Heel eerlijk? Ik denk dat het mee gaat vallen met het drama. Vrijdagochtend, als ze de bus zien, 'zien' ze hun moeders weer en zullen ze niet weten hoe snel ze aan boord moeten klimmen. Dat leert de ervaring ook, van andere gastouders: neem thuis maar al vast afscheid, want eenmaal de bus in zicht, zijn ze gevlogen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:34 schreef Bluezz het volgende:
Oh dude, we liggen in een deuk hier!
Het lijken wel zusjes intussen, en ze zijn echt al afscheid van je aan het nemen
Bereid u maar vast voor op drama vrijdagochtend![]()
Hoe ga je dat doen? Gaan jullie samen? Brengen jullie ze tot in de bus? Zwaaien alsof ze op schoolreis gaan?
Pfoe, moeilijk lijkt me.
Dat is ook best wel logisch.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:40 schreef Duderella het volgende:
En ja we gaan natuurlijk samen en we brengen ze naar het 'verzamelpunt' in Drenthe en dan zullen we ze gewoon moeten laten wegrennen richting bus. En dan maar zwaaien inderdaad (en heus wel even een traantje weg pinken, aan onze kant).
Ja stuur maar langs!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is ook best wel logisch.
Zo intensief een paar weken met die stuiterballen geleefd en dan weer afscheid nemen levert natuurlijk wat emoties op.
Ik ben blij dat ik nu weet dat er een goed vakantieadres is voor onze moeilijk opvoedbare kinderen.![]()
ook al zijn die 28, 26 en 23
Nee, vandaag is het de dag van kleertjes wassen, koffers in pakken, alles bij elkaar zoeken, labeltjes maken, de boel een beetje opruimen en uitzoeken (welke knutselarijen mee moeten etc.) en boodschapjes doen voor de terugreis.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 08:31 schreef djenn het volgende:
*snik* Veel plezier de laatste dag! Volgens mij was dat voor jullie allemaal een super tijd!
Goh mij lijkt het echt super leuk om ook zoiets te doen een keertje..
Gaan jullie nog iets byzonders doen vandaag? Of heb ik daar overheen gelezen?
Helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:34 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil nog even complimenten geven voor de manier waarop jullie het aangepakt hebben, en ook voor hoe je ons allemaal hebt kunnen laten meegenieten door de geweldige verhalen die je hier allemaal gepost hebt.
Heel veel succes met de laatste dingetjes, geniet van de laatste avond, sterkte morgenochtend en dan... ultieme rust en een heerlijk voldaan gevoel!
Jullie zijn fantastisch!
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:34 schreef Biancavia het volgende:
Ik wil nog even complimenten geven voor de manier waarop jullie het aangepakt hebben, en ook voor hoe je ons allemaal hebt kunnen laten meegenieten door de geweldige verhalen die je hier allemaal gepost hebt.
Heel veel succes met de laatste dingetjes, geniet van de laatste avond, sterkte morgenochtend en dan... ultieme rust en een heerlijk voldaan gevoel!
Jullie zijn fantastisch!
+1!!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:34 schreef Biancavia het volgende:
Jullie zijn fantastisch!
Zojuist de albums klaargemaakt! Zo'n honderd foto's per blaag.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:28 schreef Rewimo het volgende:
Heb je de albums al klaar voor ze? Wat zullen ze daar een leuke herinneringen bij hebben
Veel plezier nog vandaag en sterkte met het afscheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |