden" wel gehaald hooren kun je lekker genieten van je eigen vakantie
/smeltquote:Op maandag 13 december 2010 00:32 schreef Duderella het volgende:
Enórme kick!
Met de meiden gaat het goed. We hebben veel contact en er vliegen via msn en mail heel wat liefdesverklaringen over en weer. Fransen zijn natuurlijk heerlijke dramaqueens en het komt regelmatig voor dat ik 's ochtends mijn mail openklik en lees dat er een klein Frans meisje 'met heel haar hart héél héél héél veel, zo veel als de wereld groot is', van ons houdt.![]()
![]()
Op 16 juli komen ze weer logeren en in Frankrijk wordt het afgestreept op de kalenders, begrepen we van de moeders.
Ik heb al lang voor die tijd weer jullie deskundige hulp nodig.
Volgende zomer wil ik met de meiden een week of twee gaan kamperen. Voor een eerste keer vond ik de veiligheid van ons huis belangrijk. En elkaar leren kennen en vertrouwen. Maar ze hingen wel heel erg aan ons en ik wil ze eigenlijk volgend jaar een klein duwtje uit het vakantienest geven. Het lijkt me goed als ze ook wat meer met andere kinderen optrekken. Dus: naar de camping!
Ik zoek een camping in het noorden van het land (tot en met de eilanden), waar wel genoeg te doen is (speurtochten, hutten bouwen), maar waar we ook weer niet verdwalen tussen de tropische zwembaden en speelparadijzen (want dan word ik gillend gek). Hebben jullie aanraders voor me?
Kom maar op, ik ben benieuwd!quote:Op maandag 13 december 2010 01:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
/smelt
Hoe noordelijk moet het zijn?
Kan even niet op de naam komen van de camping waar ik véél lol heb gehad en m'n eerste vriendinnetje had. Naast Froukje waren er namelijk veel activiteiten *hihi*.
Als ik mn kop ff flink laat werken vind ik die naam echter wel maar geloof dat het nèt niet Friesland was
In '76 had mn moeder nog niet geworpenquote:Op maandag 13 december 2010 01:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kom maar op, ik ben benieuwd!
Maar ik heb wel een beetje actuele informatie nodig hoor! Als je in '76 leuk met Froukje in de boomhut zat, kan daar inmiddels al wel een golfslagbad staan!![]()
Wat leuk! Dat is echt lief.quote:Op maandag 13 december 2010 00:32 schreef Duderella het volgende:
Enórme kick!
Met de meiden gaat het goed. We hebben veel contact en er vliegen via msn en mail heel wat liefdesverklaringen over en weer. Fransen zijn natuurlijk heerlijke dramaqueens en het komt regelmatig voor dat ik 's ochtends mijn mail openklik en lees dat er een klein Frans meisje 'met heel haar hart héél héél héél veel, zo veel als de wereld groot is', van ons houdt.![]()
![]()
Op 16 juli komen ze weer logeren en in Frankrijk wordt het afgestreept op de kalenders, begrepen we van de moeders.
Qua eiland heb ik een leuke ervaring met deze camping: http://www.kleinvaarwater.com/quote:Ik heb al lang voor die tijd weer jullie deskundige hulp nodig.
Volgende zomer wil ik met de meiden een week of twee gaan kamperen. Voor een eerste keer vond ik de veiligheid van ons huis belangrijk. En elkaar leren kennen en vertrouwen. Maar ze hingen wel heel erg aan ons en ik wil ze eigenlijk volgend jaar een klein duwtje uit het vakantienest geven. Het lijkt me goed als ze ook wat meer met andere kinderen optrekken. Dus: naar de camping!
Ik zoek een camping in het noorden van het land (tot en met de eilanden), waar wel genoeg te doen is (speurtochten, hutten bouwen), maar waar we ook weer niet verdwalen tussen de tropische zwembaden en speelparadijzen (want dan word ik gillend gek). Hebben jullie aanraders voor me?
Dat zijn 2 goede recensies dus.quote:Op maandag 13 december 2010 08:39 schreef McLaura het volgende:
Ameland! En een leuke camping met veel te doen (en een bescheiden zwembad!) is Klein Vaarwater.
Niet te massaal, maar gezellig, en op fietsafstand van Nes (waar veel winkeltjes enzo zijn).
Ik lees weer meequote:Op maandag 13 december 2010 12:54 schreef DarkElf het volgende:
wat leuk dat ze weer komen en lekker weg gaan met ze is een erg goed idee![]()
Ben benieuwd wat het gaat worden
Ik leef ook weer mee.quote:
Nou, als ik het veel spreek wel, maar in het schrijven komt toch wel weer snel de klad hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 16:07 schreef Rewimo het volgende:
Je Frans gaat vast met sprongen vooruit
Al gaf je props aan de dames in een eerdere post, blijf ik mn petje voor je af nemenquote:Op maandag 13 december 2010 16:06 schreef Duderella het volgende:
Nou, het is nog een maand of zes weg hè, dus voorlopig zal er weinig nieuws zijn. Maar ik vermoed dat ik met het boeken van een camping niet te lang moet wachten, vandaar dat ik nu al rondsnuffel.
Maar het voelt al wel heel 'normaal' dat ze er gewoon weer zijn in de zomer. We houden er bij oriëntatie op een nieuwe auto al rekening mee ("Oh dat is een mooie cabrio. Ach nee, daar passen geen twee Franse druiven achterin!").
![]()
De moderne techniek is wel een zegen moet ik zeggen. Vroeger schreef je eens per maand een dikke brief, maar nu bliepen we ons suf via msn. Ze zitten dus regelmatig een beetje 'aan tafel' hier. Ook met de moeders hebben we veel contact, dat is ook heel prettig. Je leeft eigenlijk met een heel gezin mee. Broertjes en zussen doen groetjes en vertellen wat ze zoal uitspoken en iedereen is heel geïnteresseerd in ons leven hier. Dat is heel erg leuk! We steken er allemaal wat van op, denk ik.
Op de Kleine Wolf heb ik vroeger ook jaren gestaan!quote:Op maandag 13 december 2010 17:38 schreef Renesite het volgende:
Een erg leuke camping in Ommen: http://www.kleinewolf.nl/ . Werd bij de 'campingtest' van 3FM vorig jaar verkozen tot beste camping. 2 jaar met plezier gestaan - toen ik een kleine spruit was!
En als je de Veluwe een optie vind...
Ow, en 'Kleindijk' (richting Emmen)
Ow, en 'bij Assen' (witterzomer)
Enne, Drouwenerzand?
Enne, http://www.thout.nl/ bij Bakkeveen.
Ow! Een SVR camping? Soort van dan: http://www.campingklaverhoeve.com/pageID_7241012.htmlquote:Op maandag 13 december 2010 18:29 schreef Duderella het volgende:
Maar ik wil dus niet een te grote camping hè, en niet te veel toeters en bellen. Een recreatieteam dat speurtochten uitzet ed. zou leuk zijn, maar verder liever een kleinschalige opzet.
Ik wil ook niet zo'n camping waar ik de hele dag tussen de krijskinderen en rinkelende bierkratten zit. (Tuttut, madame heeft nog allerlei eisen ook).
Ja misschien íetsje groter en dan met een animatieteam svp.quote:Op maandag 13 december 2010 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow! Een SVR camping? Soort van dan: http://www.campingklaverhoeve.com/pageID_7241012.html
Klein vaarwater! En dan een vlieger meenemen, kun je zelf lekker op het strand zitten als zij vliegeren, er is een animatie team en zelfs avondprogramma's.quote:Op maandag 13 december 2010 18:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja misschien íetsje groter en dan met een animatieteam svp.![]()
Ik wou ze daar 's ochtends afleveren en dan lekker boekies lezen zelf, de hele dag.
dan heb ik er ook eentje, wel groot en in het oosten van het land, maar super gezellig, ben er zelf 10 jaar geweest en mijn broer gaat nu met de kinderen daarheen, grote voordeel, heeel veel animatie, maar ook een zwemmeertje en een binnenzwembad, veel speeltuinen, en dicht bij duitsland voor eventueel een dagje weg. Ik vond het zelf altijd een rustige camping ondanks de grootte, zeker als je een beetje rekening houd met waar je staat (op een van de kleinere velden) is het goed te doenquote:Op maandag 13 december 2010 18:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja misschien íetsje groter en dan met een animatieteam svp.![]()
Ik wou ze daar 's ochtends afleveren en dan lekker boekies lezen zelf, de hele dag.
