Ohquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:44 schreef Myraela het volgende:
Ik sta vandaag niet in de top 100. Ik had voor 1 keer een leven.
quote:
Lekker he!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
MYRDoor jou heb ik nu cookie dough en chocolate fudge gekocht
Volgens hem had ik mij 7 users later moeten registreren.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
![]()
!
Ook echt gewoon 862 posts als pagina-instelling hebben!
Beste ppp die er is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
Ook echt gewoon 862 posts als pagina-instelling hebben!
9 bedoel je denk ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Volgens hem had ik mij 7 users later moeten registreren.
Want wat is er zo speciaal aan 260860 voor Arcee?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Puick plan, mijn vrind.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:49 schreef D. het volgende:
We kunnen ook veel posten door gewoon te SC'en en het niet de hele tijd over posten te hebben
Da's waar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:49 schreef D. het volgende:
We kunnen ook veel posten door gewoon te SC'en en het niet de hele tijd over posten te hebben
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:49 schreef D. het volgende:
9quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
beste idee van de dagquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:49 schreef D. het volgende:
Heulemaal niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan had je hier kunnen posten: Users met 862 in hun user-id.
Ik heb nog een raketquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lekker he!Ik was misselijk na een halve bak, en mijn vriendin ook. Dus ik heb nog een halve bak cookie en een halve mango/bosbes iets.
Wat een eer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
9
Dan had je hier kunnen posten: Users met 862 in hun user-id.
Of lekkere vrouwen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Myraela het volgende:
Ja graag.
Laten we het over lekkere mannen hebben.
Ik heb nog festini perenijsjesquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Myraela het volgende:
Ja graag.
Hoi.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Myraela het volgende:
Ja graag.
Jij hebt daar anders ook een handje van.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:49 schreef D. het volgende:
Die zijn Goddelijk lekker.quote:
Nu komt de aap uit de mouwquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij hebt daar anders ook een handje van.
Daar heb ik letterlijk en figuurlijk geen kaas van gegetenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Myraela het volgende:
Ja graag.
ik heb deze zin nu 7 keer gelezenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
'Tering, Madonna komt wil dik binnen op tv nu.
Nee.quote:
quote:
Daar zijn andere topics voorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jij hebt daar anders ook een handje van.
Ik wel vaker en ik snap 'm nog nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb deze zin nu 7 keer gelezen
obviousquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een toffe man. Met bruin haar. En iemand die lang is. En wat ouder is dan ik ben. En lieevvvvvv is.
quote:
ow daarom ken ik hem niet, ik ben niet homosensueel aangelegdquote:
J-beebs is de mooiste joneg op aarde enik ga me hem kindjes make en trouwe!!! ik horde da hij secks ha me zijn moeder maar ik ben moierquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Ik wil een toffe man. Met bruin haar. En iemand die lang is. En wat ouder is dan ik ben. En lieevvvvvv is.
vaderlijk advies: houden zoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn beste vriendin valt op mannen waar ik val walg. Dat is echt perfect. We hebben nooit ruzie over mannen.
Wees blijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben ik de enige die Justin Bieber niet kent?
Laatst moest ik op school nog iets regelen en toen hoorde ik twee meisjes van om en nabij de 13/14 praten over dromen over Bieber dat hij bij haar in bed lag en toen opeens uit het bed vielquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
J-beebs is de mooiste joneg op aarde enik ga me hem kindjes make en trouwe!!! ik horde da hij secks ha me zijn moeder maar ik ben moier
En een beetje eng ook?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Op tv, kwam Madonna heul vet het concert binnengelopen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wel vaker en ik snap 'm nog niet.
Dus in een SC-topic kun je offtopic gaan?quote:
Ah kijk, dat is al wat duidelijkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op tv, kwam Madonna heul vet het concert binnengelopen.
Mensen vallen flauw als ze hem zienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laatst moest ik op school nog iets regelen en toen hoorde ik twee meisjes van om en nabij de 13/14 praten over dromen over Bieber dat hij bij haar in bed lag en toen opeens uit het bed viel.
Teken dat ie homo is.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Laatst moest ik op school nog iets regelen en toen hoorde ik twee meisjes van om en nabij de 13/14 praten over dromen over Bieber dat hij bij haar in bed lag en toen opeens uit het bed viel.
Mijn beste vriendin woont aan de andere kant van het landquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Mijn beste vriendin valt op mannen waar ik val walg. Dat is echt perfect. We hebben nooit ruzie over mannen.
ah oke, vet als in dik?????quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Op tv, kwam Madonna heul vet het concert binnengelopen.
Veel plezierquote:
quote:
Open een topicquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
En eentje die hier in de buurt woont.Vind er maar zo een voor me.
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:50 schreef Myraela het volgende:
Ja graag.
Ik ook zoiets. Dat lange en oudere hoeft niet, maar lief en tof enzo is wel heul belangrijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Myraela het volgende:
Ik zou ook flauwvallen van die rotkop.quote:
Duidelijk dat jullie mij nog niet ontmoet hebben! Ik heb dat eerder gehoord en een van de twee had aan het einde nog 3 lokken haar en de andere nog twee tanden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef Myraela het volgende:
Dat is toch helemaal niet handig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin woont aan de andere kant van het land
Er is een keer een concert van hem afgelast doordat er zoveel meisjes flauwvielenquote:
Hier zijn sommige onderwerpen soms not done inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dus in een SC-topic kun je offtopic gaan?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Duidelijk dat jullie mij nog niet ontmoet hebben! Ik heb dat eerder gehoord en een van de twee had aan het einde nog 3 lokken haar en de andere nog twee tanden.
Vet en dik betekenen hetzelfde, ze betekenen in deze context allebei cool.quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Duidelijk dat jullie mij nog niet ontmoet hebben! Ik heb dat eerder gehoord en een van de twee had aan het einde nog 3 lokken haar en de andere nog twee tanden.
Je vertrekt nu al naar Ljouwert?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet handig.
Maar ik ga waarschijnlijk ook verhuizen.
kom dan een beetje deze kant op, dat is makkelijk met ophalen volgende maandquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bokssssquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vet en dik betekenen hetzelfde, ze betekenen in deze context allebei cool.
Boks ouwe.
Laysa?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin woont aan de andere kant van het land
Nee maar nooit ruziequote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
JA HO MAAR WEER.quote:
Dat zeggen mijn meiden altijdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vet en dik betekenen hetzelfde, ze betekenen in deze context allebei cool.
Boks ouwe.
Over wie heb je het nou?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar nooit ruzie![]()
En we hebben allebei een auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |