Je noemt nu het afvoerputje van Nederland op.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:37 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat zijn Zuid-Hollanders al. Met name Schiedammers, Rotterdammers en Hagenezen
Pics van je nichtje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht ass, ik had m'n nichtje Shanuiqa al bijna gebeld.
Idd, Den Haagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je noemt nu het afvoerputje van Nederland op.
Ik zei bushalte.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:38 schreef crv het volgende:
[..]
Jij zij zelf dat je naar een bushokje ging
Ze weten niet beterquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar naar de singles, dit gaat me te hard.
Is echt niet leuk meer en ikben serieus.
Ja datquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
Je kijkt ff niet of er zijn weer 10 posts bij
En in Schiedam wonen de grootste criminelen noem jij die andere 2 maar opquote:
Ja, die ken ik niet. Ik ken alleen die twee paupersteden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
[..]
En in Schiedam wonen de grootste criminelen noem jij die andere 2 maar op
Ow, dan ligt het aan de wijn, niet aan mij natuurlijkquote:
Shanuiqaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik dacht ass, ik had m'n nichtje Shanuiqa al bijna gebeld.
ja, voor mij wel. Ik moet er zeker een hebben. Een ander redactielid maakt de impressie voor op de site, hipelijk is die ergens begin deze week af.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Matig. Maar werkte dat 3-d een beetje?
Bij sommige wel begreep ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja het gaat nu om het zoveel mogelijk posten lijkt het wel!
Hoi Schiedamsequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, die ken ik niet. Ik ken alleen die twee paupersteden.
ah soquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik bedoelde iig dat dat wat jij zei ook voor mij geldt!
Ah, ben benieuwdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, voor mij wel. Ik moet er zeker een hebben. Een ander redactielid maakt de impressie voor op de site, hipelijk is die ergens begin deze week af.
We zijn te lief denk ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
Er komen ook veel te veel nieuwe bij. Wanneer gaan we nieuwe mensen buitensluiten zoals alle SC's?
quote:
ik keek ff niet en er waren 2 topics voorbijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:40 schreef iBenny het volgende:
Je kijkt ff niet of er zijn weer 10 posts bij
Ik blijf soberzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
Er komen ook veel te veel nieuwe bij. Wanneer gaan we nieuwe mensen buitensluiten zoals alle SC's?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff plassen en we zijn een topic verder
Ja, ik ben nu ook weg, kan het niet fijn vinden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja het gaat nu om het zoveel mogelijk posten lijkt het wel!
daar doe ik minstens een week over als ik heel goed mijn best doequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij zit echt al bijna aan de 1000 posts vandaag?
Die benen zijn perfect voor zes speklapjes.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
Iedereen die niet in de OP staat negeren?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb dat tot vannacht volgehouden maar het is toch best vermoeiend eigenlijkquote:
Je hebt wel een beetje gelijk, maar het is nog steeds heel gezellig hierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, die ken ik niet. Ik ken alleen die twee paupersteden.
Ik zeg doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen die niet in de OP staat negeren?
quote:
Als ik gewoon normaal post haal ik dat niet eens in een maandquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar doe ik minstens een week over als ik heel goed mijn best doe
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oke, tournooi ofzo?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:43 schreef Zeroku het volgende:
27' Feyenoord Rotterdam 1 - 1 Aston Villa
Jij bent ook een dikke zwarte neger stiekem, ik weet het zeker.quote:
Gewoon de fles leegmaken.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nein, vriendschappelijk.quote:
Ik had zelfs van 14:00 tot 18:00 verjaardag en heb ik niet gepostquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
is het zulk kutweer dat je de hele dag binnen zit achter je comp
Net aanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als ik gewoon normaal post haal ik dat niet eens in een maand
Of juist degenen die wél in de OP staan.Dan hebben DeLuna en Zeroku het huis alleen hierquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen die niet in de OP staat negeren?
Dat kan ook op een zomerse dag, hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:44 schreef crv het volgende:
[..]
is het zulk kutweer dat je de hele dag binnen zit achter je comp
Ik ga morgen weer verder met levenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:44 schreef Myraela het volgende:
Ik sta vandaag niet in de top 100. Ik had voor 1 keer een leven.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Of juist degenen die wél in de OP staan.Dan hebben DeLuna en Zeroku het huis alleen hier
Whehehehehehehequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent ook een dikke zwarte neger stiekem, ik weet het zeker.
FUCK YEAHquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Of juist degenen die wél in de OP staan.Dan hebben DeLuna en Zeroku het huis alleen hier
955 as we speak.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:41 schreef Rauzer het volgende:
Scheelt ons ook weerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Windows, hoezo?quote:
Lach niet.quote:
Ja, want dat kan ook niet automatisch gedaan worden hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij zit serieus de hele dag te turfen, hè.![]()
Geweldig.
Ik ben wel nieuwsgierig ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou je misschien een lijstje met posts in TAL kunnen maken? Wie/hoeveel. Lijkt me wel tof.
Ja: PiRANiA en het postdagrecord van 1950 - deel 7.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:45 schreef Rauzer het volgende:
Maakte je hart een sprongetje toen ze de 862e maakte?
Kan niet eens meer volgens mij.quote:
Misschien moet ik maar voor Sportmanagement kiezen dan.quote:
Nouhou.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja: PiRANiA en het postdagrecord van 1950 - deel 7.
Ohquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:44 schreef Myraela het volgende:
Ik sta vandaag niet in de top 100. Ik had voor 1 keer een leven.
quote:
Lekker he!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
MYRDoor jou heb ik nu cookie dough en chocolate fudge gekocht
Volgens hem had ik mij 7 users later moeten registreren.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
![]()
!
Ook echt gewoon 862 posts als pagina-instelling hebben!
Beste ppp die er is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
Ook echt gewoon 862 posts als pagina-instelling hebben!
9 bedoel je denk ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgens hem had ik mij 7 users later moeten registreren.
Want wat is er zo speciaal aan 260860 voor Arcee?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Puick plan, mijn vrind.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:49 schreef D. het volgende:
We kunnen ook veel posten door gewoon te SC'en en het niet de hele tijd over posten te hebben
Da's waar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:49 schreef D. het volgende:
We kunnen ook veel posten door gewoon te SC'en en het niet de hele tijd over posten te hebben
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:49 schreef D. het volgende:
9quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
beste idee van de dagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:49 schreef D. het volgende:
Heulemaal niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan had je hier kunnen posten: Users met 862 in hun user-id.
Ik heb nog een raketquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker he!Ik was misselijk na een halve bak, en mijn vriendin ook. Dus ik heb nog een halve bak cookie en een halve mango/bosbes iets.
Wat een eer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
9
Dan had je hier kunnen posten: Users met 862 in hun user-id.
Of lekkere vrouwen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Myraela het volgende:
Ja graag.
Laten we het over lekkere mannen hebben.
Ik heb nog festini perenijsjesquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Myraela het volgende:
Ja graag.
Hoi.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Myraela het volgende:
Ja graag.
Jij hebt daar anders ook een handje van.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:49 schreef D. het volgende:
Die zijn Goddelijk lekker.quote:
Nu komt de aap uit de mouwquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij hebt daar anders ook een handje van.
Daar heb ik letterlijk en figuurlijk geen kaas van gegetenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Myraela het volgende:
Ja graag.
ik heb deze zin nu 7 keer gelezenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
'Tering, Madonna komt wil dik binnen op tv nu.
Nee.quote:
quote:
Daar zijn andere topics voorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij hebt daar anders ook een handje van.
Ik wel vaker en ik snap 'm nog nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb deze zin nu 7 keer gelezen
obviousquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een toffe man. Met bruin haar. En iemand die lang is. En wat ouder is dan ik ben. En lieevvvvvv is.
quote:
J-beebs is de mooiste joneg op aarde enik ga me hem kindjes make en trouwe!!! ik horde da hij secks ha me zijn moeder maar ik ben moierquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een toffe man. Met bruin haar. En iemand die lang is. En wat ouder is dan ik ben. En lieevvvvvv is.
vaderlijk advies: houden zoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn beste vriendin valt op mannen waar ik val walg. Dat is echt perfect. We hebben nooit ruzie over mannen.
Wees blijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben ik de enige die Justin Bieber niet kent?
Laatst moest ik op school nog iets regelen en toen hoorde ik twee meisjes van om en nabij de 13/14 praten over dromen over Bieber dat hij bij haar in bed lag en toen opeens uit het bed vielquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
J-beebs is de mooiste joneg op aarde enik ga me hem kindjes make en trouwe!!! ik horde da hij secks ha me zijn moeder maar ik ben moier
En een beetje eng ook?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Op tv, kwam Madonna heul vet het concert binnengelopen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wel vaker en ik snap 'm nog niet.
Dus in een SC-topic kun je offtopic gaan?quote:
Ah kijk, dat is al wat duidelijkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op tv, kwam Madonna heul vet het concert binnengelopen.
Mensen vallen flauw als ze hem zienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laatst moest ik op school nog iets regelen en toen hoorde ik twee meisjes van om en nabij de 13/14 praten over dromen over Bieber dat hij bij haar in bed lag en toen opeens uit het bed viel.
Teken dat ie homo is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laatst moest ik op school nog iets regelen en toen hoorde ik twee meisjes van om en nabij de 13/14 praten over dromen over Bieber dat hij bij haar in bed lag en toen opeens uit het bed viel.
Mijn beste vriendin woont aan de andere kant van het landquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn beste vriendin valt op mannen waar ik val walg. Dat is echt perfect. We hebben nooit ruzie over mannen.
ah oke, vet als in dik?????quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op tv, kwam Madonna heul vet het concert binnengelopen.
Veel plezierquote:
quote:
Open een topicquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
En eentje die hier in de buurt woont.Vind er maar zo een voor me.
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Myraela het volgende:
Ja graag.
Ik ook zoiets. Dat lange en oudere hoeft niet, maar lief en tof enzo is wel heul belangrijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Ik zou ook flauwvallen van die rotkop.quote:
Duidelijk dat jullie mij nog niet ontmoet hebben! Ik heb dat eerder gehoord en een van de twee had aan het einde nog 3 lokken haar en de andere nog twee tanden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Dat is toch helemaal niet handig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin woont aan de andere kant van het land
Er is een keer een concert van hem afgelast doordat er zoveel meisjes flauwvielenquote:
Hier zijn sommige onderwerpen soms not done inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus in een SC-topic kun je offtopic gaan?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Duidelijk dat jullie mij nog niet ontmoet hebben! Ik heb dat eerder gehoord en een van de twee had aan het einde nog 3 lokken haar en de andere nog twee tanden.
Vet en dik betekenen hetzelfde, ze betekenen in deze context allebei cool.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Duidelijk dat jullie mij nog niet ontmoet hebben! Ik heb dat eerder gehoord en een van de twee had aan het einde nog 3 lokken haar en de andere nog twee tanden.
Je vertrekt nu al naar Ljouwert?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet handig.
Maar ik ga waarschijnlijk ook verhuizen.
kom dan een beetje deze kant op, dat is makkelijk met ophalen volgende maandquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bokssssquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vet en dik betekenen hetzelfde, ze betekenen in deze context allebei cool.
Boks ouwe.
Laysa?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar nooit ruziequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
JA HO MAAR WEER.quote:
Dat zeggen mijn meiden altijdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vet en dik betekenen hetzelfde, ze betekenen in deze context allebei cool.
Boks ouwe.
Over wie heb je het nou?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar nooit ruzie![]()
En we hebben allebei een auto
Zonder resultaatquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gezocht: Toffe jongen voor Myraela. Zo'n topic is er wel eens geweest.
Date topics. Altijd lachen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gezocht: Toffe jongen voor Myraela. Zo'n topic is er wel eens geweest.
Ik nietquote:
Verhuizen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:57 schreef Zeroku het volgende:
Zijn er nou serieus sinds ik om 5 uur moest gaan werken alweer 7 SC"s doorheen?
Het viel me gewoon op.quote:
Laysaquote:
Shhhhhhhhhhh!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:57 schreef Zeroku het volgende:
Zijn er nou serieus sinds ik om 5 uur moest gaan werken alweer 7 SC"s doorheen?
Kan bijna niet verder bij je vandaan toch, mits ze in Nederland blijft?quote:
mijn laatste date was leuk.quote:
JAJAJA ALLANG GEEDIT JONG.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn laatste date was leuk.
uit eten, ik een dikke vette T-Bone besteld, bestelde zij een vegetarische schotel
Gelukkig kwam ik op 150 meter iemand tegen die net zo carnivoor is als ik
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn beste vriend is Bob. Hij is altijd dichtbij, praat altijd, maar niemand kan hem zien!
Ik moet soms rare dingen van Bob doen, maar verder is Bob wel ok.
quote:
Nee, BFF, nooit ruzie om mannen jij daar ik hierquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Is Bob die ene die dat ene altijd doet zonder iets?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn beste vriend is Bob. Hij is altijd dichtbij, praat altijd, maar niemand kan hem zien!
Eerder als je een post met smilies kopieerde kwamen de smilies niet mee, kwam een spatie te staan. Maar nu kopieert ie ze wel ineens meequote:
TS daarvanquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
Oh, dit was het topic: Het "heb hier medelijden met Myraela" topic
Check deze 2 posts.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:59 schreef Myraela het volgende:
Oh, dit was het topic: Het "heb hier medelijden met Myraela" topic
3 x klikken en ik was daarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, BFF, nooit ruzie om mannen jij daar ik hier
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Eerder als je een post met smilies kopieerde kwamen de smilies niet mee, kwam een spatie te staan. Maar nu kopieert ie ze wel ineens mee!
Durven ze niet.quote:
Met je rode hakjesquote:
Zou kunnenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Komt door dat nieuwe SML-ding denk ik.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Komt door dat nieuwe SML-ding denk ik.
Ik kan mezelf niet eens bijhouden zoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Pfffffffffffffff, jullie gaan echt snel
Ik ken je tochquote:
Niet leuk meerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Pfffffffffffffff, jullie gaan echt snel
quote:
quote:
ja, ik wet niet wat ik er van denken moet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
Symph, de kleine kinderen die stijl dansden
VAMOS A LA PLAYA?quote:
Waren wel goed, maar het is er echt ingeslagen heb ik het ideequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:02 schreef iBenny het volgende:
Symph, de kleine kinderen die stijl dansden
slaap lekkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:03 schreef Laysa het volgende:
ik wil zo slapen...dus ik zeg alvast doei....
doei en kusjekroei ( rijmt)
Trusten lekkere slet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:03 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:03 schreef Laysa het volgende:
Alvast welterusten danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:03 schreef Laysa het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waren wel goed, maar het is er echt ingeslagen heb ik het idee
Idd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:03 schreef Myraela het volgende:
Dat jullie dit kunnen F5'en. Ik ben best blij met de auto updates.
Trustequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:03 schreef Laysa het volgende:
Precies...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, ik wet niet wat ik er van denken moet.
het dansen zag er erg goed uit, maar damn, kinderen van 10 horen buiten te spelen
Nee, dit is de originelequote:
Je zag zo geen blauwe plekkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:
Zalfje?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:04 schreef Zeroku het volgende:
Echt, heel m'n handen kurkdroog van dat afwassen.
Je hebt het teiltje naast je computer staan ofzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:04 schreef Zeroku het volgende:
Dat dus... ik heb ze niet echt blij gezien ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
het ligt niet in Noord Hollandquote:
Ik deed dat altijd in waterquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:04 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt het teiltje naast je computer staan ofzo?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:04 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt het teiltje naast je computer staan ofzo?
Zie ik er uit als een homoquote:
en dan Patries die zegt dat ze sexy isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies...
En de manier van dansen van dat meisje op een gegeven moment
Ik vond het best erg eigenlijk![]()
viespeukquote:
dat vond ik ook een erg foute opmerkingquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan Patries die zegt dat ze sexy is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |