abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:14:03 #1
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84723444
Dit komt door Bluezz hè?
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:16:06 #2
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84723506
pi_84723599
Heremetiet, wanneer ga je een boek schrijven, Dude _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:21:23 #4
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84723681
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef Isabeau het volgende:
Heremetiet, wanneer ga je een boek schrijven, Dude _O-
Mens, ik ben tegenwoordig blij als ik de boodschappenlijst af krijg!!
pi_84723695
geweldig toch 8-)
(hell yeah dat ik 1 van die 1100 views ben *) )
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:24:23 #6
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84723800
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:07 schreef Duderella het volgende:

[..]

Nou, dat is wel mijn grootste ergernis aan ouders (moeders) denk ik: dat ze zo debiliseren dat ze niet meer normaal doen tegen hun vriend/man. Niet aan jouw adres hoor, want de 'vergissing' snap ik dus inmiddels wel. _O- Maar het gaat soms zo verrekte ver.

Een paar huizen verderop hebben we zo'n buurvrouw. We luisteren op zonnige dagen in de tuin wel eens mee hoe de gesprekken daar gaan (flesje rosé erbij, wat te knabbelen, je kent het wel). De moeder zit in een soort infantiele rol zodra de kinderen erbij zijn en zet ook permanent een kinderlijke stem op.
Laatst sloeg haar zoontje haar kennelijk met een schepje of zo.

"Jij mag mij niet slaan met je schepje niet hè? Nee damagniehè? Wat hadden wij afgesproken? Ik vinnutnieleuk. Ik ga het aan pappa doorvertellen." (- Hier stak ze vást haar tong uit)
Ze loopt naar de keukendeur en we horen haar naar 'pappa, kom eens' roepen. En dan:

"Pappaaaa? Pietje slaat mij!" *huilgeluiden*

En dan moet je even denken aan pa hè, die in de keuken een biertje inschenkt en dit op de drempel aantreft. De vrouw hij ooit in de disco versierde en van wie hij dacht: goeie tieten!
oh, ik ben zelf mans genoeg B-)

Echt zeg! :o Dat het nog bestaat. :o héél erg. :{
Maar soms sla ik wel door in het" gooi papa en de jongens op een hoop" maar da's vaak als ik moe of onoplettend ben :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_84723929
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef Duderella het volgende:
Een heksentoer is het. Ik sla ook een beetje door in de zorgmodus. Zitten we in de speeltuin, schenk ik drie bekertjes limonade in. Netjes op een rij. Eén voor meisje 1, één voor meisje 2 en één voor het jongetje.
- Mijn man dus. Die heul geen limonade in vrolijke prinsessenbekertjes wil, maar een goede kop koffie. Nog even en hij moet tandenpoetsen en zijn pyama aan om half negen. 8)7
* Muks raapt zichzelf van de vloer van het lachen

Meid herkenbaar, dat stuk over de buurvrouw ook, zo doet de achterbuuf hier... en dat nog gek vinden dat die koter niet luistert. Volgens mij vraagt mijn zoon als ik zo iets zeg of ik wel lekker ben.

Geniet nog even van de drukte en ik kan me voorstellen dat je toe bent aan je eigen huis, zonder kids en vakantie !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:27:57 #8
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84723934
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:24 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

oh, ik ben zelf mans genoeg B-)

Echt zeg! :o Dat het nog bestaat. :o héél erg. :{
Maar soms sla ik wel door in het" gooi papa en de jongens op een hoop" maar da's vaak als ik moe of onoplettend ben :P
Maar dat kan ik me dus voorstellen. Na drie weken al. Kejjenagaan!

@ AnneX, ik zag nog een vraag in het vorige topic. In hoeverre we de meiden van te voren vertellen wat we gaan doen. Bij uitjes vertel ik ze dat. Maar ik vertel ze ook dat sommige dingen afhangen van het weer en het misschien niet door kan gaan. Is geen probleem!
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:37:31 #9
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84724219
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:27 schreef Muks het volgende:

[..]

* Muks raapt zichzelf van de vloer van het lachen

Meid herkenbaar, dat stuk over de buurvrouw ook, zo doet de achterbuuf hier... en dat nog gek vinden dat die koter niet luistert. Volgens mij vraagt mijn zoon als ik zo iets zeg of ik wel lekker ben.

Geniet nog even van de drukte en ik kan me voorstellen dat je toe bent aan je eigen huis, zonder kids en vakantie !
Nou inderdaad, kinderen banjeren dus totaal over dat soort idioot gedrag heen. De buurvrouw is de hele dag aan het corrigeren, want haar zoon denkt waarschijnlijk ook: die ma van mij is niet helemaal 100. 8)7
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:58:56 #10
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84724857
Oh maar dat werkt andersom ook zo hoor. Is wel eens voorgekomen dat ik zwaar onredelijk aan het PMSsen was met daaropvolgend een afschuwelijke jankbui..dat de man mij over mijn haren streek en met een zoetgevooisd stemmetje vroeg 'wat er allemaal aan de hand was, liefje?'
M`n bui was acuut over :P
Kudo`s voor je schrijfsels Dude, erg leuk om alles zo van de zijlijn mee te beleven :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_84725160
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:21 schreef Duderella het volgende:

[..]

Mens, ik ben tegenwoordig blij als ik de boodschappenlijst af krijg!!
:D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 1 augustus 2010 @ 09:35:16 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_84729611
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe jouw boodschappenlijstjes eruit zien O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_84729767
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:07 schreef Duderella het volgende:
Nou, dat is wel mijn grootste ergernis aan ouders (moeders) denk ik: dat ze zo debiliseren dat ze niet meer normaal doen tegen hun vriend/man. Niet aan jouw adres hoor, want de 'vergissing' snap ik dus inmiddels wel. _O- Maar het gaat soms zo verrekte ver.

Een paar huizen verderop hebben we zo'n buurvrouw. We luisteren op zonnige dagen in de tuin wel eens mee hoe de gesprekken daar gaan (flesje rosé erbij, wat te knabbelen, je kent het wel). De moeder zit in een soort infantiele rol zodra de kinderen erbij zijn en zet ook permanent een kinderlijke stem op.
Laatst sloeg haar zoontje haar kennelijk met een schepje of zo.

"Jij mag mij niet slaan met je schepje niet hè? Nee damagniehè? Wat hadden wij afgesproken? Ik vinnutnieleuk. Ik ga het aan pappa doorvertellen." (- Hier stak ze vást haar tong uit)
Ze loopt naar de keukendeur en we horen haar 'Pappa, kom eens' roepen. En dan:

"Pappaaaa? Pietje slaat mij!" *huilgeluiden*

En dan moet je even denken aan pa hè, die in de keuken een biertje inschenkt en dit op de drempel aantreft. De vrouw die hij ooit in de disco versierde en van wie hij dacht: goeie tieten!
Wil iemand hier mij plechtig beloven dat hij/zij mij iets aandoet als het zover komt? :o Ik ben zeer benieuwd naar de blik van dat zoontje (ook naar die van haar man trouwens :') )
  zondag 1 augustus 2010 @ 09:54:49 #14
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_84729778
Dude, je moet een boek gaan schrijven :Y Wat een heerlijke topics om te lezen :D En wat zullen die meiden het naar hun zin hebben bij jullie *O*
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_84730045
Ach, dat debiliseren hoort erbij. Je moest eens weten wat voor geluiden ik uitstoot als ik mijn zoontje nadoe. Bovendien barst ik op de merkwaardigste momenten uit in een "Dikkertje Dap! Zat op de trap!"

Tvp.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  † In Memoriam † zondag 1 augustus 2010 @ 10:26:55 #16
7074 moussy
kuttekop
pi_84730116
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, dat debiliseren hoort erbij. Je moest eens weten wat voor geluiden ik uitstoot als ik mijn zoontje nadoe. Bovendien barst ik op de merkwaardigste momenten uit in een "Dikkertje Dap! Zat op de trap!"
Dat blijft, alleen als ze 11 zijn en je loopt met zoon van 6 door het winkelcentrum te zingen krijg je alleen maar DOE-NOR-MAAL!! naar je toe gesist :|W
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:33:34 #17
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_84731159
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:16 schreef Duderella het volgende:

[..]

Was ook lief. :Y
En die herinneringen zijn voor ons en vast weer héle andere voor hen. Daar ben ik wel benieuwd naar. Hoe het door hun ogen bekeken allemaal is geweest, straks.
Wat mij opvalt is dat kinderen hele andere dingen 'belangrijk' vinden dan volwassenen, het is moeilijk in te schatten wat er blijft hangen, toen we met een oom en tante zeggertje naar de kinderboerderij waren geweest, hebben we gevraagd wat hij het leukste vond, nou dat was samen een ijsje eten op het terras....
(natuurlijk hielp het wel dat het in dekinderboerderij was en dat hij heul veul dieren heeft geaaid en in de speeltuin heeft gespeeld daarvoor, maar toch. ;) )

quote:
Vandaag hadden we een bijeenkomst van alle vakantiekinderen van deze 'shift'. Niet alleen Franse, maar ook uit Bosnië, Engeland, Nederland en Duitsland.
De meiden hadden totaal geen belangstelling voor hun zusters en broeders. :') Als ze maar samen en bij ons zijn, dan kan de rest doodvallen.
Lol, grappig hoe snel ze het wij en zij hebben opgepakt. :D
quote:
Morgen gaan we met de boot naar Schier en even bezien of we er gaan fietsen (de weersvoorspelling is erg onvriendelijk voor de meiden). Anders met de bus maar wat zien te ondernemen daar. Er is helaas geen Juttersmuseum (vind ik zelf zo leuk op eilanden), maar wel een schelpenmuseum. Nou ach, we zien wel. Ik vermoed dat de boot het hoogtepunt is, en het eiland slechts een hinderlijk intermezzo, wat de dames betreft (als we niet gaan fietsen tenminste).
Het lijkt er op dat het weer lekker meewerkt: http://www.buienradar.nl/h.aspx?jaar=-3&soort=loop1uur1x1_bliksem *O* *O* *O*
quote:
Inmiddels tel ik wel erg de dagen af. Ik ben moe, wil mijn huis terug en op vakantie (ja, dat klinkt wat tegenstrijdig :P ). Nog een paar dagen doorpakken en dan zwiepen we ze weer de bus in.

En de organisatie wil graag dat ik er coördinator word voor de regio, maar na kort doch rijp beraad met Arty ga ik daar volgend jaar in elk geval nog niet aan beginnen. Het is veel werk (gezinnen bezoeken, zowel hier als in Frankrijk, alles regelen/voorbereiden, én tijdens de vakantie de spin in het web zijn) en je loopt zo maar de kans dat je tijdens het bezoek van de meiden allerlei problemen moet oplossen bij andere gezinnen. Ik kan me nu niet voorstellen hoe ik dat zou kunnen combineren. Wanneer haal ik dan precies adem eigenlijk? :?
Drie weken is voor alle partijen dus genoeg. ;)

Goh, heet lijkt me erg leuk om te doen maar idd erg zwaar...
Wie weet, misschien later. :)

Over de moeder van Pietje, zeer vreemd dat ze het moeilijk vind om orde te houden, kinderen hebben tenslotte meer behoefte aan een persoon die op hun niveau met ze praat toch..? :D _O- :N
be nice or go away
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:35:33 #18
145755 kahaarin
pi_84731222
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 10:20 schreef Claudia_x het volgende:

Tvp.
Ja, dat is gekheid toch, hoort er soms bij. ;) Ga jij ook 'huilen' als je kind rottigheid uithaalt? Dan om pappa roepen en het hem laten oplossen? :D
be nice or go away
pi_84737022
Ah, het volgende deel alweer! Ik lees weer mee ;)
xoxo
  zondag 1 augustus 2010 @ 14:59:53 #20
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_84737306
Nou ik wil ook niks missen hoor!
De laatste week is alweer ingegaan :o
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_84749043
Zo, hoe was Schier?
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:09:19 #22
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84749447
ik volg dit topic weer!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_84753912
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:09 schreef AKnynke het volgende:
ik volg dit topic weer!
Ik ook *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:53:43 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84754253
Handig he? Dat knopje met Volg topic?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84754333
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:53 schreef golfer het volgende:
Handig he? Dat knopje met Volg topic?
Vast allemaal bejaarden met oude layout hier :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 09:50:27 #26
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_84763571
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:56 schreef Piles het volgende:

[..]

Vast allemaal bejaarden met oude layout hier :')
:(.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:35:25 #27
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84764592
Schier was ontzettend leuk en we hadden stralend weer!

Eerst met de boot over, dat was natuurlijk al zot zát! Een beetje eng, maar desondanks moest Arty ze zo nu en dan van de reling plukken waar ze op wilden klimmen. Ik heb ettelijke hartverzakkingen gehad :') . En zelden zag ik twee mensen zo intens enthousiast zijn over de Waddenzee. Alle blauwe lagunes overal ter wereld ten spijt, is de Waddenzee de prachtigste, magnifiqueste en adorabelste zee die er bestaat. Je l' adore!!!! Dat jullie het even weten, als je weer eens op een veerpont boven die stinkende modderpoel hangt.

Op Schier stapten we op de fiets. Dat was een schot in de roos. Wel controle over de stuiterballen, maar tóch de illusie voor hen dat ze zelf stuurden. Ik ben een bangerik in hart en nieren, dus ik fietste heel saai. Arty was een leukere tandemgenoot, want die hobbelde door bermen, deed alsof hij zó een duin af zou roetsjen en ging met een noodvaart heuveltjes af. Dus wisselden de dames regelmatig van plaats. Gíllen! Gíeren!

Op het strand uit voorzorg maar even andere kleren aangedaan en dat was maar goed ook. De 'voetjes in het water' resulteerden (natuurlijk, zo hoort dat!) in twee doorweekte dreutels die liggend in de branding in de golfjes doken. Helemaal verbaasd dat het niet erg was dat de kleren nat waren. Zee is maar water.
Kleertjes ter drogen onder de snelbinders en daar gingen we weer. Vuurtoren bekeken, schelpen gezocht, met een echte politieman gepraat (die Frans sprak, wat eng en leuk tegelijk was) en ze hebben opgetreden óp zo'n buitenpodiumpje in het dorp (ze gingen er zo in op dat ze niet doorhadden dat een heel terras inmiddels stil was en applaudisseerde toen het lied en de dans klaarwaren. Blozende wangetjes, maar ook glimmend van trots!)

Bootje terug, ergens een hapje gegeten, zand uit de oren en haartjes gedouched en toen sliepen ze vrij znel. :z

(Wij ook).
pi_84764623
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:35 schreef Duderella het volgende:

En zelden zag ik twee mensen zo intens enthousiast zijn over de waddenzee. Alle blauwe lagunes overal ter wereld ten spijt, is de Waddenzee de prachtigste, magnifiequeste en adorabelste zee die er bestaat. Je l' adore!!!!

:D O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:43:32 #29
176471 oh-oh
pi_84764795
Oh dat klinkt als een hemels dagje.
En ik ben ook echt waddenzeefan hoor :P
Heb je wel al zo een optreden van ze gefilmd es???
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_84764814
Klinkt weer tof, Dude O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84764937
Dude, als je foto's hebt kan je er zo een Libelle-reportage van maken, ik zie het hele artikel al helemaal voor me _O-

Klinkt alsof het een Goede dag was voor allemaal ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 2 augustus 2010 @ 10:57:18 #32
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84765131
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat klinkt als een hemels dagje.
En ik ben ook echt waddenzeefan hoor :P
Heb je wel al zo een optreden van ze gefilmd es???
Ja, er zijn al een paar videoclips van ze geschoten hier thuis en die kunnen we bekijken op de grote TV (dan is het net echt!).
  maandag 2 augustus 2010 @ 11:50:55 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84766802
Wat een leuke dag is het weer geweest. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84767023
Geweldige dag _O_ *O*
Goed gedaan!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 augustus 2010 @ 12:07:02 #35
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_84767386
Wat een heerlijke dag voor jullie allevier om op terug te kijken O+ Les draques hebben straks een hoop te vertellen thuis :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_84768611
klinkt als een hele leuke dag :)

en kan mij ook voorstellen dat je je huis weer terug wilt en je eigen ritme enzo :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84770361
:D
Dan is het net echt.
Jullie fixen het toch maar ff.

Top!
pi_84771053
wat een heelrijk dagje Dude!!
Zijn de schelpjes mee naar huis gegaan?? Zo ja.. knutseltipje: goedkoop en simpel houten fotolijstje bij Ikea of Xenos, verf en lijm.. Lijstjes verven en daarna de schelpjes erop plakken :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:38:17 #39
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_84772684
En voor het extra meidenachtige: beetje lijm op schelpjes, beetje glitter eroverheen, nog klaarder...... :)
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:54:21 #40
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84773391
Ik wacht even met de schelpenknutselarij tot de schilderknutselarij, de kraaltjesknutselarij, de plakkertjesknutselarij, de tekenknutselarij, de vouwpapiertjesknutselarij en de beschilder-je-eigen-theeservies-knutselarij niet meer interessant zijn, want mijn huis wordt een open atelier zo. ;)

Maar ik geef ze de schelpjes wel in de koffer mee naar huis. Ik moet wel zeggen dat we er op Schier onderweg perongelukexpres een paar verloren zijn, want om nou een kilo de man aan schelpen mee te geven, leek ons een beetje onpraktisch. O-)
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:56:47 #41
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84773478
Luchtbel! O+ Wat een lief pakketje! Ik heb het nog even verstopt, want vandaag hadden ze post van thuis, maar morgen komen jouw verrassingen plots per post aan hoor! :*

Jouw andere kettingen worden trots gedragen en 's nachts zorgvuldig bewaard in een eigen geknutseld sieradendoosje!

O die was ik nog vergeten: de sieradendoosjesknutselarij. :+
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:57:03 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84773494
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:54 schreef Duderella het volgende:

Ik moet wel zeggen dat we er op Schier onderweg perongelukexpres een paar verloren zijn, want om nou een kilo de man aan schelpen mee te geven, leek ons een beetje onpraktisch. O-)
Dat komt mij zo bekend voor, als kustbewoner die regelmatig kinderen op bezoek had. :D
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 2 augustus 2010 @ 14:57:44 #43
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84773527
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat komt mij zo bekend voor, als kustbewoner die regelmatig kinderen op bezoek had. :D
Schier belde toen we thuiskwamen: ze wilden hun strand terug. :(
  maandag 2 augustus 2010 @ 15:08:53 #44
145755 kahaarin
pi_84773972
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Duderella het volgende:

[..]

Haha, kleding op de mat uit gedaan? Of had je er alles onder zitten? _O-
be nice or go away
  maandag 2 augustus 2010 @ 15:12:51 #45
176471 oh-oh
pi_84774120
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Duderella het volgende:

[..]

Whahahahaha _O-
Wanneer komt de werkster?
Of ga je ze nu eindelijk het grote stofzuigspel leren?
:P
( Groucho Marx )
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:00:47 #46
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84775814
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 15:08 schreef kahaarin het volgende:

[..]

De trap omhoog ligt vlak voor de voordeur, dus ze zijn met zo min mogelijk schudden linea recta de badkamer in getransporteerd.

De strandkleren zaten gelukkig in een speciaal meegebrachte plastic tas.
Ik word er al steeds beter in om voorbereid op pad te gaan. :7
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:01:55 #47
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84775874
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 15:08 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik die trouwens niet zelf verzonnen. Komt iets te gemakkelijk in me op. Maar het benadert wel aardig de waarheid. :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:18:51 #48
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_84776579
De kleding éérst uitgeklopt voordat je het in de wasmachine deed?
Ik deed dat eerst niet met zandkleding, en werd daarna gezandstraald toen ik het uit de droger haalde :X
En véle wassen daarna nog. ;(

Maar misschien is dit mosterd na de maaltijd? -O- hopelijk niet...

Klinkt wel weer als een geslaagd uitje. O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:33:28 #49
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84777197
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:18 schreef debuurvrouw het volgende:
De kleding éérst uitgeklopt voordat je het in de wasmachine deed?
Ik deed dat eerst niet met zandkleding, en werd daarna gezandstraald toen ik het uit de droger haalde :X
En véle wassen daarna nog. ;(

Maar misschien is dit mosterd na de maaltijd? -O- hopelijk niet...

Klinkt wel weer als een geslaagd uitje. O+
Oh! Nou, het was al aardig schoongewapperd aan de bagagedragers, dus laten we er maar het beste van hopen. :P
  maandag 2 augustus 2010 @ 16:36:48 #50
145755 kahaarin
pi_84777321
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:00 schreef Duderella het volgende:

[..]

De trap omhoog ligt vlak voor de voordeur, dus ze zijn met zo min mogelijk schudden linea recta de badkamer in getransporteerd.

De strandkleren zaten gelukkig in een speciaal meegebrachte plastic tas.
Ik word er al steeds beter in om voorbereid op pad te gaan. :7
Lol, dat is ook een optie idd, mijn neefjes doen hun schoenen uit op de mat nadat ze in de zandbak zijn geweest, ook ff de broekzakken en omslagen van de broek checken natuurlijk. ;)

quote:
Op maandag 2 augustus 2010 16:01 schreef Duderella het volgende:

Volgens mij heb ik die trouwens niet zelf verzonnen. Komt iets te gemakkelijk in me op. Maar het benadert wel aardig de waarheid. :P
^O^ ;)
be nice or go away
pi_84780284
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:35 schreef Duderella het volgende:
en ze hebben opgetreden óp zo'n buitenpodiumpje in het dorp (ze gingen er zo in op dat ze niet doorhadden dat een heel terras inmiddels stil was en applaudisseerde toen het lied en de dans klaarwaren. Blozende wangetjes, maar ook glimmend van trots!)

Prachtig! O+
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_84787116
Voor de twee meiden en voor ons klinkt het als een aaneenschakeling van hoogtepunten.

Tgl. kan ik mij héél goed voorstellen dat drie weken hoogtepunten en zorg maken dat jij vooral hard aan vakantie toe bent.

Petje af.
  maandag 2 augustus 2010 @ 22:39:59 #53
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84792562
O maar dat líjkt zo hoor, van die hoogtepunten. Vandaag was een uiterst saaie dag. Ik heb zitten werken, buiten was het druilerig en de meisjes hebben wat rondgehangen en getekend en zo. Echt geen dag om je lang te herinneren.

Nou ja, behalve dan dat Arty vanavond blauwe pannenkoeken heeft gebakken.

Aan vakantie toe zijn we wel ja!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 01:13:07 #54
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84799069
Ik had twee recalcitrantjes vanavond, want het vertrek nadert en we krijgen een retourtje naar de emoties van de eerste week. Alles op de tóppen. Zwaan kleef aan de hele avond en ik kon niet eens eten, want bij pannenkoek #1 die Arty voor mij (de dames hadden er toen al twee op) klaar had, begon de ene uitzinnig te brullen om een gestoten teen en bij de tweede pannenkoekpoging was de tweede ontroostbaar omdat ze hoofdpijn had. Die heb ik in slaap gestreeld over haar ruggetje en daar zakten haar oogjes heel langzaam van dicht. :Z

Ik probeer morgen bij het ontbijt dan eindelijk een pannenkoek te eten. :')

O god ik knuffel deze twee echt dood, maar wat ben ik blij dat ik geen kinderen heb zeg! :D

[ Bericht 12% gewijzigd door Duderella op 03-08-2010 01:38:45 ]
pi_84800404
Zó herkenbaar ook O+ :r :@
en ook zó fijn om ze gewoon weer uit te zwaai'n hoor, vrijdag, hoe leuk het ook was *O*
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:21:15 #56
176471 oh-oh
pi_84803024
Heel herkenbaar, ik verheug me altijd onwijs op de kids van mn zus maar ik ben altijd nog blijer als ze weer bij mn zus zijn :P
( Groucho Marx )
pi_84803171
Hoe enorm herkenbaar :D Alleen gaan die van mij daarna niet terug naar huis en moet ik aftellen tot ze naar bed gaan :')
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:59:52 #58
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84830696
De mister hier is hard op weg om zich onsterfelijk te maken bij de dames. Gisteren bakte hij blauwe pannenkoeken:

En überhaupt is alles wat hij doet 'cool!'

Vandaag wisten ze me te vertellen dat zodra (let op, niet: 'als', dat zegt wel weer wat over hun belevingswereld hè?) we gescheiden zijn, zij met hem gaan trouwen. Alletwee. Ik mag daarna wel op visite komen, en ook blijven logeren, want dat is gezellig. *O* :D

Ze vinden het maar gek dat we geen kinderen willen (die vraag verwachtte ik al even, maar vandaag durfden ze 'm te stellen ;) ). Maar ik heb gezegd dat wij na drie weken met die twee apen, een héééél jaar moeten uitrusten! Dus drie weken kinderen in huis, is wel genoeg! Dat vonden ze supergrappig en ook wel een beetje speciaal, dat zij de enige kinderen zijn die wij willen 'hebben'.

O ja en ze willen dolgraag volgend jaar terugkomen. En daarna nog 'duuuuuuiiiiiiiiizend keer'.

Ik vrees dat het beslecht is: die twee draken lopen hier volgend jaar vast weer alle glazen limonade omver.
pi_84830893
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef Duderella het volgende:
O ja en ze willen dolgraag volgend jaar terugkomen. En daarna nog 'duuuuuuiiiiiiiiizend keer'.

Ik vrees dat het beslecht is: die twee draken lopen hier volgend jaar vast weer alle glazen limonade omver.
O+ Misschien dan maar eens meenemen naar een CUL-meet ;)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:05:35 #60
176471 oh-oh
pi_84830972
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 21:59 schreef Duderella het volgende:
De mister hier is hard op weg om zich onsterfelijk te maken bij de dames. Gisteren bakte hij blauwe pannenkoeken:

[ afbeelding ]

En überhaupt is alles wat hij doet 'cool!'

Vandaag wisten ze me te vertellen dat zodra (let op, niet: 'als', dat zegt wel weer wat over hun belevingswereld hè?) we gescheiden zijn, zij met hem gaan trouwen. Alletwee. Ik mag daarna wel op visite komen, en ook blijven logeren, want dat is gezellig. *O* :D

Ze vinden het maar gek dat we geen kinderen willen (die vraag verwachtte ik al even, maar vandaag durfden ze 'm te stellen ;) ). Maar ik heb gezegd dat wij na drie weken met die twee apen, een héééél jaar moeten uitrusten! Dus drie weken kinderen in huis, is wel genoeg! Dat vonden ze supergrappig en ook wel een beetje speciaal, dat zij de enige kinderen zijn die wij willen 'hebben'.

Oh O+
Geef je ze ook een portie gekleurde pannenkoeken mee voor op de terugweg?
Mijn papa gaf ons altijd pannenkoeken mee naar school en op schoolreisje en zo, ipv brood.
En wat heerlijk dat ze terug willen komen en wat heerlijk dat je dan nog 49 weken hebt om bij te komen :P
( Groucho Marx )
pi_84831128
klinkt hartstikke leuk allemaal dude :) en leuk dat ook zij terug willen komen en dat jullie t ook zien zitten :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:17:29 #62
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_84831540
Oi, die blauwe pannekoeken, zo leuk maar erg onsmakelijk _O-

Gewoon blauwe kleurstof van de toko?
Confidence through competence
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:33:57 #63
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84832293
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:09 schreef DarkElf het volgende:
klinkt hartstikke leuk allemaal dude :) en leuk dat ook zij terug willen komen en dat jullie t ook zien zitten :)
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk had bedacht dat ik er nog over wilde nadenken. Ik heb de meiden ook nog niets definitief toegezegd.
Maar jeetje, als je ziet hoe ze opknappen en dat ze zien hoe het óók kan (géén straf als je iets omgooit, maar gewoon even helpen opruimen en de volgende keer weet je dat ook weer, niet alle volwassenen maken ruzie en het leven is eigenlijk best simpel als we allemaal een beetje aardig voor elkaar zijn). Zo maf om te zien hoe ze dat soort dingen ontdekken en ook benoemen. Ik heb het idee dat ze het fijn vinden dat wij transparant zijn in onze beslissingen en handelingen. Er mag veel, en een paar dingen mogen absoluut niet. Dat vinden ze fantastisch. Eigenlijk valt er prima zaken met ze te doen. Ze vertrouwen ons en wij vertrouwen hen. En dat laatste does the trick volgens mij, dat ze dat weten.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:36:45 #64
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84832426
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
Oi, die blauwe pannekoeken, zo leuk maar erg onsmakelijk _O-

Gewoon blauwe kleurstof van de toko?
Nee, dat is tovenarij door Arty! Hij tovert plots het beslag blauw!

Blauwe kleurstof inderdaad.Die hadden we gewoon voor onszelf gekocht hoor en al een hele tijd in huis. Ons huis is op sommige punten bizar goed geoutilleerd voor kinderen. :@
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:41:43 #65
55709 Stereotomy
pi_84832686
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:33 schreef Duderella het volgende:

[..]

Maar jeetje, als je ziet hoe ze opknappen en dat ze zien hoe het óók kan (géén straf als je iets omgooit, maar gewoon even helpen opruimen en de volgende keer weet je dat ook weer, niet alle volwassenen maken ruzie en het leven is eigenlijk best simpel als we allemaal een beetje aardig voor elkaar zijn). Zo maf om te zien hoe ze dat soort dingen ontdekken en ook benoemen. Ik heb het idee dat ze het fijn vinden dat wij transparant zijn in onze beslissingen en handelingen. Er mag veel, en een paar dingen mogen absoluut niet. Dat vinden ze fantastisch. Eigenlijk valt er prima zaken met ze te doen. Ze vertrouwen ons en wij vertrouwen hen. En dat laatste does the trick volgens mij, dat ze dat weten.
Helemaal eens met deze analyse. w/
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:42:32 #66
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84832734
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:05 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Oh O+
Geef je ze ook een portie gekleurde pannenkoeken mee voor op de terugweg?
Mijn papa gaf ons altijd pannenkoeken mee naar school en op schoolreisje en zo, ipv brood.
En wat heerlijk dat ze terug willen komen en wat heerlijk dat je dan nog 49 weken hebt om bij te komen :P
Dat zou best leuk zijn ja, om ze die mee te geven.

Maar het kan ook best zijn dat ik donderdagavond gewoon even snel boterhammen smeer. :@
pi_84832848
Mooie verhalen weer.
Er sijpelt toch wel het en ander door van hun wereld en France.

Zien jullie dan ook verschil in het gedrag de eerste week en zoals het nu gaat.
Zoals je vertelde: er valt een glas om en schrikogen bv. en wegduiken en nu tralala een doekje pakken.

Ik ben erg benieuwd of je mailtjes blijft ontvangen. Vast wel.

Cool van Arty : blauwe koeken. Die kan niet meer stuk dus.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:45:11 #68
55709 Stereotomy
pi_84832890
Wat vinden ze van de typisch Nederlandse zoete waren? Stroopwafel (-kruimel op de markt!), koetjesreep, drop?

Stroopwafel is voor mijn familie niet aan te slepen. :@
pi_84832922
Dat is het he Dude, vertrouwen.
Het zou verboden moeten worden dat kinderen dat in hun eigen gezin niet kennen of krijgen :(

En dat met die buien : ze zijn vast al in hun hooffies aan het afscheid nemen & wat zullen ze een heimwee krijgen naar Het huis met de blauwe pannenkoeken O+
krijgen ze van hun eigen ouders vast te horen als ze daar naar vragen : doe niet zo raar }:| :{
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:46:26 #70
55709 Stereotomy
pi_84832974
Toch ook dapper van die ouders (en liefdevol!) om hun kids zomaar een paar weken weg te geven naar het buitenland hoor. :)
pi_84833111
Dat wel, maar mss denken ze wel : opgeruimd staat wel ff netjes >:)
Moeders kunnen ook draken zijn hoor }) })
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:56:36 #72
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84833601
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:44 schreef AnneX het volgende:
Mooie verhalen weer.
Er sijpelt toch wel het en ander door van hun wereld en France.

Zien jullie dan ook verschil in het gedrag de eerste week en zoals het nu gaat.
Zoals je vertelde: er valt een glas om en schrikogen bv. en wegduiken en nu tralala een doekje pakken.

Ik ben erg benieuwd of je mailtjes blijft ontvangen. Vast wel.

Cool van Arty : blauwe koeken. Die kan niet meer stuk dus.
Ja hun gedrag is enorm veranderd. Wel merken we dat hun emoties weer wat oplopen, door het naderende vertrek. Maar de door onmacht ongeleide projectielen van de eerste week, zijn meiden geworden die hun emoties kunnen kanaliseren met bijvoorbeeld een 'dieke koes' (als ze letterlijk overlopen van liefde, dan zitten ze zo maar vijf minuten aan je wangen gekleefd :* O+ ), of door gewoon vertellen wat er aan scheelt.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:58:06 #73
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84833682
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:45 schreef Stereotomy het volgende:
Wat vinden ze van de typisch Nederlandse zoete waren? Stroopwafel (-kruimel op de markt!), koetjesreep, drop?

Stroopwafel is voor mijn familie niet aan te slepen. :@
Gek genoeg vinden ze de Nederlandse dingen niet echt gek. Ze kennen en eten ook gewoon drop bijvoorbeeld.

En poffertjes eten ze thuis ook wel eens.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 22:59:55 #74
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84833792
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Toch ook dapper van die ouders (en liefdevol!) om hun kids zomaar een paar weken weg te geven naar het buitenland hoor. :)
Absoluut. En beide moeders komen ook écht liefdevol over hoor. Ik denk dat zij hun best doen. En daar hoort ook bij dat je je meisje naar een onbekend adres stuurt. Ga er maar aan staan.
pi_84834069
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:59 schreef Duderella het volgende:
Absoluut. En beide moeders komen ook écht liefdevol over hoor. Ik denk dat zij hun best doen. En daar hoort ook bij dat je je meisje naar een onbekend adres stuurt. Ga er maar aan staan.
Ik zou het doodeng vinden :Y

Hoe komen ze eigenlijk in aanraking met die 'stichting' dude ?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:08:31 #76
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84834233
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik zou het doodeng vinden :Y

Hoe komen ze eigenlijk in aanraking met die 'stichting' dude ?
Dat weet ik eigenlijk niet precies. Wellicht via de sociale dienst of maatschappelijk werk. Het gaat dan om een Franse stichting, vergelijkbaar met ons 'Rode Kruis'. Die werkt dan weer samen met allerlei buitenlandse stichtingen zoals Europa Kinderhulp in Nederland.
pi_84835112
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:56 schreef Duderella het volgende:

Ja hun gedrag is enorm veranderd. Wel merken we dat hun emoties weer wat oplopen, door het naderende vertrek. Maar de door onmacht ongeleide projectielen van de eerste week, zijn meiden geworden die hun emoties kunnen kanaliseren met bijvoorbeeld een 'dieke koes' (als ze letterlijk overlopen van liefde, dan zitten ze zo maar vijf minuten aan je wangen gekleefd :* O+ ), of door gewoon vertellen wat er aan scheelt.
Nogmaals goed gedaan ^O^
Al vinden jullie het heul normaal om er zo mee om te gaan ;) :*

Overigens in alle enthousiasme & sentimenten zou je idd nu al kunnen beloven dat ze vlg jaar weer mogen komen, maar het lijkt mij ook beter om het maar ff niet te benoemen.
pi_84841666
definitief toezeggen zou ik idd ook niet doen. Eerst alles even laten zakken. :) maar meende uit je posts op te maken dat jullie t ook wel zagen zitten. :) geniet van de laatste dagen en t vooruitzicht van rust ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 4 augustus 2010 @ 08:43:51 #79
176471 oh-oh
pi_84842104
Dude, je hebt ze gewoon nog maar twee dagen en twee nachten :o
Ow en jij hoeft die pannenkoeken niet te bakken he, Arty pannenkoeken laten bakken is minder werk dan zelf bammetjes smeren ;)
( Groucho Marx )
  woensdag 4 augustus 2010 @ 08:56:42 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84842278
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:56 schreef Duderella het volgende:

[..]

Zou het ook niet zo kunnen zijn dat die onmacht van de eerste week ook een beetje ongemak en onwennigheid was voor het feit dat ze in een vreemd huis met 2 vreemde mensen en een ander meisje dat ze ook pas net kenden zaten? :@
Ik bedoel, het is fantastisch natuurlijk, dat ze zo los gekomen zijn, maar ik kan me voorstellen dat ze, los van de thuissituatie, zo in die eerste dagen sws het achterste van hun tong niet laten zien zeg mara.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 10:02:03 #81
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84843382
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 08:56 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zou het ook niet zo kunnen zijn dat die onmacht van de eerste week ook een beetje ongemak en onwennigheid was voor het feit dat ze in een vreemd huis met 2 vreemde mensen en een ander meisje dat ze ook pas net kenden zaten? :@
Ik bedoel, het is fantastisch natuurlijk, dat ze zo los gekomen zijn, maar ik kan me voorstellen dat ze, los van de thuissituatie, zo in die eerste dagen sws het achterste van hun tong niet laten zien zeg mara.
Tuurlijk! Dat heeft er alles mee te maken! We moesten elkaar nog leren kennen.
Maar ik merk aan de verhalen ook wel dat ze het verschil met thuis en hier in het begin heel groot vonden. Daar is nu een soort rust over, terwijl ze het in het begin voor geen meter vertrouwden, denk ik.
pi_84846233
Het was ook wel heel erg - hiero - om te lezen dat zij zaten te wachten op ruzie tussen schoonmama en partner ! Nu ? oh nee, straks dan...

grrr.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:15:10 #83
145755 kahaarin
pi_84847151
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 22:42 schreef Duderella het volgende:

[..]

Dat zou best leuk zijn ja, om ze die mee te geven.

Maar het kan ook best zijn dat ik donderdagavond gewoon even snel boterhammen smeer. :@
Jeetje, dat is gewoon morgenavond al... :D
be nice or go away
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:29:12 #84
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84847630
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:15 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Jeetje, dat is gewoon morgenavond al... :D
En dan bijna een heel jaar RUST! _O_ _O_ _O_
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:33:58 #85
145755 kahaarin
pi_84847772
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:29 schreef Duderella het volgende:

[..]

En dan bijna een heel jaar RUST! _O_ _O_ _O_
_O- Haha, denk je? Of ga je gebombardeerd worden met mails e.d.? ;)

Oh, heb je de foto's die de draculettes hebben gemaakt ook al laten ontwikkelen? Lijkt me heel komisch om te zien hoe alles er uit ziet vanuit kinder-perspectief en wat ze nu belangrijk genoeg vonden om op de foto te zetten. ;)
Is er 1 bij die echt snapshot talent heeft? :)
be nice or go away
pi_84868645
Nog maar 1 hele dag :X
  Moderator woensdag 4 augustus 2010 @ 21:07:07 #87
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_84868683
Nog een dagje ;(
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:15:24 #88
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84872966
Nog een dagje inderdaad! *O* _O_

Wat zal de rust sereen zijn. *;
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:27:01 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84873632
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:15 schreef Duderella het volgende:
Nog een dagje inderdaad! *O* _O_

Wat zal de rust sereen zijn. *;
Wat eng stil zal het weer zijn in huize Dude en Arty. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84873712
Gewoon je leven weer terug :D ;)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 22:44:58 #91
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84874760
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat eng stil zal het weer zijn in huize Dude en Arty. ;)
Louter het geluid van tevreden gezucht. O+
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Gewoon je leven weer terug :D ;)
Géén vingerverf meer op de katten _O_
Geen kieteldood als je net een kop koffie inschenkt _O_
Geen knikkers in de pasta _O_
Geen vette vingers op de ramen _O_
Geen hartverzakkingen meer, elke keer als er weer eentje op de kop uit een boom/klimrek/echtgenoot dondert *O* _O_

En dat voor maarliefst 344 héle dagen!
  † In Memoriam † woensdag 4 augustus 2010 @ 22:48:47 #92
240917 Mula
pi_84874937
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:

[..]

Louter het geluid van tevreden gezucht. O+
[..]

Géén vingerverf meer op de katten _O_
Geen kieteldood als je net een kop koffie inschenkt _O_
Geen knikkers in de pasta _O_
Geen vette vingers op de ramen _O_
Geen hartverzakkingen meer, elke keer als er weer eentje op de kop uit een boom/klimrek/echtgenoot dondert *O* _O_

En dat voor maarliefst 344 héle dagen!
Tip van iemand die geregeld (luidruchtige!) kinderen te logeren heeft; probeer zoveel mogelijk het huis op orde te hebben voordat de meiden weggaan. Als je terugkomt, wil je alleen met een kopje thee op de bank zitten en naar de stilte luisteren. Het is heel vervelend als het dan een bende is!

Slapen ze trouwens al?? Geen last van zenuwen voor de terugreis?
pi_84875304
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:48 schreef Mula het volgende:

Tip van iemand die geregeld (luidruchtige!) kinderen te logeren heeft; probeer zoveel mogelijk het huis op orde te hebben voordat de meiden weggaan. Als je terugkomt, wil je alleen met een kopje thee op de bank zitten en naar de stilte luisteren. Het is heel vervelend als het dan een bende is!

De werkster is vanochtend geweest. TE VROEG DUS DUDE :|W
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:05:11 #94
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84875632
Ik vond vandaag (en dat begon gisteren al) echt heel vermoeiend :D :') Vanaf het moment dat ik ten tonele verschijn 's ochtends, tot aan het slapen gaan, hangen ze aan me. Létterlijk. Handjes vast, armen om mijn nek, knuffelen. En dat is heel lief, maar ik beweeg me vier keer trager voort dan gewoonlijk, dus werkelijk álles duurt heel lang en ze hangen als vliegen op de stroop om me heen. En het gekibbel ook:

We trekken onze jassen aan om naar de winkels te gaan.

- "Ik mag als eerste haar hand vastpakken."
Waarom? Ik wil als eerste haar hand vastpakken!
- "Nee ik! Jij was straks al eerste, hè Dude, zij was straks de eerste hè?" [Ik heb geen idee natuurlijk]
Ik ga rechts van haar lopen.
- "Wat? Alwéér! Jij loopt altijd rechts van haar!"
Niet waar!
- "Wellus!"
Nee hè Dude? Ik liep straks toch links van jou? Toch? [Ik heb wederom geen idee]
- "Nou loop jij dan maar rechts, maar dan draag ik haar tas!"
Dat is niet eerlijk!!!
- "Jij hebt gisteren haar tas gedragen. Én de melk in de boodschappenkar gezet."
Nietus!
- "Wellus!"
Nietus, dat was yoghurt!!!
- :6
:6
- Och jij. :(
Ik loop lekker gelijk met Dude. Links, rechts, links, rechts.
-"Nee die laatste stap nam je nét niet gelijk met haar."
Wel, kijk dan! Dat is exáct gelijk.
- "Ik loop gearmd met haar, niet hand-in-hand. Dit is beter.
Ik ga ook gearmd lopen met haar.
- "Jij doet alles na! Ik was de eerste!"
Ik wilde dat al láng doen, maar er kwam iets tussen.
- "Zijn we er bijna, bij de winkels, Dude?"
(Dude mompelt iets van 'ja hoor')
Ik mag als eerste de deur van de winkel open doen.
-"En dan mag ik met Dude naar binnen lopen zonder de handen los te laten."
Maar niet aan de rechterkant.
- "Wellus! Ik mag zelf weten aan welke kant ik loop!"
Maar jij loopt altijd al rechts!!

Et cetera und so weiter :')

Het hield éven op. Toen Arty thuiskwam. En toen deden ze hetzelfde bij hem.
-"Ik mag nu op zijn schouders!"
Maar jij bent net al op...

Enfin, we waren vanavond blij dat we ze van ons los konden peuteren en in bed konden gooien (snel wegrennen en de deur dicht doen voor ze weer terug zwiepten).

[ Bericht 2% gewijzigd door Duderella op 04-08-2010 23:33:00 ]
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:10:24 #95
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84875866
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

De werkster is vanochtend geweest. TE VROEG DUS DUDE :|W
Toch hè, als ik zo om me heen kijk, zou je niet zeggen dat ze geweest is. Dat was echt een heel kort genoegen. :D
pi_84875895
Haha dat lijkt me ook wel zwaar vermoeiend hoor Dude!
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:11:46 #97
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84875914
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 22:48 schreef Mula het volgende:

[..]

Slapen ze trouwens al?? Geen last van zenuwen voor de terugreis?
Ze vertrekken vrijdagochtend. Morgenavond zal het best even lastig zijn, zo met het laatste nachtje voor de boeg.
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:25:06 #98
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84876463
Het cadeautjes inpakken vanmiddag was ook een hele operatie. Twee rollen pakpapier voor vijftien cadeautjes! O+ :D En zo veel plakband dat er thuis waarschijnlijk een stanleymes aan te pas moet komen om de gulle giften te bereiken.

Ik hoop dat papa blij is met de stuiterbal-met-Nemo-erin en oma met haar zaklamp-sleutelhanger. Altijd handig, als je opa zoekt die 's nachts ongetwijfeld nog wel eens een bewonderende blik werpt op zijn sieradendoosje (voor zijn spijkers!).
pi_84876568
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:25 schreef Duderella het volgende:
Het cadeautjes inpakken vanmiddag was ook een hele operatie. Twee rollen pakpapier voor vijftien cadeautjes! O+ :D En zo veel plakband dat er thuis waarschijnlijk een stanleymes aan te pas moet komen om de gulle giften te bereiken.

Ik hoop dat papa blij is met de stuiterbal-met-Nemo-erin en oma met haar zaklamp-sleutelhanger. Altijd handig, als je opa zoekt die 's nachts ongetwijfeld nog wel eens een bewonderende blik werpt op zijn sieradendoosje (voor zijn spijkers!).
_O-
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:31:40 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84876706
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:25 schreef Duderella het volgende:

Briljant. _O-
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')