quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Vast allemaal bejaarden met oude layout hier
quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:35 schreef Duderella het volgende:
En zelden zag ik twee mensen zo intens enthousiast zijn over de waddenzee. Alle blauwe lagunes overal ter wereld ten spijt, is de Waddenzee de prachtigste, magnifiequeste en adorabelste zee die er bestaat. Je l' adore!!!!
Ja, er zijn al een paar videoclips van ze geschoten hier thuis en die kunnen we bekijken op de grote TV (dan is het net echt!).quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat klinkt als een hemels dagje.
En ik ben ook echt waddenzeefan hoor
Heb je wel al zo een optreden van ze gefilmd es???
Dat komt mij zo bekend voor, als kustbewoner die regelmatig kinderen op bezoek had.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:54 schreef Duderella het volgende:
Ik moet wel zeggen dat we er op Schier onderweg perongelukexpres een paar verloren zijn, want om nou een kilo de man aan schelpen mee te geven, leek ons een beetje onpraktisch.
Schier belde toen we thuiskwamen: ze wilden hun strand terug.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat komt mij zo bekend voor, als kustbewoner die regelmatig kinderen op bezoek had.
Haha, kleding op de mat uit gedaan? Of had je er alles onder zitten?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Schier belde toen we thuiskwamen: ze wilden hun strand terug.
Whahahahahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Schier belde toen we thuiskwamen: ze wilden hun strand terug.
De trap omhoog ligt vlak voor de voordeur, dus ze zijn met zo min mogelijk schudden linea recta de badkamer in getransporteerd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, kleding op de mat uit gedaan? Of had je er alles onder zitten?
Volgens mij heb ik die trouwens niet zelf verzonnen. Komt iets te gemakkelijk in me op. Maar het benadert wel aardig de waarheid.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, kleding op de mat uit gedaan? Of had je er alles onder zitten?
Oh! Nou, het was al aardig schoongewapperd aan de bagagedragers, dus laten we er maar het beste van hopen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:18 schreef debuurvrouw het volgende:
De kleding éérst uitgeklopt voordat je het in de wasmachine deed?
Ik deed dat eerst niet met zandkleding, en werd daarna gezandstraald toen ik het uit de droger haalde![]()
En véle wassen daarna nog.![]()
Maar misschien is dit mosterd na de maaltijd?hopelijk niet...
Klinkt wel weer als een geslaagd uitje.
Lol, dat is ook een optie idd, mijn neefjes doen hun schoenen uit op de mat nadat ze in de zandbak zijn geweest, ook ff de broekzakken en omslagen van de broek checken natuurlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
De trap omhoog ligt vlak voor de voordeur, dus ze zijn met zo min mogelijk schudden linea recta de badkamer in getransporteerd.
De strandkleren zaten gelukkig in een speciaal meegebrachte plastic tas.
Ik word er al steeds beter in om voorbereid op pad te gaan.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:01 schreef Duderella het volgende:
Volgens mij heb ik die trouwens niet zelf verzonnen. Komt iets te gemakkelijk in me op. Maar het benadert wel aardig de waarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |