Dit is min of meer het gevoel dat ik heb bij mijn (prille) ouderschap. Ik heb er nooit over getwijfeld dat een kind leuk zou zijn (vooral mijn kindquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:39 schreef Duderella het volgende:
Voor ons was het een groot avontuur en we zijn er trots op (en ook een beetje verbaasd over misschien)dat het ons is gelukt om die twee een goede tijd te geven. Omdat wij normaliter geen gezin draaiende houden, was het natuurlijk wel een heel circus. Van yuppie-galore naar vierkoppig huishouden was niet niks. Maar we hebben er een boel van opgestoken. Het verbreedt je blik.
De katten doen nog regelmatig een inspectieronde om te zien of de draken toch écht niet onder het bed verstopt zitten of in de trapkast. En ze lijken heel blij te ontdekken dat dat niet het geval is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 01:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat ben je toch ook een ontzettend leuk mens met volgens mij net zo'n leuke man.
Hebben de katten je de drukte van de afgelopen weken al een beetje vergeven?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nope, ik vrees dat drie weken per jaar echt de tax is voor me.
Ik vind kinderen verder niet zo heel interessant.En zo lang er nog kinderen 'over' zijn die eens een vakantie kunnen gebruiken, is het ook een beetje zonde om ze te gaan bij maken, vind ik.
Volgend jaar gewoon weer verder met deze reeks.
Is dat je reden dat jullie geen kidneren willen, Dude, als ik zo vrij mag zijn? Ik begrijp het als je deze vraag niet wilt beantwoorden, hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb 'doorlopende fotoboeken'en ik zal de foto's inderdaad laten afdrukken binnenkort. Sowieso stuur ik de beide dames nog de foto van de vertrekkende bus. Daarvoor had ik al een plekje gemaakt aan het einde van hun foto-albums.
CF, doe eens een Duderellaatje, dat helpt echt, qua beslissing!Zélf de wereld ontdekken is ook wat waard en daar heb je een beperkte tijdspanne voor. Wil je daar mondiale overbevolking doorheen laten marcheren?
![]()
hormonen vertroebelen jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Dus toen ik ontzettend graag kinderen wilde 26 jaar geleden had ik een vertroebelde blik?![]()
![]()
Ja dat is de reden. Een heel principiële dus. Adoptie / pleegzorg zou voor ons de enige optie zijn, maar daarvoor is de kinderwens nu niet sterk genoeg. Ik vind het leven een cadeautje en wil heel graag zo veel mogelijk tijd gebruiken om de wereld te zien en dingen te ontdekken. Ik denk dat ik daar de hele rest van mijn leven wel zoet mee ga zijn.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:06 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
[..]
Is dat je reden dat jullie geen kidneren willen, Dude, als ik zo vrij mag zijn? Ik begrijp het als je deze vraag niet wilt beantwoorden, hoor.
Om deze reden heb ik namelijk zelf heel lang geroepen geen kinderen van mezelf te willen, maar te adopteren. Ik vond het zo krom om er hier een bij te maken, terwijl ze in andere continenten omkomen van de honger. Maar m'n hormonen waren het daar toch niet zo mee eens.
Ging ook niet meer over hè?quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Dus toen ik ontzettend graag kinderen wilde 26 jaar geleden had ik een vertroebelde blik?![]()
![]()
Het is oranje met blauw en het staat schots en scheef.quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:33 schreef McLaura het volgende:
Wel een mooie reden Dude!
En waar Arty werkt, das zeker daaro als je de stad inkomt? Kan me geen ander gebouw voorstellen met 16 verdiepingen
Haha, als een leeuw op de apenrots!quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is oranje met blauw en het staat schots en scheef.
Mijn man heeft daar stage gelopenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is oranje met blauw en het staat schots en scheef.
quote:
De tóen aanwezige hormonen die kennelijk voor een vertroebelende blik zorgden, zorgen nu ze zich aan het terugtrekken zijn, opnieuw voor troebel zicht en konden het niet nalaten om te happenquote:Op zondag 8 augustus 2010 12:42 schreef keesjeislief het volgende:
Ah, nu wordt het gevaarlijk, het gaat over de kinderloosheid en er wordt al met bepaalde smileys gegooid, wordt het toch nog een echt OUD-topic..
+1 wijsheidquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:06 schreef -sabine- het volgende:
Dat lees ik bij jullie ook, bezig zijn met de kinderen gelukkig laten zijn EN zichzelf. En dat in 3 weken.
Hebbie goed gedaan. Pet af!
Ja, al weer mailtjes gehad hoor! Dat ze de cadeautjes hebben uitgedeeld en dat ze hun teen hebben gestoten en dat ze hun album zo leuk vinden. En ook mailtjes van de moeders, dat ze twee gelukkige kinderen van de bus gehaald hebben. Dus dat is goed om te horen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 13:23 schreef Bluezz het volgende:
Hebbie alweer mail uit Drakenland ontvangen Dude, of is het nog rustigjes ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |