quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een toffe man. Met bruin haar. En iemand die lang is. En wat ouder is dan ik ben. En lieevvvvvv is.
vaderlijk advies: houden zoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn beste vriendin valt op mannen waar ik val walg. Dat is echt perfect. We hebben nooit ruzie over mannen.
Wees blijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben ik de enige die Justin Bieber niet kent?
Laatst moest ik op school nog iets regelen en toen hoorde ik twee meisjes van om en nabij de 13/14 praten over dromen over Bieber dat hij bij haar in bed lag en toen opeens uit het bed vielquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
J-beebs is de mooiste joneg op aarde enik ga me hem kindjes make en trouwe!!! ik horde da hij secks ha me zijn moeder maar ik ben moier
En een beetje eng ook?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een toffe man. Met bruin haar. En iemand die lang is. En wat ouder is dan ik ben. En lieevvvvvv is.
Op tv, kwam Madonna heul vet het concert binnengelopen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wel vaker en ik snap 'm nog niet.
Dus in een SC-topic kun je offtopic gaan?quote:
Ah kijk, dat is al wat duidelijkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op tv, kwam Madonna heul vet het concert binnengelopen.
Mensen vallen flauw als ze hem zienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laatst moest ik op school nog iets regelen en toen hoorde ik twee meisjes van om en nabij de 13/14 praten over dromen over Bieber dat hij bij haar in bed lag en toen opeens uit het bed viel.
Teken dat ie homo is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laatst moest ik op school nog iets regelen en toen hoorde ik twee meisjes van om en nabij de 13/14 praten over dromen over Bieber dat hij bij haar in bed lag en toen opeens uit het bed viel.
Mijn beste vriendin woont aan de andere kant van het landquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn beste vriendin valt op mannen waar ik val walg. Dat is echt perfect. We hebben nooit ruzie over mannen.
ah oke, vet als in dik?????quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op tv, kwam Madonna heul vet het concert binnengelopen.
Veel plezierquote:
quote:
Open een topicquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
En eentje die hier in de buurt woont.Vind er maar zo een voor me.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |