abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:43:27 #201
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_85027373
Wat duurt een jaar lang.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 8 augustus 2010 @ 22:44:20 #202
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_85027419
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:20 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja, al weer mailtjes gehad hoor! Dat ze de cadeautjes hebben uitgedeeld en dat ze hun teen hebben gestoten en dat ze hun album zo leuk vinden. En ook mailtjes van de moeders, dat ze twee gelukkige kinderen van de bus gehaald hebben. Dus dat is goed om te horen.
O+ das echt heel fijn ja!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:33:41 #203
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85030095
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
Wat duurt een jaar lang.
Ja hè? O+

Jullie vinden het vast reuze teleurstellend, maar ik mis de meidjes helemaal niet. Vandaag zagen we Casablanca in het filmhuis, dronken we roséetjes op het terras van het filmhuis en slenterden we daarna naar een restaurant waar we uitgebreid tafelden. En dat allemaal zomaar omdat we daar vanmiddag plots zin in hadden en er thuis genoeg voer in de kattenbakjes zat.

Dit heb ik toch echt gemist, de afgelopen drie weken. En dat is heel niet erg, maar de rest van het jaar geniet ik er ongegeneerd van. O+
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_85030204
Wij hebben precies hetzelfde na een paar dagen, een weekend, een week optrekken met onze eigen kinderen.
Komt me zo bekend voor :D ^O^
  zondag 8 augustus 2010 @ 23:38:44 #205
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_85030352
Duderella jullie hebben het zo geweldig gedaan! Echt super. Die meiden kunnen er zo weer even goed tegen en ze hebben een prachtige herinnering aan hoe het ook allemaal kan.

En ik kan me zo goed voorstellen dat je gewoon weer geniet van je filmavond en etentje enzo. (ik ben zelfs bijna een beetje jaloers ;) ) Prachtige "reden" heb je trouwens om zelf geen kinderen te willen. Al is daar natuurlijk helemaal geen reden voor nodig.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 01:09:11 #206
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_85079655
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:33 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ja hè? O+

Jullie vinden het vast reuze teleurstellend, maar ik mis de meidjes helemaal niet. Vandaag zagen we Casablanca in het filmhuis, dronken we roséetjes op het terras van het filmhuis en slenterden we daarna naar een restaurant waar we uitgebreid tafelden. En dat allemaal zomaar omdat we daar vanmiddag plots zin in hadden en er thuis genoeg voer in de kattenbakjes zat.

Dit heb ik toch echt gemist, de afgelopen drie weken. En dat is heel niet erg, maar de rest van het jaar geniet ik er ongegeneerd van. O+
En dat is zoooo genieten van het leven waar jullie voor gekozen hebben :) Al blijf ik het ^O^ vinden wat jullie voor die meiden deden (juist als bewust kinderloos paar ;) ). Go Dude *O* ik hoop dat er meerdere mensen zoals jullie zijn, die bewust kiezen voor kinderloosheid, maar wel "vakantiekinderen" de tijd van hun leven willen/ kunnen geven. Eerlijk gezegd, moet ik er als ouder niet aan denken :@ , omdat ik m'n handen vol heb aan m'n eigen nakomeling. En dat maakt (bij het lezen van dit topic) toch wel het gevoel bij me los dat ik iets mis. Juist ws door mijn nakomeling (ik heb het veel te druk) kan ik moeilijk open staan voor zoiets. Maar het maakt me wel gelukkig om te lezen. Jullie zijn O+ en geen cent meer of minder dan mensen met eigen kinderen ^O^
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 01:13:18 #207
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_85079795
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:09 schreef childintime het volgende:

[..]

En dat is zoooo genieten van het leven waar jullie voor gekozen hebben :) Al blijf ik het ^O^ vinden wat jullie voor die meiden deden (juist als bewust kinderloos paar ;) ). Go Dude *O* ik hoop dat er meerdere mensen zoals jullie zijn, die bewust kiezen voor kinderloosheid, maar wel "vakantiekinderen" de tijd van hun leven willen/ kunnen geven. Eerlijk gezegd, moet ik er als ouder niet aan denken :@ , omdat ik m'n handen vol heb aan m'n eigen nakomeling. En dat maakt (bij het lezen van dit topic) toch wel het gevoel bij me los dat ik iets mis. Juist ws door mijn nakomeling (ik heb het veel te druk) kan ik moeilijk open staan voor zoiets. Maar het maakt me wel gelukkig om te lezen. Jullie zijn O+ en geen cent meer of minder dan mensen met eigen kinderen ^O^
Je kan niet alles tegelijk toch? En ik weet wel wat dapperder is hoor: drie weken lol maken met andermans kinderen, of een eigen kind jarenlang opvoeden. You win. :*
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 01:23:33 #208
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_85080109
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:13 schreef Duderella het volgende:

[..]

Je kan niet alles tegelijk toch? En ik weet wel wat dapperder is hoor: drie weken lol maken met andermans kinderen, of een eigen kind jarenlang opvoeden. You win. :*
Neuh..... andermans kinderen " voelen" heel anders. Als jij, 3 weken lang, 24/7 , het geduld en de liefde voor 2 wildvreemde kinderen uit een discutabel milieu hebt kunnen opbrengen, dan heb je je diploma " kind opvoeden" wel gehaald hoor ;) en kun je lekker genieten van je eigen vakantie :)
pi_85080169
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 01:23 schreef childintime het volgende:

Neuh..... andermans kinderen " voelen" heel anders. Als jij, 3 weken lang, 24/7 , het geduld en de liefde voor 2 wildvreemde kinderen uit een discutabel milieu hebt kunnen opbrengen, dan heb je je diploma " kind opvoeden" wel gehaald hoor ;) en kun je lekker genieten van je eigen vakantie :)
Ik ben het helemaal met je eens.
Ik moet er gewoon niet aan denken :@
  maandag 13 december 2010 @ 00:32:11 #210
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89859791
Enórme kick!

Met de meiden gaat het goed. We hebben veel contact en er vliegen via msn en mail heel wat liefdesverklaringen over en weer. Fransen zijn natuurlijk heerlijke dramaqueens en het komt regelmatig voor dat ik 's ochtends mijn mail openklik en lees dat er een klein Frans meisje 'met heel haar hart héél héél héél veel, zo veel als de wereld groot is', van ons houdt. :D O+
Op 16 juli komen ze weer logeren en in Frankrijk wordt het afgestreept op de kalenders, begrepen we van de moeders.

Ik heb al lang voor die tijd weer jullie deskundige hulp nodig.

Volgende zomer wil ik met de meiden een week of twee gaan kamperen. Voor een eerste keer vond ik de veiligheid van ons huis belangrijk. En elkaar leren kennen en vertrouwen. Maar ze hingen wel heel erg aan ons en ik wil ze eigenlijk volgend jaar een klein duwtje uit het vakantienest geven. Het lijkt me goed als ze ook wat meer met andere kinderen optrekken. Dus: naar de camping!

Ik zoek een camping in het noorden van het land (tot en met de eilanden), waar wel genoeg te doen is (speurtochten, hutten bouwen), maar waar we ook weer niet verdwalen tussen de tropische zwembaden en speelparadijzen (want dan word ik gillend gek). Hebben jullie aanraders voor me?
  maandag 13 december 2010 @ 01:11:44 #211
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_89860986
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 00:32 schreef Duderella het volgende:
Enórme kick!

Met de meiden gaat het goed. We hebben veel contact en er vliegen via msn en mail heel wat liefdesverklaringen over en weer. Fransen zijn natuurlijk heerlijke dramaqueens en het komt regelmatig voor dat ik 's ochtends mijn mail openklik en lees dat er een klein Frans meisje 'met heel haar hart héél héél héél veel, zo veel als de wereld groot is', van ons houdt. :D O+
Op 16 juli komen ze weer logeren en in Frankrijk wordt het afgestreept op de kalenders, begrepen we van de moeders.

Volgende zomer wil ik met de meiden een week of twee gaan kamperen. Voor een eerste keer vond ik de veiligheid van ons huis belangrijk. En elkaar leren kennen en vertrouwen. Maar ze hingen wel heel erg aan ons en ik wil ze eigenlijk volgend jaar een klein duwtje uit het vakantienest geven. Het lijkt me goed als ze ook wat meer met andere kinderen optrekken. Dus: naar de camping!

Ik zoek een camping in het noorden van het land (tot en met de eilanden), waar wel genoeg te doen is (speurtochten, hutten bouwen), maar waar we ook weer niet verdwalen tussen de tropische zwembaden en speelparadijzen (want dan word ik gillend gek). Hebben jullie aanraders voor me?
/smelt

Hoe noordelijk moet het zijn?

Kan even niet op de naam komen van de camping waar ik véél lol heb gehad en m'n eerste vriendinnetje had. Naast Froukje waren er namelijk veel activiteiten *hihi*.

Als ik mn kop ff flink laat werken vind ik die naam echter wel maar geloof dat het nèt niet Friesland was :P
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
  maandag 13 december 2010 @ 01:28:36 #212
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89861330
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:11 schreef Zokunen het volgende:

[..]

/smelt

Hoe noordelijk moet het zijn?

Kan even niet op de naam komen van de camping waar ik véél lol heb gehad en m'n eerste vriendinnetje had. Naast Froukje waren er namelijk veel activiteiten *hihi*.

Als ik mn kop ff flink laat werken vind ik die naam echter wel maar geloof dat het nèt niet Friesland was :P
Kom maar op, ik ben benieuwd!
Maar ik heb wel een beetje actuele informatie nodig hoor! Als je in '76 leuk met Froukje in de boomhut zat, kan daar inmiddels al wel een golfslagbad staan! :{ ;)
  maandag 13 december 2010 @ 01:46:53 #213
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_89861578
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:28 schreef Duderella het volgende:

[..]

Kom maar op, ik ben benieuwd!
Maar ik heb wel een beetje actuele informatie nodig hoor! Als je in '76 leuk met Froukje in de boomhut zat, kan daar inmiddels al wel een golfslagbad staan! :{ ;)
In '76 had mn moeder nog niet geworpen :P

Na enig zoeken denk ik dat het deze was.
Maar sowieso mee dan 10 jaar terug :P en ik denk misschien wel 20 jaar

Als het die camping echt is hebben ze er een zwembad, kinder bingo :'), kinder disco :), viswedstrijden (niet echt iets voor de meiden denk ik, maar puur om aan te geven), tafeltennis, andere mensen etc....

De website is bagger btw, dat klopt iemand met html kennis in 10 minuten in elkaar :P
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 07:04:11 #214
37843 lady-wrb
kortaf
pi_89862803
o wat leuk dat ze van de zomer weer komen *O*
ik verheug me al op de verhalen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 december 2010 @ 07:28:55 #215
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89862924
Wat leuk dat ze weer komen! :) Ook ik kijk al uit naar de verhalen ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89863392
Deze camping is heel erg leuk! Niet van het type groots entertainment. Ze hebben wel wat maar dat is altijd kleinschalig geweest, en je kan er prima omheen, zeg maar. Ze hebben eenvoudig maar prima zwembad, bossen om in te spelen en een stukje heide met schapen. Verder is er vlak achter de camping een molen die je kunt bezoeken en in het dorpje zijn er folkloristiscke avonden op woensdagen. Kun je nep-koeien melken enzo :)
En verder ruime plaatsen, veel speeltuintjes, fatsoenlijk sanitair en een hoop leuks in de omgeving. Heb het daar jaar in jaar uit echt heel fijn gehad O+
pi_89863492
Ameland! En een leuke camping met veel te doen (en een bescheiden zwembad!) is Klein Vaarwater.
Niet te massaal, maar gezellig, en op fietsafstand van Nes (waar veel winkeltjes enzo zijn).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 13 december 2010 @ 08:46:53 #218
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_89863587
Oeh ik ga ook afstrepen op mn kalender O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † maandag 13 december 2010 @ 10:55:57 #219
240917 Mula
pi_89866485
Zeer geliefd bij al mijn familieleden met kinderen die er ooit geweest zijn: www.sprookjescamping.nl

Ik weet alleen niet of het noordelijk genoeg is (rheeze in overijssel) en of dit het soort entertainment is wat je zoekt. Zoals gezegd: de kinderen die ik ken (tot een jaar of 11) die er geweest zijn, waren echt heel erg enthousiast.
  maandag 13 december 2010 @ 11:45:03 #220
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_89868143
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 00:32 schreef Duderella het volgende:
Enórme kick!

Wat leuk! Dat is echt lief. :)
quote:

Qua eiland heb ik een leuke ervaring met deze camping: http://www.kleinvaarwater.com/
De boot naar Ameland is natuurlijk een avontuur op zich met 2 meisjes die Parijs gewend zijn.

*Ben alweer knutselzooi aan het sparen voor ze. ;) *

LOL! Spuit 11 reactie van mij:
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 08:39 schreef McLaura het volgende:
Ameland! En een leuke camping met veel te doen (en een bescheiden zwembad!) is Klein Vaarwater.
Niet te massaal, maar gezellig, en op fietsafstand van Nes (waar veel winkeltjes enzo zijn).
Dat zijn 2 goede recensies dus. :D
be nice or go away
  maandag 13 december 2010 @ 12:39:08 #221
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89869753
O heel erg bedankt meiden! Ik ga de linkjes eens even af!
pi_89870231
wat leuk dat ze weer komen en lekker weg gaan met ze is een erg goed idee :)
Ben benieuwd wat het gaat worden :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_89872176
quote:
Op maandag 13 december 2010 12:54 schreef DarkElf het volgende:
wat leuk dat ze weer komen en lekker weg gaan met ze is een erg goed idee :)
Ben benieuwd wat het gaat worden :)
Ik lees weer mee O+
Super Dude & Arty *O*
  maandag 13 december 2010 @ 15:33:21 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89876180
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 13:52 schreef Bluezz het volgende:

Ik lees weer mee O+
Super Dude & Arty *O*
Ik leef ook weer mee. O+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 13 december 2010 @ 16:06:36 #225
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89877530
Nou, het is nog een maand of zes weg hè, dus voorlopig zal er weinig nieuws zijn. Maar ik vermoed dat ik met het boeken van een camping niet te lang moet wachten, vandaar dat ik nu al rondsnuffel.

Maar het voelt al wel heel 'normaal' dat ze er gewoon weer zijn in de zomer. We houden er bij oriëntatie op een nieuwe auto al rekening mee ("Oh dat is een mooie cabrio. Ach nee, daar passen geen twee Franse druiven achterin!" :') ). _O-

De moderne techniek is wel een zegen moet ik zeggen. Vroeger schreef je eens per maand een dikke brief, maar nu bliepen we ons suf via msn. Ze zitten dus regelmatig een beetje 'aan tafel' hier. Ook met de moeders hebben we veel contact, dat is ook heel prettig. Je leeft eigenlijk met een heel gezin mee. Broertjes en zussen doen groetjes en vertellen wat ze zoal uitspoken en iedereen is heel geïnteresseerd in ons leven hier. Dat is heel erg leuk! We steken er allemaal wat van op, denk ik.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 december 2010 @ 16:07:23 #226
13151 crew  Rewimo
pi_89877563
Je Frans gaat vast met sprongen vooruit :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 13 december 2010 @ 16:08:17 #227
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89877613
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:07 schreef Rewimo het volgende:
Je Frans gaat vast met sprongen vooruit :D
Nou, als ik het veel spreek wel, maar in het schrijven komt toch wel weer snel de klad hoor.
Ik doe er denk ik ook wel iets minder mijn best op. Ze houden nu toch al met heel hun hart van me. Ik ben onder de pannen! :P :D
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 december 2010 @ 16:14:48 #228
13151 crew  Rewimo
pi_89877914
Je kunt niet meer stuk nu nee :D
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 17:38:45 #229
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_89881194
Een erg leuke camping in Ommen: http://www.kleinewolf.nl/ . Werd bij de 'campingtest' van 3FM vorig jaar verkozen tot beste camping. 2 jaar met plezier gestaan - toen ik een kleine spruit was :s) !

En als je de Veluwe een optie vind...
Ow, en 'Kleindijk' (richting Emmen)
Ow, en 'bij Assen' (witterzomer)
Enne, Drouwenerzand?
Enne, http://www.thout.nl/ bij Bakkeveen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  maandag 13 december 2010 @ 18:18:51 #230
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_89882606
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:06 schreef Duderella het volgende:
Nou, het is nog een maand of zes weg hè, dus voorlopig zal er weinig nieuws zijn. Maar ik vermoed dat ik met het boeken van een camping niet te lang moet wachten, vandaar dat ik nu al rondsnuffel.

Maar het voelt al wel heel 'normaal' dat ze er gewoon weer zijn in de zomer. We houden er bij oriëntatie op een nieuwe auto al rekening mee ("Oh dat is een mooie cabrio. Ach nee, daar passen geen twee Franse druiven achterin!" :') ). _O-

De moderne techniek is wel een zegen moet ik zeggen. Vroeger schreef je eens per maand een dikke brief, maar nu bliepen we ons suf via msn. Ze zitten dus regelmatig een beetje 'aan tafel' hier. Ook met de moeders hebben we veel contact, dat is ook heel prettig. Je leeft eigenlijk met een heel gezin mee. Broertjes en zussen doen groetjes en vertellen wat ze zoal uitspoken en iedereen is heel geïnteresseerd in ons leven hier. Dat is heel erg leuk! We steken er allemaal wat van op, denk ik.
Al gaf je props aan de dames in een eerdere post, blijf ik mn petje voor je af nemen :P
Ik zou het zelfs als ik de ruimte en de tijd had niet kunnen. Ik ben TE op m'n zelf. Maar echt petje af, ik wou dat ik zoiets kon doen.Maar daar ben ik te "ik" voor. :P
  maandag 13 december 2010 @ 18:21:22 #231
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89882682
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:38 schreef Renesite het volgende:
Een erg leuke camping in Ommen: http://www.kleinewolf.nl/ . Werd bij de 'campingtest' van 3FM vorig jaar verkozen tot beste camping. 2 jaar met plezier gestaan - toen ik een kleine spruit was :s) !

En als je de Veluwe een optie vind...
Ow, en 'Kleindijk' (richting Emmen)
Ow, en 'bij Assen' (witterzomer)
Enne, Drouwenerzand?
Enne, http://www.thout.nl/ bij Bakkeveen.
Op de Kleine Wolf heb ik vroeger ook jaren gestaan! :D Maar die is me inmiddels te zeer uit de kluiten gewassen en dan ga ik alleen maar zitten vergelijken, vrees ik. ;)
Die andere ga ik even bekijken. ^O^
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 18:23:56 #232
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_89882773
Klijndijk is het :s) ! Camping de Fruithof.
En Drouwenerzand zit een 'attractiepark' bij :)
  maandag 13 december 2010 @ 18:25:46 #233
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89882840
Ik meld me alvast voor de voor-voor-voorpret. :@.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_89882888
Ow leuk! Vorig jaar alle topics mee gelurkt, wie weet dat ik deze keer ook nog wat tips mee zal posten :D
  maandag 13 december 2010 @ 18:29:36 #235
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89882988
Maar ik wil dus niet een te grote camping hè, en niet te veel toeters en bellen. Een recreatieteam dat speurtochten uitzet ed. zou leuk zijn, maar verder liever een kleinschalige opzet.

Ik wil ook niet zo'n camping waar ik de hele dag tussen de krijskinderen en rinkelende bierkratten zit. (Tuttut, madame heeft nog allerlei eisen ook :@ ).
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 18:34:26 #236
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_89883193
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:29 schreef Duderella het volgende:
Maar ik wil dus niet een te grote camping hè, en niet te veel toeters en bellen. Een recreatieteam dat speurtochten uitzet ed. zou leuk zijn, maar verder liever een kleinschalige opzet.

Ik wil ook niet zo'n camping waar ik de hele dag tussen de krijskinderen en rinkelende bierkratten zit. (Tuttut, madame heeft nog allerlei eisen ook :@ ).
Ow! Een SVR camping? Soort van dan: http://www.campingklaverhoeve.com/pageID_7241012.html
  maandag 13 december 2010 @ 18:37:48 #237
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89883310
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:34 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ow! Een SVR camping? Soort van dan: http://www.campingklaverhoeve.com/pageID_7241012.html
Ja misschien íetsje groter en dan met een animatieteam svp. :@
Ik wou ze daar 's ochtends afleveren en dan lekker boekies lezen zelf, de hele dag. :7
  maandag 13 december 2010 @ 18:49:15 #238
145755 kahaarin
pi_89883829
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:37 schreef Duderella het volgende:

[..]

Ik wou ze daar 's ochtends afleveren en dan lekker boekies lezen zelf, de hele dag. :7
Klein vaarwater! En dan een vlieger meenemen, kun je zelf lekker op het strand zitten als zij vliegeren, er is een animatie team en zelfs avondprogramma's. ;)
be nice or go away
  maandag 13 december 2010 @ 18:52:11 #239
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_89883958
't Is geen noorden, maar wij gingen (vanuit het noorden 8-)) altijd hierheen http://www.molecaten.nl/nl/landgoed-ginkelduin/

Ik weet nog dat ze daar altijd een heel recreatieteam hadden. 's Avonds toneelstukjes om naar te kijken, en overdag hadden ze altijd activiteiten voor kinderen. Knutselen, softbalwedstrijden en weet ik veel wat allemaal, daar was ik te oud voor :')

We zijn daar ook eens het bos in gegaan met dat team, daar hadden ze dan allerlei dingen uitgezet als in speuren en spelletjes enzo. En de spooktocht was er elk jaar weer.

Ze hebben er wel een zwembad, sorry :') Maar ik vond het hier in ieder geval enig als kind altijd.
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 18:57:21 #240
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_89884162
Wat echt echt echt de perfecte camping is (DENK IK) maar NIET in het Noorden: ' http://www.ardoer.com/nl/camping/schinkel ' . Ben ik jaren geweest (na de Kleine Wolf) :)
  maandag 13 december 2010 @ 19:03:16 #241
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_89884443
Leuk leuk leuk! Ik ga het allemaal bekijken!
pi_89892613
wat leuk dat ze weer komen Dude!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_89895629
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:37 schreef Duderella het volgende:

[..]

dan heb ik er ook eentje, wel groot en in het oosten van het land, maar super gezellig, ben er zelf 10 jaar geweest en mijn broer gaat nu met de kinderen daarheen, grote voordeel, heeel veel animatie, maar ook een zwemmeertje en een binnenzwembad, veel speeltuinen, en dicht bij duitsland voor eventueel een dagje weg. Ik vond het zelf altijd een rustige camping ondanks de grootte, zeker als je een beetje rekening houd met waar je staat (op een van de kleinere velden) is het goed te doen :P

http://www.rammelbeek.nl/index.htm
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 22 maart 2011 @ 01:43:56 #244
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_94455086
Hier wilde ik nog even updaten, want jullie hadden zo hartstikke veel goede camping-tips! Ik heb ze allemaal bekeken en had ook al wat campings op het oog.

Zul je natuurlijk zien dat ik het meest voor de handliggende over het hoofd zag.
Mijn schoonstiefvader heeft een caravan op Terschelling op een leuke camping zonder gekrijs en zwembad, maar mét activiteitenteam. Daar gaan we dus lekker een week naartoe. Fietsjes voor de dames huren en op naar Hessel.

En inmiddels heeft zich nóg een tijdsbesteding aangediend: mijn personal trainer heeft een activiteitenweek voor kinderen gepland in de tijd dat de druiven hier vertoeven. Hopsa. *) Ze gaan van 's morgens tot 's avonds sporten, naar musea en kokkerellen.

En Dude leest dan lekker boekjes in de tuin en verheugt zich in het besef het goede doel te dienen. 8-) Altruïstisch zijn was nog nooit zo gemakkelijk. *;
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_94455257
Hessel :D Sjees, leeft ie nog en hij doet '' zijn ding " nog steeds dus :o Terschelling O+ Zo leuk ende tof voor de draakjes!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 02:18:04 #246
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_94455410
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:57 schreef Bluezz het volgende:
Hessel :D Sjees, leeft ie nog en hij doet '' zijn ding " nog steeds dus :o Terschelling O+ Zo leuk ende tof voor de draakjes!
De laatste keer dat Arty en ik stiefpapa bezochten, zagen we tijdens de Terschelling-safari een loslopende Hessel. Gelukkig zagen we ook wilde paarden, een broedende kiviet, een boktor op het toilet én op de boot terug een zeehond.

Kwamen we toch nog aan de Big Five.

Die ervaring willen we de dames niet onthouden natuurlijk. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_94456431
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:43 schreef Duderinnetje het volgende:
En Dude leest dan lekker boekjes in de tuin en verheugt zich in het besef het goede doel te dienen. 8-) Altruïstisch zijn was nog nooit zo gemakkelijk. *;
Whahahahahaha _O- ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 28 maart 2011 @ 20:15:19 #248
145755 kahaarin
pi_94730373
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 01:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Hier wilde ik nog even updaten, want jullie hadden zo hartstikke veel goede camping-tips! Ik heb ze allemaal bekeken en had ook al wat campings op het oog.

Zul je natuurlijk zien dat ik het meest voor de handliggende over het hoofd zag.
Mijn schoonstiefvader heeft een caravan op Terschelling op een leuke camping zonder gekrijs en zwembad, maar mét activiteitenteam. Daar gaan we dus lekker een week naartoe. Fietsjes voor de dames huren en op naar Hessel.

En inmiddels heeft zich nóg een tijdsbesteding aangediend: mijn personal trainer heeft een activiteitenweek voor kinderen gepland in de tijd dat de druiven hier vertoeven. Hopsa. *) Ze gaan van 's morgens tot 's avonds sporten, naar musea en kokkerellen.

Lol! Dan heb ik nog wel weer een verzameling knutselzooi waarbij het glazuur van je tanden springt, zo zoet. ;) Kun je in de tuin alvast beginnen aan de albums. :P
be nice or go away
  maandag 28 maart 2011 @ 20:18:51 #249
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_94730627
quote:
2s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Lol! Dan heb ik nog wel weer een verzameling knutselzooi waarbij het glazuur van je tanden springt, zo zoet. ;) Kun je in de tuin alvast beginnen aan de albums. :P
O+ Ik hou me warm aanbevolen voor jouw knutselspul! Zo leuk!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 28 maart 2011 @ 20:20:09 #250
145755 kahaarin
pi_94730723
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:18 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O+ Ik hou me warm aanbevolen voor jouw knutselspul! Zo leuk!
Haha, ben alweer aan het verzamelen. Als ze bijna in aantocht zijn doe maar een gil, dan ga ik uitzoeken en bundelen. ;)
be nice or go away
  maandag 28 maart 2011 @ 20:48:31 #251
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_94732575
quote:
2s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:20 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Haha, ben alweer aan het verzamelen. Als ze bijna in aantocht zijn doe maar een gil, dan ga ik uitzoeken en bundelen. ;)
Dan schop ik het topic wel weer omhoog.

Dank je wel alvast. :*
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 17:55:56 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97255588
Ben ik weer eventjes - voor de belangstellenden. Er was vandaag post van één van de dames en ik wilde het jullie niet onthouden. Z. had een groot hart van hout beplakt met steentjes, met onze voorletters erop. Voor op de voordeur (we beraden ons nog op een smoes waarom we het op de schuur ophangen :@ ). Op de achterkant zit een briefje, met een tekst die duidelijk door een vertaalmachine is gehaald. _O-

:D
Wel heel lief natuurlijk!

P.S. Ik spaar 'Disco's' van de Plus supermarkt voor ze. Mocht iemand ermee omhoog zitten, dan wil ik ze graag. (Het is voor mij puur omkoopmateriaal. Vorig jaar kregen ze elke dag een bij elkaar gespaard voetbal-armbandje van de Plus. Daar moesten dan natuurlijk wel lege eetbordjes en brave inslaaptijdstippen tegenover staan. 8-) )
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97255670
:D wat een leuke post, op je p.s. hier zit volgens mij geen plus
  dinsdag 24 mei 2011 @ 17:59:47 #254
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97255778
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
:D wat een leuke post, op je p.s. hier zit volgens mij geen plus
O geeft niks! Het is puur voor als iemand denkt: wat mot ik met die Disco's? :? Nou, opsturen voor de Franse kazen dus!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:00:32 #255
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97255808
Hier ook geen Plus. Heb wel c1000 dingen voor korting voor een dagje uit o.i.d.
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2011 @ 18:09:30 #256
240917 Mula
pi_97256242
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 17:55 schreef Duderinnetje het volgende:
(we beraden ons nog op een smoes waarom we het op de schuur ophangen :@ _O-

Smoes? Niet nodig hoor! Lijkt me meeeeeeeeeeeeeeeeeeer dan logisch dat zo`n belangrijk kunstwerk niet op een voor iedereen zichtbare plaats wordt gehangen. Jatgevaar enzo he! ;)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:10:05 #257
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97256273
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:00 schreef Harajuku. het volgende:
Hier ook geen Plus. Heb wel c1000 dingen voor korting voor een dagje uit o.i.d.
O maar daar kun je vast andere FOK!kers een veel groter plezier mee doen. Er zijn waarschijnlijk mensen die het heel wat minder breed hebben en die hebben er veel meer ' recht' op dan wij, vind ik. Maar dank voor het aanbod. Superlief :*

Oh en mijn post was niet bedoeld als bedel-post trouwens. Krijg dat gevoel er nu zelf een beetje bij :@ Daar heb ik zelf altijd zo'n hekel aan. Het is puur voor als iemand tóch al bij de Plus komt en... etc. Het is verder niet belangrijk eigenlijk. :@
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:10:42 #258
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97256291
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:09 schreef Mula het volgende:

[..]

Smoes? Niet nodig hoor! Lijkt me meeeeeeeeeeeeeeeeeeer dan logisch dat zo`n belangrijk kunstwerk niet op een voor iedereen zichtbare plaats wordt gehangen. Jatgevaar enzo he! ;)
Dank u! _O_
Dat jatgevaar is briljánt gewoon. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97256390
Hee, zo'n mooie plaat wil ik wel hebben. Ik zou hem aan de voordeur hangen waar iedereen hem goed kan zien. O-)

En Dude: in FHF loopt een Disco verzamel topic. Mocht je ze graag willen hebben dan mag je daar altijd aansluiten natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:13:20 #260
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97256399
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O maar daar kun je vast andere FOK!kers een veel groter plezier mee doen. Er zijn waarschijnlijk mensen die het heel wat minder breed hebben en die hebben er veel meer ' recht' op dan wij, vind ik. Maar dank voor het aanbod. Superlief :*

Oh en mijn post was niet bedoeld als bedel-post trouwens. Krijg dat gevoel er nu zelf een beetje bij :@ Daar heb ik zelf altijd zo'n hekel aan. Het is puur voor als iemand tóch al bij de Plus komt en... etc. Het is verder niet belangrijk eigenlijk. :@
Ik mag toch zelf weten wat ik ermee doe, 8-). Maar twijfelde al of jullie überhaupt wel zulke dingen doen.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:15:22 #261
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97256480
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef Cat22 het volgende:
Hee, zo'n mooie plaat wil ik wel hebben. Ik zou hem aan de voordeur hangen waar iedereen hem goed kan zien. O-)

Ik kan hem wel naar je opsturen hoor, voor aan je voordeur. :7 Zeg ik wel dat hij gejat is. B-)
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik mag toch zelf weten wat ik ermee doe, 8-). Maar twijfelde al of jullie überhaupt wel zulke dingen doen.
Zeker mag je dat zelf weten. :* En je bent een lieverd.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97256531
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik kan hem wel naar je opsturen hoor, voor aan je voordeur. :7 Zeg ik wel dat hij gejat is. B-)

Nee joh! :{w Hoe kom ik dan aan mijn sterke verhaal wat bij die ijzersterke plaat hoort? Ik heb immers geen Franse vakantiemeiden. ;(
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:18:55 #263
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97256622
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee joh! :{w Hoe kom ik dan aan mijn sterke verhaal wat bij die ijzersterke plaat hoort? Ik heb immers geen Franse vakantiemeiden. ;(
Ook die kan ik je opsturen hè? O+ O-)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97256732
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:18 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ook die kan ik je opsturen hè? O+ O-)
Wordt een duur grapje aan postzegels. _O-
Dan kan ik ze beter uit de bus plukken als ze hier langskomen op weg naar jou. :P
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:25:49 #265
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97256884
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wordt een duur grapje aan postzegels. _O-
Dan kan ik ze beter uit de bus plukken als ze hier langskomen op weg naar jou. :P
Zodra ze hier een dag of drie zijn, vind ik bovenstaande met terugwerkende kracht een heel goed idee, vermoed ik.

Ik verheug me echt op hun komst, maar ook reeds op hun vertrek. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97256987
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Zodra ze hier een dag of drie zijn, vind ik bovenstaande met terugwerkende kracht een heel goed idee, vermoed ik.

En daarom vind ik het knap dat jullie het doen. Je levert er toch een flink deel van je vakantie en je vrijheid voor in. Al zul je er ongetwijfeld ook heel veel voor terugkrijgen. :Y
Ik doe niet aan vakantiemeiden, ik adopteer gewoon een groep met een handicap op mijn vakantie en werk me voor hen uit de naad. :+
  Moderator dinsdag 24 mei 2011 @ 18:28:24 #267
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97256991
Wat staat op stapel? Kramperen en nog een paar daagjes rondomhause?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:35:19 #268
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97257302
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:28 schreef Renesite het volgende:
Wat staat op stapel? Kramperen en nog een paar daagjes rondomhause?
Eerst een week thuis (snoep, knutselen, popcorn, knutselen en Disney-video's).
Dan geef ik ze een week van 9 tot 17 mee aan een soort vakantiekamp-ding-gedoe. :7
En dan caravannen we een week op Terschelling (alwaar een animatie-team aanwezig is :7 )

Ik word al heel handig in liefdadigheid hè? *)
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:28 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En daarom vind ik het knap dat jullie het doen. Je levert er toch een flink deel van je vakantie en je vrijheid voor in. Al zul je er ongetwijfeld ook heel veel voor terugkrijgen. :Y
Ik doe niet aan vakantiemeiden, ik adopteer gewoon een groep met een handicap op mijn vakantie en werk me voor hen uit de naad. :+
Och hemel, dat vind ík pas bewonderenswaardig.
Ik vind twee gewone Franse kinderen al aanvoelen als een groep met een handicap. :D

Maar we krijgen er veel voor terug ja. En dat hangen we aan de schuur.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97257480
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:35 schreef Duderinnetje het volgende:

Maar we krijgen er veel voor terug ja. En dat hangen we aan de schuur.
En mooi dat dat is! Dat merci is gewoon geweldig, wat een gepuzzel moet dat zijn geweest in een volkomen onbekende taal ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:43:16 #270
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97257680
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En mooi dat dat is! Dat merci is gewoon geweldig, wat een gepuzzel moet dat zijn geweest in een volkomen onbekende taal ^O^
Ja dat zat ik me ook te bedenken! Veel heen en weer vertalen waarschijnlijk.

Lief hoor, al die moeite. Ze hebben geen cent te makken en het leven is in veel opzichten niet makkelijk voor zo'n gezin, maar ze weten wel dit soort lieve dingen te doen. Nooit bij de pakken neer.

Ook bij het andere meisje is dat het geval. Lieve briefjes en vanmiddag een mailtje dat ze me vanavond eventjes wil bellen.

Dat is hartverwarmend. :Y
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97257933
Wat een onooglijk stukje kinderliefde gaan jullie aan de schuurdeur hangen dude & arty O+
Waar gaan ze heen, die 2e week? Hebben jullie dat geregeld of die 'stichting' en willen ze dat wel? Volgens mij willen ze het liefst die 3 weken boven op jullie lip hangen :D

Al staat een week eiland er natuurlijk wel weer t/o w/
  dinsdag 24 mei 2011 @ 18:59:17 #272
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97258539
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Wat een onooglijk stukje kinderliefde gaan jullie aan de schuurdeur hangen dude & arty O+
Waar gaan ze heen, die 2e week? Hebben jullie dat geregeld of die 'stichting' en willen ze dat wel? Volgens mij willen ze het liefst die 3 weken boven op jullie lip hangen :D

Al staat een week eiland er natuurlijk wel weer t/o w/
De tweede week gaan ze met mijn personal trainer mee, die een soort kinder-doe-kook-sport-museum-week organiseert. Als ze het niet leuk vinden, houden we er natuurlijk meteen mee op. Ik ga sowieso de eerste dag mee.

Maar ik vind het wel belangrijk dat ze wat ondernemen met andere kinderen. Vorig jaar was het zwaan-kleef-aan wel even prima, maar het nam wel erg ernstige vormen aan (de laatste paar dagen vorig jaar, stonden ze voor het toilet op me te wachten als ik moest plassen). Ze moeten ook gewoon met anderen draven en lol hebben. De wereld is niet zo eng als hij lijkt.

De week op het eiland gaan ze zeker geweldig vinden. Ze krijgen eigen huur-fietsjes (in de stad hier, durf ik dat niet aan) en we weten van vorig jaar dat ze 'met de boot gaan' en het strand echt he-le-maal geweldig vinden. En als ze dan overdag ook nog een paar uurtjes met andere kinderen omgaan bij het animatie-team, dan lijkt me dat een prima week worden.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97258774
Je ervaring van vorig jaar zet zoden aan den dijk ^O^ Lijken me echt goeie plannen dude O+
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:06:16 #274
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97258925
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:03 schreef Bluezz het volgende:
Je ervaring van vorig jaar zet zoden aan den dijk ^O^ Lijken me echt goeie plannen dude O+
Ik hoop het!

Het is allemaal maar weer even uitvinden en go with the flow, denk ik. Maar we doen gewoon ons best.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator dinsdag 24 mei 2011 @ 19:06:43 #275
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97258956
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

De tweede week gaan ze met mijn personal trainer mee, die een soort kinder-doe-kook-sport-museum-week organiseert. Als ze het niet leuk vinden, houden we er natuurlijk meteen mee op. Ik ga sowieso de eerste dag mee.

Maar ik vind het wel belangrijk dat ze wat ondernemen met andere kinderen. Vorig jaar was het zwaan-kleef-aan wel even prima, maar het nam wel erg ernstige vormen aan (de laatste paar dagen vorig jaar, stonden ze voor het toilet op me te wachten als ik moest plassen). Ze moeten ook gewoon met anderen draven en lol hebben. De wereld is niet zo eng als hij lijkt.

De week op het eiland gaan ze zeker geweldig vinden. Ze krijgen eigen huur-fietsjes (in de stad hier, durf ik dat niet aan) en we weten van vorig jaar dat ze 'met de boot gaan' en het strand echt he-le-maal geweldig vinden. En als ze dan overdag ook nog een paar uurtjes met andere kinderen omgaan bij het animatie-team, dan lijkt me dat een prima week worden.
Zou ze zeker niet (alleen) laten fietsen in Groningen. In de zomer vind ik het bij tijd en wijle al een crime!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:09:10 #276
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97259073
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:06 schreef Renesite het volgende:

[..]

Zou ze zeker niet (alleen) laten fietsen in Groningen. In de zomer vind ik het bij tijd en wijle al een crime!
Dat doe ik dus ook niet. ;)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97259274
Oh, dit wordt weer een heerlijk volgtopic. O+
Ik vind het zó goed hoe je alles aanpakt, helemaal geweldig. En je schrijft er heerlijk over. Misschien zou je je ervaringen naderhand als een soort columns kunnen schrijven en aan een tijdschrift kunnen verkopen! ;)

Wanneer komen ze precies?
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:21:57 #278
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97259754
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:13 schreef Biancavia het volgende:
Oh, dit wordt weer een heerlijk volgtopic. O+
Ik vind het zó goed hoe je alles aanpakt, helemaal geweldig. En je schrijft er heerlijk over. Misschien zou je je ervaringen naderhand als een soort columns kunnen schrijven en aan een tijdschrift kunnen verkopen! ;)

Wanneer komen ze precies?
Ik kan me niet voorstellen dat een tijdschrift er geïntereseerd in zou zijn. :o Het is maar gewoon marginaal privé-gedoe (denk ik). En we klungelen maar een end weg met die meiden.

Ze komen op zaterdag 16 juli aan en gaan dan op 6 augustus weer retour.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97260630
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:21 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik kan me niet voorstellen dat een tijdschrift er geïntereseerd in zou zijn. :o Het is maar gewoon marginaal privé-gedoe (denk ik). En we klungelen maar een end weg met die meiden.

Ze komen op zaterdag 16 juli aan en gaan dan op 6 augustus weer retour.
Lees jij wel eens columns in sommige tijdschriften? :') Echt, wat jij schrijft is een stuk vermakelijker èn beter geschreven :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 24 mei 2011 @ 19:42:53 #280
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97261033
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lees jij wel eens columns in sommige tijdschriften? :') Echt, wat jij schrijft is een stuk vermakelijker èn beter geschreven :D
:D

Nou, het staat prima hier op FOK!, wat mij betreft.
En hier kan ik nog met jullie overleggen of ik het allemaal wel een beetje goed doe en dat is mijn doel eigenlijk. I need you guys. :Y
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97261133
Waarom moet ik steeds aan Daphne Deckers denken bij de woorden 'slechte column' :+

En hou het inderdaad maar lekker exclusief voor ons O+
pi_97262180
Eens met Isa, wij willen jullie niet met de rest van de wereld delen. Jullie zijn van ons >:)
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:03:28 #283
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_97262215
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 19:44 schreef Isabeau het volgende:
Waarom moet ik steeds aan Daphne Deckers denken bij de woorden 'slechte column' :+

En hou het inderdaad maar lekker exclusief voor ons O+
Rita Verdonk in de Spits is nog een niveautje lager :7

Dude jij bent echt wel beter dan Verdonk :(
Confidence through competence
  Moderator dinsdag 24 mei 2011 @ 20:19:03 #284
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_97263153
Word FOK! columnist :+ _O-

Nee, maar ik vind het wel leuk om te lezen. Iets voor het Dagblad v/h Noorden als 'zomercolumn' of weet ik veel?
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:39:08 #285
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97264320
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:19 schreef Renesite het volgende:
Word FOK! columnist :+ _O-

Nee, maar ik vind het wel leuk om te lezen. Iets voor het Dagblad v/h Noorden als 'zomercolumn' of weet ik veel?
Ja wel nee, daar gaat het me allemaal niet om.

Fransoos 2 belde net. Stiekem mijn hartedief met haar grote mond en magere lijffie. Ze was vorige week jarig en we hebben haar (net als de andere dame destijds) een grote roze verjaarsdoos opgestuurd. Met Science-dozen van de Hema (met Franse gebruiksaanwijzing) en andere 'verantwoorde' cadeautjes.
Ze was hartstikke blij met de cadeaus en kon niet wachten om naar 'een eiland' te gaan 'met een boot'. En ze gaf zo'n dikke smakkerd door de telefoon, dan ik de gaatjes van de hoorn in mijn wang had staan.

B. is aan het squashen, maar ik vertelde haar dat B. aan het werk was in het gebouw dat zij vorig jaar heeft gezien. Dat vond ze prettig, dat ze 'wist' waar B. nu zou zijn. De meiden hechten erg aan de man hier in huis en zijn vaste plek op het kantoor hier dichtbij, dat blijkt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Duderinnetje op 24-05-2011 20:48:47 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97265377
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

En ze gaf zo'n dikke smakkerd door de telefoon, dan ik de gaatjes van de hoorn in mijn wang had staan.

Dat bedoel ik! O+
Echt hoor, ik weet wel dat het je niet daarom te doen is (columns of zoiets), maar je kán het zo goed. En zeker dat deze belevenissen van jullie zoveel boeiender zijn dan het gekwaak van de gemiddelde BN'er in het gemiddelde tijdschrift. ;)

Nou ja, hou het maar lekker bij deze topics, als wij maar mee kunnen lezen en genieten. :D
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_97265380
Hartverwarmend ... van alle kanten. :* :* :*
  dinsdag 24 mei 2011 @ 20:55:43 #288
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_97265417
O+ Dit is echt het tofste feelgoodtopic van FOK!. O+
A grand adventure has begun.
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:13:24 #289
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97266517
Ik verbaas me echt over jullie lieve reacties.
Dank je wel zeg. : O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 24 mei 2011 @ 21:27:59 #290
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97267357
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 20:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja wel nee, daar gaat het me allemaal niet om.

Fransoos 2 belde net. Stiekem mijn hartedief met haar grote mond en magere lijffie. Ze was vorige week jarig en we hebben haar (net als de andere dame destijds) een grote roze verjaarsdoos opgestuurd. Met Science-dozen van de Hema (met Franse gebruiksaanwijzing) en andere 'verantwoorde' cadeautjes.
Ze was hartstikke blij met de cadeaus en kon niet wachten om naar 'een eiland' te gaan 'met een boot'. En ze gaf zo'n dikke smakkerd door de telefoon, dan ik de gaatjes van de hoorn in mijn wang had staan.

B. is aan het squashen, maar ik vertelde haar dat B. aan het werk was in het gebouw dat zij vorig jaar heeft gezien. Dat vond ze prettig, dat ze 'wist' waar B. nu zou zijn. De meiden hechten erg aan de man hier in huis en zijn vaste plek op het kantoor hier dichtbij, dat blijkt.
Wat schattig. O+
Mochten ze jullie allemaal een dagje teveel worden dan wil ik best nog even de ouwe boze oppas Opa spelen. *)
Alleen mijn Frans is w.s. nog slechter dan hun Nederlands.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 mei 2011 @ 22:31:31 #291
13151 crew  Rewimo
pi_97271818
Ook ik geniet weer mee hier O+ Wat geweldig dat de dames weer komen! *O*
pi_97275979
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2011 18:25 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dude *O* Ze komen weer *O* Was tof vorig jaar O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 29 mei 2011 @ 20:18:00 #293
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_97467961
Wat leuk dat ze weer komen! Heb het vorig jaar met zoveel plezier gelezen. Verheug me er nu alweer op :)
  zondag 29 mei 2011 @ 23:44:24 #294
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97480088
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 20:18 schreef Livra het volgende:
Wat leuk dat ze weer komen! Heb het vorig jaar met zoveel plezier gelezen. Verheug me er nu alweer op :)
Update: Het tweede meisje komt definitief niet dit jaar. Ik heb haar moeder een beetje voor het blok gezet omdat ik weet dat het anders lastig wordt een nieuwe tweede dame te vinden.
Hoewel Z. heel graag weer wilde komen en de twee meiden via mij steeds aangaven elkaar weer te willen zien, heeft de moeder van Z. toch besloten haar dochter thuis te houden.
Ze stelde ons eerder dit jaar al voor om L. niet meer uit te nodigen, maar haar dochter én zoon in huis te nemen deze zomer. L. zou te ordinair zijn voor ons, zo mailde ze. Uiteraard hebben we daar nog geen seconde over nagedacht en hebben we haar voor de keuze gesteld: L. komt sowieso. Beslis maar of je dochter ook weer komt.

Van die dochter kregen we bovenstaand naambord met de initialen. Het is hartstikke triest dat haar moeder roet in het eten gooit. We hebben gezegd dat ze altijd welkom is, wanneer ze maar weer aangemeld is.

Maar goed, nu dus op naar een nieuwe tweede dame.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 29 mei 2011 @ 23:46:33 #295
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_97480198
-O- Wat belachelijk, en sneu voor het kind.
  zondag 29 mei 2011 @ 23:54:16 #296
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97480497
quote:
13s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
-O- Wat belachelijk, en sneu voor het kind.
Ja, maar het verbaast ons niet. Die moeder stuurde elke dag dikke brieven, wilde almaar bellen en msn-en en zat ons vreselijk op de huid. Ze wilde ook almaar ons advies over opvoeding, want ze vond onze instelling kennelijk zo goed (maar we hebben geen instelling goddank).Vervolgens wilde ze dus het andere meisje uitsluiten en liefst haar hele gezin bij ons plaatsen.

Sneu voor Z. inderdaad. Maar wij houden contact met haar, dat gaat niet verloren. Wie weet wat er nog van komt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97480531
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:54 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja, maar het verbaast ons niet. Die moeder stuurde elke dag dikke brieven, wilde almaar bellen en msn-en en zat ons vreselijk op de huid. Ze wilde ook almaar ons advies over opvoeding, want ze vond onze instelling kennelijk zo goed (maar we hebben geen instelling goddank).Vervolgens wilde ze dus het andere meisje uitsluiten en liefst haar hele gezin bij ons plaatsen.

Sneu voor Z. inderdaad. Maar wij houden contact met haar, dat gaat niet verloren. Wie weet wat er nog van komt.
Balen, Dude -O-
  zondag 29 mei 2011 @ 23:57:35 #298
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_97480630
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:55 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Balen, Dude -O-
Ja maar ergens zijn we ook wel weer blij dat we van die moeder af zijn. :@
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_97480647
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 23:57 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja maar ergens zijn we ook wel weer blij dat we van die moeder af zijn. :@
Kan ik me iets bij voorstellen :@
  maandag 30 mei 2011 @ 00:26:56 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_97481717
Wat zielig voor Z., Dude -O-
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')