De laatste keer dat Arty en ik stiefpapa bezochten, zagen we tijdens de Terschelling-safari een loslopende Hessel. Gelukkig zagen we ook wilde paarden, een broedende kiviet, een boktor op het toilet én op de boot terug een zeehond.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:57 schreef Bluezz het volgende:
HesselSjees, leeft ie nog en hij doet '' zijn ding " nog steeds dus
Terschelling
Zo leuk ende tof voor de draakjes!
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:43 schreef Duderinnetje het volgende:
En Dude leest dan lekker boekjes in de tuin en verheugt zich in het besef het goede doel te dienen.Altruïstisch zijn was nog nooit zo gemakkelijk.
Lol! Dan heb ik nog wel weer een verzameling knutselzooi waarbij het glazuur van je tanden springt, zo zoet.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 01:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier wilde ik nog even updaten, want jullie hadden zo hartstikke veel goede camping-tips! Ik heb ze allemaal bekeken en had ook al wat campings op het oog.
Zul je natuurlijk zien dat ik het meest voor de handliggende over het hoofd zag.
Mijn schoonstiefvader heeft een caravan op Terschelling op een leuke camping zonder gekrijs en zwembad, maar mét activiteitenteam. Daar gaan we dus lekker een week naartoe. Fietsjes voor de dames huren en op naar Hessel.
En inmiddels heeft zich nóg een tijdsbesteding aangediend: mijn personal trainer heeft een activiteitenweek voor kinderen gepland in de tijd dat de druiven hier vertoeven. Hopsa.Ze gaan van 's morgens tot 's avonds sporten, naar musea en kokkerellen.
En Dude leest dan lekker boekjes in de tuin en verheugt zich in het besef het goede doel te dienen.Altruïstisch zijn was nog nooit zo gemakkelijk.
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Dan heb ik nog wel weer een verzameling knutselzooi waarbij het glazuur van je tanden springt, zo zoet.Kun je in de tuin alvast beginnen aan de albums.
Haha, ben alweer aan het verzamelen. Als ze bijna in aantocht zijn doe maar een gil, dan ga ik uitzoeken en bundelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik hou me warm aanbevolen voor jouw knutselspul! Zo leuk!
Dan schop ik het topic wel weer omhoog.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, ben alweer aan het verzamelen. Als ze bijna in aantocht zijn doe maar een gil, dan ga ik uitzoeken en bundelen.
O geeft niks! Het is puur voor als iemand denkt: wat mot ik met die Disco's?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
wat een leuke post, op je p.s. hier zit volgens mij geen plus
Smoes? Niet nodig hoor! Lijkt me meeeeeeeeeeeeeeeeeeer dan logisch dat zo`n belangrijk kunstwerk niet op een voor iedereen zichtbare plaats wordt gehangen. Jatgevaar enzo he!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 17:55 schreef Duderinnetje het volgende:
(we beraden ons nog op een smoes waarom we het op de schuur ophangen![]()
![]()
O maar daar kun je vast andere FOK!kers een veel groter plezier mee doen. Er zijn waarschijnlijk mensen die het heel wat minder breed hebben en die hebben er veel meer ' recht' op dan wij, vind ik. Maar dank voor het aanbod. Superliefquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:00 schreef Harajuku. het volgende:
Hier ook geen Plus. Heb wel c1000 dingen voor korting voor een dagje uit o.i.d.
Dank u!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:09 schreef Mula het volgende:
[..]
Smoes? Niet nodig hoor! Lijkt me meeeeeeeeeeeeeeeeeeer dan logisch dat zo`n belangrijk kunstwerk niet op een voor iedereen zichtbare plaats wordt gehangen. Jatgevaar enzo he!
Ik mag toch zelf weten wat ik ermee doe,quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O maar daar kun je vast andere FOK!kers een veel groter plezier mee doen. Er zijn waarschijnlijk mensen die het heel wat minder breed hebben en die hebben er veel meer ' recht' op dan wij, vind ik. Maar dank voor het aanbod. Superlief![]()
Oh en mijn post was niet bedoeld als bedel-post trouwens. Krijg dat gevoel er nu zelf een beetje bijDaar heb ik zelf altijd zo'n hekel aan. Het is puur voor als iemand tóch al bij de Plus komt en... etc. Het is verder niet belangrijk eigenlijk.
![]()
Ik kan hem wel naar je opsturen hoor, voor aan je voordeur.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef Cat22 het volgende:
Hee, zo'n mooie plaat wil ik wel hebben. Ik zou hem aan de voordeur hangen waar iedereen hem goed kan zien.![]()
Zeker mag je dat zelf weten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik mag toch zelf weten wat ik ermee doe,. Maar twijfelde al of jullie überhaupt wel zulke dingen doen.
Nee joh!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik kan hem wel naar je opsturen hoor, voor aan je voordeur.Zeg ik wel dat hij gejat is.
![]()
Ook die kan ik je opsturen hè?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee joh!Hoe kom ik dan aan mijn sterke verhaal wat bij die ijzersterke plaat hoort? Ik heb immers geen Franse vakantiemeiden.
Wordt een duur grapje aan postzegels.quote:
Zodra ze hier een dag of drie zijn, vind ik bovenstaande met terugwerkende kracht een heel goed idee, vermoed ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wordt een duur grapje aan postzegels.![]()
Dan kan ik ze beter uit de bus plukken als ze hier langskomen op weg naar jou.
En daarom vind ik het knap dat jullie het doen. Je levert er toch een flink deel van je vakantie en je vrijheid voor in. Al zul je er ongetwijfeld ook heel veel voor terugkrijgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zodra ze hier een dag of drie zijn, vind ik bovenstaande met terugwerkende kracht een heel goed idee, vermoed ik.
Ik verheug me echt op hun komst, maar ook reeds op hun vertrek.
Eerst een week thuis (snoep, knutselen, popcorn, knutselen en Disney-video's).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:28 schreef Renesite het volgende:
Wat staat op stapel? Kramperen en nog een paar daagjes rondomhause?
Och hemel, dat vind ík pas bewonderenswaardig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daarom vind ik het knap dat jullie het doen. Je levert er toch een flink deel van je vakantie en je vrijheid voor in. Al zul je er ongetwijfeld ook heel veel voor terugkrijgen.![]()
Ik doe niet aan vakantiemeiden, ik adopteer gewoon een groep met een handicap op mijn vakantie en werk me voor hen uit de naad.
En mooi dat dat is! Dat merci is gewoon geweldig, wat een gepuzzel moet dat zijn geweest in een volkomen onbekende taalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar we krijgen er veel voor terug ja. En dat hangen we aan de schuur.
Ja dat zat ik me ook te bedenken! Veel heen en weer vertalen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En mooi dat dat is! Dat merci is gewoon geweldig, wat een gepuzzel moet dat zijn geweest in een volkomen onbekende taal
De tweede week gaan ze met mijn personal trainer mee, die een soort kinder-doe-kook-sport-museum-week organiseert. Als ze het niet leuk vinden, houden we er natuurlijk meteen mee op. Ik ga sowieso de eerste dag mee.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Wat een onooglijk stukje kinderliefde gaan jullie aan de schuurdeur hangen dude & arty
Waar gaan ze heen, die 2e week? Hebben jullie dat geregeld of die 'stichting' en willen ze dat wel? Volgens mij willen ze het liefst die 3 weken boven op jullie lip hangen
Al staat een week eiland er natuurlijk wel weer t/o
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:03 schreef Bluezz het volgende:
Je ervaring van vorig jaar zet zoden aan den dijkLijken me echt goeie plannen dude
Zou ze zeker niet (alleen) laten fietsen in Groningen. In de zomer vind ik het bij tijd en wijle al een crime!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De tweede week gaan ze met mijn personal trainer mee, die een soort kinder-doe-kook-sport-museum-week organiseert. Als ze het niet leuk vinden, houden we er natuurlijk meteen mee op. Ik ga sowieso de eerste dag mee.
Maar ik vind het wel belangrijk dat ze wat ondernemen met andere kinderen. Vorig jaar was het zwaan-kleef-aan wel even prima, maar het nam wel erg ernstige vormen aan (de laatste paar dagen vorig jaar, stonden ze voor het toilet op me te wachten als ik moest plassen). Ze moeten ook gewoon met anderen draven en lol hebben. De wereld is niet zo eng als hij lijkt.
De week op het eiland gaan ze zeker geweldig vinden. Ze krijgen eigen huur-fietsjes (in de stad hier, durf ik dat niet aan) en we weten van vorig jaar dat ze 'met de boot gaan' en het strand echt he-le-maal geweldig vinden. En als ze dan overdag ook nog een paar uurtjes met andere kinderen omgaan bij het animatie-team, dan lijkt me dat een prima week worden.
Dat doe ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zou ze zeker niet (alleen) laten fietsen in Groningen. In de zomer vind ik het bij tijd en wijle al een crime!
Ik kan me niet voorstellen dat een tijdschrift er geïntereseerd in zou zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:13 schreef Biancavia het volgende:
Oh, dit wordt weer een heerlijk volgtopic.
Ik vind het zó goed hoe je alles aanpakt, helemaal geweldig. En je schrijft er heerlijk over. Misschien zou je je ervaringen naderhand als een soort columns kunnen schrijven en aan een tijdschrift kunnen verkopen!
Wanneer komen ze precies?
Lees jij wel eens columns in sommige tijdschriften?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat een tijdschrift er geïntereseerd in zou zijn.Het is maar gewoon marginaal privé-gedoe (denk ik). En we klungelen maar een end weg met die meiden.
Ze komen op zaterdag 16 juli aan en gaan dan op 6 augustus weer retour.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lees jij wel eens columns in sommige tijdschriften?Echt, wat jij schrijft is een stuk vermakelijker èn beter geschreven
Rita Verdonk in de Spits is nog een niveautje lagerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Waarom moet ik steeds aan Daphne Deckers denken bij de woorden 'slechte column'
En hou het inderdaad maar lekker exclusief voor ons
Ja wel nee, daar gaat het me allemaal niet om.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:19 schreef Renesite het volgende:
Word FOK! columnist![]()
Nee, maar ik vind het wel leuk om te lezen. Iets voor het Dagblad v/h Noorden als 'zomercolumn' of weet ik veel?
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En ze gaf zo'n dikke smakkerd door de telefoon, dan ik de gaatjes van de hoorn in mijn wang had staan.
Wat schattig.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja wel nee, daar gaat het me allemaal niet om.
Fransoos 2 belde net. Stiekem mijn hartedief met haar grote mond en magere lijffie. Ze was vorige week jarig en we hebben haar (net als de andere dame destijds) een grote roze verjaarsdoos opgestuurd. Met Science-dozen van de Hema (met Franse gebruiksaanwijzing) en andere 'verantwoorde' cadeautjes.
Ze was hartstikke blij met de cadeaus en kon niet wachten om naar 'een eiland' te gaan 'met een boot'. En ze gaf zo'n dikke smakkerd door de telefoon, dan ik de gaatjes van de hoorn in mijn wang had staan.
B. is aan het squashen, maar ik vertelde haar dat B. aan het werk was in het gebouw dat zij vorig jaar heeft gezien. Dat vond ze prettig, dat ze 'wist' waar B. nu zou zijn. De meiden hechten erg aan de man hier in huis en zijn vaste plek op het kantoor hier dichtbij, dat blijkt.
Dudequote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zodra ze hier een dag of drie zijn, vind ik bovenstaande met terugwerkende kracht een heel goed idee, vermoed ik.
Ik verheug me echt op hun komst, maar ook reeds op hun vertrek.
Update: Het tweede meisje komt definitief niet dit jaar. Ik heb haar moeder een beetje voor het blok gezet omdat ik weet dat het anders lastig wordt een nieuwe tweede dame te vinden.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:18 schreef Livra het volgende:
Wat leuk dat ze weer komen! Heb het vorig jaar met zoveel plezier gelezen. Verheug me er nu alweer op
Ja, maar het verbaast ons niet. Die moeder stuurde elke dag dikke brieven, wilde almaar bellen en msn-en en zat ons vreselijk op de huid. Ze wilde ook almaar ons advies over opvoeding, want ze vond onze instelling kennelijk zo goed (maar we hebben geen instelling goddank).Vervolgens wilde ze dus het andere meisje uitsluiten en liefst haar hele gezin bij ons plaatsen.quote:
Balen, Dudequote:Op zondag 29 mei 2011 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja, maar het verbaast ons niet. Die moeder stuurde elke dag dikke brieven, wilde almaar bellen en msn-en en zat ons vreselijk op de huid. Ze wilde ook almaar ons advies over opvoeding, want ze vond onze instelling kennelijk zo goed (maar we hebben geen instelling goddank).Vervolgens wilde ze dus het andere meisje uitsluiten en liefst haar hele gezin bij ons plaatsen.
Sneu voor Z. inderdaad. Maar wij houden contact met haar, dat gaat niet verloren. Wie weet wat er nog van komt.
Ja maar ergens zijn we ook wel weer blij dat we van die moeder af zijn.quote:
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja maar ergens zijn we ook wel weer blij dat we van die moeder af zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |